Robert, topgozert. Moet altijd nog eens langs zijn bakkerij als ik weer op roadtrip ben door Brabant.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:42 schreef cafca het volgende:
Ik kijk heel Holland bakt, met mijn mattie Robčrt!
Ik denk dat we niet hetzelfde bedoelen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik geloof het wel daar, teveel egootjes
Hup Schotlandquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:42 schreef mario390 het volgende:
en weer en avond
weer en spel
oostenrijk vs schottland
Ojee.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:42 schreef mario390 het volgende:
en weer en avond
weer en spel
oostenrijk vs schottland
Robert is tof, ja. Maakt lekkere dingen ookquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Robert, topgozert. Moet altijd nog eens langs zijn bakkerij als ik weer op roadtrip ben door Brabant.
Ok dat geloof ik welquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo slecht als de vorige keer kan het niet worden is al gezegd.
Slechter dan die zakJapanner kan het niet wordenquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:40 schreef pullup het volgende:
Ik heb niet perse een goed gevoel bij deze wedstrijd
Pak ze, kan nooit slechter gaan dan tegen Israelquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:42 schreef mario390 het volgende:
en weer en avond
weer en spel
oostenrijk vs schottland
ben je aan het kijken?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet hetzelfde bedoelen.
Kamerdebat?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet hetzelfde bedoelen.
Daar moet je ook wel van houden als je mod wil worden. Een beetje (veel) masochistisch moet je dan wel zijn hierquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
D gaat klappen krijgen![]()
Mentores zonder hoofdletter schrijven... De schavuit !
En nu?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:40 schreef pullup het volgende:
Ik heb niet perse een goed gevoel bij deze wedstrijd
Ik denk dat hij de wappiekermis bedoelt.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Slechter dan die zakJapanner kan het niet worden
quote:
quote:
Euhh, dat durf ik niet meer. Mijn biertips vindt niemand te zuipen, mijn cocktail eindigde voor @D. ook als 2dequote:Op dinsdag 7 september 2021 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Hij vloegt er voor de volgende uit ja
Heb je nog een tip?
Ok ik ga wel op mijn eigen veelal briljante intuītie afquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Euhh, dat durf ik niet meer. Mijn biertips vindt niemand te zuipen, mijn cocktail eindigde voor @:D. ook als 2de
Wappie demo.quote:
10 punten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de wappiekermis bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |