abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:37:06 #176
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201902894
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:07 schreef Brybry het volgende:

[..]
Hey, houd mij er even buiten :{w
Ik wacht rustig af tot je er aan toe bent…
The End Times are wild
pi_201903087
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:37 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dit topic is bedoeld om dates te delen dus maak eens een keuze: óf ben eerlijk en open over deze speciale date óf je zegt dat je er niks meer over kwijt wil. Dit kinderachtig geneuzel helpt dit hele topic om zeep......
pi_201903681
Ja, loop niet zo ontiegelijk irritant te ouwehoeren zeg. Hoe oud ben je...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:25:52 #179
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201903682
quote:
17s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dit topic is bedoeld om dates te delen dus maak eens een keuze: óf ben eerlijk en open over deze speciale date óf je zegt dat je er niks meer over kwijt wil. Dit kinderachtig geneuzel helpt dit hele topic om zeep......
?? Wtf? Ik heb toch al gezegd er niks meer over te willen zeggen. Niet zo hysterisch om niks aub.
The End Times are wild
pi_201904080
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:37 schreef LXIV het volgende:

[..]
Leuk ingekopt maar is dit niet nog een beetje precaire? :P
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201904089
ff lief doen tegen elkaar :*
afspraak tandarts verzetten
  maandag 25 oktober 2021 @ 23:25:34 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201904389
Persoonlijk denk ik eerder dat sounddragon mag oppassen dan brybry...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:17:23 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201905373
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Persoonlijk denk ik eerder dat sounddragon mag oppassen dan brybry...
Oppassen? Voor wat precies? 🤣🤣
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201905391
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:25 schreef LXIV het volgende:

[..]
?? Wtf? Ik heb toch al gezegd er niks meer over te willen zeggen. Niet zo hysterisch om niks aub.
Waarom reageer je dan op die post van Brybry? Er was al kritiek op je geheimzinnigheid en dan doe je er nog een schepje bovenop nádat je hebt gezegd dat je er verder niks meer over kwijt wilde. Sorry hoor, maar dit gedrag irriteert me mateloos.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:40:19 #185
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201906568
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 07:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Waarom reageer je dan op die post van Brybry? Er was al kritiek op je geheimzinnigheid en dan doe je er nog een schepje bovenop nádat je hebt gezegd dat je er verder niks meer over kwijt wilde. Sorry hoor, maar dit gedrag irriteert me mateloos.
Was een grapje omdat ik voor de grap ‘daten’ had voorgesteld eerder in dit topic. Niet zo zuur svp
The End Times are wild
pi_201906687
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Was een grapje omdat ik voor de grap ‘daten’ had voorgesteld eerder in dit topic. Niet zo zuur svp
:')

Jij bent hier de aandacht trekker met je geheimzinnig gedoe. En het dan raar vinden dat mensen dat niet trekken :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:52:06 #187
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201906705
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:50 schreef Godshand het volgende:

[..]
:')

Jij bent hier de aandacht trekker met je geheimzinnig gedoe. En het dan raar vinden dat mensen dat niet trekken :D
Nou, dat mensen zo opgewonden zouden reageren op 1 postje had ik inderdaad niet verwacht.
The End Times are wild
pi_201906771
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:52 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nou, dat mensen zo opgewonden zouden reageren op 1 postje had ik inderdaad niet verwacht.
Geloof je dit statement zelf? :')
Die post was duidelijk bedoeld om aandacht te trekken. Immers, wilde je echt dat er niets zou lekken, zou je het ook niet gepost hebben.

En al helemaal niet "Maar Leny77 weet het wel"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom, je hebt je 5 minuten Fok! faam weer, gefeliciteerd ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:45:54 #189
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201907316
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 07:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Oppassen? Voor wat precies? 🤣🤣
LXIV die je met je op date wilt.
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 07:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Jij blijft er ook maar over doorgaan :+
pi_201907542
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Was niet zuur bedoeld en meer mensen gaven aan dat ze die geheimzinnigheid irritant vond, ben dan gewoon verstandig en stop er dan ook echt mee als je er niks meer over wil delen.....
pi_201907640
Waarschijnlijk stelt het niks voor
pi_201908487
Na een relatie van 11 jaar ben ik sinds kort ook op de dating markt.. Nou dingen zijn wel anders dan 11 jaar geleden maar sommige dingen veranderen nooit...

Nu 2 dates gehad in 2 weken.

Date 1: zeer leuk contact op via een app, elke dag een tijdje buurten was gezellig. Uiteindelijk afgesproken voor een etentje en dat was rampzalig. Ze was verlegen (had ze al aangegeven) maar er kwam gewoon helemaal niets meer uit. Einde van het etentje naar huis en kreeg al vrij snel het bericht dat er 'geen vonk was'.

Date 2: Minder uitgebreid contact via een app. Veel dezelfde interesse dus afgesproken voor een wandeling. Tijdens de wandeling 2,5 uur gepraat (van beide kanten) was gezellig liggen goed op 1 lijn. S'avonds nog even een berichtje gestuurd dat ik het leuk vond en kreeg vrij snel terug dat ze het ook leuk vond. 2 Dagen later nog eens contact opgenomen en kreeg ik weer het antwoord 'er was geen vonk'.

Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_201909003
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:

Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Dat vermoed ik wel. Ik zou op de eerste date gelijk je penis tonen.

Wellicht niet teveel over nadenken. Dat een vrouw je niet moet kan gebeuren.
pi_201909134
quote:
Na een relatie van 11 jaar ben ik sinds kort ook op de dating markt.. Nou dingen zijn wel anders dan 11 jaar geleden maar sommige dingen veranderen nooit...

Date 1: zeer leuk contact op via een app, elke dag een tijdje buurten was gezellig. Uiteindelijk afgesproken voor een etentje en dat was rampzalig. Ze was verlegen (had ze al aangegeven) maar er kwam gewoon helemaal niets meer uit. Einde van het etentje naar huis en kreeg al vrij snel het bericht dat er 'geen vonk was'.

Date 2: Minder uitgebreid contact via een app. Veel dezelfde interesse dus afgesproken voor een wandeling. Tijdens de wandeling 2,5 uur gepraat (van beide kanten) was gezellig liggen goed op 1 lijn. S'avonds nog even een berichtje gestuurd dat ik het leuk vond en kreeg vrij snel terug dat ze het ook leuk vond. 2 Dagen later nog eens contact opgenomen en kreeg ik weer het antwoord 'er was geen vonk'.

Vrouwen. Je moet echt subtiel aanraken en/of op het einde zoenen. Als je helemaal niks doet buiten dat van "het is gezellig, praten leuk, op één lijn" etc. wordt het 'm nooit en krijg je altijd dit te horen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201909422
quote:
Dat is voor elke vrouw toch weer verschillend.

Had onlangs een date die onzeker was. Heb regelmatig geprobeerd haar tijdens de date op haar gemak te stellen qua woorden en soms even kort een arm om haar heen.

Geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om iets verder te proberen, maar aan het eind stelde ze zelf voor om een kusje te geven. Uit verbazing vroeg ik nog of de op de wang of mond de bedoeling was?

Meer details kan ik niet vertellen want ik ben een heer. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Hineni op 26-10-2021 15:34:58 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201909450
Ik vind dat je op gevoel moet afgaan. Geen script volgen, niks doen wat je denkt dat moet. Maar gewoon op instinct, intuïtie en gevoel. Er kan een klik zijn of niet en daar kun je niks aan doen. De date kan heel goed floppen, forceer niks. Als je het zo doet zijn er ook geen zenuwen.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:15:18 #197
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201909458
quote:

Het is bij iedere vrouw anders, maar date 3 moet je toch echt wel zoenen anders kom je in de friendzone.
The End Times are wild
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:17:02 #198
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_201909480
quote:

Je hebt pas twee dates gehad. Verwacht niet meteen de liefde van je leven tegen te komen. :)

Lekker verder daten. En als ik je een tip mag geven: probeer eens te bellen of te FaceTimen ofzo voor een ontmoeting. Dan krijg je ook al een aardige indruk.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:19:48 #199
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201909518
quote:

Tip, geen etentje doen op de eerste date. Je kan er niet tussentijds vandoor gaan. Bij een drankje drinken kan dat wel heel makkelijk. En je kan andersom ook rustig blijven zitten en alsnog eten als het gezellig is.

En daarnaast, vrolijk blijven doordaten *O*
pi_201909733
Hint voor mijn stille aanbidders: Er is een kans om mij in levende lijve te zien....zo rond de feestdagen. Doe er uw voordeel mee :7 >:O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')