abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201264827
quote:
14s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:07 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het lijkt er haast wel op dat de enorme vermogensongelijkheid vooral een probleem in Blauwe gebieden is. Uiteraard is dat iets dat met nog meer overheid wel de kop in kan worden gedrukt.
Grappig eigenlijk inderdaad. Juist in de gebieden waar men stelt zo te willen streven naar meer 'equity'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201264942
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Grappig eigenlijk inderdaad. Juist in de gebieden waar men stelt zo te willen streven naar meer 'equity'.
Hebben jullie überhaupt wel naar plaatjes van de gini coëfficiënt per staat gekeken? Of zijn dit weer eens wat onderbuik geneuzel praatjes?

Ik zie nergens linkjes staan die dit verhaaltje zou kunnen onderbouwen met verifierbare feiten.
  woensdag 8 september 2021 @ 12:44:15 #103
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201265043
Zo grappig, zeuren over Californië en ongelijkheid. Tja jullie republikeinse paradijzen zoals Mississippi en Tennessee, daar wil je zijn
pi_201265248
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:44 schreef mcmlxiv het volgende:
Zo grappig, zeuren over Californië en ongelijkheid. Tja jullie republikeinse paradijzen zoals Mississippi en Tennessee, daar wil je zijn
Tennessee is inderdaad een erg degelijke staat. Business boom op dit moment, geen belastingen op je inkomen en een goed conservatief beleid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201265286
GDP is echt een mooi voorbeeld hoe irrelevant het is voor de bevolking. Als je een nuttige statistiek wil, kijk dan naar Purchasing Power Parity.
pi_201265413
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:06 schreef QuidProJoe het volgende:
GDP is echt een mooi voorbeeld hoe irrelevant het is voor de bevolking. Als je een nuttige statistiek wil, kijk dan naar Purchasing Power Parity.
Is het voldoende om te weten wat een dollar per staat waard is, of zou je daar ook het gemiddelde inkomen in de staat bij moeten nemen om de koopkracht van de gemiddelde inwoner goed te berekenen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201265976
Ik dacht dat onze GOP-minnende forumgenoten juist voorstander zijn het rauwe kapitalisme. Want ik neem toch aan dat Chivaz en consorten het niet zien zitten om al die Californische daklozen te voorzien van een uitkering en gratis onderdak?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201266033
quote:
11s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
Ik dacht dat onze GOP-minnende forumgenoten juist voorstander zijn het rauwe kapitalisme. Want ik neem toch aan dat Chivaz en consorten het niet zien zitten om al die Californische daklozen te voorzien van een uitkering en gratis onderdak?
Honk, leuke reactie op een argument nochtans niet gemaakt wordt. Hihaho.
pi_201266046
quote:
14s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tennessee is inderdaad een erg degelijke staat. Business boom op dit moment, geen belastingen op je inkomen en een goed conservatief beleid.
Geen belasting op je inkomen is natuurlijk heerlijk.
pi_201266088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geen belasting op je inkomen is natuurlijk heerlijk.
De inkomstenbelasting die wordt opgelegd door staten, stelt dan ook geen reet voor.

Zelfs in het door jullie zo gehate Californië betaal je maar een paar procent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201266094
quote:
De vraag is eerder waarom de Democraten dat hebben nagelaten?
Persoonlijk zou ik graag zien dat deze mensen worden opgevangen en geestelijke gezondheidszorg krijgen en ja op kosten van de staat.
Ik zou er ook voor zorgen dat er ruimte is om betaalbare woningen neer te zetten.
Ik zou ook de illegale immigratie beperken en proberen zoveel mogelijk illegalen het land uit te zetten. Het kan toch niet zo zijn dat illegalen gelijkgesteld of in sommige gevallen een betere behandeling krijgen dan de Amerikaanse burger die ook nog eens mag concurreren met deze zeer goedkope arbeidskrachten.
pi_201266108
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De inkomstenbelasting die wordt opgelegd door staten, stelt dan ook geen reet voor.

Zelfs in het door jullie zo gehate Californië betaal je maar een paar procent.
Daar komt de federale belasting nog bovenop. Die paar procent die je dan niet hoeft te betalen zou in Nederland revolutionair zijn.
  Moderator woensdag 8 september 2021 @ 14:25:10 #113
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201266136
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De vraag is eerder waarom de Democraten dat hebben nagelaten?
Persoonlijk zou ik graag zien dat deze mensen worden opgevangen en geestelijke gezondheidszorg krijgen en ja op kosten van de staat.
Ik zou er ook voor zorgen dat er ruimte is om betaalbare woningen neer te zetten.
Ik zou ook de illegale immigratie beperken en proberen zoveel mogelijk illegalen het land uit te zetten. Het kan toch niet zo zijn dat illegalen gelijkgesteld of in sommige gevallen een betere behandeling krijgen dan de Amerikaanse burger die ook nog eens mag concurreren met deze zeer goedkope arbeidskrachten.
Net als in GB. De Britse burger stond te springen om het werk te doen dat daarvoor door goedkope Oost Europeanen gedaan werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 08-09-2021 14:36:14 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201266172
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Net als in GB. De Britse burger stond te springen om het werk te doen dat daarvoor door goedkope Oost Europeanen te doen.
Ah dat argument weer, die luie Britten zitten zeker liever thuis dan dat ze een relatief goedbetaalde baan kunnen krijgen in een productiebedrijf.

Of wat dacht je van de transportsector, die Britten willen helemaal niet rijden joh.
Geen hond te krijgen aan personeel, een uitkering betaald veel beter.

Je hebt maar weinig ervaring met mensen of enige feeling met de samenleving als je dit soort teksten anno 2021 nog uit je strot krijgt.
pi_201266373
twitter

Mooi dat mensen in opstand komen tegen het covidfascisme. De Democraten overspelen hun hand met dit soort maatregelen.
  woensdag 8 september 2021 @ 15:18:14 #116
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201266659
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah dat argument weer, die luie Britten zitten zeker liever thuis dan dat ze een relatief goedbetaalde baan kunnen krijgen in een productiebedrijf.

Of wat dacht je van de transportsector, die Britten willen helemaal niet rijden joh.
Geen hond te krijgen aan personeel, een uitkering betaald veel beter.

Je hebt maar weinig ervaring met mensen of enige feeling met de samenleving als je dit soort teksten anno 2021 nog uit je strot krijgt.
:')

Waarom zitten ze dan in het VK met allemaal knollen in de grond die niemand eruit wil trekken?
Huilen dan.
  woensdag 8 september 2021 @ 15:20:31 #117
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201266691
Chivaz de grote brexit fan. Groot succes toch?
pi_201266762
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:20 schreef mcmlxiv het volgende:
Chivaz de grote brexit fan. Groot succes toch?
Een groot succes inderdaad, een bestuurslaag is eruit waardoor er meer kans is op vrijheid. Dat ga je met een bureaucratisch en vooral ondemocratisch instituut als de EU nooit krijgen.
pi_201266813
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:')

Waarom zitten ze dan in het VK met allemaal knollen in de grond die niemand eruit wil trekken?
Ik vraag mij eigen af hoe men het vroeger deed zonder EU.
  woensdag 8 september 2021 @ 15:33:45 #120
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201266899
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vraag mij eigen af hoe men het vroeger deed zonder EU.
Toen hadden ze minder knollen om aan Europa te verkopen.
Huilen dan.
pi_201266933
quote:
Wordt er anders beweerd dan?
pi_201267103
quote:
14s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Toen hadden ze minder knollen om aan Europa te verkopen.
Dus daar draait het allemaal om, het faciliteren van het bedrijfsleven ten koste van de werkgelegenheid, veiligheid, identiteit en toekomst van je eigen bevolking.
En al dat alles verpakt en verkocht als barmhartigheid want die arme boeren of hardwerkende oost Europeanen daar moeten we solidair mee zijn.
Het staat haaks op het idee van een natiestaat waar de staat op z’n minst de belangen van de burgers behartigd, al zijn het maar een stel minkukels die nog te dom zijn om te schijten toch?
pi_201267161
twitter

Hoeveel criminelen zijn er al geholpen door dit fonds waar niet over gesproken mocht worden?
pi_201267217
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:54 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel criminelen zijn er al geholpen door dit fonds waar niet over gesproken mocht worden?
Geen idee, zeg het maar. In ieder geval 1 zo te zien?
pi_201267262
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Geen idee, zeg het maar. In ieder geval 1 zo te zien?
Volgens mij zitten we inclusief deze al op 6.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')