Ja, nummer 3 ging 3 minuten nadat ik dit postte dichtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nee. Poging 3 is dicht want poging 2 is gewoon heropend om 16:53 en dat topic is niet vol dus daar kan hij verder.
Maar dat is toeval (ja, echt, want ik zag TR's in R&P en daarna opende ik dit topic pas.)quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, nummer 3 ging 3 minuten nadat ik dit postte dicht
Je gaat het ook nog uitleggenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar dat is toeval (ja, echt, want ik zag TR's in R&P en daarna opende ik dit topic pas.)
Natuurlijk leg ik het uit. Eerlijkheid boven alles.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je gaat het ook nog uitleggenNatuurlijk was dat toeval
Ik ga je spelletje niet mee spelen. Mail maar naar forum@fok.nl.quote:
Hoezo mailen, we praten toch zo ook met elkaar? Dan reageer jij toch niet, wellicht zijn er users die wel serieus kunnen reageren?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ga je spelletje niet mee spelen. Mail maar naar forum@fok.nl.
Die hoeven niet hier te reageren want daar is FB niet voor. Ga je ergens anders aanstellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:32 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Hoezo mailen, we praten toch zo ook met elkaar? Dan reageer jij toch niet, wellicht zijn er users die wel serieus kunnen reageren?
Aanstellen? Dit is toch FB waar ik vragen mag stellen?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die hoeven niet hier te reageren want daar is FB niet voor. Ga je ergens anders aanstellen.
WAT DE FUCK !?!?! Hoe is dit in godsnaam toegestaan? Waarom reageert het mod-team alweer op deze lauwe manier? Wat is dit voor verachtelijke shit? "Hej, laten we groep x vermoorden" mods: "nou, als je er een serieus topic over wilt houden mag het open blijven hoor, maar nu staat het in het verkeerde subforum". Fucking hell. En dat nu al twee keer in relatief korte tijd.quote:Op zondag 16 april 2023 @ 21:46:38 schreef Lenny77 het volgende:Zonder het andere topic dat nu naar F&L is verhuisd heeft dit topic niet echt meer een plaats hier.
Ik ga het daarom sluiten.
Mocht de TS het open willen houden dan mag hij mij een DM sturen, maar dan gaat het topic wel naar VER.
Een mod die er nog serieus op in gaat ook, onder het mom van 'socratisch gesprek'. WTF?!quote:Op zondag 16 april 2023 @ 19:23:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Vragen
1) Waarom 70? Klinkt arbitrair. Waarom vrouwen niet als ze geen kinderen meer kunnen baren bijvoorbeeld (ik speel hier devil's advocate om een principe te filteren)?
2) Mag je dit dan ook op genetisch zwakkeren doen? Klinkt als eugenetica.
Ze beschermen de usersquote:Op maandag 5 juni 2023 15:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom ging mijn topic over “wat voor soort
Mensen posten in R&P dicht? Het is toch een legitieme topic?
In je posts verpest je het hele topic alquote:Op maandag 5 juni 2023 15:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom ging mijn topic over “wat voor soort
Mensen posten in R&P dicht? Het is toch een legitieme topic?
Niemand? Really?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:48 schreef probeer het volgende:
Waarom mogen topics over "verplichte euthanasie" (klik1 klik2), wat simpelweg moord is, überhaupt geopend worden? Waarom is het argument om uiteindelijk te sluiten "dat andere topic staat in VER, dus het hoort hier niet echt meer", en niet "dit is ziek, het opperen van moord wordt niet getolereerd, hier heb je een permban, we geven je IP nummer door aan justitie"? Bij welke bevolkingsgroepen is het blijkbaar toegestaan om zo'n topic überhaupt te openen?
[..]
WAT DE FUCK !?!?! Hoe is dit in godsnaam toegestaan? Waarom reageert het mod-team alweer op deze lauwe manier? Wat is dit voor verachtelijke shit? "Hej, laten we groep x vermoorden" mods: "nou, als je er een serieus topic over wilt houden mag het open blijven hoor, maar nu staat het in het verkeerde subforum". Fucking hell. En dat nu al twee keer in relatief korte tijd.
@:Danny Ik ben erg benieuwd naar je mening in deze.
Dit slaat dus mede op dit topic VER / Verplicht euthanasie vanaf 70 jaar @:laforest (omdat het topic nog even in F&L geleefd heeft)
[..]
Een mod die er nog serieus op in gaat ook, onder het mom van 'socratisch gesprek'. WTF?!
Sorry hoor, maar als je oprecht denkt dat dit soort onderwerpen bespreekbaar mogen zijn, dan is er serieus iets psychisch en ethisch ernstig mis met je.
Wat denk je zelf gozer ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:33 schreef Kreator het volgende:
Is @:coolguy de minst leuke mod ooit op dit forum? Ik denk het wel. Niet-zo-cool-guy zou beter passen.
Man man man... met je slotjes.
Wij hebben vroeger niet samen geknikkerd, dus voor jou is het gewoon meneer.quote:
Nou meneer Kreator je zit niet in ONZ.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben vroeger niet samen geknikkerd, dus voor jou is het gewoon meneer.
Verder dacht ik dat normale moderators dit soort topics altijd wel even "niet gezien hebben" omdat het best leuk is.
Maar Nietzocoolguy dus niet.
@modsquote:
Ik begrijp gewoon niet zo goed wat er nog op te antwoorden valt..quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:34 schreef r_one het volgende:
[..]
@:mods
Werkelijk waar niemand die even het fatsoen kan opbrengen om zijn doodserieuze vraag te beantwoorden? Of überhaupt een reactie te geven, al was het maar "we doen hier niets mee".
Kuddo’s voor je antwoordquote:Op woensdag 28 juni 2023 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet zo goed wat er nog op te antwoorden valt..
Het hele topic staat vol met de discussie waar ik zelf nog in heb gepost omdat die vraag daar ook is gekomen.
Nee natuurlijk is dat niet iets wat mag en ooit mag gebeuren. En natuurlijk is dat moord.
Maar als ik dan nu stilletjes geruchten begin te horen vanuit de medische wereld of het nog wel ok is om oudere mensen nog levensverlengende zorg te geven... dan denk ik... is dit zo verschillend? Is toch even erg? Je geeft ze misschien niet meteen een spuitje maar beperkt hun zorg waardoor ze ook zullen sterven.
Het was 'maar' een discussie, zwaar ethisch (daarom dat LaForest m mee heeft genomen)-dat wel, maar niet meer dan dat.
En ik vond het mooi om te zien dat het overgrote deel het er oneens mee was en zo opkwam voor de waarde van de oudere generatie.
Ja, dat klopt. Minpunten voor mij/ons, maar ik sta er hetzelfde in als Lenny.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Kuddo’s voor je antwoord![]()
Ik heb het inhoudelijk niet gevolgd maar het viel me gewoon op dat zijn vraag om opheldering categorisch onbeantwoord bleef …. dagen-/wekenlang …. ook/zelfs na zijn rappelpost.
Bij deze eervol hersteldquote:Op woensdag 28 juni 2023 23:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Minpunten voor mij/ons, maar ik sta er hetzelfde in als Lenny.
Ik snap dat het een discussie is en geen oproep. En ook ik ben blij dat de reacties vrijwel volmondig zeer afkeurend waren.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet zo goed wat er nog op te antwoorden valt..
Het hele topic staat vol met de discussie waar ik zelf nog in heb gepost omdat die vraag daar ook is gekomen.
Nee natuurlijk is dat niet iets wat mag en ooit mag gebeuren. En natuurlijk is dat moord.
Maar als ik dan nu stilletjes geruchten begin te horen vanuit de medische wereld of het nog wel ok is om oudere mensen nog levensverlengende zorg te geven... dan denk ik... is dit zo verschillend? Is toch even erg? Je geeft ze misschien niet meteen een spuitje maar beperkt hun zorg waardoor ze ook zullen sterven.
Het was 'maar' een discussie, zwaar ethisch (daarom dat LaForest m mee heeft genomen)-dat wel, maar niet meer dan dat.
En ik vond het mooi om te zien dat het overgrote deel het er oneens mee was en zo opkwam voor de waarde van de oudere generatie.
Hoe valt 'hej ik vind dat we het moeten gaan hebben over het systematisch doden van groep x (gebaseerd op iets waar die groep niets aan kan doen, zoals leeftijd of intelligentie)' niet onder discriminatie?quote:Racisme, discriminatie en persoonlijke aanvallen
Het is gebleken dat onder zowel users als crewleden het gevoel heerst dat er niet of nauwelijks tegen wordt opgetreden, ondanks het feit dat er dagelijks honderden posts verwijderd worden. Racistisch en discriminerend taalgebruik zijn gewoonweg niet toegestaan in een haatdragende context, en het op persoonlijk vlak aanvallen van medeusers is dat óók niet. Dat is ook nooit toegestaan geweest, maar we zullen hier de komende tijd de teugels strakker op gaan trekken.
Daaronder valt tevens het schofferen van groepen mensen in welke vorm dan ook, om iets waar ze niet zelf voor gekozen hebben. Denk aan land van herkomst, etniciteit, huidskleur, seksuele voorkeur etc. We vallen dus niemand aan om wat die persoon of groep is en waar die persoon of groep niets aan kan doen.
Hoewel ik er ook absoluut niet voor ben om vanuit een kosten/baten-analyse oudere mensen zorg te ontzeggen, zit daar nogal een verschil in ja.quote:Maar als ik dan nu stilletjes geruchten begin te horen vanuit de medische wereld of het nog wel ok is om oudere mensen nog levensverlengende zorg te geven... dan denk ik... is dit zo verschillend? Is toch even erg? Je geeft ze misschien niet meteen een spuitje maar beperkt hun zorg waardoor ze ook zullen sterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |