abonnement Unibet Coolblue
pi_201216235
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201220628
Streepje voor
pi_201354576
Blegh. Van de week ergens een punt achter gezet wat al maanden speelde.
Wist eigenlijk al wel dat het kansloos was omdat hij momenteel allerlei issues heeft met de zorg voor zijn kind (wat op zicht iets zegt over zijn karakter).

Zijn woorden. Hij kan mij nu niet bieden wat serieus daten nodig heeft ivm bovenstaand en dat hij niet verwacht dat ik dat begrijp (nu niet voegde hij er nog aan toe) Op zicht geloof ik dat wel mocht het toch aan mij liggen doet het er niet, uitkomst is hetzelfde.

Hele volwassen breuk was het eigenlijk, blij met zijn eerlijkheid en heb ook zeker begrip voor zijn situatie. Gun hem het beste en als dat zonder mij is dan is dat zo. Dat ook zo uitgesproken en aangegeven dat het mij dan beter lijkt om het er voor nu hier bij te laten.

Besprak het met een zogenaamde vriend die vervolgens min of meer vroeg of ik met hem wilde daten. Laat mij gwn even verdrietig zijn zeg :{ , afknapper.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201358868
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 15:31 schreef Avianflu het volgende:
Blegh. Van de week ergens een punt achter gezet wat al maanden speelde.
Wist eigenlijk al wel dat het kansloos was omdat hij momenteel allerlei issues heeft met de zorg voor zijn kind (wat op zicht iets zegt over zijn karakter).

Zijn woorden. Hij kan mij nu niet bieden wat serieus daten nodig heeft ivm bovenstaand en dat hij niet verwacht dat ik dat begrijp (nu niet voegde hij er nog aan toe) Op zicht geloof ik dat wel mocht het toch aan mij liggen doet het er niet, uitkomst is hetzelfde.

Hele volwassen breuk was het eigenlijk, blij met zijn eerlijkheid en heb ook zeker begrip voor zijn situatie. Gun hem het beste en als dat zonder mij is dan is dat zo. Dat ook zo uitgesproken en aangegeven dat het mij dan beter lijkt om het er voor nu hier bij te laten.

Besprak het met een zogenaamde vriend die vervolgens min of meer vroeg of ik met hem wilde daten. Laat mij gwn even verdrietig zijn zeg :{ , afknapper.
Nooit leuk dit, maar fijn dat jullie het op deze manier hebben kunnen afsluiten. Heel subtiel wel van die zogenaamde vriend :o
pi_201360269
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 15:31 schreef Avianflu het volgende:
Blegh. Van de week ergens een punt achter gezet wat al maanden speelde.
Wist eigenlijk al wel dat het kansloos was omdat hij momenteel allerlei issues heeft met de zorg voor zijn kind (wat op zicht iets zegt over zijn karakter).

Zijn woorden. Hij kan mij nu niet bieden wat serieus daten nodig heeft ivm bovenstaand en dat hij niet verwacht dat ik dat begrijp (nu niet voegde hij er nog aan toe) Op zicht geloof ik dat wel mocht het toch aan mij liggen doet het er niet, uitkomst is hetzelfde.

Hele volwassen breuk was het eigenlijk, blij met zijn eerlijkheid en heb ook zeker begrip voor zijn situatie. Gun hem het beste en als dat zonder mij is dan is dat zo. Dat ook zo uitgesproken en aangegeven dat het mij dan beter lijkt om het er voor nu hier bij te laten.

Besprak het met een zogenaamde vriend die vervolgens min of meer vroeg of ik met hem wilde daten. Laat mij gwn even verdrietig zijn zeg :{ , afknapper.
Zogenaamde vriend rook zijn kans, al was het niet heel subtiel van hem :')

Balen, maar je date was wel eerlijk en dat zegt ook wat over hem. Bedoel, weinig mensen laten iets weten, dus dat spreekt wel in zijn voordeel :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 22:39:44 #6
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201361500
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 15:31 schreef Avianflu het volgende:
Besprak het met een zogenaamde vriend die vervolgens min of meer vroeg of ik met hem wilde daten. Laat mij gwn even verdrietig zijn zeg :{ , afknapper.
Zie hier het perfecte voorbeeld waarom vriendschappen tussen mannen en vrouwen niet werken :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201361870
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 september 2021 22:39 schreef Nine. het volgende:

[..]
Zie hier het perfecte voorbeeld waarom vriendschappen tussen mannen en vrouwen niet werken :')
Dat hangt echt van de vrouw of man af. Mijn ex vriendin is nog steeds een van m'n allerbeste vriendinnen. Persoonlijk zou ik dat wel kunnen hoor. Ja, daar heb ik totaal geen moeite mee, ben er wel trots op. Steeds maar weer dat geseksualiseer wordt je ook moe van. Waarom moet dat?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:10:36 #8
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362044
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:01 schreef Discombobulate het volgende:
Dat hangt echt van de vrouw of man af. Mijn ex vriendin is nog steeds een van m'n allerbeste vriendinnen. Persoonlijk zou ik dat wel kunnen hoor. Ja, daar heb ik totaal geen moeite mee, ben er wel trots op. Steeds maar weer dat geseksualiseer wordt je ook moe van. Waarom moet dat?
In vrijwel elke vriendschappelijke man/vrouw relatie is er één die hoopt op meer, tenzij een van de twee homo of lesbisch is.
En ja, dat is wél wetenschappelijk aangetoond i.t.t. jouw rebound theorie.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201362097
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 15:31 schreef Avianflu het volgende:
Besprak het met een zogenaamde vriend die vervolgens min of meer vroeg of ik met hem wilde daten. Laat mij gwn even verdrietig zijn zeg :{ , afknapper.
Misschien wilde hij je gelukkig maken met zijn ongetwijfeld goddelijke verschijning? :P
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201362180
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:10 schreef Nine. het volgende:

[..]
In vrijwel elke vriendschappelijke man/vrouw relatie is er één die hoopt op meer, tenzij een van de twee homo of lesbisch is.
En ja, dat is wél wetenschappelijk aangetoond i.t.t. jouw rebound theorie.
Nee is gewoon niet waar wat je zegt. Kletskoek. Ik ben niet homo noch is zij lesbisch. Totale onzin wat je zegt.

Misschien is het in relatief veel gevallen zo, maar echt niet elke. Misschien ligt het aan jezelf dat jij je er zo bij voelt. Wat je zegt is totaal niet mijn ervaring.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201362199
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:10 schreef Nine. het volgende:

[..]
In vrijwel elke vriendschappelijke man/vrouw relatie is er één die hoopt op meer, tenzij een van de twee homo of lesbisch is.
En ja, dat is wél wetenschappelijk aangetoond i.t.t. jouw rebound theorie.
Grappig die wetenschap.

Ik heb toch echt een paar vriendinnen die me erg dierbaar zijn, maar een blinde kan zien dat we geen relatiemateriaal voor elkaar zijn.

Een kwestie van niet alleen weten wat je aan elkaar hebt, maar ook accepteren wat je niet aan elkaar hebt.

Gaat prima. Met soms wederzijds een stapje terug inbegrepen. Als er weer eens een nieuwe serieuze date aandient die niet in een vriendschap tussen beide geslachten gelooft.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:23:00 #12
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362220
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:19 schreef Discombobulate het volgende:
Nee is gewoon niet waar wat je zegt. Kletskoek. Ik ben niet homo noch is zij lesbisch. Totale onzin wat je zegt.

Misschien is het in relatief veel gevallen zo, maar echt niet elke. Misschien ligt het aan jezelf dat jij je er zo bij voelt. Wat je zegt is totaal niet mijn ervaring.
Ik zeg niet dat jij homo bent of dat zij lesbisch is. Leer eens begrijpend lezen. Succes ermee verder.

En anekdotisch bewijs (lees: jouw ervaring) boeit niet.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201362236
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:10 schreef Nine. het volgende:

[..]

Je was blijkbaar wel echt triggered na mijn rebound stukje, dat je dat nog weet zeg. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:25:35 #14
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362253
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:24 schreef Discombobulate het volgende:
Je was blijkbaar wel echt triggered na mijn rebound stukje, dat je dat nog weet zeg. -O_
Nee, ik heb gewoon een heel goed geheugen :s)

Jammer dat je niet bij machte bent om inhoudelijk op de materie in te gaan :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201362260
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:21 schreef Hineni het volgende:

[..]
Grappig die wetenschap.

Ik heb toch echt een paar vriendinnen die me erg dierbaar zijn, maar een blinde kan zien dat we geen relatiemateriaal voor elkaar zijn.

Ja, same. Zelfs echt ontzettend dierbaar, m'n beste vriendin. Weliswaar ook m'n ex vriendin van 5 jaar geleden ofzo, maar toch.

Nine. loopt echt onzin te verkopen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:26:44 #16
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362266
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:21 schreef Hineni het volgende:
Grappig die wetenschap.

Ik heb toch echt een paar vriendinnen die me erg dierbaar zijn, maar een blinde kan zien dat we geen relatiemateriaal voor elkaar zijn.

Een kwestie van niet alleen weten wat je aan elkaar hebt, maar ook accepteren wat je niet aan elkaar hebt.

Gaat prima. Met soms wederzijds een stapje terug inbegrepen. Als er weer eens een nieuwe serieuze date aandient die niet in een vriendschap tussen beide geslachten gelooft.
Ga toch eens fietsen met je anekdotische bewijs.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:27:11 #17
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362273
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:26 schreef Discombobulate het volgende:
Ja, same. Zelfs echt ontzettend dierbaar, m'n beste vriendin. Weliswaar ook m'n ex vriendin van 5 jaar geleden ofzo, maar toch.

Nine. loopt echt onzin te verkopen.
Verder dan "onzin" kom je niet. Jammer.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201362275
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 21:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Zogenaamde vriend rook zijn kans, al was het niet heel subtiel van hem :')

Balen, maar je date was wel eerlijk en dat zegt ook wat over hem. Bedoel, weinig mensen laten iets weten, dus dat spreekt wel in zijn voordeel :)
Ja zeker, bevestigd alleen maar dat het gewoon een hele leuke man is. :'( . Zit nu nog sneu te hopen dat hij zijn leven op orde brengt en dan weer contact opneemt. Maar gaat wel weer over, sws lekker door daten. Ik heb nu iig wel weer het gevoel dat ik toe ben aan iets echts.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201362279
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:25 schreef Nine. het volgende:

[..]
Nee, ik heb gewoon een heel goed geheugen :s)

Jammer dat je niet bij machte bent om inhoudelijk op de materie in te gaan :')
Omdat je onzin lult.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201362284
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:26 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ga toch eens fietsen met je anekdotische bewijs.
Ben jij zo'n onzekere playboy? :D
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:28:30 #21
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362290
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:27 schreef Discombobulate het volgende:
Omdat je onzin lult.
Onderbouw dat liever eens met gedegen bewijsvoering.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201362299
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:21 schreef Hineni het volgende:

[..]

Nine. is triggered. _O-

Ik ga er maar weer van tussen. Geen zin in die lulkoek.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:29:47 #23
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362305
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:28 schreef Hineni het volgende:
Ben jij zo'n onzekere playboy? :D
Weer zo eentje die niet verder komt dan een ad hominem, het niveau hier is wel heel erg laag :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:30:38 #24
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362314
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:29 schreef Discombobulate het volgende:
Nine. is triggered. _O-

Ik ga er maar weer van tussen. Geen zin in die lulkoek.
Ik zou ook met de staart tussen mijn benen vertrekken als ik geen zinnige argumenten had :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:33:07 #25
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362340
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:27 schreef Avianflu het volgende:
Ja zeker, bevestigd alleen maar dat het gewoon een hele leuke man is. :'( . Zit nu nog sneu te hopen dat hij zijn leven op orde brengt en dan weer contact opneemt. Maar gaat wel weer over, sws lekker door daten. Ik heb nu iig wel weer het gevoel dat ik toe ben aan iets echts.
Daten dan maar? :7
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201362343
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 september 2021 22:39 schreef Nine. het volgende:

[..]
Zie hier het perfecte voorbeeld waarom vriendschappen tussen mannen en vrouwen niet werken :')
Ga binnenkort wel een keer praten. Nu doet hij weer normaal.
Hij “date” zelf ook, volgens hem scharrels. Hoop niet dat hij stilletjes zit te wachten tot ik een keer tot inkeer kom. De chemie is gewoon 0,0 van mijn kant.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:36:26 #27
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362371
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:33 schreef Avianflu het volgende:
Ga binnenkort wel een keer praten. Nu doet hij weer normaal.
Hij “date” zelf ook, volgens hem scharrels. Hoop niet dat hij stilletjes zit te wachten tot ik een keer tot inkeer kom. De chemie is gewoon 0,0 van mijn kant.
Ah, oké. Ik hoop het voor je, maar eerlijk gezegd heb ik daar mijn twijfels over.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201362389
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:36 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ah, oké. Ik hoop het voor je, maar eerlijk gezegd heb ik daar mijn twijfels over.
Waar je twijfels over? Dat je wel zou denken dat zijn intenties van de “vriendschap” niet vriendschappelijk zijn…..
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 14 september 2021 @ 23:40:33 #29
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201362405
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ga binnenkort wel een keer praten. Nu doet hij weer normaal.
Hij “date” zelf ook, volgens hem scharrels. Hoop niet dat hij stilletjes zit te wachten tot ik een keer tot inkeer kom. De chemie is gewoon 0,0 van mijn kant.
Zou daar gewoon duidelijk in zijn. Wellicht lastig omdat je misschien een "vriendschap" verliest, maar als je blijft aanmodderen geef je alleen maar hoop op iets wat er nooit gaat zijn.
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:41:48 #30
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362421
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:38 schreef Avianflu het volgende:
Waar je twijfels over? Dat je wel zou denken dat zijn intenties van de “vriendschap” niet vriendschappelijk zijn…..
Ik had dat gedeelte toch vetgedrukt gemaakt? :P

Maar goed, hij had aangegeven dat hij wél wil daten toch? Die gevoelens gaan echt niet spontaan weg omdat hij dat nu zegt.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201362447
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:33 schreef Nine. het volgende:

[..]
Daten dan maar? :7
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:36 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ah, oké. Ik hoop het voor je, maar eerlijk gezegd heb ik daar mijn twijfels over.
Smooth hoor. Kijk deze player de concurrentie in een twijfelachtig daglicht proberen te houden. ~O>
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:46:53 #32
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362466
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:44 schreef Hineni het volgende:
[..]
[..]
Smooth hoor. Kijk deze player de concurrentie in een twijfelachtig daglicht proberen te houden. ~O>
Wat een slechte verliezer ben je Hans. Die eerste post werd al geliked door de dame in kwestie:

De volgende user heeft deze post geliked:
Avianflu
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201362502
Heb wel al de datingapps maar weer eens van de telefoon gegooid. Het moet maar in het wild gebeuren.
Sws even bijkomen van dit hele gebeuren.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201362512
En de hoop loslaten dat het nog goed komt ;( :') .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201362527
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:46 schreef Nine. het volgende:

[..]
Wat een slechte verliezer ben je Hans. Die eerste post werd al geliked door de dame in kwestie:

De volgende user heeft deze post geliked:
Avianflu
Sinds wanneer is het mogelijk te verliezen als je überhaupt geen poging gedaan hebt te winnen? :')

Maar gefeliciteerd hoor. Jullie worden vast heel gelukkig samen. Zo'n like. Kan niet meer stuk. ^) *O*

Eind goed, al goed. w/
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201362533
Tuurlijk kan een vriendschappelijke band tussen man en vrouw werken, maar je moet er wel voor zorgen dat je een knappere vriendin / knappere vriendinnen hebt die je wel kan neuken.
afspraak tandarts verzetten
  Tettenkoning dinsdag 14 september 2021 @ 23:59:08 #37
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362534
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:57 schreef Hineni het volgende:
Sinds wanneer is het mogelijk te verliezen als je überhaupt geen poging gedaan hebt te winnen? :')

Maar gefeliciteerd hoor. Jullie worden vast heel gelukkig samen. Zo'n like. Kan niet meer stuk. ^) *O*

Eind goed, al goed. w/
Hoe oud ben jij, 12? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201362572
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:59 schreef Nine. het volgende:

[..]
Hoe oud ben jij, 12? :')
Och gutte gut, een ad hominem. O+
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201362584
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:55 schreef Avianflu het volgende:
En de hoop loslaten dat het nog goed komt ;( :') .
Dit gebeurde vast allemaal omdat er nog iets beters voor je in het geschied ligt. ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Tettenkoning woensdag 15 september 2021 @ 00:07:49 #40
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201362597
quote:
14s.gif Op woensdag 15 september 2021 00:04 schreef Hineni het volgende:
Och gutte gut, een ad hominem. O+
Nee, dat was gewoon een vraag.

En dat zegt dan de man die niets anders dan ad hominems uitpoept hier _O-
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201362649
quote:
17s.gif Op woensdag 15 september 2021 00:06 schreef Hineni het volgende:

[..]
Dit gebeurde vast allemaal omdat er nog iets beters voor je in het geschied ligt. ^O^
Who knows. We hebben er beide een lekker open einde aan gehangen.
Nu doen mannen dat sws altijd, ik ben normaal wat rigoreuzer.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201362808
quote:
14s.gif Op woensdag 15 september 2021 00:07 schreef Nine. het volgende:

[..]
Nee, dat was gewoon een vraag.

En dat zegt dan de man die niets anders dan ad hominems uitpoept hier _O-
Vervelend hè? als vrouwen een vriendschap hebben met een man cock-blocker *)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201362817
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 00:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Who knows. We hebben er beide een lekker open einde aan gehangen.
Nu doen mannen dat sws altijd, ik ben normaal wat rigoreuzer.
Dat is misschien om het minder pijnlijk te maken in dit geval? Op basis van wat je hier schrijft geeft het me niet de indruk dat het een smoesje is.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201363544
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 00:45 schreef Hineni het volgende:

[..]
Dat is misschien om het minder pijnlijk te maken in dit geval? Op basis van wat je hier schrijft geeft het me niet de indruk dat het een smoesje is.
Nee. Zo heeft het ook nooit gevoeld, als smoesje. Voor zover ik weet wat er allemaal speelt snap ik ook zijn besluit, het is volkomen logisch dat ik nu geen prio ben/kan zijn.

Maar goed, dat zegt sws niks over de toekomst dus ik moet gewoon door.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201365334
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:10 schreef Nine. het volgende:

[..]
In vrijwel elke vriendschappelijke man/vrouw relatie is er één die hoopt op meer, tenzij een van de twee homo of lesbisch is.
En ja, dat is wél wetenschappelijk aangetoond i.t.t. jouw rebound theorie.
Ik blijf dit soort stellingen toch altijd gek vinden. Want ik heb zelf een heel sterk anekdotisch bewijs.
Al 20 jaar heel goed bevriend met een vrouw. Ik vind haar compleet onaantrekkelijk en zij mij ook. Als er iets had kunnen/moeten ontstaan, was dat al lang gebeurd. Er zijn minstens 3 periodes geweest dat we beide geen relatie hadden. Heel fijn om dan iemand te hebben om je hart te luchten, samen op stap te gaan (vroeger dan), zonder dat daar een lading op ligt.
pi_201365428
Ik ben er afgelopen weekend achter gekomen dat ik de liefde van mijn leven ben tegen gekomen. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt zoals het nu was. Een hele bijzondere vrouw. Ik weet nu eindelijk hoe echte liefde voelt.
Check it out
pi_201366800
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:36 schreef hjansen82 het volgende:
Ik ben er afgelopen weekend achter gekomen dat ik de liefde van mijn leven ben tegen gekomen. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt zoals het nu was. Een hele bijzondere vrouw. Ik weet nu eindelijk hoe echte liefde voelt.
Gefeliciteerd! Herkenbaar ook...
Staat zij er hetzelfde in?
pi_201366893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 10:56 schreef Grublit het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Herkenbaar ook...
Staat zij er hetzelfde in?
Soms zijn woorden niet nodig. We hebben allebei het gevoel dat we niet zonder elkaar kunnen. We zijn allebei 'tot over de oren verliefd op elkaar.
Check it out
pi_201368490
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:36 schreef hjansen82 het volgende:
Ik ben er afgelopen weekend achter gekomen dat ik de liefde van mijn leven ben tegen gekomen. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt zoals het nu was. Een hele bijzondere vrouw. Ik weet nu eindelijk hoe echte liefde voelt.
Kom op zeg, dat is ook wel wat overdreven. _O-

Hoe kun je in één weekend zo stellig daarover zijn? Dat weet je pas over een aantal jaar. Een relatie veranderd ontzettend naarmate je langer bij elkaar bent. Koppie erbij man. Hoe vaak ik wel niet, tevergeefs, van die dingen gedacht heb. 8)7
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201370071
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 11:04 schreef hjansen82 het volgende:

[..]
Soms zijn woorden niet nodig. We hebben allebei het gevoel dat we niet zonder elkaar kunnen. We zijn allebei 'tot over de oren verliefd op elkaar.
Verliefdheid zegt heel weinig over hoe geschikt jullie voor elkaar zijn op de lange termijn.
Maar fijn dat het nu zo leuk voelt!
pi_201370968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 15:05 schreef DjMark het volgende:

[..]
Verliefdheid zegt heel weinig over hoe geschikt jullie voor elkaar zijn op de lange termijn.
Maar fijn dat het nu zo leuk voelt!
Dat beweer ik toch niet. Ik denk altijd : de toekomst zal het uitwijzen.
Check it out
pi_201371048
Hij heeft al weer contact gezocht of we niet nog een keer kunnen praten……
Dus we gaan nog een keer praten.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201371537
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 16:06 schreef hjansen82 het volgende:
Dat beweer ik toch niet.
Jawel, je zei namelijk dat je de liefde van je leven tegengekomen bent. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 15 september 2021 @ 16:55:48 #54
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201371588
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 16:06 schreef hjansen82 het volgende:

[..]
Dat beweer ik toch niet. Ik denk altijd : de toekomst zal het uitwijzen.
De liefde van je leven, iig voor even ;)
Maar leuk! Ik hoop dat ook nog een keer mee te maken, liefde op het eerste gezicht O+ (en dan zie je daarna wel weer hoe lang het duurt)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  woensdag 15 september 2021 @ 17:00:09 #55
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201371658
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 16:13 schreef Avianflu het volgende:
Hij heeft al weer contact gezocht of we niet nog een keer kunnen praten……
Dus we gaan nog een keer praten.
Die vriend die wilde daten?
Of degene met issues waardoor een relatie niet mogelijk is? Lijkt me een moeilijke situatie, klinkt of je hem toch wel leuk vindt? Dus dan moet je voor jezelf gaan bepalen of wat hij kan bieden voor jou voldoende is?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201371835
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 17:00 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Die vriend die wilde daten?
Of degene met issues waardoor een relatie niet mogelijk is? Lijkt me een moeilijke situatie, klinkt of je hem toch wel leuk vindt? Dus dan moet je voor jezelf gaan bepalen of wat hij kan bieden voor jou voldoende is?
Ja die met problemen.
Hij wil inderdaad uitleggen wat er precies speelt en of we het mss toch kunnen laten werken.

Ik wil het verhaal aanhoren. Ik wil hem best tegemoet komen mochten we er voor kiezen serieus te gaan daten maar ik wil inderdaad wel iets waar ik ook gelukkig van wordt.

Ik vind hem zeker leuk en hij mij dat is vanaf het begin wel duidelijk. Dat is alleen niet altijd voldoende.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 15 september 2021 @ 17:42:25 #57
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201372100
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 17:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja die met problemen.
Hij wil inderdaad uitleggen wat er precies speelt en of we het mss toch kunnen laten werken.

Ik wil het verhaal aanhoren. Ik wil hem best tegemoet komen mochten we er voor kiezen serieus te gaan daten maar ik wil inderdaad wel iets waar ik ook gelukkig van wordt.

Ik vind hem zeker leuk en hij mij dat is vanaf het begin wel duidelijk. Dat is alleen niet altijd voldoende.
Op zich wel een goed teken dat hij het wil uitleggen. Maar inderdaad kijken of jij er gelukkig van kan worden en wat jij graag wil, nu en in de toekomst. (want zolang je met hem contact hebt, sta je waarschijnlijk ook niet helemaal open voor iemand die je wel een serieuze relatie kan bieden, maar als je bv niet perse meer wil samenwonen, kan hij je misschien wel voldoende bieden)
Ik wens je veel wijsheid, wanneer spreek je hem?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201372221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Op zich wel een goed teken dat hij het wil uitleggen. Maar inderdaad kijken of jij er gelukkig van kan worden en wat jij graag wil, nu en in de toekomst. (want zolang je met hem contact hebt, sta je waarschijnlijk ook niet helemaal open voor iemand die je wel een serieuze relatie kan bieden, maar als je bv niet perse meer wil samenwonen, kan hij je misschien wel voldoende bieden)
Ik wens je veel wijsheid, wanneer spreek je hem?
Ja precies, ik wil zelf sws een relatie met redelijk veel vrijheid maar hoe het nu was was echt te minimaal.

Hij zou tijd maken wanneer ik tijd heb, deze week ben ik toevallig heel erg druk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201373198
Hoe vaak kun je een punt achter iets zetten om die vervolgens weer weg te halen.
pi_201373435
Weet niet wat er allemaal bij die man en zijn kind speelt, maar weet wel dat "wegcijferen voor je kind" heel gemakkelijk in je sluipt.

Als je dan toch weer vrijgezel bent is het niet altijd zo eenvoudig om jezelf weer op de eerste plek te zetten, en vrij te voelen om serieus te daten, en het dan ook nog eens vol te houden.

Vooral dat laatste vereist nogal wat wederzijds begrip. En als je iemand je dan echt leuk vind, dan zijn bij die persoon behoeftes nog wel eens sterker dan begrip. Je zit dan sneller onder de ondergrens zeg maar.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201374289
quote:
7s.gif Op woensdag 15 september 2021 19:40 schreef Hineni het volgende:
Weet niet wat er allemaal bij die man en zijn kind speelt, maar weet wel dat "wegcijferen voor je kind" heel gemakkelijk in je sluipt.

Als je dan toch weer vrijgezel bent is het niet altijd zo eenvoudig om jezelf weer op de eerste plek te zetten, en vrij te voelen om serieus te daten, en het dan ook nog eens vol te houden.

Vooral dat laatste vereist nogal wat wederzijds begrip. En als je iemand je dan echt leuk vind, dan zijn bij die persoon behoeftes nog wel eens sterker dan begrip. Je zit dan sneller onder de ondergrens zeg maar.
Klopt. We hebben beide een kind en dit speelt voor ons beide wel inderdaad.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201374310
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 19:21 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Hoe vaak kun je een punt achter iets zetten om die vervolgens weer weg te halen.
Geen idee. We gaan nu hopelijk een goed gesprek hebben.
Sowieso had ik een komma gezet ipv een punt.
Ik weet wel in grote lijnen wat er speelt waardoor ik begrip heb maar ik heb zelf ook een kind, carrière en leven en dat is niet minder belangrijk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201441985
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 20:41 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Geen idee. We gaan nu hopelijk een goed gesprek hebben.
Sowieso had ik een komma gezet ipv een punt.
Ik weet wel in grote lijnen wat er speelt waardoor ik begrip heb maar ik heb zelf ook een kind, carrière en leven en dat is niet minder belangrijk.
Goed gesprek gehad?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201451242
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 15:54 schreef Godshand het volgende:

[..]
Goed gesprek gehad?
Nee, onze agenda’s hebben nog niet gematcht.
Maar tbh, na een paar dagen denken wil ik sws hier nu niks meer mee.
Wat zijn redenen ook zijn dit werkt gewoon zo niet voor mij, iemand die er maar half instaat en niet weet wat hij wil. Praten sta ik nog wel voor open, hij weet hoe ik er over denk.

Ik ben iig verder aan het kijken nu.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201615611
Voor de mensen die wél op date gaan: ik vond afgelopen weekend iets leuks in Harlingen. Een "Walk & Talk Route". Het is een wandelroute door Harlingen waarbij je op drie locaties een kleinigheid eet en zogenoemde kletskaartjes meekrijgt om het gesprek te kunnen openen of gaande te houden. De route is er in twee varianten, waaronder een date variant. De kosten zijn ¤19,95 per persoon. Boeken kan hier.
pi_201616784
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 12:18 schreef Groepfunder het volgende:
Voor de mensen die wél op date gaan: ik vond afgelopen weekend iets leuks in Harlingen. Een "Walk & Talk Route". Het is een wandelroute door Harlingen waarbij je op drie locaties een kleinigheid eet en zogenoemde kletskaartjes meekrijgt om het gesprek te kunnen openen of gaande te houden. De route is er in twee varianten, waaronder een date variant. De kosten zijn ¤19,95 per persoon. Boeken kan hier.
Grappig.

Alleen is Harlingen zelf volgens mij nogal saai, maar misschien denken anderen hier anders over...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201616913
quote:
7s.gif Op zondag 3 oktober 2021 13:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Alleen is Harlingen zelf volgens mij nogal saai
Dit volstaat volledig wat mij betreft. :Y

Want as stou net utkiekt krijst pienehasses van al dat gesjanter, ja nou nee wel. :X

Al zullen sommige ouwe seunen daar inderdaad anders over denken. :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Hineni op 03-10-2021 13:48:11 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201618168
quote:
7s.gif Op zondag 3 oktober 2021 13:33 schreef Godshand het volgende:
Alleen is Harlingen zelf volgens mij nogal saai, maar misschien denken anderen hier anders over...
Ik was er afgelopen weekend en vond het juist best een aardig stadje. En de bevolking was ook bijzonder vriendelijk. Het is lang geleden dat zoveel mensen mij op straat spontaan begroette. Bovendien draait het bij een date toch niet om de omgeving, maar om elkaar.
pi_201620993
Mij lijkt Harlingen wel leuk om eens te zien, ben er nog nooit geweest.

Wel een beetje ver weg voor een eerste date.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tyranoesauroes op 03-10-2021 18:02:02 ]
afspraak tandarts verzetten
  maandag 4 oktober 2021 @ 09:06:51 #70
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_201628775
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:36 schreef hjansen82 het volgende:
Ik ben er afgelopen weekend achter gekomen dat ik de liefde van mijn leven ben tegen gekomen. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt zoals het nu was. Een hele bijzondere vrouw. Ik weet nu eindelijk hoe echte liefde voelt.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 11:04 schreef hjansen82 het volgende:

[..]
Soms zijn woorden niet nodig. We hebben allebei het gevoel dat we niet zonder elkaar kunnen. We zijn allebei 'tot over de oren verliefd op elkaar.
Liefde, dat weet je pas na vele jaren. Verliefdheid is echter prima, Gefeliciteerd, geniet ervan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_201660334
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:06 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
[..]
Liefde, dat weet je pas na vele jaren. Verliefdheid is echter prima, Gefeliciteerd, geniet ervan.
Beetje open deur, toch?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201696859
quote:
7s.gif Op zondag 3 oktober 2021 13:33 schreef Godshand het volgende:

[..]
Grappig.

Alleen is Harlingen zelf volgens mij nogal saai, maar misschien denken anderen hier anders over...
Na deze post had ik een date op die 3 oktober. Supernuchter type uit een gat op de Veluwe, die alles normaal vind met volgens mij een best zware baan in de zorg. Maar was die baan was volgens haar niet zwaar, gewoon haar werk en over haar hobbies kreeg ik haar ook niet echt enthousiast. Uiterlijk was nu ook niet echt top, ja haar gezicht klopte inderdaad maar ze had geen foto op haar Lexa profiel van heel haar lijf gezet, het was dus nogal aan de ruime kant. Pas toen we beiden erover hadden dat De Klik ontbrak werd ze wat meer ontspannen en wist zelfs wat grapjes te maken.
Dus volgens mij was ze ook wat zenuwachtig maar het werd verder dus niks.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:09:58 #73
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201697238
Heeft iemand wel eens aan een speeddating evenement meegedaan? Ik ben wel benieuwd wat daar de ervaringen van zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:16:59 #74
497658 Revac
Fka womanly
pi_201697341
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft iemand wel eens aan een speeddating evenement meegedaan? Ik ben wel benieuwd wat daar de ervaringen van zijn.
Ja ik vond het wel leuk maar erg veel prikkels in zeer korte tijd. Ik wist niet meer wie wie was op het einde. Maar altijd leuk om eens een keer te proberen hoor. Zou het wel aanraden om te doen.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:22:14 #75
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201697400
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:16 schreef Revac het volgende:

[..]
Ja ik vond het wel leuk maar erg veel prikkels in zeer korte tijd. Ik wist niet meer wie wie was op het einde. Maar altijd leuk om eens een keer te proberen hoor. Zou het wel aanraden om te doen.
Dat kan ik me inderdaad goed voorstellen. Nog tips om op te letten qua organisatie?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:27:00 #76
497658 Revac
Fka womanly
pi_201697439
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dat kan ik me inderdaad goed voorstellen. Nog tips om op te letten qua organisatie?
Ik woon in Utrecht en wist al waar het gehouden werd en betrouwbaar was, weet niet meer welke organisatie dat was.
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 23:35:05 #77
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201699377
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft iemand wel eens aan een speeddating evenement meegedaan? Ik ben wel benieuwd wat daar de ervaringen van zijn.
Ja, paar maanden geleden gedaan, via flitsdate. Ik vond het leuk, maar had inderdaad ook wel veel indrukken in korte tijd en wist nnaderhand ook niet meer wie wie was. Je krijgt wel een papiertje om aantekeningen te maken, maar dat deed ik ook niet echt tijdens het gesprek. Ik zou het wel nog een keer doen. Ik vind het namelijk wel prettig dat je gelijk een beeld krijgt, wat dat betreft fijner dan via internet.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 23:45:17 #78
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201699520
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 23:35 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, paar maanden geleden gedaan, via flitsdate. Ik vond het leuk, maar had inderdaad ook wel veel indrukken in korte tijd en wist nnaderhand ook niet meer wie wie was. Je krijgt wel een papiertje om aantekeningen te maken, maar dat deed ik ook niet echt tijdens het gesprek. Ik zou het wel nog een keer doen. Ik vind het namelijk wel prettig dat je gelijk een beeld krijgt, wat dat betreft fijner dan via internet.
Ah, want naderhand moet je invullen met wie je een match had? Dat lijkt me inderdaad wel een dingetje als je 20 dates ofzo hebt. In ieder geval lijkt het me wel iets om te proberen. Enige nadeel wat ik zie is dat de leeftijdratio vaak tussen 25 en 40 is. Terwijl ik tussen 27 en 34 zoek. Vanwege een kinderwens, en dat gaat met iemand van 40 niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 10 oktober 2021 @ 00:08:34 #79
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201699808
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 23:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ah, want naderhand moet je invullen met wie je een match had? Dat lijkt me inderdaad wel een dingetje als je 20 dates ofzo hebt. In ieder geval lijkt het me wel iets om te proberen. Enige nadeel wat ik zie is dat de leeftijdratio vaak tussen 25 en 40 is. Terwijl ik tussen 27 en 34 zoek. Vanwege een kinderwens, en dat gaat met iemand van 40 niet.
Nee je kan tijdens of na je gesprek al ja of nee aanvinken, maar ik vond dat soms een beetje lastig als er iemand bij zat. En het wisselde wel zo snel dat er continu iemand aan mijn tafeltje zat (ik zat na een pauzetafeltje waar steeds een man moest wachten omdat er een vrouw minder was).
De leeftijdratio was bij mij 30-45 geloof ik, ik zit er precies tussen in, dus vond het wel prima, maar met kinderwens kan het lastig zijn dan ja.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201706432
Weer op de markt. Nog leuke FOK!sters hier ? Man, 33, foto in Userfoto te vinden, de rest komt wel via de DM/PM :7
pi_201706608
quote:
16s.gif Op zondag 10 oktober 2021 16:31 schreef Ynnad_Er het volgende:
Weer op de markt. Nog leuke FOK!sters hier ? Man, 33, foto in Userfoto te vinden, de rest komt wel via de DM/PM :7
_O- :W
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 10 oktober 2021 @ 16:45:58 #82
497658 Revac
Fka womanly
pi_201706633
quote:
16s.gif Op zondag 10 oktober 2021 16:31 schreef Ynnad_Er het volgende:
Weer op de markt. Nog leuke FOK!sters hier ? Man, 33, foto in Userfoto te vinden, de rest komt wel via de DM/PM :7
Kijk dit is iemand die dus weet dat fok een verkapte datingsite is. :P
pi_201706650
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 16:44 schreef Avianflu het volgende:

[..]
_O- :W
:+ :W

quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 16:45 schreef Revac het volgende:

[..]
Kijk dit is iemand die dus weet dat fok een verkapte datingsite is. :P
Vroeger was er een topic over wie het met wie deed / gedaan heeft. Was een behoorlijke gangbang hier.
  zondag 10 oktober 2021 @ 16:50:05 #84
497658 Revac
Fka womanly
pi_201706694
quote:
16s.gif Op zondag 10 oktober 2021 16:47 schreef Ynnad_Er het volgende:

[..]
:+ :W
[..]
Vroeger was er een topic over wie het met wie deed / gedaan heeft. Was een behoorlijke gangbang hier.
Toch niet zo verkapt dus :P
pi_201706734
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 16:50 schreef Revac het volgende:

[..]
Toch niet zo verkapt dus :P
Neuh, men was niet vies van een goed potje neukerij.
pi_201706768
Fok is niet meer wat het geweest is ;(
pi_201708084
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 16:50 schreef Revac het volgende:

[..]
Toch niet zo verkapt dus :P
Hey
pi_201761596
quote:
16s.gif Op zondag 10 oktober 2021 16:47 schreef Ynnad_Er het volgende:

[..]
:+ :W
[..]
Vroeger was er een topic over wie het met wie deed / gedaan heeft. Was een behoorlijke gangbang hier.
Dat was niet een geheel serieus topic... :')

Het was vooral een weergave van de geruchten machine..
De echte lijst is misschien wel langer of korter :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201811662
afspraak tandarts verzetten
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:20:07 #90
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201814031
Voor wat betreft daten: ik heb de afgelopen maand best veel dates gehad. Meestal weet ik in één oogopslag of ik de vrouw wel of niet aantrekkelijk vind. Dat is toch vaak anders dan op de foto.
Als dat niet het geval is heb ik het gevoel dat zo'n vrouw dat meteen in de gaten heeft. Verder gedraag ik me natuurlijk correct op de date, ben geïnteresseerd (want ik wil niet op uiterlijk alleen afgaan) maar blijft zo'n date toch weinig intiem. Het is heel vriendschappelijk maar er blijft toch afstand.
Het is voor mij eigenlijk veel gemakkelijker om een mooie vrouw 'te versieren' dan een minder mooie.
Hebben jullie dat ook?

Verder vroeg ik me af wat de juiste mate van intimiteit is. Ik heb ook wel een hele gepassioneerde date gehad, waarin ik mij eigenlijk liet meeslepen door de ander, maar achteraf me wel bedacht dat deze vrouw niet bij me paste (ze was wel aantrekkelijk). Maar heel vaak ontbreekt toch de intimiteit. Ook niet zo raar als je elkaar net voor het eerst gezien hebt.

Ik wil sowieso geen seks op de eerste date, spreek altijd op een openbare locatie af of ga wandelen. Maar ook zonder seks kan het wel intiem zijn op de manier waarop je elkaar aankijkt, dicht tegen elkaar komt te zitten of elkaar aanraakt. Ik merk bij mezelf wel een reserve omdat ik niet weet of de ander dit verwacht en waardeert. Hoe gaan jullie daarmee om? En van de dames, wat verwachten jullie van een man op dit gebied?

Vroeger ging ik halsoverkop op een vrouw af als ik haar leuk vond en heel vaak met succes. Dan was het eerst zoenen voordat je eigenlijk wist wie het was. Nu verzand het vaak in een gesprek. En als het bij een tweede date nog steeds niet op gang komt, maar allemaal correct, vriendelijk, belangstellend et cetera blijft dan is het 'window of opportunity' eigenlijk weer gesloten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201814307
Ik zit niet meer op de apps, maar merken jullie nu een toename in activiteit nu het weer ook wat slechter wordt?
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 09:00:41 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201814333
Date 1: Leuk contact op de app, maar oppervlakkig. Zij nodigde uit voor een date. Het was een zeer aantrekkelijke vrouw, maar niet het gevoel dat die aantrekkingskracht wederzijds was. Het was mijn eerste date sinds heel, heel lang en daardoor was ik nerveus en verliep het verder stroef. Zij wilde geen vervolgdate.

Date 2: Diepzinnig contact over de app. Toen ik haar zag vond ik haar niet echt aantrekkelijk. Wel een goed gesprek gehad, close en vriendschappelijk maar niet intiem. Afgesproken voor een volgende date, maar is verwaterd.

Date 3: Heel snel geregeld over de app, initiatief bij haar. Was een Afrikaanse die al langer in Nederland verbleef. Een hele aantrekkelijke vrouw. Ze begon binnen 5 minuten over Forex-trading. Dat was wel raar. Verder gedroeg ze zich best geintereseerd. Afspraak voor een 2e date gemaakt. Thuisgekomen dacht ik er nog over na en vond ik het best vreemd van dat trading. Bleek dat mogelijk een scam te zijn! Toch de tweede date gehad, hier was het meer afstandelijk toch. Naderhand het laten zitten, van haar ook niks meer gehoord en ik zie nu dat ze me geblokkt heeft op WA. Des te beter.

Date 4: Was lastig tot een date te krijgen, maar toch gelukt. De foto die ze gebruikt had was zeer geflatteerd. Ik vond haar niet aantrekkelijk. Desondanks was de date wel leuk en in zekere mate intiem. Op zeker moment was het gesprek zeer open en ze vertelde van alles over zichzelf, ook heel persoonlijke zaken. Afgesproken voor een 2e date, maar dat was weer lastig te plannen. Uiteindelijk gelukt, we hebben wat gewandeld en zijn gaan eten. Dit liep ok en het gesprek bleef lopen, maar minder close dan de vorige keer. Op de app is ze nog steeds lastig te bereiken, maar als ik haar vraag of ze weer iets wil doen denk ik dat ze ja zegt. In principe loopt deze date nog.

Date 5: Snel geregeld. Ze zag er wel leuk uit en ik zag aan haar dat het wederzijds was. Eigenlijk zouden we enkel wat drinken, maar het werd drinken, wandelen, zoenen, dicht tegen elkaar aanzitten, nog langer blijven, onverwacht ook daar blijven eten. Het was heel gepassioneerd. Over de toekomst gehad en de volgende date . Achteraf besefte ik me dat deze vrouw qua karakter eigenlijk helemaal niet bij me past. Dat proberen uit te leggen over de app, maar ze (wilde) de boodschap niet aannemen. Eigenlijk loopt deze date dus ook nog.

Date 6: Heel snel tussendoor geregeld. Tijdens deze date voelde ik me 'in control'. Het was een aantrekkelijke vrouw, het gesprek was niet heel intiem, maar ook weer niet zo dat het afstandelijk was. Eigenlijk prima voor een eerste date. Of ze wat karakter betreft bij me past weet ik niet zeker. Zondag 2e date.

Date 7: Leek me een perfecte vrouw. Toen ik haar zag viel het wel tegen. Ik denk dat ze dit gemerkt heeft. Wel een leuke middag mee gehad. Toen ik haar nadien appte dat ik haar leuk vond maar niet geweldig accepteerde ze dat, dat was ook wederzijds.

Wat mij opvalt sowieso is de extreme verscheidenheid van al deze vrouwen. Ze zijn echt allemaal volstrekt anders. Ik vraag me af of dit aan mijn waarneming ligt (omdat ik me zo op hun focus) of dat dit echt zo is.

Een verdere constatering is dat ik me vooraf allerlei voorstellingen maak over die vrouwen (idealiseren) en dat het in het echt altijd (natuurlijk) andere vrouwen zijn dan ik me voorgesteld had. Misschien moet ik dat ook afleren.

Ik heb ook nog een aantal dates in het verschiet. Zo lang ik nog geen seks met die vrouwen heb zie ik er ook geen kwaad in om meerdere dates tegelijk te hebben lopen. Ik weet bijna zeker dat zij dat ook doen, ze zijn vaak genoeg online op de app zonder dat ze per se met mij appen. Is ook niet erg, zo werkt het tegenwoordig nu eenmaal.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201815700
Laat ik dan ook maar een bijdrage leveren, ondanks dat ik vooraf niet het idee van een date had.

Was paar weken geleden in België. Stond bij een fastfoodketen te wachten op mijn eten. Naast mij stond een Aziatische dame ook te wachten op haar eten. Haar taal spreek ik erg matig maar "eet smakelijk" (vrij vertaald) weet ik toevallig net wel. Dus toen ze haar eten ging afhalen en ik haar in haar taal een smakelijke maaltijd toewenste (valt niet mee bij die keten :') ) kreeg ik een verbaasde verlegen blik. Toen ik even later ook mijn eten had werd er al snel gewuifd en gebaard of ik wilde aanschuiven. Communicatie ging verder via de vertaalapp. Gelukkig kun je daar tegenwoordig ook tegen spreken. Dat scheelt een hoop getik. Verder de rest van de dag samen besteed, en 's avonds nog echt uit eten geweest. Verbazingwekkend hoe je een klik kunt hebben en wederzijds over alles in het leven kunt spreken met een wild vreemde terwijl je elkaars taal nauwelijks spreekt. Veel app contact gehad maar de toekomst werd in de weken erna minder rooskleurig want mevrouw gaat volgend jaar terug naar haar land en wil geen investeringen doen in iets wat dan pijnlijk gaat worden. Ik leef zelf tegenwoordig meer bij de dag, maar misschien moet ik haar hier maar dankbaar voor zijn?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201818021
Omdat je bij breeze vooraf niet kan chatten blijft elke date een complete verassing. In LXIV-stijl:
Date 1: Spontane vrouw, maar onze interesses lagen op totaal andere vlakken. Het klikte niet en dit gevoel was wederzijds. Het is bij een date gebleven.

Date 2: De klassieke situatie 'foto's komen totaal niet overeen met de werkelijkheid :o '. Dame in kwestie was intussen enorm gegroeid in omvang. Gelukkig was de date wel gezellig, maar logischerwijs komt er geen vervolgdate.

Date 3: Nog inplannen.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:08:59 #95
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201818183
Kunnen jullie ook iets delen over jullie ervaringen wat betreft het extreem verscheiden waarnemen van de verschilende vrouwen? of hoe jullie met intimiteit omgaan met een vrouw die je nauwelijks kent?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201818366
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft iemand wel eens aan een speeddating evenement meegedaan? Ik ben wel benieuwd wat daar de ervaringen van zijn.
Ja (3x):
- Een gesprek loopt al snel uit op een soort sollicitatiegesprek voor je er erg in hebt. Vooral omdat je zo kort de tijd hebt. Probeer het origineel te houden. Het helpt niet mee dat sommige dames er gaan zitten met de intentie 'vertel maar wat je te bieden hebt' :P
- Er zijn achteraf maar een paar gesprekken waar je een goed gevoel of leuke herinnering aan over houdt.
- Sommige dames komen met een vriendin die er alleen is om haar te ondersteunen. Die is dan zelf niet op zoek, maar dit zie je vrij snel.
- Het is moeilijk om te onthouden welke naam bij welk gezicht hoort. Het beste kan je je formuliertje aan tafel invullen. Soms moet je dat formuliertje thuis online invullen. Ook had ik een match waarvan ik niet meer wist wie het was.
- Een keer achteraf uit geweest.
pi_201818452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:00 schreef LXIV het volgende:
Date 1: Leuk contact op de app, maar oppervlakkig. Zij nodigde uit voor een date. Het was een zeer aantrekkelijke vrouw, maar niet het gevoel dat die aantrekkingskracht wederzijds was. Het was mijn eerste date sinds heel, heel lang en daardoor was ik nerveus en verliep het verder stroef. Zij wilde geen vervolgdate.

Date 2: Diepzinnig contact over de app. Toen ik haar zag vond ik haar niet echt aantrekkelijk. Wel een goed gesprek gehad, close en vriendschappelijk maar niet intiem. Afgesproken voor een volgende date, maar is verwaterd.

Date 3: Heel snel geregeld over de app, initiatief bij haar. Was een Afrikaanse die al langer in Nederland verbleef. Een hele aantrekkelijke vrouw. Ze begon binnen 5 minuten over Forex-trading. Dat was wel raar. Verder gedroeg ze zich best geintereseerd. Afspraak voor een 2e date gemaakt. Thuisgekomen dacht ik er nog over na en vond ik het best vreemd van dat trading. Bleek dat mogelijk een scam te zijn! Toch de tweede date gehad, hier was het meer afstandelijk toch. Naderhand het laten zitten, van haar ook niks meer gehoord en ik zie nu dat ze me geblokkt heeft op WA. Des te beter.

Date 4: Was lastig tot een date te krijgen, maar toch gelukt. De foto die ze gebruikt had was zeer geflatteerd. Ik vond haar niet aantrekkelijk. Desondanks was de date wel leuk en in zekere mate intiem. Op zeker moment was het gesprek zeer open en ze vertelde van alles over zichzelf, ook heel persoonlijke zaken. Afgesproken voor een 2e date, maar dat was weer lastig te plannen. Uiteindelijk gelukt, we hebben wat gewandeld en zijn gaan eten. Dit liep ok en het gesprek bleef lopen, maar minder close dan de vorige keer. Op de app is ze nog steeds lastig te bereiken, maar als ik haar vraag of ze weer iets wil doen denk ik dat ze ja zegt. In principe loopt deze date nog.

Date 5: Snel geregeld. Ze zag er wel leuk uit en ik zag aan haar dat het wederzijds was. Eigenlijk zouden we enkel wat drinken, maar het werd drinken, wandelen, zoenen, dicht tegen elkaar aanzitten, nog langer blijven, onverwacht ook daar blijven eten. Het was heel gepassioneerd. Over de toekomst gehad en de volgende date . Achteraf besefte ik me dat deze vrouw qua karakter eigenlijk helemaal niet bij me past. Dat proberen uit te leggen over de app, maar ze (wilde) de boodschap niet aannemen. Eigenlijk loopt deze date dus ook nog.

Date 6: Heel snel tussendoor geregeld. Tijdens deze date voelde ik me 'in control'. Het was een aantrekkelijke vrouw, het gesprek was niet heel intiem, maar ook weer niet zo dat het afstandelijk was. Eigenlijk prima voor een eerste date. Of ze wat karakter betreft bij me past weet ik niet zeker. Zondag 2e date.

Date 7: Leek me een perfecte vrouw. Toen ik haar zag viel het wel tegen. Ik denk dat ze dit gemerkt heeft. Wel een leuke middag mee gehad. Toen ik haar nadien appte dat ik haar leuk vond maar niet geweldig accepteerde ze dat, dat was ook wederzijds.

Wat mij opvalt sowieso is de extreme verscheidenheid van al deze vrouwen. Ze zijn echt allemaal volstrekt anders. Ik vraag me af of dit aan mijn waarneming ligt (omdat ik me zo op hun focus) of dat dit echt zo is.

Een verdere constatering is dat ik me vooraf allerlei voorstellingen maak over die vrouwen (idealiseren) en dat het in het echt altijd (natuurlijk) andere vrouwen zijn dan ik me voorgesteld had. Misschien moet ik dat ook afleren.

Ik heb ook nog een aantal dates in het verschiet. Zo lang ik nog geen seks met die vrouwen heb zie ik er ook geen kwaad in om meerdere dates tegelijk te hebben lopen. Ik weet bijna zeker dat zij dat ook doen, ze zijn vaak genoeg online op de app zonder dat ze per se met mij appen. Is ook niet erg, zo werkt het tegenwoordig nu eenmaal.
Date 5 wordt neuken. Je probeert te rationaliseren waarom haar karakter niet bij jou past, maar daar wil de rest van jou niet aan....
Je beschrijft nogal wat passie tijdens de date.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:27:49 #98
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201818502
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:24 schreef Godshand het volgende:

[..]
Date 5 wordt neuken. Je probeert te rationaliseren waarom haar karakter niet bij jou past, maar daar wil de rest van jou niet aan....
Je beschrijft nogal wat passie tijdens de date.
Dat wil ze wel als ik nog 1 of 2 keer date, maar ik ben uit op een langdurige relatie en dan een keer neuken compliceert het alleen maar.
Ik ben wel ouderwets en ga niet op valse voorwendselen een vrouw het bed in krijgen om het daarna uit te maken. Ik vind het altijd al vervelend om te zeggen dat ik niet verder wil als die vrouw een positief gevoel heeft over de eerste date..Laat staan wanneer er seks aan te pas is gekomen.
Dus voordat ik aan seks begin moet ik oprecht geloven dat ik met deze vrouw verder wil.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:28:51 #99
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201818515
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:19 schreef appeleibanaan het volgende:

[..]
Ja (3x):
- Een gesprek loopt al snel uit op een soort sollicitatiegesprek voor je er erg in hebt. Vooral omdat je zo kort de tijd hebt. Probeer het origineel te houden. Het helpt niet mee dat sommige dames er gaan zitten met de intentie 'vertel maar wat je te bieden hebt' :P
Dat kan ik me voorstellen. Aan de andere kant is dat ook een beetje de bedoeling toch? Snel kijken of je mogelijk een match bent?

En dat soort gedrag is een afknapper voor me, dus dat maakt het makkelijk om te kiezen :+
quote:
- Er zijn achteraf maar een paar gesprekken waar je een goed gevoel of leuke herinnering aan over houdt.
- Sommige dames komen met een vriendin die er alleen is om haar te ondersteunen. Die is dan zelf niet op zoek, maar dit zie je vrij snel.
Tsja, dat is op tinder niet anders. Een x aantal matches en uiteindelijk maar een paar waarmee je een gespreksmatch hebt.
quote:
- Het is moeilijk om te onthouden welke naam bij welk gezicht hoort. Het beste kan je je formuliertje aan tafel invullen. Soms moet je dat formuliertje thuis online invullen. Ook had ik een match waarvan ik niet meer wist wie het was.
- Een keer achteraf uit geweest.
Ja, dat invullen is nog wel een dingetje als ik het zo hoor.

Is het al met al een aanrader in jouw ogen, of toch verspilde tijd?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:30:07 #100
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201818532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:27 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat wil ze wel als ik nog 1 of 2 keer date, maar ik ben uit op een langdurige relatie en dan een keer neuken compliceert het alleen maar.
Ik ben wel ouderwets en ga niet op valse voorwendselen een vrouw het bed in krijgen om het daarna uit te maken. Ik vind het altijd al vervelend om te zeggen dat ik niet verder wil als die vrouw een positief gevoel heeft over de eerste date..Laat staan wanneer er seks aan te pas is gekomen.
Dus voordat ik aan seks begin moet ik oprecht geloven dat ik met deze vrouw verder wil.
Ik snap je wel. Toch is het ook geen ramp als het wel een keer zo loopt dat je seks hebt met iemand waarmee je uiteindelijk geen klik mee hebt? Ik sta er overigens hetzelfde in als jou hoor. Maar dan met bovenstaande nuance.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201818643
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:27 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat wil ze wel als ik nog 1 of 2 keer date, maar ik ben uit op een langdurige relatie en dan een keer neuken compliceert het alleen maar.
Ik ben wel ouderwets en ga niet op valse voorwendselen een vrouw het bed in krijgen om het daarna uit te maken. Ik vind het altijd al vervelend om te zeggen dat ik niet verder wil als die vrouw een positief gevoel heeft over de eerste date..Laat staan wanneer er seks aan te pas is gekomen.
Dus voordat ik aan seks begin moet ik oprecht geloven dat ik met deze vrouw verder wil.
Herkenbaar.

Sommige mensen vinden dat geen probleem, maar ik vind het altijd heel vervelend als de ander heel graag laat weten het te zien zitten en ik not so much. Dus altijd wel blij als we beide zoiets hebben van "nah laten we het hierbij laten". :')
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:50:33 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201818788
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik snap je wel. Toch is het ook geen ramp als het wel een keer zo loopt dat je seks hebt met iemand waarmee je uiteindelijk geen klik mee hebt? Ik sta er overigens hetzelfde in als jou hoor. Maar dan met bovenstaande nuance.
Nee, als dat echt spontaan gebeurt niet. Maar dit is dan met voorbedachte rade.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201818979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:28 schreef kanovinnie het volgende:

Is het al met al een aanrader in jouw ogen, of toch verspilde tijd?
Het is een momentopname: het hangt er vanaf wie er op dat moment zijn en of het klikt. Je kan zelf ook een off-day hebben, dan is het een lange zit :P
  woensdag 20 oktober 2021 @ 08:28:56 #104
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201827577
Vanmiddag een date onder hele specifieke en bijzondere omstandigheden. Meer kan ik er niet van zeggen nu..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201827804
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 08:28 schreef LXIV het volgende:
Vanmiddag een date onder hele specifieke en bijzondere omstandigheden. Meer kan ik er niet van zeggen nu..
Boeiend
  woensdag 20 oktober 2021 @ 18:22:45 #106
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201834432
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 08:28 schreef LXIV het volgende:
Vanmiddag een date onder hele specifieke en bijzondere omstandigheden. Meer kan ik er niet van zeggen nu..
En nu?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201835302
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
En nu?
Ben ook wel benieuwd inderdaad :)
  woensdag 20 oktober 2021 @ 21:11:22 #108
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201837564
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
En nu?
Het was bijzonder intens en apart. Dat lag ook wel in de lijn der verwachting. Er zijn momenten dat de mogelijkheid zich voordoet om je leven helemaal te keren. Dit kan zo’n moment zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201837581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het was bijzonder intens en apart. Dat lag ook wel in de lijn der verwachting. Er zijn momenten dat de mogelijkheid zich voordoet om je leven helemaal te keren. Dit kan zo’n moment zijn.
Maar wat precies was er zo bijzonder aan dan??
pi_201837823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het was bijzonder intens en apart. Dat lag ook wel in de lijn der verwachting. Er zijn momenten dat de mogelijkheid zich voordoet om je leven helemaal te keren. Dit kan zo’n moment zijn.
Niet zo cryptisch. Vertel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 21:54:58 #111
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201838551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het was bijzonder intens en apart. Dat lag ook wel in de lijn der verwachting. Er zijn momenten dat de mogelijkheid zich voordoet om je leven helemaal te keren. Dit kan zo’n moment zijn.
Nu maak je ons alleen maar nieuwsgieriger! :o (en bij gebrek aan eigen ervaringen lees ik graag die van anderen, vooral als ze positief zijn :))
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201838910
Kan je nog wel zitten nu?
pi_201840025
The suspense is killing me.

Wees eens wat specifieker
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201840487
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 22:12 schreef Faxie het volgende:
Kan je nog wel zitten nu?
:D
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201849483
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 22:12 schreef Faxie het volgende:
Kan je nog wel zitten nu?
_O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201853067
Ik wacht nog steeds op het grote verhaal van @LXIV
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201853142
#metoo
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 22:25:05 #118
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201853343
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:15 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wacht nog steeds op het grote verhaal van @:LXIV
Morgen deel 2. Het is allemaal precair, maar wellicht dat ik iets laat weten over pm. Wellicht
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 22:26:20 #119
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201853376
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:25 schreef LXIV het volgende:

[..]
Morgen deel 2. Het is allemaal precair, maar wellicht dat ik iets laat weten over pm. Wellicht
Wat ben je opeens geheimzinnig :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201855121
BN-er misschien?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:52:01 #121
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201856230
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 00:52 schreef Hineni het volgende:
BN-er misschien?
Oh dat kan ook, ik dacht fokster of ex...
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201857060
Of hij staat straks op een pay-per-view kanaal.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201860142
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 07:52 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Oh dat kan ook, ik dacht fokster of ex...
Of een man.....
pi_201862301
Transgender…..
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201862331
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 09:29 schreef El_Thijs het volgende:
Of hij staat straks op een pay-per-view kanaal.
Kerouac kunstcritici?
afspraak tandarts verzetten
pi_201862339
Misschien verhuist 'ie naar Thailand.
afspraak tandarts verzetten
pi_201862577
Of hij heeft daadwerkelijk gevonden wat hij zocht :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201862665
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:36 schreef El_Thijs het volgende:
Of hij heeft daadwerkelijk gevonden wat hij zocht :)
Party-pooper :{
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:12:27 #129
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201862855
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 16:36 schreef El_Thijs het volgende:
Of hij heeft daadwerkelijk gevonden wat hij zocht :)
Dan zou hij dat toch wel even delen? Of misschien is het juist iets wat hij helemaal niet zocht, een onverwachte wending :D
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201862881
Wellicht de moeder van de buurvrouw 🤔
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201862895
tvp voor het verhaal!
pi_201863085
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dan zou hij dat toch wel even delen? Of misschien is het juist iets wat hij helemaal niet zocht, een onverwachte wending :D
Er wordt hier nu zoveel gespeculeerd dat je er koekjes van kan maken :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:52:54 #133
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201863193
Ik heb het Lenny77 verteld, maar die mag het niet verklappen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201863226
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:52 schreef LXIV het volgende:
Ik heb het Lenny77 verteld, maar die mag het niet verklappen
Dat kan natuurlijk niet hè......hier een teaser plaatsen en dan ineens mag het niet verklapt worden :o
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:03:48 #135
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201863310
Had ik het maar niet gedaan
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:05:42 #136
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201863336
Doe niet zo moeilijk, of zet het hier neer of hou je klep gewoon.

Niemand zit te wachten op geheimzinnig gedoe als je het toch niet wil vertellen.
pi_201863688
1 van je exdates is zwanger?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201864171
Is brybry misschien toch gezwicht voor je charmes? :)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:08:28 #139
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201864240
Tududum dum dum, another one uit de kast w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201864454
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
Tududum dum dum, another one uit de kast w/
Dat ie hier ook ff uit de kast komt!
pi_201865014
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:34 schreef Avianflu het volgende:
1 van je exdates is zwanger?
:o :o :o

There's no :o big enough!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:06:53 #142
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201865121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:34 schreef Avianflu het volgende:
1 van je exdates is zwanger?
Dat is toch niet zo spannend/onoverkomelijk dat je dat hier niet neer zou kunnen zetten?

Haal er dan iets bij dat achteraf blijkt dat diegene ook nog eens familie is ofzo.
pi_201865278
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 20:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dat is toch niet zo spannend/onoverkomelijk dat je dat hier niet neer zou kunnen zetten?

Haal er dan iets bij dat achteraf blijkt dat diegene ook nog eens familie is ofzo.
Kom er sowieso over uit ipv dit geheimzinnig gedoe....
pi_201865513
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 20:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Dat is toch niet zo spannend/onoverkomelijk dat je dat hier niet neer zou kunnen zetten?

Haal er dan iets bij dat achteraf blijkt dat diegene ook nog eens familie is ofzo.
_O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201867137
Met mannen zal het niet zijn. Hij wilde een jonge vrouw met kinderwens als ik het goed heb onthouden? Misschien een draagmoeder gedate dan?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:35:22 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201869091
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 22:11 schreef Hineni het volgende:
Met mannen zal het niet zijn. Hij wilde een jonge vrouw met kinderwens als ik het goed heb onthouden? Misschien een draagmoeder gedate dan?
Heeft hij als zaaddonor gefunctioneerd?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201869197
Gelukkig heeft de kelder wel internet.
pi_201874109
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:52 schreef LXIV het volgende:
Ik heb het Lenny77 verteld, maar die mag het niet verklappen
@Lenny77 is dit waar??
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201874579
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 18:04 schreef Godshand het volgende:

[..]
@:Lenny77 is dit waar??
Nog steeds geen ontknoping?? -O-
pi_201874837
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 18:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Nog steeds geen ontknoping?? -O-
;(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:28:16 #151
441859 crew  Lenny77
pi_201875791
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 18:04 schreef Godshand het volgende:

[..]
@:Lenny77 is dit waar??
Ja is waar, maar ik ben aan geheimhouding gebonden ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201875821
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 20:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja is waar, maar ik ben aan geheimhouding gebonden ;)
Sorry hoor maar als het echt niet gezegd mag worden moet je gewoon even vegen in dit topic en had hij gewoon niet moeten posten dat hij iets unieks ging meemaken. Jij bent moderator hier en je wéét dat dit topic over datingsites en apps gaat!!
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:37:29 #153
441859 crew  Lenny77
pi_201875919
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 20:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Sorry hoor maar als het echt niet gezegd mag worden moet je gewoon even vegen in dit topic en had hij gewoon niet moeten posten dat hij iets unieks ging meemaken. Jij bent moderator hier en je wéét dat dit topic over datingsites en apps gaat!!
Nuja ik neem aan dat hij het nog wel gaat zeggen? Als ik moet vegen zijn we een hoop posts kwijt. Klopt wel dat het zo op deze manier niet tof is.
Langs de andere kant is het leuk dat hier af en toe ook eens buiten de lijntjes mag gegaan worden en dat het niet extreem ontopic moet blijven.
Daarom vind ik dit topic net zo prettig!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201875949
Ik ben eruit, @LXIV en @Lenny77 gaan trouwen, 3 kinderen krijgen en verhuizen naar een boerderij in Denemarken. Gefeliciteerd! *O*
afspraak tandarts verzetten
pi_201876009
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 20:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nuja ik neem aan dat hij het nog wel gaat zeggen? Als ik moet vegen zijn we een hoop posts kwijt. Klopt wel dat het zo op deze manier niet tof is.
Langs de andere kant is het leuk dat hier af en toe ook eens buiten de lijntjes mag gegaan worden en dat het niet extreem ontopic moet blijven.
Daarom vind ik dit topic net zo prettig!
Als hij maar duidelijkheid geeft.....
  zondag 24 oktober 2021 @ 14:06:32 #156
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201884146
Sorry als ik jullie te nieuwsgierig gemaakt heb zonder duidelijkheid te geven. Ik had zoveel beroering niet verwacht. Mijn hoffelijkheid verbied me om meer te zeggen op een openbaar forum.
Verder kan ik zeggen dat sommige van de genoemde suggesties dicht in de buurt kwamen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 24 oktober 2021 @ 14:06:46 #157
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201884149
En over tot de orde van de dag.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201884334
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 14:06 schreef LXIV het volgende:
En over tot de orde van de dag.
Nou sorry hoor maar had dan aan Lenny gevraagd om posts te verwijderen. We zitten hier juist om dates te delen en als je dat niet kan delen moet je er überhaupt niet over beginnen......imho....
  zondag 24 oktober 2021 @ 14:47:11 #159
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201884579
Ik deel toch best veel van mijn dates, ideeën en gevoelens hier?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 24 oktober 2021 @ 14:48:00 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201884589
Maar beter was ik over die ene date niet begrijp ben inderdaad.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 24 oktober 2021 @ 14:48:12 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201884592
Begonnen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201884629
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 14:47 schreef LXIV het volgende:
Ik deel toch best veel van mijn dates, ideeën en gevoelens hier?
Ja precies, wat ook gewaardeerd wordt, daarom is deze geheimzinnigheid zo lastig te verwerken......hoe privacygevoelig kan het zijn?
  zondag 24 oktober 2021 @ 15:06:47 #163
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201884790
Dus toch een date met een man gehad!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201884987
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 14:06 schreef LXIV het volgende:
Sorry als ik jullie te nieuwsgierig gemaakt heb zonder duidelijkheid te geven. Ik had zoveel beroering niet verwacht. Mijn hoffelijkheid verbied me om meer te zeggen op een openbaar forum.
Verder kan ik zeggen dat sommige van de genoemde suggesties dicht in de buurt kwamen.
Wanneer je het niet wil vertellen kun je beter ook niets zeggen. Teasen voor aandacht is voor de tieners :P
  zondag 24 oktober 2021 @ 15:30:09 #165
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201885021
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 20:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ik ben eruit, @:LXIV en @:Lenny77 gaan trouwen, 3 kinderen krijgen en verhuizen naar een boerderij in Denemarken. Gefeliciteerd! *O*
Dan zal het dit wel zijn ;)
Gefeliciteerd *O*

(een bn-er zou je gewoon kunnen zeggen, dan weten we nog niet wie het is, dus ik blijf bij de optie fokster of ex. Haha al zou ik niet zonder overleg hier delen dat je een date met een fokster hebt. Al is het natuurlijk wel een handig topic om feedback op de date te geven ;))
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201885044
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dan zal het dit wel zijn ;)
Gefeliciteerd *O*

(een bn-er zou je gewoon kunnen zeggen, dan weten we nog niet wie het is, dus ik blijf bij de optie fokster of ex. Haha al zou ik niet zonder overleg hier delen dat je een date met een fokster hebt. Al is het natuurlijk wel een handig topic om feedback op de date te geven ;))
Hij schreef dat het intens en apart was en dat op zo'n moment je leven kan keren....nou zijn alle Foksters uiteraard heel bijzonder, maar om er dan zo geheimzinnig over te doen?
  zondag 24 oktober 2021 @ 15:37:16 #167
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201885074
quote:
17s.gif Op zondag 24 oktober 2021 15:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Hij schreef dat het intens en apart was en dat op zo'n moment je leven kan keren....nou zijn alle Foksters uiteraard heel bijzonder, maar om er dan zo geheimzinnig over te doen?
Hmm ja daar heb je ook weer een punt. Naja, we zullen er nooit achter komen :)
Misschien toch maar zelf weer eens daten voor de spanning ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201885127
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Hmm ja daar heb je ook weer een punt. Naja, we zullen er nooit achter komen :)
Misschien toch maar zelf weer eens daten voor de spanning ;)
Wel met ons delen dan hè ;) :D
  zondag 24 oktober 2021 @ 15:45:32 #169
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201885177
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Hmm ja daar heb je ook weer een punt. Naja, we zullen er nooit achter komen :)
Misschien toch maar zelf weer eens daten voor de spanning ;)
*in DM slide*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 25 oktober 2021 @ 17:56:14 #170
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201900270
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dat ie hier ook ff uit de kast komt!
Hij heeft Brybry gestrikt en die heeft hem even afgericht :+

Nu mag 'ie niks zeggen, anders begint ze de volgende keer meteen met de grote :lijstje:
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201900372
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 19:03 schreef Hineni het volgende:
Is brybry misschien toch gezwicht voor je charmes? :)
Hey, houd mij er even buiten :{w
pi_201900383
quote:
3s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Hij heeft Brybry gestrikt en die heeft hem even afgericht :+

Nu mag 'ie niks zeggen, anders begint ze de volgende keer meteen met de grote :lijstje:
:D

Nee :')
pi_201900831
Daten met Foksters O+
  maandag 25 oktober 2021 @ 19:34:13 #174
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201901188
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:08 schreef Brybry het volgende:

[..]
:D

Nee :')
Het was een gokje O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201902273
quote:
17s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:01 schreef Faxie het volgende:
Daten met Foksters O+
Gevoelig onderwerp zo te merken :9
afspraak tandarts verzetten
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:37:06 #176
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201902894
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:07 schreef Brybry het volgende:

[..]
Hey, houd mij er even buiten :{w
Ik wacht rustig af tot je er aan toe bent…
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201903087
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:37 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik wacht rustig af tot je er aan toe bent…
Dit topic is bedoeld om dates te delen dus maak eens een keuze: óf ben eerlijk en open over deze speciale date óf je zegt dat je er niks meer over kwijt wil. Dit kinderachtig geneuzel helpt dit hele topic om zeep......
pi_201903681
Ja, loop niet zo ontiegelijk irritant te ouwehoeren zeg. Hoe oud ben je...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:25:52 #179
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201903682
quote:
17s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dit topic is bedoeld om dates te delen dus maak eens een keuze: óf ben eerlijk en open over deze speciale date óf je zegt dat je er niks meer over kwijt wil. Dit kinderachtig geneuzel helpt dit hele topic om zeep......
?? Wtf? Ik heb toch al gezegd er niks meer over te willen zeggen. Niet zo hysterisch om niks aub.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201904080
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:37 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik wacht rustig af tot je er aan toe bent…
Leuk ingekopt maar is dit niet nog een beetje precaire? :P
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201904089
ff lief doen tegen elkaar :*
afspraak tandarts verzetten
  maandag 25 oktober 2021 @ 23:25:34 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201904389
Persoonlijk denk ik eerder dat sounddragon mag oppassen dan brybry...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:17:23 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201905373
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Persoonlijk denk ik eerder dat sounddragon mag oppassen dan brybry...
Oppassen? Voor wat precies? 🤣🤣
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201905391
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:25 schreef LXIV het volgende:

[..]
?? Wtf? Ik heb toch al gezegd er niks meer over te willen zeggen. Niet zo hysterisch om niks aub.
Waarom reageer je dan op die post van Brybry? Er was al kritiek op je geheimzinnigheid en dan doe je er nog een schepje bovenop nádat je hebt gezegd dat je er verder niks meer over kwijt wilde. Sorry hoor, maar dit gedrag irriteert me mateloos.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:40:19 #185
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201906568
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 07:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Waarom reageer je dan op die post van Brybry? Er was al kritiek op je geheimzinnigheid en dan doe je er nog een schepje bovenop nádat je hebt gezegd dat je er verder niks meer over kwijt wilde. Sorry hoor, maar dit gedrag irriteert me mateloos.
Was een grapje omdat ik voor de grap ‘daten’ had voorgesteld eerder in dit topic. Niet zo zuur svp
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201906687
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Was een grapje omdat ik voor de grap ‘daten’ had voorgesteld eerder in dit topic. Niet zo zuur svp
:')

Jij bent hier de aandacht trekker met je geheimzinnig gedoe. En het dan raar vinden dat mensen dat niet trekken :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:52:06 #187
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201906705
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:50 schreef Godshand het volgende:

[..]
:')

Jij bent hier de aandacht trekker met je geheimzinnig gedoe. En het dan raar vinden dat mensen dat niet trekken :D
Nou, dat mensen zo opgewonden zouden reageren op 1 postje had ik inderdaad niet verwacht.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201906771
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:52 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nou, dat mensen zo opgewonden zouden reageren op 1 postje had ik inderdaad niet verwacht.
Geloof je dit statement zelf? :')
Die post was duidelijk bedoeld om aandacht te trekken. Immers, wilde je echt dat er niets zou lekken, zou je het ook niet gepost hebben.

En al helemaal niet "Maar Leny77 weet het wel"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom, je hebt je 5 minuten Fok! faam weer, gefeliciteerd ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:45:54 #189
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201907316
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 07:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Oppassen? Voor wat precies? 🤣🤣
LXIV die je met je op date wilt.
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 07:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Waarom reageer je dan op die post van Brybry? Er was al kritiek op je geheimzinnigheid en dan doe je er nog een schepje bovenop nádat je hebt gezegd dat je er verder niks meer over kwijt wilde. Sorry hoor, maar dit gedrag irriteert me mateloos.
Jij blijft er ook maar over doorgaan :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201907542
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Was een grapje omdat ik voor de grap ‘daten’ had voorgesteld eerder in dit topic. Niet zo zuur svp
Was niet zuur bedoeld en meer mensen gaven aan dat ze die geheimzinnigheid irritant vond, ben dan gewoon verstandig en stop er dan ook echt mee als je er niks meer over wil delen.....
pi_201907640
Waarschijnlijk stelt het niks voor
pi_201908487
Na een relatie van 11 jaar ben ik sinds kort ook op de dating markt.. Nou dingen zijn wel anders dan 11 jaar geleden maar sommige dingen veranderen nooit...

Nu 2 dates gehad in 2 weken.

Date 1: zeer leuk contact op via een app, elke dag een tijdje buurten was gezellig. Uiteindelijk afgesproken voor een etentje en dat was rampzalig. Ze was verlegen (had ze al aangegeven) maar er kwam gewoon helemaal niets meer uit. Einde van het etentje naar huis en kreeg al vrij snel het bericht dat er 'geen vonk was'.

Date 2: Minder uitgebreid contact via een app. Veel dezelfde interesse dus afgesproken voor een wandeling. Tijdens de wandeling 2,5 uur gepraat (van beide kanten) was gezellig liggen goed op 1 lijn. S'avonds nog even een berichtje gestuurd dat ik het leuk vond en kreeg vrij snel terug dat ze het ook leuk vond. 2 Dagen later nog eens contact opgenomen en kreeg ik weer het antwoord 'er was geen vonk'.

Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_201909003
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:

Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Dat vermoed ik wel. Ik zou op de eerste date gelijk je penis tonen.

Wellicht niet teveel over nadenken. Dat een vrouw je niet moet kan gebeuren.
pi_201909134
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Na een relatie van 11 jaar ben ik sinds kort ook op de dating markt.. Nou dingen zijn wel anders dan 11 jaar geleden maar sommige dingen veranderen nooit...

Nu 2 dates gehad in 2 weken.

Date 1: zeer leuk contact op via een app, elke dag een tijdje buurten was gezellig. Uiteindelijk afgesproken voor een etentje en dat was rampzalig. Ze was verlegen (had ze al aangegeven) maar er kwam gewoon helemaal niets meer uit. Einde van het etentje naar huis en kreeg al vrij snel het bericht dat er 'geen vonk was'.

Date 2: Minder uitgebreid contact via een app. Veel dezelfde interesse dus afgesproken voor een wandeling. Tijdens de wandeling 2,5 uur gepraat (van beide kanten) was gezellig liggen goed op 1 lijn. S'avonds nog even een berichtje gestuurd dat ik het leuk vond en kreeg vrij snel terug dat ze het ook leuk vond. 2 Dagen later nog eens contact opgenomen en kreeg ik weer het antwoord 'er was geen vonk'.

Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Vrouwen. Je moet echt subtiel aanraken en/of op het einde zoenen. Als je helemaal niks doet buiten dat van "het is gezellig, praten leuk, op één lijn" etc. wordt het 'm nooit en krijg je altijd dit te horen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201909422
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Dat is voor elke vrouw toch weer verschillend.

Had onlangs een date die onzeker was. Heb regelmatig geprobeerd haar tijdens de date op haar gemak te stellen qua woorden en soms even kort een arm om haar heen.

Geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om iets verder te proberen, maar aan het eind stelde ze zelf voor om een kusje te geven. Uit verbazing vroeg ik nog of de op de wang of mond de bedoeling was?

Meer details kan ik niet vertellen want ik ben een heer. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Hineni op 26-10-2021 15:34:58 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201909450
Ik vind dat je op gevoel moet afgaan. Geen script volgen, niks doen wat je denkt dat moet. Maar gewoon op instinct, intuïtie en gevoel. Er kan een klik zijn of niet en daar kun je niks aan doen. De date kan heel goed floppen, forceer niks. Als je het zo doet zijn er ook geen zenuwen.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:15:18 #197
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201909458
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Na een relatie van 11 jaar ben ik sinds kort ook op de dating markt.. Nou dingen zijn wel anders dan 11 jaar geleden maar sommige dingen veranderen nooit...

Nu 2 dates gehad in 2 weken.

Date 1: zeer leuk contact op via een app, elke dag een tijdje buurten was gezellig. Uiteindelijk afgesproken voor een etentje en dat was rampzalig. Ze was verlegen (had ze al aangegeven) maar er kwam gewoon helemaal niets meer uit. Einde van het etentje naar huis en kreeg al vrij snel het bericht dat er 'geen vonk was'.

Date 2: Minder uitgebreid contact via een app. Veel dezelfde interesse dus afgesproken voor een wandeling. Tijdens de wandeling 2,5 uur gepraat (van beide kanten) was gezellig liggen goed op 1 lijn. S'avonds nog even een berichtje gestuurd dat ik het leuk vond en kreeg vrij snel terug dat ze het ook leuk vond. 2 Dagen later nog eens contact opgenomen en kreeg ik weer het antwoord 'er was geen vonk'.

Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Het is bij iedere vrouw anders, maar date 3 moet je toch echt wel zoenen anders kom je in de friendzone.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:17:02 #198
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201909480
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Na een relatie van 11 jaar ben ik sinds kort ook op de dating markt.. Nou dingen zijn wel anders dan 11 jaar geleden maar sommige dingen veranderen nooit...

Nu 2 dates gehad in 2 weken.

Date 1: zeer leuk contact op via een app, elke dag een tijdje buurten was gezellig. Uiteindelijk afgesproken voor een etentje en dat was rampzalig. Ze was verlegen (had ze al aangegeven) maar er kwam gewoon helemaal niets meer uit. Einde van het etentje naar huis en kreeg al vrij snel het bericht dat er 'geen vonk was'.

Date 2: Minder uitgebreid contact via een app. Veel dezelfde interesse dus afgesproken voor een wandeling. Tijdens de wandeling 2,5 uur gepraat (van beide kanten) was gezellig liggen goed op 1 lijn. S'avonds nog even een berichtje gestuurd dat ik het leuk vond en kreeg vrij snel terug dat ze het ook leuk vond. 2 Dagen later nog eens contact opgenomen en kreeg ik weer het antwoord 'er was geen vonk'.

Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Je hebt pas twee dates gehad. Verwacht niet meteen de liefde van je leven tegen te komen. :)

Lekker verder daten. En als ik je een tip mag geven: probeer eens te bellen of te FaceTimen ofzo voor een ontmoeting. Dan krijg je ook al een aardige indruk.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:19:48 #199
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201909518
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Na een relatie van 11 jaar ben ik sinds kort ook op de dating markt.. Nou dingen zijn wel anders dan 11 jaar geleden maar sommige dingen veranderen nooit...

Nu 2 dates gehad in 2 weken.

Date 1: zeer leuk contact op via een app, elke dag een tijdje buurten was gezellig. Uiteindelijk afgesproken voor een etentje en dat was rampzalig. Ze was verlegen (had ze al aangegeven) maar er kwam gewoon helemaal niets meer uit. Einde van het etentje naar huis en kreeg al vrij snel het bericht dat er 'geen vonk was'.

Date 2: Minder uitgebreid contact via een app. Veel dezelfde interesse dus afgesproken voor een wandeling. Tijdens de wandeling 2,5 uur gepraat (van beide kanten) was gezellig liggen goed op 1 lijn. S'avonds nog even een berichtje gestuurd dat ik het leuk vond en kreeg vrij snel terug dat ze het ook leuk vond. 2 Dagen later nog eens contact opgenomen en kreeg ik weer het antwoord 'er was geen vonk'.

Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Tip, geen etentje doen op de eerste date. Je kan er niet tussentijds vandoor gaan. Bij een drankje drinken kan dat wel heel makkelijk. En je kan andersom ook rustig blijven zitten en alsnog eten als het gezellig is.

En daarnaast, vrolijk blijven doordaten *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201909733
Hint voor mijn stille aanbidders: Er is een kans om mij in levende lijve te zien....zo rond de feestdagen. Doe er uw voordeel mee :7 >:O
pi_201910150
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:36 schreef Brybry het volgende:
Doe er uw voordeel mee :7 >:O
Voordeel halen we bij de slager wel...of ben jij mijn kalkoen? :7
afspraak tandarts verzetten
pi_201910196
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Na een relatie van 11 jaar ben ik sinds kort ook op de dating markt.. Nou dingen zijn wel anders dan 11 jaar geleden maar sommige dingen veranderen nooit...

Nu 2 dates gehad in 2 weken.

Date 1: zeer leuk contact op via een app, elke dag een tijdje buurten was gezellig. Uiteindelijk afgesproken voor een etentje en dat was rampzalig. Ze was verlegen (had ze al aangegeven) maar er kwam gewoon helemaal niets meer uit. Einde van het etentje naar huis en kreeg al vrij snel het bericht dat er 'geen vonk was'.

Date 2: Minder uitgebreid contact via een app. Veel dezelfde interesse dus afgesproken voor een wandeling. Tijdens de wandeling 2,5 uur gepraat (van beide kanten) was gezellig liggen goed op 1 lijn. S'avonds nog even een berichtje gestuurd dat ik het leuk vond en kreeg vrij snel terug dat ze het ook leuk vond. 2 Dagen later nog eens contact opgenomen en kreeg ik weer het antwoord 'er was geen vonk'.

Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Besef je gewoon dat niet elke date een succes kan zijn, chemie kan je niet dwingen, blijf gewoon daten en je krijgt vanzelf wat meer gevoel bij hoe een date loopt. En zoals eerder benoemd ga lekker wat drinken, wijn of bier haalt het scherpje randje wat weg en als ze na 2 drankjes nog steeds blijft zitten dan ben je goed op weg ;-)

Afgelopen weekend zelf een hele leuke date gehad, twee drankjes was het idee maar werden er veel meer.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:39:42 #203
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201910418
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je hebt pas twee dates gehad. Verwacht niet meteen de liefde van je leven tegen te komen. :)

Lekker verder daten. En als ik je een tip mag geven: probeer eens te bellen of te FaceTimen ofzo voor een ontmoeting. Dan krijg je ook al een aardige indruk.
Naja, ook dat is afhankelijk van de persoon, ik hou bijvoorbeeld echt niet van bellen of Facetimen.

En hetzelfde geldt voor voorzichtigheid/terughoudendheid, soms vind ik dat ook wel weer prettig. Vooral als er geen vonk is ;)

Tja, je kan na 2 dates de liefde van je leven tegen komen, maar je kan er ook 20+ dates voor nodig hebben.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201911106
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Tja, je kan na 2 dates de liefde van je leven tegen komen, maar je kan er ook 20+ dates voor nodig hebben.
Een aantal van mijn vrienden kwamen 'de ware' echt al jaren en jaren geleden tegen. Toen ze 16 of 17 waren denk ik. Zijn nu allemaal nog bij elkaar. Heb het idee dat mensen die wat later daten, in hun 20s, er veel langer mee bezig zijn. Ik blijf echt aan de gang; en een paar andere vrienden van me ook. Wat zou dat toch zijn? Van mezelf denk ik dat ik heel erg kieskeurig ben op uiterlijk en innerlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201912140
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 17:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een aantal van mijn vrienden kwamen 'de ware' echt al jaren en jaren geleden tegen. Toen ze 16 of 17 waren denk ik. Zijn nu allemaal nog bij elkaar. Heb het idee dat mensen die wat later daten, in hun 20s, er veel langer mee bezig zijn. Ik blijf echt aan de gang; en een paar andere vrienden van me ook. Wat zou dat toch zijn? Van mezelf denk ik dat ik heel erg kieskeurig ben op uiterlijk en innerlijk.
Hoe oud ben jij? Veel van mijn vrienden kwamen de ware ook vroeg tegen en zijn nu, ca 15 jaar later gescheiden (30-40% ofzo).
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:50:22 #206
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201912320
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 17:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een aantal van mijn vrienden kwamen 'de ware' echt al jaren en jaren geleden tegen. Toen ze 16 of 17 waren denk ik. Zijn nu allemaal nog bij elkaar. Heb het idee dat mensen die wat later daten, in hun 20s, er veel langer mee bezig zijn. Ik blijf echt aan de gang; en een paar andere vrienden van me ook. Wat zou dat toch zijn? Van mezelf denk ik dat ik heel erg kieskeurig ben op uiterlijk en innerlijk.
Je ontmoet op die leeftijd heel makkelijk heel veel verschillende mensen. Dus dat verbaasd me niet zo.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201912330
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:32 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Hoe oud ben jij? Veel van mijn vrienden kwamen de ware ook vroeg tegen en zijn nu, ca 15 jaar later gescheiden (30-40% ofzo).
Ik ben 27. Vrienden die wél een vriend of vriendin hebben kwamen ze echt iets langer dan tien jaar geleden tegen. Vrienden van me die vrijgezel zijn, inclusief ik, zijn dat echt al aardig een tijdje. En dat is ook niet zo maar opgelost in hun 20s.

Maar gaat gezellig worden die scheidingen over 5-10 jaar. })
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201912365
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Je ontmoet op die leeftijd heel makkelijk heel veel verschillende mensen. Dus dat verbaasd me niet zo.
Mwah, het is eerder zo van patsboem in één keer goed gedaan. Zij waren niet lang aan het daten ofzo, er kwam gewoon opeens iemand en het was aan. En tien jaar later nog.

Als ik heel eerlijk ben heb ik ook het idee dat het gewoon maar menselijk instinct is. Je bent jong, denkt van "oh, we kennen elkaar al een tijd" dus laten we maar bij elkaar blijven omdat de pijn van afwijzing te groot is. Dan is het zo maar ineens drie of vier jaar later en denken ze van laten we toch maar bij elkaar blijven. Ik pas me een beetje aan, jij past je een beetje aan en je hersenen of het mens-zijn vullen de rest zelf in.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:58:37 #209
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201912415
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mwah, het is eerder zo van patsboem in één keer goed gedaan. Zij waren niet lang aan het daten ofzo, er kwam gewoon opeens iemand en het was aan. En tien jaar later nog.

Als ik heel eerlijk ben heb ik ook het idee dat het gewoon maar menselijk instinct is. Je bent jong, denkt van "oh, we kennen elkaar al een tijd" dus laten we maar bij elkaar blijven omdat de pijn van afwijzing te groot is. Dan is het zo maar ineens drie of vier jaar later en denken ze van laten we toch maar bij elkaar blijven. Ik pas me een beetje aan, jij past je een beetje aan en je hersenen of het mens-zijn vullen de rest zelf in.
Ik weet niet of dat het is. Ik denk dat er best veel stellen zijn die bij elkaar zijn omdat ze nou eenmaal bij elkaar zijn. En daar is niets mis mee. Als je samen kinderen hebt, een leven hebt en het gezellig met elkaar hebt, ondanks dat de vonk van vroeger (tijdelijk) uitgedoofd is, heb je toch evengoed een mooi leven?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201912588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat het is. Ik denk dat er best veel stellen zijn die bij elkaar zijn omdat ze nou eenmaal bij elkaar zijn. En daar is niets mis mee. Als je samen kinderen hebt, een leven hebt en het gezellig met elkaar hebt, ondanks dat de vonk van vroeger (tijdelijk) uitgedoofd is, heb je toch evengoed een mooi leven?
Ja, is zo, maar dat maakt het voor mij ook weer banaal ofzo. Ikzelf ben meer een romanticus. Althans, dat wil ik graag geloven. Zo'n bovenstaand wereldbeeld zit mij iig best wel dwars wanneer het op liefde aankomt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201913275
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 16:16 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Voordeel halen we bij de slager wel...of ben jij mijn kalkoen? :7
Kalkoenlippen :N
pi_201914340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik ben 27. Vrienden die wél een vriend of vriendin hebben kwamen ze echt iets langer dan tien jaar geleden tegen. Vrienden van me die vrijgezel zijn, inclusief ik, zijn dat echt al aardig een tijdje. En dat is ook niet zo maar opgelost in hun 20s.

Maar gaat gezellig worden die scheidingen over 5-10 jaar. })
Hier maak ik toch ook hetzelfde mee. De stellen die rond de 20 bij elkaar kwamen gingen allemaal tussen de 10 en 15 jaar later uit elkaar. Maar nu maak ik het zelf mee. Tot mijn 28 bewust niet op zoek geweest naar een (langdurige) relatie tot ik iemand tegen kwam die achter mij aan zat en het niet opgaf. Nu na 11 jaar zijn we toch ook weer uit elkaar en vind ik het ineens vervelend om alleen te zijn.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 10:06:27 #213
441859 crew  Lenny77
pi_201916835
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:36 schreef Brybry het volgende:
Hint voor mijn stille aanbidders: Er is een kans om mij in levende lijve te zien....zo rond de feestdagen. Doe er uw voordeel mee :7 >:O
Ben jij de kerstman?? :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201917633
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ben jij de kerstman?? :o
Ssssst >:O
pi_201918397
:o
  woensdag 27 oktober 2021 @ 13:06:03 #216
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201918823
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:36 schreef Brybry het volgende:
Hint voor mijn stille aanbidders: Er is een kans om mij in levende lijve te zien....zo rond de feestdagen. Doe er uw voordeel mee :7 >:O
Die kans is er iedere dag zolang jij leeft. Waar is de vraag..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201919022
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ben jij de kerstman?? :o
ZE IS EEN MAN?!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201920090
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
ZE IS EEN MAN?!
_O- _O- _O-
Thijs kerel, ik miste je opmerkingen al joh
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 16:02:16 #219
441859 crew  Lenny77
pi_201921032
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
ZE IS EEN MAN?!
Ja ach tegenwoordig zijn we toch alles, niets, iedereen en niemand :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201921371
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 21:05 schreef Faxie het volgende:

[..]
Kalkoenlippen :N
Bwoah doen we niet moeilijk over :*
afspraak tandarts verzetten
  woensdag 27 oktober 2021 @ 20:04:34 #221
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201924180
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 11:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
LXIV die je met je op date wilt.

Get in line.. ik heb zelfs geen tijd om een FWB fatsoenlijk te onderhouden _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 14:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vrouwen. Je moet echt subtiel aanraken en/of op het einde zoenen. Als je helemaal niks doet buiten dat van "het is gezellig, praten leuk, op één lijn" etc. wordt het 'm nooit en krijg je altijd dit te horen.
Dit idd, heb ik ook al een paar keer ervaren.. als je je fatsoenlijk gedraagt ben je af :R . Meestal zijn dat overigens wel de types die de dag de sex appen dat ze nog niet toe zijn aan een vaste relatie/commitment, maar als je dat een beetje handig aanpakt fiks je daar weer FWB's van. Zo ook mijn huidige, en die ervoor ook trouwens. ^O^ Het zal je verbazen hoeveel vrouwen er gewoon sex willen maar dat niet zo op tafel durven gooien.

Inb4 inspiratie2764328, want die klimt nu vast weer op de kast/barricades/strijkplank :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201924285
quote:
7s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
Dit idd, heb ik ook al een paar keer ervaren.. als je je fatsoenlijk gedraagt ben je af . Meestal zijn dat overigens wel de types die de dag de sex appen dat ze nog niet toe zijn aan een vaste relatie/commitment, maar als je dat een beetje handig aanpakt fiks je daar weer FWB's van. Zo ook mijn huidige, en die ervoor ook trouwens. Het zal je verbazen hoeveel vrouwen er gewoon sex willen maar dat niet zo op tafel durven gooien.
Wel vervelend, want blijkbaar helpt jezelf zijn helemaal niet. Vaak genoeg verkloot. Nu heb ik de neiging om echt tot het pathologische aan toe er helemaal een spelletje van te maken om te laten zien hoe veel macht ik wel niet over je kan hebben. :')

Ga ik natuurlijk niet doen, maar het is wel zuur dat je het zo wel kan fixen, terwijl je dan helemaal niet jezelf bent, en als je wél jezelf bent dat je het dan keer op keer verknalt idd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 20:13:55 #223
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201924306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat het is. Ik denk dat er best veel stellen zijn die bij elkaar zijn omdat ze nou eenmaal bij elkaar zijn. En daar is niets mis mee. Als je samen kinderen hebt, een leven hebt en het gezellig met elkaar hebt, ondanks dat de vonk van vroeger (tijdelijk) uitgedoofd is, heb je toch evengoed een mooi leven?
www.hetisnooitgoedgenoeg.nl.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 27 oktober 2021 @ 20:27:53 #224
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201924534
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wel vervelend, want blijkbaar helpt jezelf zijn helemaal niet. Vaak genoeg verkloot. Nu heb ik de neiging om echt tot het pathologische aan toe er helemaal een spelletje van te maken om te laten zien hoe veel macht ik wel niet over je kan hebben. :')

Ga ik natuurlijk niet doen, maar het is wel zuur dat je het zo wel kan fixen, terwijl je dan helemaal niet jezelf bent, en als je wél jezelf bent dat je het dan keer op keer verknalt idd.
Meh, ik blijf toch gewoon mezelf. Het is niet erg om proberen fysiek contact te maken, maar als de vibe er niet naar is om te zoenen ga ik dat ook niet forceren. En ik geloof ook niet dat dat het maakt of breekt om de ware te vinden.
quote:
:?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 20:31:07 #225
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201924593
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wel vervelend, want blijkbaar helpt jezelf zijn helemaal niet. Vaak genoeg verkloot. Nu heb ik de neiging om echt tot het pathologische aan toe er helemaal een spelletje van te maken om te laten zien hoe veel macht ik wel niet over je kan hebben. :')

Ga ik natuurlijk niet doen, maar het is wel zuur dat je het zo wel kan fixen, terwijl je dan helemaal niet jezelf bent, en als je wél jezelf bent dat je het dan keer op keer verknalt idd.
Ik know, maar het is wel mijn ervaring uit de praktijk.. als je niet een beetje assertief bent en je houdt netjes een beetje afstand en/of laat het intiatief aan haar, gaan vrouwen vaak twijfelen. Je hoeft d'r niet bij d'r kont te pakken, maar een hand op een arm of schouder op een strategisch moment doet vaak wonderen. Houd je je fikken heel respectvol thuis, dan snappen ze het niet, en dan 'is er geen klik'.
Als ik iemand voor een eerste keer op een sportclub, een verhaardag of in de supermarkt ontmoet, ga ik ook niet meteen handtastelijk doen, maar blijkbaar is dat met daten soms toch echt gewenst :P .. was voor mij ook nieuw, maar dat went vlotjes hoor :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201924616
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wel vervelend, want blijkbaar helpt jezelf zijn helemaal niet. Vaak genoeg verkloot. Nu heb ik de neiging om echt tot het pathologische aan toe er helemaal een spelletje van te maken om te laten zien hoe veel macht ik wel niet over je kan hebben. :')

Ga ik natuurlijk niet doen, maar het is wel zuur dat je het zo wel kan fixen, terwijl je dan helemaal niet jezelf bent, en als je wél jezelf bent dat je het dan keer op keer verknalt idd.
Als je jezelf bent en zij ziet je niet zitten, is zij ook niet degene met wie je verder zou willen. Das geen match.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 20:33:35 #227
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201924634
Ik heb net een analyse gedaan, en uiteindelijk heeft van de 200 contactverzoeken van mijn kant het 3x tot een date geleid (1,5%) en van de 50 contactverzoeken begonnen door een vrouw het tot 7 dates geleid (14%)
De vrouwen bepalen dus!
Van de dates wilde 10% van de vrouwen niet verder, 20% allebei niet, 30% ik alleen niet en 40% loopt nog.

Hebben jullie vergelijkbare cijfers?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 20:36:52 #228
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201924693
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:33 schreef LXIV het volgende:
Ik heb net een analyse gedaan, en uiteindelijk heeft van de 200 contactverzoeken van mijn kant het 3x tot een date geleid (1,5%) en van de 50 contactverzoeken begonnen door een vrouw het tot 7 dates geleid (14%)
De vrouwen bepalen dus!
Van de dates wilde 10% van de vrouwen niet verder, 20% allebei niet, 30% ik alleen niet en 40% loopt nog.

Hebben jullie vergelijkbare cijfers?
Nee. En ik ben niet autistisch genoeg om het bij te houden :P

Ik zou zeggen dat het ietswat aan de lage kant is. Ik denk zelf dat ik bij 1 op de 20 contactverzoeken (ik neem aan dat je daar begonnen chats mee bedoelt) tot een date leid.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 20:39:51 #229
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201924742
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Nee. En ik ben niet autistisch genoeg om het bij te houden :P

Ik zou zeggen dat het ietswat aan de lage kant is. Ik denk zelf dat ik bij 1 op de 20 contactverzoeken (ik neem aan dat je daar begonnen chats mee bedoelt) tot een date leid.
Nee, dat is inclusief berichten waarop niet gereageerd wordt. Als er gereageerd wordt is de kans op een date veel hoger.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201924836
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:32 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Als je jezelf bent en zij ziet je niet zitten, is zij ook niet degene met wie je verder zou willen. Das geen match.
Dan blijf je echt constant falen, zo vaak meegemaakt. En dan doe je het iets anders en dan is het opeens wel een match. Ook dan ben je jezelf, alleen speel je een iets andere rol. Wanneer ben je dan wel jezelf? Wanneer je een sollicitatiegesprek hebt? Wanneer je zenuwachtig bent voor iets? Wanneer je bij je vrienden bent? Wanneer je in de supermarkt met een vreemde praat? Dit zijn allemaal verschillende rollen. In al die rollen ben je jezelf, maar gedraag je je anders. Jezelf zijn is gewoon zo'n nietszeggende platitude. Als ik stil en ingetogen ben ga ik ook niet zo zijn op een sollicitatiegesprek want dan blijf je tot het oneindige bezig. Het is iets wat je jezelf verteld om maar geen moeite te doen en om maar iets minders te accepteren waar jezelf misschien helemaal niet op zit te wachten.

Wat @Sounddragon zegt klopt wel gewoon.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 21:25:27 #231
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201925377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wel vervelend, want blijkbaar helpt jezelf zijn helemaal niet. Vaak genoeg verkloot. Nu heb ik de neiging om echt tot het pathologische aan toe er helemaal een spelletje van te maken om te laten zien hoe veel macht ik wel niet over je kan hebben. :')
Maar uiteindelijk hebben de vrouwen toch de macht :P wel goed dat je erna zegt dat je dit niet zou doen, anders klinkt het wel een beetje creepy. En moeilijk te rijmen met die romantische geest die je claimt te hebben. Maar snap wel de frustratie en dat je dan op een gegeven moment wel geneigd bent om spelletjes te gaan spelen.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  woensdag 27 oktober 2021 @ 21:36:54 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201925508
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Maar uiteindelijk hebben de vrouwen toch de macht :P wel goed dat je erna zegt dat je dit niet zou doen, anders klinkt het wel een beetje creepy. En moeilijk te rijmen met die romantische geest die je claimt te hebben. Maar snap wel de frustratie en dat je dan op een gegeven moment wel geneigd bent om spelletjes te gaan spelen.
Vrouwen hebben de macht in dit spel. Maar daarom zijn de mannetjes zo mooi geworden. ( bij de vogels in ieder geval)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201925725
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:39 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, dat is inclusief berichten waarop niet gereageerd wordt. Als er gereageerd wordt is de kans op een date veel hoger.
😁 Ik neem aan dat als er niet gereageerd wordt dat de kans op een date nihil is 😉.

Ik zit nu op zo'n 100 contact verzoeken van mijn kant, 20 gevallen zijn chat gesprekken geworden. 6 gesprekken lopen nog 2 dates en 4 gesprekken die ikzelf gestopt ben en 8 die de dame gestopt heeft.
Ondertussen neemt de dame van date 1 toch weer terug contact op.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_201925762
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan blijf je echt constant falen, zo vaak meegemaakt. En dan doe je het iets anders en dan is het opeens wel een match. Ook dan ben je jezelf, alleen speel je een iets andere rol. Wanneer ben je dan wel jezelf? Wanneer je een sollicitatiegesprek hebt? Wanneer je zenuwachtig bent voor iets? Wanneer je bij je vrienden bent? Wanneer je in de supermarkt met een vreemde praat? Dit zijn allemaal verschillende rollen. In al die rollen ben je jezelf, maar gedraag je je anders. Jezelf zijn is gewoon zo'n nietszeggende platitude. Als ik stil en ingetogen ben ga ik ook niet zo zijn op een sollicitatiegesprek want dan blijf je tot het oneindige bezig. Het is iets wat je jezelf verteld om maar geen moeite te doen en om maar iets minders te accepteren waar jezelf misschien helemaal niet op zit te wachten.

Wat @:Sounddragon zegt klopt wel gewoon.
Jezelf zijn is je ontspannen. Je gaat niet acteren. Je gaat niet geforceerd doen. Bij vrienden ben je anders dan bij ouders en dat ben jijzelf inderdaad ook. Maar dat is niet gespeeld. Als je datet en je erg druk en gezellig doet omdat je denkt dat zij zo iemand zoekt, terwijl je eigenlijk een rustige man bent, dan ben je niet jezelf. En zal dat ook niet stand houden.
pi_201925810
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:36 schreef LXIV het volgende:

[..]
Vrouwen hebben de macht in dit spel. Maar daarom zijn de mannetjes zo mooi geworden. ( bij de vogels in ieder geval)
Vrouwen hebben de macht als jij haar die macht geeft. Wees zelfverzekerd. Als ze moeilijk doet, neem een houding van "voor jou 10 anderen" en meen het ook. Laat ze wat moeite voor je doen.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:06:24 #236
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201925820
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:01 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Jezelf zijn is je ontspannen. Je gaat niet acteren. Je gaat niet geforceerd doen. Bij vrienden ben je anders dan bij ouders en dat ben jijzelf inderdaad ook. Maar dat is niet gespeeld. Als je datet en je erg druk en gezellig doet omdat je denkt dat zij zo iemand zoekt, terwijl je eigenlijk een rustige man bent, dan ben je niet jezelf. En zal dat ook niet stand houden.
Dit

En ik heb niet het idee dat ik anders ben op werk als bij vrienden. Ik maak op het werk hooguit wat minder schuine grappen.

En bij mijn laatste sollicitatiegesprek (afgelopen dinsdag) zat ik in dezelfde kleding als die ik de dag ervoor of erna zou dragen. En gewoon een beetje te zwetsen zoals altijd.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:06:27 #237
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201925821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:33 schreef LXIV het volgende:
Ik heb net een analyse gedaan, en uiteindelijk heeft van de 200 contactverzoeken van mijn kant het 3x tot een date geleid (1,5%) en van de 50 contactverzoeken begonnen door een vrouw het tot 7 dates geleid (14%)
De vrouwen bepalen dus!
Van de dates wilde 10% van de vrouwen niet verder, 20% allebei niet, 30% ik alleen niet en 40% loopt nog.

Hebben jullie vergelijkbare cijfers?
Je hebt dus 10 vrouwen/mannen gedate, waarvan er nu nog 4 lopen? Is 4 tegelijk niet wat veel?

(en nee, ik heb geen vergelijkbare cijfers, maar ik hou ook geen cijfers bij)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:12:41 #238
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201925882
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:59 schreef boegschroef het volgende:

[..]
😁 Ik neem aan dat als er niet gereageerd wordt dat de kans op een date nihil is 😉.

Ik zit nu op zo'n 100 contact verzoeken van mijn kant, 20 gevallen zijn chat gesprekken geworden. 6 gesprekken lopen nog 2 dates en 4 gesprekken die ikzelf gestopt ben en 8 die de dame gestopt heeft.
Ondertussen neemt de dame van date 1 toch weer terug contact op.
Komt wel overeen dan..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:14:28 #239
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201925899
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Je hebt dus 10 vrouwen/mannen gedate, waarvan er nu nog 4 lopen? Is 4 tegelijk niet wat veel?

(en nee, ik heb geen vergelijkbare cijfers, maar ik hou ook geen cijfers bij)
Ja, is soms druk. Maar die dates zijn ook nog niet ver gevorderd. Het is feitelijk nog kennismaking
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201925941
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:01 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Jezelf zijn is je ontspannen. Je gaat niet acteren. Je gaat niet geforceerd doen. Bij vrienden ben je anders dan bij ouders en dat ben jijzelf inderdaad ook. Maar dat is niet gespeeld. Als je datet en je erg druk en gezellig doet omdat je denkt dat zij zo iemand zoekt, terwijl je eigenlijk een rustige man bent, dan ben je niet jezelf. En zal dat ook niet stand houden.
Het is vooral een semantisch spelletje. Jezelf zijn bestaat niet. Jezelf zijn is gewoon de som van rollen die je speelt. Bij een sollicitatiegesprek acteer je ook, in andere situaties ook, dat maakt gewoon deel uit wie jij bent. Bij een date raak je bijvoorbeeld subtiel iemand aan. Dat doe je ook omdat je een andere rol speelt. Als jij vrouwen niet aanraakt op een romantische manier dan is het snel klaar en kun je lang zoeken. Je moet in het begin gewoon wat tactisch zijn.

Is een acteur zichzelf omdat ie acteert?

Het is vooral de negatieve connotatie die mensen als jij erbij voelen, maar dat snapt iedereen dat zoiets dom is. Dan ben je 'niet genoeg jezelf', dat is een betere verwoording.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:17:20 #241
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201925950
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:05 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Vrouwen hebben de macht als jij haar die macht geeft. Wees zelfverzekerd. Als ze moeilijk doet, neem een houding van "voor jou 10 anderen" en meen het ook. Laat ze wat moeite voor je doen.
Als het eenmaal een date is dan gaat het erg soepel. Maar het zijn wel de vrouwen die het initieel voor het kiezen hebben.
Een beetje leuke vrouw krijgt 50? Verzoeken per dag?! Dan moet je al blij zijn dat ze jou eruit pikt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201925979
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dit

En ik heb niet het idee dat ik anders ben op werk als bij vrienden. Ik maak op het werk hooguit wat minder schuine grappen.

En bij mijn laatste sollicitatiegesprek (afgelopen dinsdag) zat ik in dezelfde kleding als die ik de dag ervoor of erna zou dragen. En gewoon een beetje te zwetsen zoals altijd.
Een beetje zwetsen is acteren en dat mag niet van Rogue, want dan ben je niet jezelf.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201925993
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Je hebt dus 10 vrouwen/mannen gedate, waarvan er nu nog 4 lopen? Is 4 tegelijk niet wat veel?

(en nee, ik heb geen vergelijkbare cijfers, maar ik hou ook geen cijfers bij)
Ik vind dat echt veel te veel. Ik date altijd met één iemand. Het komt mij heel onoprecht en playerig over. Ik hou daar niet van.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201926034
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:17 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als het eenmaal een date is dan gaat het erg soepel. Maar het zijn wel de vrouwen die het initieel voor het kiezen hebben.
Een beetje leuke vrouw krijgt 50? Verzoeken per dag?! Dan moet je al blij zijn dat ze jou eruit pikt.
Vrouwen hebben het sowieso veel makkelijker wanneer het op daten aankomt. Equality hehehe.

Zonder datingapps is het denk ik wel meer in evenwicht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:28:05 #245
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201926083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vrouwen hebben het sowieso veel makkelijker wanneer het op daten aankomt. Equality hehehe.

Zonder datingapps is het denk ik wel meer in evenwicht.
Maar dat is de werkelijkheid waarin we nu leven.


Alle begrip voor vrouwen die niet antwoorden. Maar vrouwen die schrijven “ik zoek man X “, wat jou ongeveer beschrijft en die aanmoedigen een berichtje te sturen en die vervolgens nooit reageren, daar kan ik niet tegen. Die hangen jarenlang op 5 verschillende sites rond en hebben dan nog niks.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:28:46 #246
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201926090
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een beetje zwetsen is acteren en dat mag niet van Rogue, want dan ben je niet jezelf.
Ik zwets altijd. Dat is geen act. :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:29:27 #247
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201926100
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik vind dat echt veel te veel. Ik date altijd met één iemand. Het komt mij heel onoprecht en playerig over. Ik hou daar niet van.
Mwah, soms date je een maand niet en soms in 1 keer met 4 in 1 week omdat het net zo loopt. Dat vind ik niet playerig.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:29:31 #248
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201926102
Je moet als man gewoon je best er voor doen en laten zien dat je wat voor ze over hebt en ze niet voor lief neemt. Dat is ook altijd al zo geweest.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201926134
Jezelf zijn vereist moed omdat die zelf óók afgewezen kan worden. En dan is dus je échte zelf afgewezen! Maar je bent veel effectiever als je jezelf bent omdat je dan zelfverzekerd bent en niet zenuwachtig. Bovendien is de match met een ander persoon dan echt. Bovendien kun je het beste op intuïtie/gevoel varen, raak alleen iemand aan als je het voelt. Ga geen script volgen.

Ik heb zo lang rolletjes gespeeld. Ben blij dat ik eindelijk mezelf ben, altijd. Wel positief blijven, dat helpt. Negativiteit...heb je alleen jezelf mee :)
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:32:16 #250
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201926138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Mwah, soms date je een maand niet en soms in 1 keer met 4 in 1 week omdat het net zo loopt. Dat vind ik niet playerig.
Inderdaad. En het hangt er ook vanaf hoe je date. Ga je gewoon koffie met ze drinken dan schept dat mi geen enkele verplichting.
Als ik geen lange termijn toekomst zie dan breek ik het af, al zou ik van alles kunnen krijgen.
Het liefste was ik een passende vrouw mijn eerste date tegengekomen en had ik daarna mijn account verwijderd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:34:44 #251
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201926165
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:32 schreef LXIV het volgende:
Het liefste was ik een passende vrouw mijn eerste date tegengekomen en had ik daarna mijn account verwijderd.
Wie niet? ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201926196
Hou maar weer op over "jezelf zijn" want irriteer me weer aan alle inconsistenties. Ik zal wel weer alles veel te rationeel benaderen. Ik ga er geen discussie meer om voeren.

Laten we het houden bij doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:38:35 #253
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201926203
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:37 schreef Discombobulate het volgende:
Hou maar weer op over "jezelf zijn" want irriteer me weer aan alle inconsistenties. Ik zal wel weer alles veel te rationeel benaderen. Ik ga er geen discussie meer om voeren.

Laten we het houden bij doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
Autistisch zijn is ook jezelf zijn :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201926360
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Autistisch zijn is ook jezelf zijn :D
Ben ik niet, maar inderdaad.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:51:32 #255
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201926377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Wie niet? ;(
Nou, veel mensen doen het ook voor de aandacht of de seks
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:51:49 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201926379
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ben ik niet, maar inderdaad.
Je doet er veel te moeilijk over.

Ik ben gewoon lekker mezelf *O*

Misschien vind ik daarom geen nieuwe partner
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:52:18 #257
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201926388
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nou, veel mensen doen het ook voor de aandacht of de seks
Aandacht en seks horen wmb in een relatie :+

Ja, ik snap je
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201926530
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:17 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dan moet je al blij zijn dat ze jou eruit pikt.
Dat is dus het probleem. :D
Je moet niet blij zijn dat ze jou pikt, want dan ga je zo hard je best doen haar te houden dat ze snel verveeld raakt. Ga er ontspannend in "Eens kijken... "
pi_201926540
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik zwets altijd. Dat is geen act. :P
Lekker jezelf zijn ;)
  woensdag 27 oktober 2021 @ 23:04:30 #260
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201926562
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 23:02 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Lekker jezelf zijn ;)
Altijd!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 23:07:06 #261
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201926600
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 23:01 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Dat is dus het probleem. :D
Je moet niet blij zijn dat ze jou pikt, want dan ga je zo hard je best doen haar te houden dat ze snel verveeld raakt. Ga er ontspannend in "Eens kijken... "
Ik doe altijd normaal en belangstellend. Dat gaat goed.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201926669
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 14:52 schreef Brybry het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Thijs kerel, ik miste je opmerkingen al joh
Ik ben er zo nu en dan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 oktober 2021 @ 23:15:39 #263
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201926701
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:31 schreef Libertarisch het volgende:
Jezelf zijn vereist moed omdat die zelf óók afgewezen kan worden. En dan is dus je échte zelf afgewezen! Maar je bent veel effectiever als je jezelf bent omdat je dan zelfverzekerd bent en niet zenuwachtig. Bovendien is de match met een ander persoon dan echt. Bovendien kun je het beste op intuïtie/gevoel varen, raak alleen iemand aan als je het voelt. Ga geen script volgen.

Ik heb zo lang rolletjes gespeeld. Ben blij dat ik eindelijk mezelf ben, altijd. Wel positief blijven, dat helpt. Negativiteit...heb je alleen jezelf mee :)
Naja als ik mezelf ben, ben ik nog steeds zenuwachtig :{ en misschien ben je dan juist wel nog zenuwachtiger, omdat je dan om jezelf afgewezen wordt. Maar wel eens dat je dan wel een echte match krijgt. En ach, met die zenuwen vergeet ik ook alle datingstrategiën, dus heb niet veel andere opties dan mezelf zijn :D
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201926748
Ik ben als ik iemand niet ken heel introvert en onzeker.

Als ik iemand wel echt stukken beter ken ben ik juist heel extrovert en zelfverzekerd.

Ik ga daarom in het begin van een date niet introvert, onzeker en zenuwachtig proberen te zijn, want in zo'n situatie zou ik dus mezelf zijn, wat volgens anderen de bedoeling is, maar dan loopt het wel altijd in de soep.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 23:27:33 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201926794
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Naja als ik mezelf ben, ben ik nog steeds zenuwachtig :{ en misschien ben je dan juist wel nog zenuwachtiger, omdat je dan om jezelf afgewezen wordt. Maar wel eens dat je dan wel een echte match krijgt. En ach, met die zenuwen vergeet ik ook alle datingstrategiën, dus heb niet veel andere opties dan mezelf zijn :D
Gewoon zover daten dat het routine wordt
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201927572
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 23:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben als ik iemand niet ken heel introvert en onzeker.

Als ik iemand wel echt stukken beter ken ben ik juist heel extrovert en zelfverzekerd.

Ik ga daarom in het begin van een date niet introvert, onzeker en zenuwachtig proberen te zijn, want in zo'n situatie zou ik dus mezelf zijn, wat volgens anderen de bedoeling is, maar dan loopt het wel altijd in de soep.
Dus je gaat jezelf forceren niet zenuwachtig en onzeker te zijn bij een nieuw iemand?

Hoe ga je dat aanpakken als je hier altijd last van hebt?
pi_201927715
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Naja als ik mezelf ben, ben ik nog steeds zenuwachtig :{ en misschien ben je dan juist wel nog zenuwachtiger, omdat je dan om jezelf afgewezen wordt. Maar wel eens dat je dan wel een echte match krijgt. En ach, met die zenuwen vergeet ik ook alle datingstrategiën, dus heb niet veel andere opties dan mezelf zijn :D
Als iemand vind dat hij niet bij je past, zeker als je elkaar nog nauwelijks kent, zegt dat vooral veel over de ander. Dat noem ik geen afwijzing.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201927727
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 23:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben als ik iemand niet ken heel introvert en onzeker.

Als ik iemand wel echt stukken beter ken ben ik juist heel extrovert en zelfverzekerd.

Ik ga daarom in het begin van een date niet introvert, onzeker en zenuwachtig proberen te zijn, want in zo'n situatie zou ik dus mezelf zijn, wat volgens anderen de bedoeling is, maar dan loopt het wel altijd in de soep.
Date dan iemand die dat in je bij haarzelf herkent?

Heb je gelijk een band. Help je elkaar een beetje het ijs te breken en op elkaars gemak te stellen.

Uit ervaring weet ik dat dat echt wel een fijne start is.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201928516
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik zwets altijd. Dat is geen act. :P
Zelfs al was het een act, kan je die act toch alleen op jouw manier doen.

Ben je toch weer je zelf, maar laat je gewoon een andere kant zien :+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201929042
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 23:01 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Dat is dus het probleem. :D
Je moet niet blij zijn dat ze jou pikt, want dan ga je zo hard je best doen haar te houden dat ze snel verveeld raakt. Ga er ontspannend in "Eens kijken... "
Dit heb ik ook wel meegekregen van vrienden die lang bezig zijn geweest met het vinden van een partner. Zeker in het begin wil je zo graag iemand vinden dat je er zenuwachtig van kan worden op de eerste date. Dat geeft een verkeerd beeld. Ik heb van meerdere gehoord dat ze juist hun partner vonden op het moment dat ze zelf zoiets dachten van 'nou we zien wel weer hoe het gaat'. Dan ben je veel meer jezelf.

[ Bericht 12% gewijzigd door boegschroef op 28-10-2021 10:55:44 ]
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  donderdag 28 oktober 2021 @ 10:54:26 #271
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201929117
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 10:47 schreef boegschroef het volgende:

[..]
Dit heb ik ook wel meegekregen van vrienden die lang bezeig zijn geweest met het vinden van een partner. Zeker in het begin wil je zo graag iemand vinden dat je er zenuwachtig van kan worden op de eerste date. Dat geeft een verkeerd beeld. Ik heb van meerdere gehoord dat ze juist hun partner vonden op het moment dat ze zelf zoiets dachten van 'nou we zien wel weer hoe het gaat'. Dan ben je veel meer jezelf.
Eens! Heb ik ook. Juist als ik zelf lekker in m’n vel zit en tevreden single bent, komt die man vanzelf.
Mensen vallen op mensen die lekker in hun vel zitten. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201929240
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 08:04 schreef Hineni het volgende:

[..]
Date dan iemand die dat in je bij haarzelf herkent?

Heb je gelijk een band. Help je elkaar een beetje het ijs te breken en op elkaars gemak te stellen.

Uit ervaring weet ik dat dat echt wel een fijne start is.
Ja, maar daar val ik dus niet op. :P

Dan ben ik weer degene die hen afwijst.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201929269
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 07:18 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]
Dus je gaat jezelf forceren niet zenuwachtig en onzeker te zijn bij een nieuw iemand?

Hoe ga je dat aanpakken als je hier altijd last van hebt?
Ja toch, zoals je ook doet bij een sollicitatiegesprek. Dat heb je of dat heb je niet. Hoe ik dat ga aanpakken als ik hier altijd last van heb? Gewoon, zoals ik daar al jaren mee omga. Als ik iemand beter ken verdwijnt het allemaal.

Maar volgens jullie logica van "jezelf zijn" moet je gewoon onzeker en zenuwachtig zijn, want dan ben je jezelf. Nou, kan je vertellen dat het dan niet gaat werken. Ga maar eens zo zijn op een sollicitatiegesprek, grote kans dat je die baan niet krijgt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 11:46:04 #274
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201929640
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 11:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja, maar daar val ik dus niet op. :P

Dan ben ik weer degene die hen afwijst.
Onzekerheid is ook wel onaantrekkelijk. Maar voor mij is er verschil tussen onzekerheid/zenuwen bij een date, of onzekerheid in het algemeen. Het eerste is prima (want heb ik ook :)), maar als je in het algemeen onzeker bent en daardoor bijvoorbeeld geen keuzes kan maken (of geen zelfvertrouwen hebt), dan is dat wel een afknapper.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 11:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar volgens jullie logica van "jezelf zijn" moet je gewoon onzeker en zenuwachtig zijn, want dan ben je jezelf. Nou, kan je vertellen dat het dan niet gaat werken. Ga maar eens zo zijn op een sollicitatiegesprek, grote kans dat je die baan niet krijgt.
Maar je bent normaal niet onzeker en zenuwachtig, dus ben je toch ook wel weer jezelf als je dat ook niet bent tijdens een date :D
Ik bedoel met jezelf zijn toch meer in de trant dat je niet opeens dingen leuk vindt die je normaal niet leuk vindt, of karaktereigenschappen pretendeert te hebben die je eigenlijk niet hebt. Ik denk dat de meeste mensen wel hun beste beentje voorzetten op een eerste date en iets anders handelen dan ze in een vertrouwde omgeving doen.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201932117
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 11:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja toch, zoals je ook doet bij een sollicitatiegesprek. Dat heb je of dat heb je niet. Hoe ik dat ga aanpakken als ik hier altijd last van heb? Gewoon, zoals ik daar al jaren mee omga. Als ik iemand beter ken verdwijnt het allemaal.

Maar volgens jullie logica van "jezelf zijn" moet je gewoon onzeker en zenuwachtig zijn, want dan ben je jezelf. Nou, kan je vertellen dat het dan niet gaat werken. Ga maar eens zo zijn op een sollicitatiegesprek, grote kans dat je die baan niet krijgt.
Ik denk dat je het echt veelste letterlijk neemt en er te veel over nadenkt.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 16:34:55 #276
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201932463
Laten we met de mensen in dit forum 'dating-trainingen' organiseren, waarbij we gewoon met elkaar gaan daten en na afloop eerlijke terugkoppeling geven over de houding/gedrag van de ander. Dan is dat probleem toch op te lossen!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201932770
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 16:34 schreef LXIV het volgende:
Laten we met de mensen in dit forum 'dating-trainingen' organiseren, waarbij we gewoon met elkaar gaan daten en na afloop eerlijke terugkoppeling geven over de houding/gedrag van de ander. Dan is dat probleem toch op te lossen!
FOK! speeddate avond :D
afspraak tandarts verzetten
pi_201933397
Dat durf ik niet hoor ;(
pi_201941394
Ik zal nog eens wat recente date ervaringen delen want daar is dit topic toch voor?

- Afgelopen zomer tijdje met een dame gedate, keer of 5 afgesproken in totaal. Eerste keer was in een park, daarna om en om bij elkaar thuis. Op date 1 gezoend, op date 3 move gemaakt richting de slaapkamer. Zag ze niet zitten, ze leek nogal onzeker. Niet erg. Rustig aan gedaan verder. Date 5 nog eens poging gedaan, ze wilde nog altijd niet. Conclusie getrokken dat ze zeer waarschijnlijk romantisch geen interesse had. Date 5 was op een zondag, paar dagen daarna druk met werk. Kreeg op woensdag middag ineens een verontwaardigd appje dat ze vond dat ik te weinig initiatief zou nemen en dat ze dacht dat ik serieus op zoek was naar een relatie. :')

Vervolgens aangegeven dat ik niet het idee had dat ze romantisch in mij was geinteresseerd waarop ze zei dat ze hetzelfde gevoel had, het fijn vond dat ik eerlijk was en me daarna direct blokkeerde. Ok dan....

- Bij mijn voormalige onderbuurvrouw die ik wel wat beter wilde leren kennen heb ik gewoon aangebeld nadat we elkaar al een paar keer eerder kort hadden gesproken over koetjes en kalfjes. Ze gaf aan dat ze met iemand anders aan het daten was het niet zo netjes vond om dan met mij af te gaan spreken. Fair enough. Heb het toch geprobeerd. :)

- Week of 4 geleden afgesproken met een dame voor een kop koffie in de stad. Gewoon even kennismaken na tijdje geappt te hebben. Aardige dame, slim en niet lelijk. Alleen leek ze niet zo serieus op zoek. Naar mate het gesprek vorderde wilde ze van alles over mij weten qua wat ik zocht etc. en zei ze zelf dat ze vooral veel aan het swippen was en op meerdere paarden tegelijk wilde wedden. Dat doen meer mensen en daar is niks mis mee. Maar het zo uitgesproken verkondigen vond ik een beetje.... raar. Op het einde had ik al zoiets dat het hem niet ging worden dus geen move of dergelijke gemaakt. Later die dag gaf ze via app aan dat ze geen klik voelde en ik uiterlijk sowieso niet haar type was. Terwijl ze meerdere foto's van me had gezien vooraf. :')

Op naar de volgende. w/
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:20:12 #280
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201941442
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 13:15 schreef Mandéra het volgende:
Ik zal nog eens wat recente date ervaringen delen want daar is dit topic toch voor?

- Afgelopen zomer tijdje met een dame gedate, keer of 5 afgesproken in totaal. Eerste keer was in een park, daarna om en om bij elkaar thuis. Op date 1 gezoend, op date 3 move gemaakt richting de slaapkamer. Zag ze niet zitten, ze leek nogal onzeker. Niet erg. Rustig aan gedaan verder. Date 5 nog eens poging gedaan, ze wilde nog altijd niet. Conclusie getrokken dat ze zeer waarschijnlijk romantisch geen interesse had. Date 5 was op een zondag, paar dagen daarna druk met werk. Kreeg op woensdag middag ineens een verontwaardigd appje dat ze vond dat ik te weinig initiatief zou nemen en dat ze dacht dat ik serieus op zoek was naar een relatie. :')

Vervolgens aangegeven dat ik niet het idee had dat ze romantisch in mij was geinteresseerd waarop ze zei dat ze hetzelfde gevoel had, het fijn vond dat ik eerlijk was en me daarna direct blokkeerde. Ok dan....

- Bij mijn voormalige onderbuurvrouw die ik wel wat beter wilde leren kennen heb ik gewoon aangebeld nadat we elkaar al een paar keer eerder kort hadden gesproken over koetjes en kalfjes. Ze gaf aan dat ze met iemand anders aan het daten was het niet zo netjes vond om dan met mij af te gaan spreken. Fair enough. Heb het toch geprobeerd. :)

- Week of 4 geleden afgesproken met een dame voor een kop koffie in de stad. Gewoon even kennismaken na tijdje geappt te hebben. Aardige dame, slim en niet lelijk. Alleen leek ze niet zo serieus op zoek. Naar mate het gesprek vorderde wilde ze van alles over mij weten qua wat ik zocht etc. en zei ze zelf dat ze vooral veel aan het swippen was en op meerdere paarden tegelijk wilde wedden. Dat doen meer mensen en daar is niks mis mee. Maar het zo uitgesproken verkondigen vond ik een beetje.... raar. Op het einde had ik al zoiets dat het hem niet ging worden dus geen move of dergelijke gemaakt. Later die dag gaf ze via app aan dat ze geen klik voelde en ik uiterlijk sowieso niet haar type was. Terwijl ze meerdere foto's van me had gezien vooraf. :')

Op naar de volgende. w/
Rare wezens, die vrouwen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201944658
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 13:15 schreef Mandéra het volgende:
Ik zal nog eens wat recente date ervaringen delen want daar is dit topic toch voor?

- Afgelopen zomer tijdje met een dame gedate, keer of 5 afgesproken in totaal. Eerste keer was in een park, daarna om en om bij elkaar thuis. Op date 1 gezoend, op date 3 move gemaakt richting de slaapkamer. Zag ze niet zitten, ze leek nogal onzeker. Niet erg. Rustig aan gedaan verder. Date 5 nog eens poging gedaan, ze wilde nog altijd niet. Conclusie getrokken dat ze zeer waarschijnlijk romantisch geen interesse had. Date 5 was op een zondag, paar dagen daarna druk met werk. Kreeg op woensdag middag ineens een verontwaardigd appje dat ze vond dat ik te weinig initiatief zou nemen en dat ze dacht dat ik serieus op zoek was naar een relatie. :')

Vervolgens aangegeven dat ik niet het idee had dat ze romantisch in mij was geinteresseerd waarop ze zei dat ze hetzelfde gevoel had, het fijn vond dat ik eerlijk was en me daarna direct blokkeerde. Ok dan....

- Bij mijn voormalige onderbuurvrouw die ik wel wat beter wilde leren kennen heb ik gewoon aangebeld nadat we elkaar al een paar keer eerder kort hadden gesproken over koetjes en kalfjes. Ze gaf aan dat ze met iemand anders aan het daten was het niet zo netjes vond om dan met mij af te gaan spreken. Fair enough. Heb het toch geprobeerd. :)

- Week of 4 geleden afgesproken met een dame voor een kop koffie in de stad. Gewoon even kennismaken na tijdje geappt te hebben. Aardige dame, slim en niet lelijk. Alleen leek ze niet zo serieus op zoek. Naar mate het gesprek vorderde wilde ze van alles over mij weten qua wat ik zocht etc. en zei ze zelf dat ze vooral veel aan het swippen was en op meerdere paarden tegelijk wilde wedden. Dat doen meer mensen en daar is niks mis mee. Maar het zo uitgesproken verkondigen vond ik een beetje.... raar. Op het einde had ik al zoiets dat het hem niet ging worden dus geen move of dergelijke gemaakt. Later die dag gaf ze via app aan dat ze geen klik voelde en ik uiterlijk sowieso niet haar type was. Terwijl ze meerdere foto's van me had gezien vooraf. :')

Op naar de volgende. w/
Je moet natuurlijk niet voor iemand gaan denken en zij is misschien wel van het langzame. Ik heb al paar keer gehad dat het wel 5 weken duurde voor we seks hadden maar ondertussen wel gezoend. Vanwege het laatste trek ik juist de conclusie dat er dus wel aantrekking is. Je bent ook wat ongeduldig dat je na 3 dates wil neuken.

Kortom, kan je het moeilijk in schatten, waarom gewoon niet even aan de orde stellen? "Ik vind je een leuke vrouw, maar ik heb niet het idee dat dit wederzijds is, klopt dit?".
Overigens, jammer dat zij dit ook niet deed, nu gingen jullie niet verder vanwege verkeerd ingeschatte gehoor gevoelens van elkaar.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202087504
Vraagje aan de ervaringsdeskundigen? In mijn ogen is het normaal dat je als man het initiatief neemt.

Vanaf wanneer mag je verwachten dat er qua chatten/pogingen tot afspreken ook wat initiatief van de andere kant komt?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 8 november 2021 @ 16:15:34 #283
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202087727
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 17:43 schreef Godshand het volgende:

[..]
Je moet natuurlijk niet voor iemand gaan denken en zij is misschien wel van het langzame. Ik heb al paar keer gehad dat het wel 5 weken duurde voor we seks hadden maar ondertussen wel gezoend. Vanwege het laatste trek ik juist de conclusie dat er dus wel aantrekking is. Je bent ook wat ongeduldig dat je na 3 dates wil neuken.

Kortom, kan je het moeilijk in schatten, waarom gewoon niet even aan de orde stellen? "Ik vind je een leuke vrouw, maar ik heb niet het idee dat dit wederzijds is, klopt dit?".
Overigens, jammer dat zij dit ook niet deed, nu gingen jullie niet verder vanwege verkeerd ingeschatte gehoor gevoelens van elkaar.
Een vrouw die niet voor de vierde date het bed met me induikt stijgt alleen maar in mijn achting en heeft meer kans op een echte relatie.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 november 2021 @ 16:17:12 #284
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202087740
quote:
5s.gif Op maandag 8 november 2021 15:55 schreef Hineni het volgende:
Vraagje aan de ervaringsdeskundigen? In mijn ogen is het normaal dat je als man het initiatief neemt.

Vanaf wanneer mag je verwachten dat er qua chatten/pogingen tot afspreken ook wat initiatief van de andere kant komt?
Hangt van de vrouw af. Maar als jij wil dat dat gebeurt dan vraag je het toch gewoon? Meestal maak ik na 2 dagen en 10 apps al een afspraak. Want dat chatten heeft verder weinig zin imho.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 november 2021 @ 16:21:44 #285
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202087778
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Een vrouw die niet voor de vierde date het bed met me induikt stijgt alleen maar in mijn achting en heeft meer kans op een echte relatie.
Je moet het geduld maar hebben... vier dates voordat er een keer geneukt wordt. :{
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202087796
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:17 schreef LXIV het volgende:

[..]
Hangt van de vrouw af. Maar als jij wil dat dat gebeurt dan vraag je het toch gewoon? Meestal maak ik na 2 dagen en 10 apps al een afspraak. Want dat chatten heeft verder weinig zin imho.
Bedoel meer het stadium dat je al een afspraak hebt gehad.

Natuurlijk kan ik het gewoon zeggen. Het is meer een twijfel of ik er nog wel tijd aan wil besteden wanneer de ander een gebrek aan initiatief toont.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 8 november 2021 @ 16:23:32 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202087797
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:21 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Je moet het geduld maar hebben... vier dates voordat er een keer geneukt wordt. :{
Dat hangt er vanaf of je date om te neuken of dat je date voor een serieuze relatie. Het is in het profiel/de chat al snel te merken welke categorie het komt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 8 november 2021 @ 16:48:23 #288
497658 Revac
Fka womanly
pi_202088240
quote:
5s.gif Op maandag 8 november 2021 15:55 schreef Hineni het volgende:
Vraagje aan de ervaringsdeskundigen? In mijn ogen is het normaal dat je als man het initiatief neemt.

Vanaf wanneer mag je verwachten dat er qua chatten/pogingen tot afspreken ook wat initiatief van de andere kant komt?
Er is al een date geweest?
Reageert ze wel op jouw initiatief?
pi_202088372
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:48 schreef Revac het volgende:

[..]
Er is al een date geweest?
Reageert ze wel op jouw initiatief?
Dat wel. Al een aantal. Ook leuk, gezellig, etc. Maar daarna word het weer stil. En als ik dan weer eens wat schrijf dan hebben we weer hele gesprekken. Kortom, er is wel een klik en initiatief wordt beantwoord maar initiatief nemen van haar kant is er nog niet bij.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 8 november 2021 @ 16:57:43 #290
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202088418
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 16:55 schreef Hineni het volgende:

[..]
Dat wel. Al een aantal. Ook leuk, gezellig, etc. Maar daarna word het weer stil. En als ik dan weer eens wat schrijf dan hebben we weer hele gesprekken. Kortom, er is wel een klik en initiatief wordt beantwoord maar initiatief nemen van haar kant is er nog niet bij.
Ik zou dat een grote afknapper vinden.

Is het een idee om dat een keer uit te spreken en kijken wat er van komt?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 8 november 2021 @ 17:02:08 #291
497658 Revac
Fka womanly
pi_202088508
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 16:55 schreef Hineni het volgende:

[..]
Dat wel. Al een aantal. Ook leuk, gezellig, etc. Maar daarna word het weer stil. En als ik dan weer eens wat schrijf dan hebben we weer hele gesprekken. Kortom, er is wel een klik en initiatief wordt beantwoord maar initiatief nemen van haar kant is er nog niet bij.
Je bent bang dat ze daardoor misschien toch niet zo geïnteresseerd is?
Is nog lastig te zeggen. Kan zijn dat ze gewoon zo is, kan een dating tactiek zijn, kan gewoonte geworden zijn enz enz
Welk gevoel heb je er zelf bij?
pi_202088668
Ik praat met iemand die echt alleen maar vragen stelt en vragen beantwoord :D

Is dat normaal of vanwege zenuwen ofzo? We praten een paar dagen en hij ziet er wel leuk uit. Maar echt alleen maar vragen.. hij gaat ook niet in op de antwoorden ofzo. Maar gewoon next volgende vraag, alsof het een vragenlijst is en niet echt geïnteresseerd is in het antwoord.
pi_202088722
Oooo laat maar. Jongen heeft wel een verleden lees ik nu
pi_202088887
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:02 schreef Revac het volgende:

[..]
Je bent bang dat ze daardoor misschien toch niet zo geïnteresseerd is?
Is nog lastig te zeggen. Kan zijn dat ze gewoon zo is, kan een dating tactiek zijn, kan gewoonte geworden zijn enz enz
Welk gevoel heb je er zelf bij?
Ik neig ernaar om het te laten varen. Tegen een ieder ander zou ik, net als kanovinnie, hebben gezegd dat het besproken moet worden.
Maar sommige dingen moet/kan ze toch ook zelf wel een beetje aan kunnen voelen?
Misschien is ze niet overtuigd, en dan kan ik beter bij mezelf te raden gaan hoeveel tijd ik hier nog meer in wil stoppen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 8 november 2021 @ 17:49:36 #295
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202089003
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 17:16 schreef Medusa666 het volgende:
Ik praat met iemand die echt alleen maar vragen stelt en vragen beantwoord :D

Is dat normaal of vanwege zenuwen ofzo? We praten een paar dagen en hij ziet er wel leuk uit. Maar echt alleen maar vragen.. hij gaat ook niet in op de antwoorden ofzo. Maar gewoon next volgende vraag, alsof het een vragenlijst is en niet echt geïnteresseerd is in het antwoord.
Gesprek moet van twee kanten komen toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202089130
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 16:55 schreef Hineni het volgende:

[..]
Dat wel. Al een aantal. Ook leuk, gezellig, etc. Maar daarna word het weer stil. En als ik dan weer eens wat schrijf dan hebben we weer hele gesprekken. Kortom, er is wel een klik en initiatief wordt beantwoord maar initiatief nemen van haar kant is er nog niet bij.
Meh, die zoekt gewoon aandacht denk ik. Ook wel paar keer zo'n type gedate. Laat maar even weten wat het geworden is, bij mij is dit altijd slecht gegaan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 8 november 2021 @ 18:21:21 #297
497658 Revac
Fka womanly
pi_202089371
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 17:37 schreef Hineni het volgende:

[..]
Ik neig ernaar om het te laten varen. Tegen een ieder ander zou ik, net als kanovinnie, hebben gezegd dat het besproken moet worden.
Maar sommige dingen moet/kan ze toch ook zelf wel een beetje aan kunnen voelen?
Misschien is ze niet overtuigd, en dan kan ik beter bij mezelf te raden gaan hoeveel tijd ik hier nog meer in wil stoppen.
Tja ik kan niet voor haar spreken. Vind je haar echt leuk? Dan zou je het kunnen aankaarten. Je kunt ook zelf geen initiatief tonen en dan kijken wat zij doet. Het is ook vooral je eigen gevoel erbij.
pi_202089807
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 16:55 schreef Hineni het volgende:

[..]
Dat wel. Al een aantal. Ook leuk, gezellig, etc. Maar daarna word het weer stil. En als ik dan weer eens wat schrijf dan hebben we weer hele gesprekken. Kortom, er is wel een klik en initiatief wordt beantwoord maar initiatief nemen van haar kant is er nog niet bij.
Misschien durft ze geen initiatief te nemen? Die types heb je ook.

Vraag eens of ze een weekend samen met je wil door brengen? Als het alleen maar om seks en aandacht gaat is dat meestal een brug te ver. Zeker als ze nog wat projectjes heeft lopen, dan is een weekend te lang en kost haar tijd die ze ergens anders in kan steken...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202090693
Puberale grappen :N
pi_202091275
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:49 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Gesprek moet van twee kanten komen toch?
Dat gebeurt ook. Maar hij stelt en veantwoord heel droog vragen. Ook als ik het de andere lollige en luchtige kant op wil sturen
  maandag 8 november 2021 @ 21:28:22 #301
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202092058
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 17:16 schreef Medusa666 het volgende:
Ik praat met iemand die echt alleen maar vragen stelt en vragen beantwoord :D

Is dat normaal of vanwege zenuwen ofzo? We praten een paar dagen en hij ziet er wel leuk uit. Maar echt alleen maar vragen.. hij gaat ook niet in op de antwoorden ofzo. Maar gewoon next volgende vraag, alsof het een vragenlijst is en niet echt geïnteresseerd is in het antwoord.
Dat is een gebrek aan oprechte interesse en duidt op beperkte empathische vermogens
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')