SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nu je het zegt hoor ik het.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het heel erg Police-achtig klinken. Vooral die hoge zang in de coupletten. Het is net alsof je Sting hoort.
Mee eens.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het heel erg Police-achtig klinken. Vooral die hoge zang in de coupletten. Het is net alsof je Sting hoort.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:36 schreef DJ11 het volgende:
John Mayer, toch? Your Body Is A Wonderland, gok ik
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Onze eigen Lola (links) bij Ajax 'in gesprek' met een Utrecht supporter in de jaren 80…
[ afbeelding ]
Zeker, mooie whisky's weer geproefd.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:43 schreef just me het volgende:
@:MadMaster, hoe was je tasting, de moeite waarom om zover te reizen ?
Daarom vroeg ik ook of hij (de Utrecht supporter) het overleefd had.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lola is onverslaanbaar…
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, mooie whisky's weer geproefd.
Hoewel ik zowel heen als terug heb moeten vechten tegen het in slaap vallen in de trein…
vanaf Haarlem was het toch lekker veel boemelen ?quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, mooie whisky's weer geproefd.
Hoewel ik zowel heen als terug heb moeten vechten tegen het in slaap vallen in de trein…
Ow, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook of hij (de Utrecht supporter) het overleefd had.
In Haarlem ben ik niet geweest, vanaf Sloterdijk (drukte viel mee) via Zaandam richting Alkmaar en dan naar Den Helder…quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
vanaf Haarlem was het toch lekker veel boemelen ?
Oh ja, jij hebt een andere route dan ik heb gehadquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Haarlem ben ik niet geweest, vanaf Sloterdijk (drukte viel mee) via Zaandam richting Alkmaar en dan naar Den Helder…
quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:47 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als de matig geslaagde slipstream-hit van Never Gonna Get It van En Vogue
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Met Ben van het Belgische Blokken op de drums:
[ afbeelding ]
Ja, nu ik het weet herken ik hem er wel in.quote:
Ik zat erop te wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |