quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die komt nog boven
[ afbeelding ]
BBquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die komt nog boven
[ afbeelding ]
Ik haal mijn Uto Hummer uit het stof en jij mag op de achterbank bij de flessen Jopenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ooit een enorme schuiver gemaakt op de NurnburgringDat kwam goed hard aan
![]()
Ik kijk wel
Billy Batsbak.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die komt nog boven
[ afbeelding ]
Ok in een Hummer wil ik het wel proberen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik haal mijn Uto Hummer uit het stof en jij mag op de achterbank bij de flessen Jopen.. die zijn over
Een bloemetjes gordijnquote:
Die heeft mij de corrigerende tik met een eind hout doen tikken.quote:
Dat met Rowena was ook leuk.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die heeft mij de corrigerende tik met een eind hout doen tikken.
Ik kreeg toen wel berichtjes of ik dat met mijn dochter ook deed![]()
![]()
Ja, maar alleen als ze niet luistert
quote:
Vooruit, omdat je er om vraagtquote:
Ik zag allemaal studenten roeien in Delft, zijn er nu selectiedagen ofzo?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:30 schreef pullup het volgende:
Dit is wel ruim de beste voetbalhelft die ik Nederland heb zien spelen in een paar jaar![]()
Net Ajax
Voelt het al beter?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:40 schreef pullup het volgende:
Ik heb niet perse een goed gevoel bij deze wedstrijd
Hebben jullie een vrouwelijk scheidsrechter?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:38 schreef mario390 het volgende:
goede spel maar door en dome penalty achter
maar de penalty vor ons gevt deze kreng niet
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:38 schreef mario390 het volgende:
goede spel maar door en dome penalty achter
maar de penalty vor ons gevt deze kreng niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |