Dit topic is bedoeld om dates te delen dus maak eens een keuze: óf ben eerlijk en open over deze speciale date óf je zegt dat je er niks meer over kwijt wil. Dit kinderachtig geneuzel helpt dit hele topic om zeep......quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af tot je er aan toe bent…
?? Wtf? Ik heb toch al gezegd er niks meer over te willen zeggen. Niet zo hysterisch om niks aub.quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld om dates te delen dus maak eens een keuze: óf ben eerlijk en open over deze speciale date óf je zegt dat je er niks meer over kwijt wil. Dit kinderachtig geneuzel helpt dit hele topic om zeep......
Leuk ingekopt maar is dit niet nog een beetje precaire?quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af tot je er aan toe bent…
Oppassen? Voor wat precies? 🤣🤣quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Persoonlijk denk ik eerder dat sounddragon mag oppassen dan brybry...
Waarom reageer je dan op die post van Brybry? Er was al kritiek op je geheimzinnigheid en dan doe je er nog een schepje bovenop nádat je hebt gezegd dat je er verder niks meer over kwijt wilde. Sorry hoor, maar dit gedrag irriteert me mateloos.quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
?? Wtf? Ik heb toch al gezegd er niks meer over te willen zeggen. Niet zo hysterisch om niks aub.
Was een grapje omdat ik voor de grap ‘daten’ had voorgesteld eerder in dit topic. Niet zo zuur svpquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op die post van Brybry? Er was al kritiek op je geheimzinnigheid en dan doe je er nog een schepje bovenop nádat je hebt gezegd dat je er verder niks meer over kwijt wilde. Sorry hoor, maar dit gedrag irriteert me mateloos.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Was een grapje omdat ik voor de grap ‘daten’ had voorgesteld eerder in dit topic. Niet zo zuur svp
Nou, dat mensen zo opgewonden zouden reageren op 1 postje had ik inderdaad niet verwacht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent hier de aandacht trekker met je geheimzinnig gedoe. En het dan raar vinden dat mensen dat niet trekken
Geloof je dit statement zelf?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, dat mensen zo opgewonden zouden reageren op 1 postje had ik inderdaad niet verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, je hebt je 5 minuten Fok! faam weer, gefeliciteerd
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
LXIV die je met je op date wilt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oppassen? Voor wat precies? 🤣🤣
Jij blijft er ook maar over doorgaanquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op die post van Brybry? Er was al kritiek op je geheimzinnigheid en dan doe je er nog een schepje bovenop nádat je hebt gezegd dat je er verder niks meer over kwijt wilde. Sorry hoor, maar dit gedrag irriteert me mateloos.
Was niet zuur bedoeld en meer mensen gaven aan dat ze die geheimzinnigheid irritant vond, ben dan gewoon verstandig en stop er dan ook echt mee als je er niks meer over wil delen.....quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Was een grapje omdat ik voor de grap ‘daten’ had voorgesteld eerder in dit topic. Niet zo zuur svp
Dat vermoed ik wel. Ik zou op de eerste date gelijk je penis tonen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Vrouwen. Je moet echt subtiel aanraken en/of op het einde zoenen. Als je helemaal niks doet buiten dat van "het is gezellig, praten leuk, op één lijn" etc. wordt het 'm nooit en krijg je altijd dit te horen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Na een relatie van 11 jaar ben ik sinds kort ook op de dating markt.. Nou dingen zijn wel anders dan 11 jaar geleden maar sommige dingen veranderen nooit...
Nu 2 dates gehad in 2 weken.
Date 1: zeer leuk contact op via een app, elke dag een tijdje buurten was gezellig. Uiteindelijk afgesproken voor een etentje en dat was rampzalig. Ze was verlegen (had ze al aangegeven) maar er kwam gewoon helemaal niets meer uit. Einde van het etentje naar huis en kreeg al vrij snel het bericht dat er 'geen vonk was'.
Date 2: Minder uitgebreid contact via een app. Veel dezelfde interesse dus afgesproken voor een wandeling. Tijdens de wandeling 2,5 uur gepraat (van beide kanten) was gezellig liggen goed op 1 lijn. S'avonds nog even een berichtje gestuurd dat ik het leuk vond en kreeg vrij snel terug dat ze het ook leuk vond. 2 Dagen later nog eens contact opgenomen en kreeg ik weer het antwoord 'er was geen vonk'.
Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Dat is voor elke vrouw toch weer verschillend.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Het is bij iedere vrouw anders, maar date 3 moet je toch echt wel zoenen anders kom je in de friendzone.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Na een relatie van 11 jaar ben ik sinds kort ook op de dating markt.. Nou dingen zijn wel anders dan 11 jaar geleden maar sommige dingen veranderen nooit...
Date 1: zeer leuk contact op via een app, elke dag een tijdje buurten was gezellig. Uiteindelijk afgesproken voor een etentje en dat was rampzalig. Ze was verlegen (had ze al aangegeven) maar er kwam gewoon helemaal niets meer uit. Einde van het etentje naar huis en kreeg al vrij snel het bericht dat er 'geen vonk was'.
Date 2: Minder uitgebreid contact via een app. Veel dezelfde interesse dus afgesproken voor een wandeling. Tijdens de wandeling 2,5 uur gepraat (van beide kanten) was gezellig liggen goed op 1 lijn. S'avonds nog even een berichtje gestuurd dat ik het leuk vond en kreeg vrij snel terug dat ze het ook leuk vond. 2 Dagen later nog eens contact opgenomen en kreeg ik weer het antwoord 'er was geen vonk'.
Je hebt pas twee dates gehad. Verwacht niet meteen de liefde van je leven tegen te komen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Tip, geen etentje doen op de eerste date. Je kan er niet tussentijds vandoor gaan. Bij een drankje drinken kan dat wel heel makkelijk. En je kan andersom ook rustig blijven zitten en alsnog eten als het gezellig is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |