SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nu je het zegt hoor ik het.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het heel erg Police-achtig klinken. Vooral die hoge zang in de coupletten. Het is net alsof je Sting hoort.
Mee eens.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het heel erg Police-achtig klinken. Vooral die hoge zang in de coupletten. Het is net alsof je Sting hoort.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:36 schreef DJ11 het volgende:
John Mayer, toch? Your Body Is A Wonderland, gok ik
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Onze eigen Lola (links) bij Ajax 'in gesprek' met een Utrecht supporter in de jaren 80…
[ afbeelding ]
Zeker, mooie whisky's weer geproefd.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:43 schreef just me het volgende:
@:MadMaster, hoe was je tasting, de moeite waarom om zover te reizen ?
Daarom vroeg ik ook of hij (de Utrecht supporter) het overleefd had.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lola is onverslaanbaar…
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, mooie whisky's weer geproefd.
Hoewel ik zowel heen als terug heb moeten vechten tegen het in slaap vallen in de trein…
vanaf Haarlem was het toch lekker veel boemelen ?quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, mooie whisky's weer geproefd.
Hoewel ik zowel heen als terug heb moeten vechten tegen het in slaap vallen in de trein…
Ow, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook of hij (de Utrecht supporter) het overleefd had.
In Haarlem ben ik niet geweest, vanaf Sloterdijk (drukte viel mee) via Zaandam richting Alkmaar en dan naar Den Helder…quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
vanaf Haarlem was het toch lekker veel boemelen ?
Oh ja, jij hebt een andere route dan ik heb gehadquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Haarlem ben ik niet geweest, vanaf Sloterdijk (drukte viel mee) via Zaandam richting Alkmaar en dan naar Den Helder…
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:47 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als de matig geslaagde slipstream-hit van Never Gonna Get It van En Vogue
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Met Ben van het Belgische Blokken op de drums:
[ afbeelding ]
Ja, nu ik het weet herken ik hem er wel in.quote:
Ik zat erop te wachtenquote:
Ooit gaat het lukkenquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Hier heb ik de kaarten ook nog maar voor bewaard…
quote:Badr Hari heeft zaterdag opnieuw een pijnlijke nederlaag geleden. De 36-jarige kickbokser ging in Rotterdam knock-out tegen de Pool Arek Wrzosek.
In zijn circustent? Het trekt mij persoonlijk niet zo. Maar vond hem erg leuk en sympathiek in Zomergasten.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren naar Hans Klok was al een belevenis…
Yep, 15 euro per kaartje via Ticketveiling.nl.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
In zijn circustent? Het trekt mij persoonlijk niet zo. Maar vond hem erg leuk en sympathiek in Zomergasten.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren naar Hans Klok was al een belevenis…
quote:Op zondag 5 september 2021 00:01 schreef just me het volgende:
Dus als ie verliest moet ik 'm niet loven ?
oh dat is geen probleem, die love ik toch nietquote:Op zondag 5 september 2021 00:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, dan lach je hem uit.... net als met Badr.
Wie wel?quote:Op zondag 5 september 2021 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
oh dat is geen probleem, die love ik toch niet
quote:Op zondag 5 september 2021 00:05 schreef livelink het volgende:
Ik kom niet op haar naam.
Freddy Mercury en iets met Monserrat - Barcelona
quote:Op zondag 5 september 2021 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, maar er is verhoogde dijkbewaking…
ik heb vanmiddag Andrea Bocelli gezien en daar kreeg ik toch wel 'n traantje bijquote:
quote:Op zondag 5 september 2021 00:07 schreef livelink het volgende:
Zijn we nou ineens allemaal oranje vanwege de F1?
Ik mag geen uitspraken daarover doen, maar zie mijn vorige post…quote:Op zondag 5 september 2021 00:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
(Kan hij niet op IP een ban krijgen?)
quote:Op zondag 5 september 2021 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag geen uitspraken daarover doen, maar zie mijn vorige post…
Hij heeft jou niet gezienquote:Op zondag 5 september 2021 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag Andrea Bocelli gezien en daar kreeg ik toch wel 'n traantje bij
Nee. Het zal me werkelijk aan de bips oxideren.quote:Op zondag 5 september 2021 00:07 schreef livelink het volgende:
Ach, ik gun mensen hun feestje. Het is alleen niet mijn feestje. Het interesseert me geen bal eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2021 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat zowel Max als Lewis morgen in de eerste ronde crashen.
Liefst niet in verband met elkaar, maar gewoon met iemand anders.
Maar het nederlands voetbal team heeft wel gewonnen vanavondquote:Op zondag 5 september 2021 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik gun mensen hun feestje. Het is alleen niet mijn feestje. Het interesseert me geen bal eigenlijk.
Konden ze dat verliezen dan?quote:Op zondag 5 september 2021 00:10 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het nederlands voetbal team heeft wel gewonnen vanavond
Tja, ik heb het 1e kwartier gezien. Dat was niet best. Ik was blij dat Melting begon.quote:Op zondag 5 september 2021 00:10 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het nederlands voetbal team heeft wel gewonnen vanavond
quote:Op zondag 5 september 2021 00:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik heb het 1e kwartier gezien. Dat was niet best. Ik was blij dat Melting begon.
Oh.... nu zie ik pas wat je bedoeld........ Snap niet dat Fok! daar aan mee doet.quote:Op zondag 5 september 2021 00:07 schreef livelink het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2021 00:11 schreef livelink het volgende:
Peter Koelewijn - Kom van dat dak af.
Jij hebt echt de beste smileysquote:Op zondag 5 september 2021 00:11 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb hem gebookmarkt.quote:Op zondag 5 september 2021 00:14 schreef just me het volgende:
[..]
https://www.berkery.nl/fok/00smile/
Dat had ik niet van je verwacht.quote:Op zondag 5 september 2021 00:18 schreef BasEnAad het volgende:
Van Michael Jackson kan ik echt geen genoeg krijgen
Drama queen…quote:Op zondag 5 september 2021 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik niet van je verwacht.
Hij heeft wel enkele leuke nummers gemaakt, maar zo goed vind ik hem niet.
Slaap lekker, just me.quote:Op zondag 5 september 2021 00:24 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes en gezelligheid
![]()
welterusten
Trusten!quote:Op zondag 5 september 2021 00:24 schreef just me het volgende:
![]()
welterusten
Welterusten just mequote:Op zondag 5 september 2021 00:24 schreef just me het volgende:
![]()
welterusten
Klinkt stom, maar ik vind hem echt een klasse apart. Alles zo strak en lekker, maar net niet kapotgecomponeerd. Hij heeft zijn hele leven gegeven voor die muziek, dat hoor ik er ook in.quote:Op zondag 5 september 2021 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik niet van je verwacht.
Hij heeft wel enkele leuke nummers gemaakt, maar zo goed vind ik hem niet.
Sinds ik een iets andere rol hier heb, komt het woord 'note' anders wel erg vaak voorbij.quote:Op zondag 5 september 2021 00:29 schreef DJ11 het volgende:
Het MUZ-modschap van MadMaster neemt ineens een heel andere wending.
Na middernacht krijgen we ineens een hele andere MadMod te zien.quote:Op zondag 5 september 2021 00:29 schreef DJ11 het volgende:
Het MUZ-modschap van MadMaster neemt ineens een heel andere wending.
Het was net wel even nodig.quote:Op zondag 5 september 2021 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Na middernacht krijgen we ineens een hele andere MadMod te zien.
The MadModsterquote:Op zondag 5 september 2021 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Na middernacht krijgen we ineens een hele andere MadMod te zien.
Bedankt, ik heb een leuke avond gehad!quote:Op zondag 5 september 2021 00:31 schreef Melting het volgende:
Allemaal weer bedankt voor het luisteren.
Het zit er al weer op.
Welterusten en tot een volgende keer.
[ afbeelding ]
Goedemorgen livelink.quote:
quote:Op zondag 5 september 2021 07:59 schreef livelink het volgende:
Ik werd om 06.00 wakker van de wekker van mijn zoon.
Ja, elke zondag gaat hij vroeg mountainbiken. Vaste prik, samen met een vriend.quote:Op zondag 5 september 2021 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is balen.
Ging hij weer vroeg op pad?
Dat hij dat nog steeds volhoudt.quote:Op zondag 5 september 2021 08:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, elke zondag gaat hij vroeg mountainbiken. Vaste prik, samen met een vriend.
Bij mij wel.quote:Op zondag 5 september 2021 08:43 schreef just me het volgende:
Wel grappig dat de mods nu niet meer blauw zijn
Heb je dat ingesteld?quote:Op zondag 5 september 2021 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Bij mij is ook iedereen voor de rest weer zwart.
Op de iPad is iedereen ook gelijk gekleurd...quote:Op zondag 5 september 2021 08:43 schreef just me het volgende:
Wel grappig dat de mods nu niet meer blauw zijn
Niet dat ik weet.quote:
Bij mij net pas.quote:Op zondag 5 september 2021 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Gisteren was iedereen oranje.
Dat was wel zo, maar aangezien ik gisteren niets aangepast heb in mijn profiel, is het wel vreemd.quote:Op zondag 5 september 2021 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij net pas.
Kon je in je profiel toch uitzetten, net als wel/geen Sinterklaas en Zwarte Piet smileys e.d.?
Goedemorgen.quote:Op zondag 5 september 2021 09:05 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen, wat heb je het lang volgehouden @:Melting
Ik nietZag wel dat er leuke nummers voorbij gekomen zijn.
Eet smakelijk en have funquote:Op zondag 5 september 2021 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Op naar Holten voor een 6 gangen lunch in een wijgaard...
iPad mee, want mw. MM wil Max zien...
Heel veel lunchgenot voor jullie en laat je niet afleiden door Maxquote:Op zondag 5 september 2021 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Oh, gelukkig gaat ze niet fietsenquote:Op zondag 5 september 2021 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou niet kijken.quote:Op zondag 5 september 2021 12:29 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm en nu dilemma, ga ik zo F1 kijken op Opengestelde Ziggo, of zoals gebruikelijk via Sky.
Weinig.quote:Op zondag 5 september 2021 14:58 schreef Rafeiro het volgende:
Lekker MM
Ook nog stoeltjes in de schaduw?
nee. op tijd uit de tuin gekomen om de huldiging van Verstappen te zienquote:
Dan was ik toch in de tuin blijven liggen als ik jou was.quote:Op zondag 5 september 2021 17:04 schreef just me het volgende:
[..]
nee. op tijd uit de tuin gekomen om de huldiging van Verstappen te zien
nee anders had ik een super rode neus gekregenquote:Op zondag 5 september 2021 17:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan was ik toch in de tuin blijven liggen als ik jou was.
quote:Op zondag 5 september 2021 17:11 schreef just me het volgende:
[..]
nee anders had ik een super rode neus gekregen
zoiets jaquote:Op zondag 5 september 2021 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Mien, waar is mijn feestneus?
Mien: die heeft just me.
Naar Holten was dat wat ver…quote:Op zondag 5 september 2021 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, gelukkig gaat ze niet fietsen
Go Melting, go Melting!quote:Monsieur Cannibale verdwijnt na 33 jaar uit Efteling, fans maken één laatste ritje
De Eftelingattractie Monsieur Cannibale verdwijnt na 33 jaar uit het park. Zondagavond tussen 21.00 en 22.30 uur maakten liefhebbers en fans optimaal van de gelegenheid gebruik om nog één laatste ritje te maken in de kookpottenmolen.
Oh heerlijkquote:Op maandag 6 september 2021 16:26 schreef Rafeiro het volgende:
De badkamer is weer functioneel![]()
Straks de vloer even schoonspuiten en dan lekker douchen.
Dat is mooi nieuws. Verbouwing al bijna klaar dus?quote:Op maandag 6 september 2021 16:26 schreef Rafeiro het volgende:
De badkamer is weer functioneel![]()
Straks de vloer even schoonspuiten en dan lekker douchen.
Het is nog even wennen maar het slaapt lekker !quote:Op maandag 6 september 2021 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, de schone slaapster.![]()
Al gewend aan je nieuwe bedje?
Je moet ze altijd even 'inslapen', maar dan wil je ook niet meer terug...quote:Op maandag 6 september 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Het is nog even wennen maar het slaapt lekker !
woensdag worden de oude matrassen opgehaald en kan ik niet meer terug
voor hoever ben jij terug in je arbeidsproces ?quote:Op maandag 6 september 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet ze altijd even 'inslapen', maar dan wil je ook niet meer terug...
Voor de helft, officieel dan.quote:Op maandag 6 september 2021 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
voor hoever ben jij terug in je arbeidsproces ?
doe je goed !quote:Op maandag 6 september 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de helft, officieel dan.
In de praktijk kijk ik wat ik moet doen en dan kan het soms iets langer zijn.
Zo lang het geen belasting is, heb ik daar geen probleem mee...
zolang je grenzen goed in de gaten kan houden is het een mooie manierquote:
Laten we op balanceren houden, soms is het nog wel wat wiebelen...quote:Op maandag 6 september 2021 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
zolang je grenzen goed in de gaten kan houden is het een mooie manier
het kan de ene kant opgaan en de andere kantquote:Op maandag 6 september 2021 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we op balanceren houden, soms is het nog wel wat wiebelen...
Ja, het is niet altijd rozengeur en maneschijn.quote:Op maandag 6 september 2021 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
het kan de ene kant opgaan en de andere kant
Volgens mij was je er ook wel aan toequote:Op maandag 6 september 2021 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het is niet altijd rozengeur en maneschijn.
Maar afgelopen weekend was heerlijk ouderwets en ik heb alles gegeten en gedronken wat ik eigenlijk niet mag...
Ja, hoewel ik wel merk dat het me nu meer energie kost dan voorheen.quote:Op maandag 6 september 2021 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij was je er ook wel aan toe
ook hier weer een balans zien te vindenquote:Op maandag 6 september 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik wel merk dat het me nu meer energie kost dan voorheen.
Ik moet echt weer wennen...
Ja, de komende tijd puilt onze agenda al weer uit.quote:Op maandag 6 september 2021 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
ook hier weer een balans zien te vinden
quote:Op maandag 6 september 2021 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de komende tijd puilt onze agenda al weer uit.
Maar eerste even er tussen uit...
als jullie het daar naar je zin hebben, heerlijk tochquote:
Ja, even anderhalve week er op uit.quote:Op maandag 6 september 2021 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
als jullie het daar naar je zin hebben, heerlijk toch
Klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 6 september 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, even anderhalve week er op uit.
Van West naar Oost, dan langs vrienden in Stuttgart en op de terugweg nog even een nachtie in de herberg langs de Rijn...
Lekker na de drukte van de massa vakantie en hopelijk nog wat redelijk weer.quote:
En gewoon weg zijn en genieten is al super fijn !quote:Op maandag 6 september 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker na de drukte van de massa vakantie en hopelijk nog wat redelijk weer.
Zin in, nog een paar (halve!!) dagen werken...
Gaat lukken.quote:Op maandag 6 september 2021 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
En gewoon weg zijn en genieten is al super fijn !
Even half doorbikkelen dan maar
Ik was al blij dat ik de melding kreeg en even kon luisteren!quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat lukken.
En daarna spreken we iets af.
Met een beetje pech staat Amsterdam niet in de finale wedstrijden (het gaat beroerd de laatste 2 wedstrijden), dus dan komt er weer wat ruimte in mijn agenda...
Ik draai er zo een eind aan, wilde even een uurtje draaien en dat zit er al weer op...
Dan ga je maar mee naar honkbal, rotterdam is al geplaatst voor de finale...quote:Op maandag 6 september 2021 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik de melding kreeg en even kon luisteren!
Hoop voor jou dat je nog even geen tijd hebt want dan hebben ze het uiteindelijk toch goed gedaan
Privé showtje!quote:Op maandag 6 september 2021 22:03 schreef just me het volgende:
had ik toch mooi weer een show voor mezelf
Ik heb 2 nieuwe matrassen hè, ik kan altijd nog op die ander gaan liggenquote:Op maandag 6 september 2021 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Privé showtje!
Slaap lekker straks op je bijna niet meer nieuwe matras...
Je hebt werk- en luxe paarden...quote:Op maandag 6 september 2021 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 2 nieuwe matrassen hè, ik kan altijd nog op die ander gaan liggen
Is dat gewoon normale melk met een smaakje?quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:09 schreef Rafeiro het volgende:
Best lekker spul, was tijdje terug in de actie bij de Jumbo.
Vinden de buren ook vast leuk.quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:31 schreef Rafeiro het volgende:
Nu al keihard GOA op, wakker zien te worden.
Eminem is herrie.quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:38 schreef Rafeiro het volgende:
Die komen volgende week terug uit de tijdelijke woning, die moesten 9 weken huis uit, ivm schimmel etc.
Woning tegenover me staat al jaren leeg, bovenbuurman is er ook niet nu.
Dus lekker anti herrie. Nu Eminem.
Midgetgolfen?quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:48 schreef just me het volgende:
Straks komt Junior hier met zijn kabouters, we gaan er lekker op uit
Mini golfen, maar nee, we gaan wandelen en vooral veel takken zoeken.quote:
Dan maar hopen dat het takkeweer is.quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:56 schreef just me het volgende:
[..]
Mini golfen, maar nee, we gaan wandelen en vooral veel takken zoeken.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 7 september 2021 07:56 schreef just me het volgende:
[..]
Mini golfen, maar nee, we gaan wandelen en vooral veel takken zoeken.
Gewoon de grotere kabouter op de matras de trap af laten surfenquote:Op dinsdag 7 september 2021 09:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel plezier.
Laat Junior ook de matrassen mee sjouwen hè?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon de grotere kabouter op de matras de trap af laten surfen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al moest ik eerst aan just me en haar kabouters denken, toen ik de titel las, maar ik zie er weinig kabouterigs aan.
Ain't it funny how it is
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:06 schreef Melting het volgende:
Misschien een leuk huisje voor Doedezemaar en Symphonic?Wat een huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al moest ik eerst aan just me en haar kabouters denken, toen ik de titel las, maar ik zie er weinig kabouterigs aan.
Ik wil niet weten wat de energierekening is daar
Juin uit Eigen Tuin!
Ik weet het goed gemaakt.... die krijg je er gratis bij.quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een huis
Ik wil niet weten wat de energierekening is daar
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt.... die krijg je er gratis bij.
De rekening of de betaling?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt.... die krijg je er gratis bij.
Wat denk je zelf?quote:
Kijk.... meevaller dus.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik geloof dat het nu echt rond is met onze keuzes voor de badkamer. Ik wilde perse een bad met armliggers en die dingen zijn al jaren nogal uit de mode, het zijn allemaal van de baden die sowieso al zowat recht naar beneden lopen, daar kan ik echt niet in liggen. Toen ik voor mijn vorige huis op zoek was zag je die trend al en nu hebben de leveranciers waarmee het installatiebedrijf werkt überhaupt nog maar 1 bad dat nog een beetje ergonomisch gevormd is, maar dus niks meer met armleggers. Ik had er online wel eentje gevonden en gelukkig kan de installateur die uiteindelijk ook bestellen via zijn groothandel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Symph..... wat heb je vandaag uitgespookt?
Ain't it funny how it is
Ik zou maar eens vragen aan Symph of hij je pakketje ergens bewaard heeft.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou dat onze bezorger zijn geweest? Ik zit al de hele dag te wachten
Er zit alleen maar een tube tandpasta inquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou maar eens vragen aan Symph of hij je pakketje ergens bewaard heeft.
Een bad zoals je omschrijft moet hier binnenkort het veld ruimen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik geloof dat het nu echt rond is met onze keuzes voor de badkamer. Ik wilde perse een bad met armliggers en die dingen zijn al jaren nogal uit de mode, het zijn allemaal van de baden die sowieso al zowat recht naar beneden lopen, daar kan ik echt niet in liggen. Toen ik voor mijn vorige huis op zoek was zag je die trend al en nu hebben de leveranciers waarmee het installatiebedrijf werkt überhaupt nog maar 1 bad dat nog een beetje ergonomisch gevormd is, maar dus niks meer met armleggers. Ik had er online wel eentje gevonden en gelukkig kan de installateur die uiteindelijk ook bestellen via zijn groothandel.
Klinkt interessantquote:Op dinsdag 7 september 2021 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Nah, dat radio49 familiehuis in Drenthe vond ik leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |