abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209135404
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 20:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nou nee. Poging 3 is dicht want poging 2 is gewoon heropend om 16:53 en dat topic is niet vol dus daar kan hij verder.
Ja, nummer 3 ging 3 minuten nadat ik dit postte dicht :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 13 mei 2023 @ 20:22:50 #202
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209135472
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, nummer 3 ging 3 minuten nadat ik dit postte dicht :P
Maar dat is toeval (ja, echt, want ik zag TR's in R&P en daarna opende ik dit topic pas.) :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209137024
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 20:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar dat is toeval (ja, echt, want ik zag TR's in R&P en daarna opende ik dit topic pas.) :P
Je gaat het ook nog uitleggen O+ Natuurlijk was dat toeval _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 13 mei 2023 @ 21:59:52 #204
16180 crew  CoolGuy
pi_209138302
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je gaat het ook nog uitleggen O+ Natuurlijk was dat toeval _O-
Natuurlijk leg ik het uit. Eerlijkheid boven alles. :7
pi_209173385
Hoezo nee? Mag ik wat meer uitleg?
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 13:31:58 #206
16180 crew  CoolGuy
pi_209173414
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:30 schreef Selenophilia het volgende:
Hoezo nee? Mag ik wat meer uitleg?
Ik ga je spelletje niet mee spelen. Mail maar naar forum@fok.nl.
pi_209173420
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik ga je spelletje niet mee spelen. Mail maar naar forum@fok.nl.
Hoezo mailen, we praten toch zo ook met elkaar? Dan reageer jij toch niet, wellicht zijn er users die wel serieus kunnen reageren?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2023 13:33:01 ]
  Moderator dinsdag 16 mei 2023 @ 13:33:21 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_209173434
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:32 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Hoezo mailen, we praten toch zo ook met elkaar? Dan reageer jij toch niet, wellicht zijn er users die wel serieus kunnen reageren?
Die hoeven niet hier te reageren want daar is FB niet voor. Ga je ergens anders aanstellen.
pi_209173443
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 13:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Die hoeven niet hier te reageren want daar is FB niet voor. Ga je ergens anders aanstellen.
Aanstellen? Dit is toch FB waar ik vragen mag stellen?
pi_209386193
Waarom mogen topics over "verplichte euthanasie" (klik1 klik2), wat simpelweg moord is, überhaupt geopend worden? Waarom is het argument om uiteindelijk te sluiten "dat andere topic staat in VER, dus het hoort hier niet echt meer", en niet "dit is ziek, het opperen van moord wordt niet getolereerd, hier heb je een permban, we geven je IP nummer door aan justitie"? Bij welke bevolkingsgroepen is het blijkbaar toegestaan om zo'n topic überhaupt te openen?

quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 @ 21:46:38 schreef Lenny77 het volgende:Zonder het andere topic dat nu naar F&L is verhuisd heeft dit topic niet echt meer een plaats hier.
Ik ga het daarom sluiten.
Mocht de TS het open willen houden dan mag hij mij een DM sturen, maar dan gaat het topic wel naar VER.
WAT DE FUCK !?!?! Hoe is dit in godsnaam toegestaan? Waarom reageert het mod-team alweer op deze lauwe manier? Wat is dit voor verachtelijke shit? "Hej, laten we groep x vermoorden" mods: "nou, als je er een serieus topic over wilt houden mag het open blijven hoor, maar nu staat het in het verkeerde subforum". Fucking hell. En dat nu al twee keer in relatief korte tijd.

@Danny Ik ben erg benieuwd naar je mening in deze.

Dit slaat dus mede op dit topic VER / Verplicht euthanasie vanaf 70 jaar @laforest (omdat het topic nog even in F&L geleefd heeft)

quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 @ 19:23:33 schreef laforest het volgende:

[..]
Vragen
1) Waarom 70? Klinkt arbitrair. Waarom vrouwen niet als ze geen kinderen meer kunnen baren bijvoorbeeld (ik speel hier devil's advocate om een principe te filteren)?

2) Mag je dit dan ook op genetisch zwakkeren doen? Klinkt als eugenetica.
Een mod die er nog serieus op in gaat ook, onder het mom van 'socratisch gesprek'. WTF?!

Sorry hoor, maar als je oprecht denkt dat dit soort onderwerpen bespreekbaar mogen zijn, dan is er serieus iets psychisch en ethisch ernstig mis met je.

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 03-06-2023 18:06:06 ]
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 5 juni 2023 @ 15:06:47 #211
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209409952
Waarom ging mijn topic over “wat voor soort
Mensen posten in R&P dicht? Het is toch een legitieme topic?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_209410559
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Ze beschermen de users
  maandag 5 juni 2023 @ 16:12:41 #213
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_209410612
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:06 schreef Keep_Walking het volgende:
In je posts verpest je het hele topic al :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_209587140
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 12:48 schreef probeer het volgende:
Waarom mogen topics over "verplichte euthanasie" (klik1 klik2), wat simpelweg moord is, überhaupt geopend worden? Waarom is het argument om uiteindelijk te sluiten "dat andere topic staat in VER, dus het hoort hier niet echt meer", en niet "dit is ziek, het opperen van moord wordt niet getolereerd, hier heb je een permban, we geven je IP nummer door aan justitie"? Bij welke bevolkingsgroepen is het blijkbaar toegestaan om zo'n topic überhaupt te openen?
[..]
WAT DE FUCK !?!?! Hoe is dit in godsnaam toegestaan? Waarom reageert het mod-team alweer op deze lauwe manier? Wat is dit voor verachtelijke shit? "Hej, laten we groep x vermoorden" mods: "nou, als je er een serieus topic over wilt houden mag het open blijven hoor, maar nu staat het in het verkeerde subforum". Fucking hell. En dat nu al twee keer in relatief korte tijd.

@:Danny Ik ben erg benieuwd naar je mening in deze.

Dit slaat dus mede op dit topic VER / Verplicht euthanasie vanaf 70 jaar @:laforest (omdat het topic nog even in F&L geleefd heeft)
[..]
Een mod die er nog serieus op in gaat ook, onder het mom van 'socratisch gesprek'. WTF?!

Sorry hoor, maar als je oprecht denkt dat dit soort onderwerpen bespreekbaar mogen zijn, dan is er serieus iets psychisch en ethisch ernstig mis met je.
Niemand? Really?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 juni 2023 @ 14:33:05 #215
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209617438
Is @CoolGuy de minst leuke mod ooit op dit forum? Ik denk het wel. Niet-zo-cool-guy zou beter passen.

Man man man... met je slotjes.
pi_209620900
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 14:33 schreef Kreator het volgende:
Is @:coolguy de minst leuke mod ooit op dit forum? Ik denk het wel. Niet-zo-cool-guy zou beter passen.

Man man man... met je slotjes.
Wat denk je zelf gozer ?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 juni 2023 @ 19:24:04 #217
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209620996
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 19:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat denk je zelf gozer ?
Wij hebben vroeger niet samen geknikkerd, dus voor jou is het gewoon meneer.

Verder dacht ik dat normale moderators dit soort topics altijd wel even "niet gezien hebben" omdat het best leuk is.
Maar Nietzocoolguy dus niet.
pi_209621010
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 19:24 schreef Kreator het volgende:

[..]
Wij hebben vroeger niet samen geknikkerd, dus voor jou is het gewoon meneer.

Verder dacht ik dat normale moderators dit soort topics altijd wel even "niet gezien hebben" omdat het best leuk is.
Maar Nietzocoolguy dus niet.
Nou meneer Kreator je zit niet in ONZ.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 23 juni 2023 @ 20:08:01 #219
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209621553
Laten we het niet persoonlijk maken lieverdjes
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209684997
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 01:53 schreef probeer het volgende:

[..]
Niemand? Really?
@mods

Werkelijk waar niemand die even het fatsoen kan opbrengen om zijn doodserieuze vraag te beantwoorden? Of überhaupt een reactie te geven, al was het maar "we doen hier niets mee".
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator woensdag 28 juni 2023 @ 23:02:55 #221
441859 crew  Lenny77
pi_209686222
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 21:34 schreef r_one het volgende:

[..]
@:mods

Werkelijk waar niemand die even het fatsoen kan opbrengen om zijn doodserieuze vraag te beantwoorden? Of überhaupt een reactie te geven, al was het maar "we doen hier niets mee".
Ik begrijp gewoon niet zo goed wat er nog op te antwoorden valt..
Het hele topic staat vol met de discussie waar ik zelf nog in heb gepost omdat die vraag daar ook is gekomen.
Nee natuurlijk is dat niet iets wat mag en ooit mag gebeuren. En natuurlijk is dat moord.
Maar als ik dan nu stilletjes geruchten begin te horen vanuit de medische wereld of het nog wel ok is om oudere mensen nog levensverlengende zorg te geven... dan denk ik... is dit zo verschillend? Is toch even erg? Je geeft ze misschien niet meteen een spuitje maar beperkt hun zorg waardoor ze ook zullen sterven.
Het was 'maar' een discussie, zwaar ethisch (daarom dat LaForest m mee heeft genomen)-dat wel, maar niet meer dan dat.
En ik vond het mooi om te zien dat het overgrote deel het er oneens mee was en zo opkwam voor de waarde van de oudere generatie.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209686298
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 23:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het hele topic staat vol met de discussie waar ik zelf nog in heb gepost omdat die vraag daar ook is gekomen.
Nee natuurlijk is dat niet iets wat mag en ooit mag gebeuren. En natuurlijk is dat moord.
Maar als ik dan nu stilletjes geruchten begin te horen vanuit de medische wereld of het nog wel ok is om oudere mensen nog levensverlengende zorg te geven... dan denk ik... is dit zo verschillend? Is toch even erg? Je geeft ze misschien niet meteen een spuitje maar beperkt hun zorg waardoor ze ook zullen sterven.
Het was 'maar' een discussie, zwaar ethisch (daarom dat LaForest m mee heeft genomen)-dat wel, maar niet meer dan dat.
En ik vond het mooi om te zien dat het overgrote deel het er oneens mee was en zo opkwam voor de waarde van de oudere generatie.
Kuddo’s voor je antwoord ^O^

Ik heb het inhoudelijk niet gevolgd maar het viel me gewoon op dat zijn vraag om opheldering categorisch onbeantwoord bleef …. dagen-/wekenlang …. ook/zelfs na zijn rappelpost.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator woensdag 28 juni 2023 @ 23:47:10 #223
16180 crew  CoolGuy
pi_209686629
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 23:11 schreef r_one het volgende:

[..]
Kuddo’s voor je antwoord ^O^

Ik heb het inhoudelijk niet gevolgd maar het viel me gewoon op dat zijn vraag om opheldering categorisch onbeantwoord bleef …. dagen-/wekenlang …. ook/zelfs na zijn rappelpost.
Ja, dat klopt. Minpunten voor mij/ons, maar ik sta er hetzelfde in als Lenny.
pi_209686970
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 23:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, dat klopt. Minpunten voor mij/ons, maar ik sta er hetzelfde in als Lenny.
Bij deze eervol hersteld ^O^
.
pi_209699610
Allereerst dank voor de, al dan niet late, reactie.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 23:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik snap dat het een discussie is en geen oproep. En ook ik ben blij dat de reacties vrijwel volmondig zeer afkeurend waren.

Maar ik vraag dus of het een discussie is die men hier uberhaupt mag voeren.

quote:
Racisme, discriminatie en persoonlijke aanvallen
Het is gebleken dat onder zowel users als crewleden het gevoel heerst dat er niet of nauwelijks tegen wordt opgetreden, ondanks het feit dat er dagelijks honderden posts verwijderd worden. Racistisch en discriminerend taalgebruik zijn gewoonweg niet toegestaan in een haatdragende context, en het op persoonlijk vlak aanvallen van medeusers is dat óók niet. Dat is ook nooit toegestaan geweest, maar we zullen hier de komende tijd de teugels strakker op gaan trekken.

Daaronder valt tevens het schofferen van groepen mensen in welke vorm dan ook, om iets waar ze niet zelf voor gekozen hebben. Denk aan land van herkomst, etniciteit, huidskleur, seksuele voorkeur etc. We vallen dus niemand aan om wat die persoon of groep is en waar die persoon of groep niets aan kan doen.
Hoe valt 'hej ik vind dat we het moeten gaan hebben over het systematisch doden van groep x (gebaseerd op iets waar die groep niets aan kan doen, zoals leeftijd of intelligentie)' niet onder discriminatie?

Als ik hetzelfde zou doen (een discussie proberen te starten over verplichte euthanasie) maar dan op basis van bv seksuele voorkeur heb ik volgens mij, en zeer terecht ook, meteen een permban aan mijn broek. Zelfs al zou ik het in een 'moet dit onderwerp hier besproken kunnen worden?' vorm gieten.

Maar mbt leeftijd zou zo'n discussie dan wel mogen plaatsvinden, mede omdat er vanuit de medische wereld geluiden komen over de hoge kosten van weinig levensverlengende medische ingrepen? Zo zijn er wel meer geluiden over de hoge kosten van bepaalde groepen binnen de samenleving (denk aan chronisch zieken, mensen in de bijstand, asielzoekers). Allemaal prima groepen om over te discussiëren of we ze wel of niet systematisch moeten vermoorden, zelfs als het een situatie betreft waar die mensen zelf niets aan kunnen doen? Een pleidooi voor het systematisch vermoorden van gehandicapten is bon ton?

quote:
Hoewel ik er ook absoluut niet voor ben om vanuit een kosten/baten-analyse oudere mensen zorg te ontzeggen, zit daar nogal een verschil in ja.

En los daarvan is 'ze hebben het ergens anders over iets wat er op lijkt, dus dan mogen we het er hier ook wel over hebben' nogal een belabberd argument imo. Zo staan andere fora/discussieplatformen vol met racisme. Betekent dat dat het hier dan ook zou mogen? Nee.

En 'het is maar een discussie', tsja, alles is hier een discussie. FoK! is een discussieplatform, en geen uitvoerende instantie. Zo is het posten van persoonsinformatie ook alleen maar een post met informatie. Maar we weten allemaal dat dat absoluut niet mag, omdat het wellicht verregaande consequenties kan hebben voor het leven buiten dit forum. Racisme mag ook niet, mede omdat het andere mensen kan overtuigen tot verdere haat, wat weer consequenties kan hebben voor het dagelijks leven.

En dus is die vrijheid van discussie aan regels gebonden, en ik vraag me dus af of je met dit soort onderwerpen niet keihard over die gedragsregels heen walst.

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 30-06-2023 02:00:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')