Grappig eigenlijk inderdaad. Juist in de gebieden waar men stelt zo te willen streven naar meer 'equity'.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het lijkt er haast wel op dat de enorme vermogensongelijkheid vooral een probleem in Blauwe gebieden is. Uiteraard is dat iets dat met nog meer overheid wel de kop in kan worden gedrukt.
Hebben jullie überhaupt wel naar plaatjes van de gini coëfficiënt per staat gekeken? Of zijn dit weer eens wat onderbuik geneuzel praatjes?quote:Op woensdag 8 september 2021 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk inderdaad. Juist in de gebieden waar men stelt zo te willen streven naar meer 'equity'.
Tennessee is inderdaad een erg degelijke staat. Business boom op dit moment, geen belastingen op je inkomen en een goed conservatief beleid.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:44 schreef mcmlxiv het volgende:
Zo grappig, zeuren over Californië en ongelijkheid. Tja jullie republikeinse paradijzen zoals Mississippi en Tennessee, daar wil je zijn
Is het voldoende om te weten wat een dollar per staat waard is, of zou je daar ook het gemiddelde inkomen in de staat bij moeten nemen om de koopkracht van de gemiddelde inwoner goed te berekenen?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:06 schreef QuidProJoe het volgende:
GDP is echt een mooi voorbeeld hoe irrelevant het is voor de bevolking. Als je een nuttige statistiek wil, kijk dan naar Purchasing Power Parity.
Honk, leuke reactie op een argument nochtans niet gemaakt wordt. Hihaho.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
Ik dacht dat onze GOP-minnende forumgenoten juist voorstander zijn het rauwe kapitalisme. Want ik neem toch aan dat Chivaz en consorten het niet zien zitten om al die Californische daklozen te voorzien van een uitkering en gratis onderdak?
Geen belasting op je inkomen is natuurlijk heerlijk.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tennessee is inderdaad een erg degelijke staat. Business boom op dit moment, geen belastingen op je inkomen en een goed conservatief beleid.
De inkomstenbelasting die wordt opgelegd door staten, stelt dan ook geen reet voor.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen belasting op je inkomen is natuurlijk heerlijk.
De vraag is eerder waarom de Democraten dat hebben nagelaten?quote:Op woensdag 8 september 2021 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
Ik dacht dat onze GOP-minnende forumgenoten juist voorstander zijn het rauwe kapitalisme. Want ik neem toch aan dat Chivaz en consorten het niet zien zitten om al die Californische daklozen te voorzien van een uitkering en gratis onderdak?
Daar komt de federale belasting nog bovenop. Die paar procent die je dan niet hoeft te betalen zou in Nederland revolutionair zijn.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De inkomstenbelasting die wordt opgelegd door staten, stelt dan ook geen reet voor.
Zelfs in het door jullie zo gehate Californië betaal je maar een paar procent.
Net als in GB. De Britse burger stond te springen om het werk te doen dat daarvoor door goedkope Oost Europeanen gedaan werd.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De vraag is eerder waarom de Democraten dat hebben nagelaten?
Persoonlijk zou ik graag zien dat deze mensen worden opgevangen en geestelijke gezondheidszorg krijgen en ja op kosten van de staat.
Ik zou er ook voor zorgen dat er ruimte is om betaalbare woningen neer te zetten.
Ik zou ook de illegale immigratie beperken en proberen zoveel mogelijk illegalen het land uit te zetten. Het kan toch niet zo zijn dat illegalen gelijkgesteld of in sommige gevallen een betere behandeling krijgen dan de Amerikaanse burger die ook nog eens mag concurreren met deze zeer goedkope arbeidskrachten.
Ah dat argument weer, die luie Britten zitten zeker liever thuis dan dat ze een relatief goedbetaalde baan kunnen krijgen in een productiebedrijf.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net als in GB. De Britse burger stond te springen om het werk te doen dat daarvoor door goedkope Oost Europeanen te doen.
quote:Op woensdag 8 september 2021 14:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah dat argument weer, die luie Britten zitten zeker liever thuis dan dat ze een relatief goedbetaalde baan kunnen krijgen in een productiebedrijf.
Of wat dacht je van de transportsector, die Britten willen helemaal niet rijden joh.
Geen hond te krijgen aan personeel, een uitkering betaald veel beter.
Je hebt maar weinig ervaring met mensen of enige feeling met de samenleving als je dit soort teksten anno 2021 nog uit je strot krijgt.
Een groot succes inderdaad, een bestuurslaag is eruit waardoor er meer kans is op vrijheid. Dat ga je met een bureaucratisch en vooral ondemocratisch instituut als de EU nooit krijgen.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:20 schreef mcmlxiv het volgende:
Chivaz de grote brexit fan. Groot succes toch?
Ik vraag mij eigen af hoe men het vroeger deed zonder EU.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
Waarom zitten ze dan in het VK met allemaal knollen in de grond die niemand eruit wil trekken?
Toen hadden ze minder knollen om aan Europa te verkopen.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigen af hoe men het vroeger deed zonder EU.
Wordt er anders beweerd dan?quote:Op woensdag 8 september 2021 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
Dus daar draait het allemaal om, het faciliteren van het bedrijfsleven ten koste van de werkgelegenheid, veiligheid, identiteit en toekomst van je eigen bevolking.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Toen hadden ze minder knollen om aan Europa te verkopen.
Geen idee, zeg het maar. In ieder geval 1 zo te zien?quote:Op woensdag 8 september 2021 15:54 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel criminelen zijn er al geholpen door dit fonds waar niet over gesproken mocht worden?
Volgens mij zitten we inclusief deze al op 6.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Geen idee, zeg het maar. In ieder geval 1 zo te zien?
En welke totaalaantallen praten we over?quote:Op woensdag 8 september 2021 16:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we inclusief deze al op 6.
Heb je dit wel gefactcheckt?quote:Op woensdag 8 september 2021 15:54 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel criminelen zijn er al geholpen door dit fonds waar niet over gesproken mocht worden?
quote:Adam Laxalt, who has been endorsed by former President Donald Trump, is aiming to unseat Democratic Sen. Catherine Cortez Masto and thus swing power to Republicans in the now-evenly split chamber.
“With me at the top of the ticket, we’re going to be able to get everybody at the table and come up with a full plan, do our best to try to secure this election, get as many observers as we can, and file lawsuits early, if there are lawsuits we can file to try to tighten up the election,” he told radio host Wayne Allyn Root on Aug. 24.
quote:Op woensdag 8 september 2021 16:41 schreef QuidProJoe het volgende:
Klinkt meer als Democraten die bang zijn dat ze niet meer ongestraft en ongemerkt kunnen frauderen.
quote:The Growth and Opportunity Party is the socially moderate, pro-business wing of the Republican Party. It is the heir to the old moderate “Rockefeller Republican,” the East Coast wing of the G.O.P.
Zoek eens op "kolonien"quote:Op woensdag 8 september 2021 15:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kan je het boek De Slag om Europa van Rob de Wijk van harte aanraden. Geen idealistisch gezwets, maar een realpolitieke uitleg over de bedreigingen waar ons continent mee wordt geconfronteerd en het belang van de EU.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Equity ja?quote:Op woensdag 8 september 2021 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk inderdaad. Juist in de gebieden waar men stelt zo te willen streven naar meer 'equity'.
Stupide reactie op een punt wat niet gemaakt wordt.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:11 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
De EU heeft inderdaad wel iets imperialistisch. Terechte vergelijking.
Helaas. Je maakte dat punt wel. Dat je het niet bedoelde, doet er niet zo toe. Maar geniet toch, je had immers absoluut gelijk. Weliswaar per ongeluk, maar je observatie was niet minder juist.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Stupide reactie op een punt wat niet gemaakt wordt.
Schijnbaar gaat dit heul makkelijk!quote:Op woensdag 8 september 2021 16:41 schreef QuidProJoe het volgende:
Klinkt meer als Democraten die bang zijn dat ze niet meer ongestraft en ongemerkt kunnen frauderen.
Niets mis met wat hij zegt, persoonlijk is hij geen voorstander van abortus maar hij weet dat in Californië het recht op abortus altijd zal blijven bestaan.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:44 schreef Kijkertje het volgende:
Larry Elder, voor de Democraten in CA de ideale tegenkandidaat van Newsom![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Het beloofde filmpje:
[ twitter ]
Levert allemaal lekker veel stemmen op voor Newsom![]()
[ afbeelding ]
Jup dat is best belangrijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 03:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niets mis met wat hij zegt, persoonlijk is hij geen voorstander van abortus maar hij weet dat in Californië het recht op abortus altijd zal blijven bestaan.
Kortom een hoop gekakel om niets weer van de hysterische lui die abortus bijzonder belangrijk vinden.
Ik vind het wel grappig dat de paniek bij de media en de Democraten volledig heeft toegeslagen.
Er worden miljoenen dollars besteed en Kamala Harris komt ook nog langs om campagne te voeren voor Newsom.
Mocht Newsom het overleven dan hoop ik dat hij oprecht iets doet aan al die daklozen en misdaad in zijn staat. Om mensen zo te laten leven is mensonterend en hij zou zich zelf diep moeten schamen dat hij het zover heeft laten komen.
Mensen die het recht van vrouwen op abortus belangrijk vinden zijn hysterisch en als Democraten campagne voeren voor een gouverneur bij een Recall Election is dat een teken van paniek? Juist jaquote:Op donderdag 9 september 2021 03:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niets mis met wat hij zegt, persoonlijk is hij geen voorstander van abortus maar hij weet dat in Californië het recht op abortus altijd zal blijven bestaan.
Kortom een hoop gekakel om niets weer van de hysterische lui die abortus bijzonder belangrijk vinden.
Ik vind het wel grappig dat de paniek bij de media en de Democraten volledig heeft toegeslagen.
Er worden miljoenen dollars besteed en Kamala Harris komt ook nog langs om campagne te voeren voor Newsom.
Mocht Newsom het overleven dan hoop ik dat hij oprecht iets doet aan al die daklozen en misdaad in zijn staat. Om mensen zo te laten leven is mensonterend en hij zou zich zelf diep moeten schamen dat hij het zover heeft laten komen.
Je stelt de vraag en je post zelf de antwoord die Elder heeft op je vraag. Ik snap niet goed wat je eigenlijk van mij wil.quote:Op donderdag 9 september 2021 05:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mensen die het recht van vrouwen op abortus belangrijk vinden zijn hysterisch en als Democraten campagne voeren voor een gouverneur bij een Recall Election is dat een teken van paniek? Juist ja![]()
Briljant inzicht weer!
En vertel hoe gaat Larry Elder de huisvesting- en misdaadproblematiek oplossen in California?![]()
Waarom stemde hij tegen het wetsvoorstel dat 'single-family zoning' verbiedt eigenlijk? Oh wacht hij gaat de thuislozen de steden uitgooien. Wordt vast een daverend succes!![]()
[ twitter ]
Tja daar maak je je ook niet echt populair mee. Zijn bezoekje aan de thuislozen moest hij vandaag helaas wat inkorten![]()
[ twitter ]
Mijn uitslag zat in het linksonder vakje het dichtst in de buurt van dequote:Op woensdag 8 september 2021 17:59 schreef HowardRoark het volgende:
Mocht het nog niet voorbij zijn gekomen, voor de liefhebbers: wel een interessante quiz omtrent de Amerikaanse politiek: https://www.nytimes.com/i(...)mocrats-parties.html
Mijn uitslag:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een vieze linkserd ben ik toch.quote:The New Liberal Party is the professional-class establishment wing of the Democratic Party. Members are cosmopolitan in their social and racial views but more pro-business and more likely to see the wealthy as innovators.
Kijkertje herhaalt de propaganda vooral voor zichzelf. Zie het als de vrome moslim die braaf vijf keer per dag bidt.quote:Op donderdag 9 september 2021 08:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je stelt de vraag en je post zelf de antwoord die Elder heeft op je vraag. Ik snap niet goed wat je eigenlijk van mij wil.
Gematigd links denk ik eigenlijk. Maar wel sterk progressief georiënteerd. En natuurlijk heel erg gecharmeerd van globalisme. Maar al met al valt de uitslag nog best mee, ik denk dat er genoeg users hier echt in de richting van de Progressive Party of de American Labor Party zitten. Schrikbarend natuurlijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 08:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mijn uitslag zat in het linksonder vakje het dichtst in de buurt van de
[..]
Wat een vieze linkserd ben ik toch.![]()
En dejjann dat is natuurlijk wel een propaganda middel van deze linkse media outlet om van het bizarre 2 partijenstelsel in de VS af te komen.
Het enige schrikbarende is dat je toch weer wat bullshit bingo woordjes eruit weet te persen en je je vooroordelen over sommige anderen nogmaals weet te formuleren. Typisch populistisch rechts sektarisch gedrag mensen in vijandhokjes willen duwen.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Gematigd links denk ik eigenlijk. Maar wel sterk progressief georiënteerd. En natuurlijk heel erg gecharmeerd van globalisme. Maar al met al valt de uitslag nog best mee, ik denk dat er genoeg users hier echt in de richting van de Progressive Party of de American Labor Party zitten. Schrikbarend natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |