Party-pooperquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:36 schreef El_Thijs het volgende:
Of hij heeft daadwerkelijk gevonden wat hij zocht
Dan zou hij dat toch wel even delen? Of misschien is het juist iets wat hij helemaal niet zocht, een onverwachte wendingquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 16:36 schreef El_Thijs het volgende:
Of hij heeft daadwerkelijk gevonden wat hij zocht
Er wordt hier nu zoveel gespeculeerd dat je er koekjes van kan makenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan zou hij dat toch wel even delen? Of misschien is het juist iets wat hij helemaal niet zocht, een onverwachte wending
Dat kan natuurlijk niet hè......hier een teaser plaatsen en dan ineens mag het niet verklapt wordenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:52 schreef LXIV het volgende:
Ik heb het Lenny77 verteld, maar die mag het niet verklappen
Dat ie hier ook ff uit de kast komt!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
Tududum dum dum, another one uit de kast
quote:
Dat is toch niet zo spannend/onoverkomelijk dat je dat hier niet neer zou kunnen zetten?quote:
Kom er sowieso over uit ipv dit geheimzinnig gedoe....quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo spannend/onoverkomelijk dat je dat hier niet neer zou kunnen zetten?
Haal er dan iets bij dat achteraf blijkt dat diegene ook nog eens familie is ofzo.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo spannend/onoverkomelijk dat je dat hier niet neer zou kunnen zetten?
Haal er dan iets bij dat achteraf blijkt dat diegene ook nog eens familie is ofzo.
Heeft hij als zaaddonor gefunctioneerd?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:11 schreef Hineni het volgende:
Met mannen zal het niet zijn. Hij wilde een jonge vrouw met kinderwens als ik het goed heb onthouden? Misschien een draagmoeder gedate dan?
@Lenny77 is dit waar??quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:52 schreef LXIV het volgende:
Ik heb het Lenny77 verteld, maar die mag het niet verklappen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog steeds geen ontknoping??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |