abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201249509
quote:
Haagse PvdA wil nog dit jaar islamitische begraafplaats

DEN HAAG - De Haagse PvdA wil dat wethouder Hilbert Bredemeijer veel meer zijn best gaat doen om de realisatie van een islamitische begraafplaats in de regio mogelijk te maken. 'Hij voelt blijkbaar de urgentie niet. Terwijl ik wil dat dit jaar nog wordt begonnen met de aanleg ervan', aldus fractievertegenwoordiger Samir Ahraui.

Bredemeijer (CDA) liet vrijdag weten dat de oprichting van een islamitische begraafplaats in de regio nog ver weg is. Hij deed daarom vrijdag een oproep aan de fracties in de Haagse gemeenteraad om bij hun collega-politici in de regio te peilen of die het plan willen steunen. Op die manier moet daar 'draagvlak' worden gecreëerd. Dat zou voor hem weer een steuntje in de rug zijn.

Fractievertegenwoordiger Ahraui van de PvdA is samen met enkele andere raadsleden al lang bezig om het voor elkaar te krijgen dat in Den Haag of anders elders in de regio een islamitische begraafplaats komt. Hij wijst erop dat er al vorig jaar een debat was over de kwestie waarin de conclusie werd getrokken dat er in Den Haag geen plek voor was en dat dus naar een andere gemeente moest worden gekeken.

Het blijft te lang stil
Daarna bleef het volgens hem stil. Vandaar dat hij ook recent nog schriftelijke vragen stelde. Nu moet de oproep om bijvoorbeeld een 'task force' in het leven te roepen, zodat er vaart kan worden gemaakt. In juni herhaalde hij het pleidooi voor de komst van zo’n islamitische begraafplaats, nu met steun van de PvdA-fracties in Westland, Leidschendam-Voorburg en Zoetermeer.

Dat de wethouder de bal nu weer terugspeelt naar de politiek, verbaast hem dan ook zeer. 'Dit is echt van de zotte,' zegt Ahraui. 'Dit is echt een gratuite brief. Wij hebben de wethouder de opdracht gegeven om aan de slag te gaan en dan krijgen we nu te horen dat hij zelf eigenlijk nog niets heeft gedaan.'

Niet echt gedreven
Dat roept bij de coalitiepartij PvdA de indruk op dat Bredemeijer niet echt gedreven is om hier werk van te maken. 'Voel je dan wel de urgentie? Dit is niet een bestuurder met de passie die zegt: 'Ik ga ervoor'. Dit wekt de indruk dat het niet belangrijk is,' aldus fractievertegenwoordiger.

Dit terwijl er volgens hem grote behoefte is aan een islamitische begraafplaats. De eerste generaties moslims lieten zich vaak nog begraven in hun thuisland. De huidige voelen daar steeds minder voor omdat ze veel meer in Nederland zijn geworteld en liever hier worden begraven, ook al omdat het dan makkelijker is voor familie op het graf te bezoeken, zegt Ahraui. 'Hun hele leven heeft zich hier afgespeeld. Ze willen hier ook worden begraven.'
Venijn zit hem in de staart, “ze willen”, zullen we potverdorrie eens doen wat de oorspronkelijke bevolking van dit land wilt. Waarom doen we wat anderen willen en niet wat we zelf willen?
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:23:46 #2
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_201249536
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:21 schreef Alpha0 het volgende:
Venijn zit hem in de staart, “ze willen”, zullen we potverdorrie eens doen wat de oorspronkelijke bevolking van dit land wilt. Waarom doen we wat anderen willen en niet wat we zelf willen?
Ik wil het ook en ik ben oorspronkelijke bewoner van dit land. 8-) Dus ... En nu? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_201249551
Kunnen gewoon op een algemene begraafplaats en als dat niet goed genoeg is dan gaan ze maar terug naar hun eigen land zoals nu al het geval is.
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:25:46 #4
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_201249559
Hier in Den Helder is in 2012 een Islamitisch deel aan de begraafplaats toegevoegd met ruimte voor potentieel 600 graven.

Ongekend succes, er zijn in die 9 jaar 8 graven in gebruik genomen :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:31:37 #5
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_201249667
Eeh, in het debat was de conclusie getrokken dat er in Den Haag geen plaats was, als die conclusie nog steeds staat, waarom zou het dan de taak van de Haagse wethouder zijn om een andere plaats te zoeken?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_201249738
Er bestaan ook katholieke, protestantse, joodse etc begraafplaatsen dus waarom niet? Ik zie het probleem niet.
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:39:23 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201249754
quote:

[..]
Ik vind het al oorspronkelijk bewoner prima dat moslims hun eigen begraafplaats krijgen. Dus dan kunnen we volgens jouw definitie goedkering geven.
pi_201249807
PvDA denk dat het nog steeds 1994 is. Is niet voor niks dat die geriatrische vereniging op sterven na dood is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:46:16 #9
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201249856
Complicatie is dat islamitische begraafplaatsen voor eeuwig zijn.
quote:
Men moet zorgen voor eeuwige grafrust op een islamitische begraafplaats. Het graf mag niet geruimd worden in verband met het geloof in de wederopstanding op de Dag des oordeels.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Islamitische_begraafplaats
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201249862
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Kan dus prima in Amsterdam! :Y
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 10:48:16 #11
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201249881
Niveautje hoor, er zijn protestantse, katholieken en joodse begraafplaatsen. Maar owee als er een extra Islamitische bijkomt. Dat zijn aldus TS tweederangsburgers. OoRsProNkeLiJke BeVolkInG.

Walgelijk gedrag van je. Niks anders.

[ Bericht 3% gewijzigd door ijs_beer op 07-09-2021 15:35:19 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201249882
quote:
[..]
Dat kan nooit beloofd worden in dit land. En als zij het krijgen, waarom wij niet...? Ik hoor het de mensen in de media al roepen. Alsof lijken niet vergaan :) Kan tevens verlengen tegen betaling, dat vinden ze dan vast prima.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201249885
quote:
[..]
Dan wil ik ook een islamitisch graf !
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:49:55 #14
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_201249898
quote:
[..]
Dat kan wel een probleem zijn in zo’n druk en volgebouwd land als Nederland, maar hoeft ook niet perse onoverkomelijk te zijn.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_201249905
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik sta aan de zijde van burgers die elkaar wat gunnen. Niet aan de zijde van types die paranoide angsten voor buitenlanders hebben.
Je gunt me dus niet mijn eigen land, cultuur en identiteit! …. ergens snap ik de Taliban wel, die komen op voor hun eigen manier van leven en laten zich niet zomaar buitenlandse invloeden opdringen. Dat ze een tikkeltje doorschieten daarin is niet fraai maar ze komen tenminste op voor zichzelf. Hier lijden we massaal aan oikofobie. Weg met ons maak plaats voor de ander.
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:51:53 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201249921
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Dat kan nooit beloofd worden in dit land. En als zij het krijgen, waarom wij niet...? Ik hoor het de mensen in de media al roepen. Alsof lijken niet vergaan :) Kan tevens verlengen tegen betaling, dat vinden ze dan vast prima.
Dat mogen ze lekker met de begrafenisondernemer regelen. Uiteindelijk zijn begraafplaatsen private organisaties.
pi_201249924
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:48 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ja maar die is "Slegt vir moslims" he, moet je op je sterfbed nog gauw ff brabbelen dat de Heere Mohammed je ware verlosser is enzo.
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:53:11 #18
65846 Bocaj
47th President.
pi_201249934
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:46 schreef ToT het volgende:

[..]
Kan dus prima in Amsterdam! :Y
Tja, daar noem je ook een stad... :')
pi_201249947
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:53 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Tja, daar noem je ook een stad... :')
Volgens mij huur je daar een begraafplaats per minuut of zo? Telkens een muntje in de grafzerk stoppen voor verlenging?
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:54:35 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201249956
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:52 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja maar die is "Slegt vir moslims" he, moet je op je sterfbed nog gauw ff brabbelen dat de Heere Mohammed je ware verlosser is enzo.
Nee, dat moet je met DELA of Yarden gaan regelen dat ze je voor eeuwig laten liggen zoals deze moslims ook moeten
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 10:55:50 #21
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201249964
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:50 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Je gunt me dus niet mijn eigen land, cultuur en identiteit! …. ergens snap ik de Taliban wel, die komen op voor hun eigen manier van leven en laten zich niet zomaar buitenlandse invloeden opdringen. Dat ze een tikkeltje doorschieten daarin is niet fraai maar ze komen tenminste op voor zichzelf. Hier lijden we massaal aan oikofobie. Weg met ons maak plaats voor de ander.
De Minerva uil die die oikobofie-flauwekul uitschijt is een grotere bedreiging voor vrijheid dan een Islamitische begraafplaats.

Ohja en vrijheid is dus de vrijheid om je leven op je eigen wijze in te vullen, een Islamitische begraafplaats hindert jou daar op geen enkele wijze in. Vrijheid is niet dat iedereen moet leven zoals jij dat wil. Maar er zijn in dit land ongetwijfeld genoeg mensen met dezelfde waarde, normen en interesses als jij, dus zoek die dan lekker op en ga daar mee banden aan en laat de rest van de mensen in hun waarde en van hun vrijheid genieten.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:56:48 #22
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_201249972
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat mogen ze lekker met de begrafenisondernemer regelen. Uiteindelijk zijn begraafplaatsen private organisaties.
En dan komt na 50 jaar de overheid even met een onteigeningsprocedure om een snelweg neer te plempen.. of een dijk verbreding of noem maar een ander kritiek infrastructuur project..
pi_201249992
quote:
[..]
Dit inderdaad. Compleet onacceptabel; zeker in een land waar ruimte zo schaars is als in Nederland.

Voorts heeft TS ook gewoon gelijk natuurlijk.
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:58:23 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201249994
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:56 schreef nixxx het volgende:

[..]
En dan komt na 50 jaar de overheid even met een onteigeningsprocedure om een snelweg neer te plempen.. of een dijk verbreding of noem maar een ander kritiek infrastructuur project..
Zou kunnen, zal in moslimslanden vast ook wel gebeuren.
pi_201250010
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Begraafplaatsen zijn over het algemeen gewoon bedrijven. Dus als iemand een islamitische begraafplaats wil beginnen en dit wel wil beloven moet hij/zij dat lekker zelf weten. Als ze daarvoor een normale grondprijs betalen zie ik het probleem niet zo.
pi_201250040
Begraafplaats apartheid?
  dinsdag 7 september 2021 @ 11:02:29 #27
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201250046
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:37 schreef Makrelis het volgende:
Er bestaan ook katholieke, protestantse, joodse etc begraafplaatsen dus waarom niet? Ik zie het probleem niet.
Daar willen we ook vanaf.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201250085
Persoonlijk vind ik dat een eeuwige begraafplaats ontzettend onpraktisch is, daar zullen ze concessies moeten maken.
-nee-
pi_201250106
Geleidelijk aan wordt onze cultuur en identiteit omgecat. Waarom zou je dat zomaar laten gebeuren?
  dinsdag 7 september 2021 @ 11:09:37 #30
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_201250146
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:45 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Zeker. Geen probleem zelfs, maar daardoor kijk ik wel met veel argwaan naar medeburgers zoals jij. Sta je aan onze zijde of aan hun zijde?!
Ik sta altijd aan mijn eigen zijde, meneer verdeel-en-heers.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_201250195
TS begrijpt niet dat cultuur en identiteit continue aan verandering onderhevig zijn en niet in graniet gebeitelde vaststaande concepten zijn?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 7 september 2021 @ 11:12:17 #32
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_201250197
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:50 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Dus jij hebt liever de Taliban. maar liever geen moslims? :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_201250208
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik sta aan de zijde van burgers die elkaar wat gunnen. Niet aan de zijde van types die paranoide angsten voor buitenlanders hebben.
De buitenlanders gunnen de oorspronkelijke burgers echter slechts veel verbale en non-verbale drek. Waardoor de oorspronkelijke burgers heel veel werk hebben. Men heeft dus geen paranoïde angsten men is slechts kritisch. Dat jij zegt te kiezen voor burgers die elkaar wat gunnen is dus tegenstrijdig.
pi_201250218
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Ik wil het ook en ik ben oorspronkelijke bewoner van dit land. 8-) Dus ... En nu? :D
Plaats maken voor de eeuwige grafrust en de orientatie op Mekka is wat je te doen staat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201250264
Helaas geen plek voor, doen we niet aan
pi_201250267
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:13 schreef torentje het volgende:

[..]
De buitenlanders gunnen de oorspronkelijke burgers echter slechts veel verbale en non-verbale drek. Waardoor de oorspronkelijke burgers heel veel werk hebben. Men heeft dus geen paranoïde angsten men is slechts kritisch. Dat jij zegt te kiezen voor burgers die elkaar wat gunnen is dus tegenstrijdig.
Als immigrant gun ik jou het beste, maar je zou je wel wat verdraagzamer op kunnen stellen ouwe dibbes
-nee-
  dinsdag 7 september 2021 @ 11:18:04 #37
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201250283
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:49 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat kan wel een probleem zijn in zo’n druk en volgebouwd land als Nederland, maar hoeft ook niet perse onoverkomelijk te zijn.
Ik ga volgende week mijn erfpacht voorgoed afkopen. Dus voor eeuwig. Het kan wel, maar dan kost het gewoon heel veel geld.

En dan maar hopen dat de dag des oordeels ook weer niet té lang op zich laat wachten. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201250325
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Eens.
Maar toen dit de vorige keer speelde hoorde je dus die geluiden in de media _O- who cares.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201250336
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:00 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Begraafplaatsen zijn over het algemeen gewoon bedrijven. Dus als iemand een islamitische begraafplaats wil beginnen en dit wel wil beloven moet hij/zij dat lekker zelf weten. Als ze daarvoor een normale grondprijs betalen zie ik het probleem niet zo.
Ik zie het probleem ook niet.
https://nos.nl/artikel/23(...)vanwege-coronacrisis
pi_201251016
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 september 2021 11:17 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Als immigrant gun ik jou het beste, maar je zou je wel wat verdraagzamer op kunnen stellen ouwe dibbes
Ik heb het recht om te zoeken naar gelijkgestemden om mee te leven. Dat doe jij toch ook? Zogenaamd verdraagzaam mens.
pi_201251044
quote:
[..]
Dat wordt potentieel een duur grapje dan. Ze doen maar. Niet mijn portemonnee.
"Pools are perfect for holding water"
pi_201251096
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in Den Helder is in 2012 een Islamitisch deel aan de begraafplaats toegevoegd met ruimte voor potentieel 600 graven.

Ongekend succes, er zijn in die 9 jaar 8 graven in gebruik genomen :D
Zal wel om een nep-islamitisch deel gaan :') als ik dit lees:

LET OP!
Beste broeders en zusters,

quote:
Wij (BIBIN) zijn tijdelijk gestopt met het uitgeven van grafwerving.
Helaas stijgt het aantal sterfgevallen door de corana-epidemie en is het laten begraven van een overledene in land van herkomst bijna onmogelijk. Wij willen en kunnen het niet maken om straks nee te moeten verkopen bij accute situaties.

Op dit moment zijn wij de enige echte islamitische begraafplaats in Nederland (Zuidlaren ) waar men volledig volgens de islamitische regel- en wetgeving kan worden begraven. (De begraafplaats in Almere is vol.)

Wij hopen op uw begrip.
Ondertussen zijn wij druk bezig om andere geschikte locaties te vinden.
https://www.bibin.nl/gebruiksrecht-verwerven/
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:41:10 #43
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_201251140
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:36 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]
Zal wel om een nep-islamitisch deel gaan :') als ik dit lees:

LET OP!
Beste broeders en zusters,
[..]
https://www.bibin.nl/gebruiksrecht-verwerven/
Als ze op die in Almere en Zuidlaren echt graven verkopen (voor onbepaalde tijd) zal dat wel.

Hier betaal je voor het islamitische deel gewoon voor 20 jaar huur en daarna verlengen per 10 jaar.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:43:15 #44
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201251157
quote:
zullen we potverdorrie eens doen wat de oorspronkelijke bevolking van dit land wilt.
Helemaal mee eens. Daarom pleit ik ook al jarenlang voor het afschaffen van christelijke/islamitische begraafplaatsen, en moeten we zoals de oude Germanen en Kelten overledenen op de brandstapel gooien!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_201251162
quote:
[..]
Dat wordt dan dokken voor de nabestaanden van nabestaanden van nabestaanden etc, tot in de eeuwigheid.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:44:45 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_201251167
Prima , wel even er bij zetten dat die graven niet voor eeuwig kunnen zijn ivm gebrek aan ruimte
Ik ben inmiddels overleden
pi_201251311
Maar hoe doen ze dat in moslim landen dan ? Liggen daar dan echt weet ik het hoeveel doden begraven tot in den eeuwigheid ?
pi_201251559
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:48 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Moet je moslim worden
n
pi_201251594
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:52 schreef ToT het volgende:

[..]
O.a. dat hij de boodschapper is van Allaah. Er wordt niks gezegd over dat hij de ware verlosser is in de geloofsgetuigenis.
n
pi_201251851
ja hoor, de pvda wil weer wat... moslims (en joden) willen eeuwig begraven blijven... dat is gewoon veel te duur voor de gemeente om te regelen en te onderhouden op een openbare / gemeentelijke begraafplaats. al helemaal als we zo'n 30 jaar verder zijn en er geen familie meer is die wil betalen voor het graf. het probleem met doden is namelijk dat ze maar blijven komen en de beschikbare ruimte is beperkt. dan zou je graven waarvoor niet meer wordt betaalt alsnog kunnen ruimen maar dat zal wel teveel ophef veroorzaken. gevolg is dat de belastingbetaler moet bljiven betalen voor zo'n eeuwige grafrust... nee dank je, daar pas ik voor.

als jouw niet-bestaande god van mening is dat je eeuwig begraven moet blijven, dan regel je dat maar via een bijzondere / particuliere begraafplaats. als de oproep van de pvda is dat de gemeente soepel omgaat met een dergelijke particulier initiatief (zonder overheidssteun), dan kan ik daar natuurlijk wel achter staan.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2021 13:47:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')