Herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat wil ze wel als ik nog 1 of 2 keer date, maar ik ben uit op een langdurige relatie en dan een keer neuken compliceert het alleen maar.
Ik ben wel ouderwets en ga niet op valse voorwendselen een vrouw het bed in krijgen om het daarna uit te maken. Ik vind het altijd al vervelend om te zeggen dat ik niet verder wil als die vrouw een positief gevoel heeft over de eerste date..Laat staan wanneer er seks aan te pas is gekomen.
Dus voordat ik aan seks begin moet ik oprecht geloven dat ik met deze vrouw verder wil.
Nee, als dat echt spontaan gebeurt niet. Maar dit is dan met voorbedachte rade.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Toch is het ook geen ramp als het wel een keer zo loopt dat je seks hebt met iemand waarmee je uiteindelijk geen klik mee hebt? Ik sta er overigens hetzelfde in als jou hoor. Maar dan met bovenstaande nuance.
Het is een momentopname: het hangt er vanaf wie er op dat moment zijn en of het klikt. Je kan zelf ook een off-day hebben, dan is het een lange zitquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
Is het al met al een aanrader in jouw ogen, of toch verspilde tijd?
Boeiendquote:Op woensdag 20 oktober 2021 08:28 schreef LXIV het volgende:
Vanmiddag een date onder hele specifieke en bijzondere omstandigheden. Meer kan ik er niet van zeggen nu..
En nu?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 08:28 schreef LXIV het volgende:
Vanmiddag een date onder hele specifieke en bijzondere omstandigheden. Meer kan ik er niet van zeggen nu..
Het was bijzonder intens en apart. Dat lag ook wel in de lijn der verwachting. Er zijn momenten dat de mogelijkheid zich voordoet om je leven helemaal te keren. Dit kan zo’n moment zijn.quote:
Maar wat precies was er zo bijzonder aan dan??quote:Op woensdag 20 oktober 2021 21:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het was bijzonder intens en apart. Dat lag ook wel in de lijn der verwachting. Er zijn momenten dat de mogelijkheid zich voordoet om je leven helemaal te keren. Dit kan zo’n moment zijn.
Niet zo cryptisch. Vertel.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 21:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het was bijzonder intens en apart. Dat lag ook wel in de lijn der verwachting. Er zijn momenten dat de mogelijkheid zich voordoet om je leven helemaal te keren. Dit kan zo’n moment zijn.
Nu maak je ons alleen maar nieuwsgieriger!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 21:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:
Morgen deel 2. Het is allemaal precair, maar wellicht dat ik iets laat weten over pm. Wellichtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:15 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wacht nog steeds op het grote verhaal van @:LXIV
Wat ben je opeens geheimzinnigquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Morgen deel 2. Het is allemaal precair, maar wellicht dat ik iets laat weten over pm. Wellicht
Oh dat kan ook, ik dacht fokster of ex...quote:
Of een man.....quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 07:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat kan ook, ik dacht fokster of ex...
Kerouac kunstcritici?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:29 schreef El_Thijs het volgende:
Of hij staat straks op een pay-per-view kanaal.
Party-pooperquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:36 schreef El_Thijs het volgende:
Of hij heeft daadwerkelijk gevonden wat hij zocht
Dan zou hij dat toch wel even delen? Of misschien is het juist iets wat hij helemaal niet zocht, een onverwachte wendingquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:36 schreef El_Thijs het volgende:
Of hij heeft daadwerkelijk gevonden wat hij zocht
Er wordt hier nu zoveel gespeculeerd dat je er koekjes van kan makenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan zou hij dat toch wel even delen? Of misschien is het juist iets wat hij helemaal niet zocht, een onverwachte wending
Dat kan natuurlijk niet hè......hier een teaser plaatsen en dan ineens mag het niet verklapt wordenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:52 schreef LXIV het volgende:
Ik heb het Lenny77 verteld, maar die mag het niet verklappen
Dat ie hier ook ff uit de kast komt!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
Tududum dum dum, another one uit de kast
quote:
Dat is toch niet zo spannend/onoverkomelijk dat je dat hier niet neer zou kunnen zetten?quote:
Kom er sowieso over uit ipv dit geheimzinnig gedoe....quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo spannend/onoverkomelijk dat je dat hier niet neer zou kunnen zetten?
Haal er dan iets bij dat achteraf blijkt dat diegene ook nog eens familie is ofzo.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo spannend/onoverkomelijk dat je dat hier niet neer zou kunnen zetten?
Haal er dan iets bij dat achteraf blijkt dat diegene ook nog eens familie is ofzo.
Heeft hij als zaaddonor gefunctioneerd?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:11 schreef Hineni het volgende:
Met mannen zal het niet zijn. Hij wilde een jonge vrouw met kinderwens als ik het goed heb onthouden? Misschien een draagmoeder gedate dan?
@Lenny77 is dit waar??quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:52 schreef LXIV het volgende:
Ik heb het Lenny77 verteld, maar die mag het niet verklappen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog steeds geen ontknoping??
Sorry hoor maar als het echt niet gezegd mag worden moet je gewoon even vegen in dit topic en had hij gewoon niet moeten posten dat hij iets unieks ging meemaken. Jij bent moderator hier en je wéét dat dit topic over datingsites en apps gaat!!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja is waar, maar ik ben aan geheimhouding gebonden
Nuja ik neem aan dat hij het nog wel gaat zeggen? Als ik moet vegen zijn we een hoop posts kwijt. Klopt wel dat het zo op deze manier niet tof is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als het echt niet gezegd mag worden moet je gewoon even vegen in dit topic en had hij gewoon niet moeten posten dat hij iets unieks ging meemaken. Jij bent moderator hier en je wéét dat dit topic over datingsites en apps gaat!!
Als hij maar duidelijkheid geeft.....quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja ik neem aan dat hij het nog wel gaat zeggen? Als ik moet vegen zijn we een hoop posts kwijt. Klopt wel dat het zo op deze manier niet tof is.
Langs de andere kant is het leuk dat hier af en toe ook eens buiten de lijntjes mag gegaan worden en dat het niet extreem ontopic moet blijven.
Daarom vind ik dit topic net zo prettig!
Nou sorry hoor maar had dan aan Lenny gevraagd om posts te verwijderen. We zitten hier juist om dates te delen en als je dat niet kan delen moet je er überhaupt niet over beginnen......imho....quote:
Ja precies, wat ook gewaardeerd wordt, daarom is deze geheimzinnigheid zo lastig te verwerken......hoe privacygevoelig kan het zijn?quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:47 schreef LXIV het volgende:
Ik deel toch best veel van mijn dates, ideeën en gevoelens hier?
Wanneer je het niet wil vertellen kun je beter ook niets zeggen. Teasen voor aandacht is voor de tienersquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:06 schreef LXIV het volgende:
Sorry als ik jullie te nieuwsgierig gemaakt heb zonder duidelijkheid te geven. Ik had zoveel beroering niet verwacht. Mijn hoffelijkheid verbied me om meer te zeggen op een openbaar forum.
Verder kan ik zeggen dat sommige van de genoemde suggesties dicht in de buurt kwamen.
Dan zal het dit wel zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ik ben eruit, @:LXIV en @:Lenny77 gaan trouwen, 3 kinderen krijgen en verhuizen naar een boerderij in Denemarken. Gefeliciteerd!![]()
Hij schreef dat het intens en apart was en dat op zo'n moment je leven kan keren....nou zijn alle Foksters uiteraard heel bijzonder, maar om er dan zo geheimzinnig over te doen?quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan zal het dit wel zijn
Gefeliciteerd
(een bn-er zou je gewoon kunnen zeggen, dan weten we nog niet wie het is, dus ik blijf bij de optie fokster of ex. Haha al zou ik niet zonder overleg hier delen dat je een date met een fokster hebt. Al is het natuurlijk wel een handig topic om feedback op de date te geven)
Hmm ja daar heb je ook weer een punt. Naja, we zullen er nooit achter komenquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij schreef dat het intens en apart was en dat op zo'n moment je leven kan keren....nou zijn alle Foksters uiteraard heel bijzonder, maar om er dan zo geheimzinnig over te doen?
Wel met ons delen dan hèquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja daar heb je ook weer een punt. Naja, we zullen er nooit achter komen![]()
Misschien toch maar zelf weer eens daten voor de spanning
*in DM slide*quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja daar heb je ook weer een punt. Naja, we zullen er nooit achter komen![]()
Misschien toch maar zelf weer eens daten voor de spanning
Hij heeft Brybry gestrikt en die heeft hem even afgerichtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat ie hier ook ff uit de kast komt!
Hey, houd mij er even buitenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:03 schreef Hineni het volgende:
Is brybry misschien toch gezwicht voor je charmes?
quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij heeft Brybry gestrikt en die heeft hem even afgericht![]()
Nu mag 'ie niks zeggen, anders begint ze de volgende keer meteen met de grote
Het was een gokjequote:
Dit topic is bedoeld om dates te delen dus maak eens een keuze: óf ben eerlijk en open over deze speciale date óf je zegt dat je er niks meer over kwijt wil. Dit kinderachtig geneuzel helpt dit hele topic om zeep......quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af tot je er aan toe bent…
?? Wtf? Ik heb toch al gezegd er niks meer over te willen zeggen. Niet zo hysterisch om niks aub.quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld om dates te delen dus maak eens een keuze: óf ben eerlijk en open over deze speciale date óf je zegt dat je er niks meer over kwijt wil. Dit kinderachtig geneuzel helpt dit hele topic om zeep......
Leuk ingekopt maar is dit niet nog een beetje precaire?quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af tot je er aan toe bent…
Oppassen? Voor wat precies? 🤣🤣quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Persoonlijk denk ik eerder dat sounddragon mag oppassen dan brybry...
Waarom reageer je dan op die post van Brybry? Er was al kritiek op je geheimzinnigheid en dan doe je er nog een schepje bovenop nádat je hebt gezegd dat je er verder niks meer over kwijt wilde. Sorry hoor, maar dit gedrag irriteert me mateloos.quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
?? Wtf? Ik heb toch al gezegd er niks meer over te willen zeggen. Niet zo hysterisch om niks aub.
Was een grapje omdat ik voor de grap ‘daten’ had voorgesteld eerder in dit topic. Niet zo zuur svpquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op die post van Brybry? Er was al kritiek op je geheimzinnigheid en dan doe je er nog een schepje bovenop nádat je hebt gezegd dat je er verder niks meer over kwijt wilde. Sorry hoor, maar dit gedrag irriteert me mateloos.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Was een grapje omdat ik voor de grap ‘daten’ had voorgesteld eerder in dit topic. Niet zo zuur svp
Nou, dat mensen zo opgewonden zouden reageren op 1 postje had ik inderdaad niet verwacht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent hier de aandacht trekker met je geheimzinnig gedoe. En het dan raar vinden dat mensen dat niet trekken
Geloof je dit statement zelf?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, dat mensen zo opgewonden zouden reageren op 1 postje had ik inderdaad niet verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, je hebt je 5 minuten Fok! faam weer, gefeliciteerd
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
LXIV die je met je op date wilt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oppassen? Voor wat precies? 🤣🤣
Jij blijft er ook maar over doorgaanquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op die post van Brybry? Er was al kritiek op je geheimzinnigheid en dan doe je er nog een schepje bovenop nádat je hebt gezegd dat je er verder niks meer over kwijt wilde. Sorry hoor, maar dit gedrag irriteert me mateloos.
Was niet zuur bedoeld en meer mensen gaven aan dat ze die geheimzinnigheid irritant vond, ben dan gewoon verstandig en stop er dan ook echt mee als je er niks meer over wil delen.....quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Was een grapje omdat ik voor de grap ‘daten’ had voorgesteld eerder in dit topic. Niet zo zuur svp
Dat vermoed ik wel. Ik zou op de eerste date gelijk je penis tonen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Vrouwen. Je moet echt subtiel aanraken en/of op het einde zoenen. Als je helemaal niks doet buiten dat van "het is gezellig, praten leuk, op één lijn" etc. wordt het 'm nooit en krijg je altijd dit te horen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Na een relatie van 11 jaar ben ik sinds kort ook op de dating markt.. Nou dingen zijn wel anders dan 11 jaar geleden maar sommige dingen veranderen nooit...
Nu 2 dates gehad in 2 weken.
Date 1: zeer leuk contact op via een app, elke dag een tijdje buurten was gezellig. Uiteindelijk afgesproken voor een etentje en dat was rampzalig. Ze was verlegen (had ze al aangegeven) maar er kwam gewoon helemaal niets meer uit. Einde van het etentje naar huis en kreeg al vrij snel het bericht dat er 'geen vonk was'.
Date 2: Minder uitgebreid contact via een app. Veel dezelfde interesse dus afgesproken voor een wandeling. Tijdens de wandeling 2,5 uur gepraat (van beide kanten) was gezellig liggen goed op 1 lijn. S'avonds nog even een berichtje gestuurd dat ik het leuk vond en kreeg vrij snel terug dat ze het ook leuk vond. 2 Dagen later nog eens contact opgenomen en kreeg ik weer het antwoord 'er was geen vonk'.
Vraag me nu toch af wat sommige verwachten van een eerste date, misschien ben ik te voorzichtig/terughoudend?
Dat is voor elke vrouw toch weer verschillend.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Het is bij iedere vrouw anders, maar date 3 moet je toch echt wel zoenen anders kom je in de friendzone.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Na een relatie van 11 jaar ben ik sinds kort ook op de dating markt.. Nou dingen zijn wel anders dan 11 jaar geleden maar sommige dingen veranderen nooit...
Date 1: zeer leuk contact op via een app, elke dag een tijdje buurten was gezellig. Uiteindelijk afgesproken voor een etentje en dat was rampzalig. Ze was verlegen (had ze al aangegeven) maar er kwam gewoon helemaal niets meer uit. Einde van het etentje naar huis en kreeg al vrij snel het bericht dat er 'geen vonk was'.
Date 2: Minder uitgebreid contact via een app. Veel dezelfde interesse dus afgesproken voor een wandeling. Tijdens de wandeling 2,5 uur gepraat (van beide kanten) was gezellig liggen goed op 1 lijn. S'avonds nog even een berichtje gestuurd dat ik het leuk vond en kreeg vrij snel terug dat ze het ook leuk vond. 2 Dagen later nog eens contact opgenomen en kreeg ik weer het antwoord 'er was geen vonk'.
Je hebt pas twee dates gehad. Verwacht niet meteen de liefde van je leven tegen te komen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
Tip, geen etentje doen op de eerste date. Je kan er niet tussentijds vandoor gaan. Bij een drankje drinken kan dat wel heel makkelijk. En je kan andersom ook rustig blijven zitten en alsnog eten als het gezellig is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:44 schreef boegschroef het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |