Dat beweer ik toch niet. Ik denk altijd : de toekomst zal het uitwijzen.quote:Op woensdag 15 september 2021 15:05 schreef DjMark het volgende:
[..]
Verliefdheid zegt heel weinig over hoe geschikt jullie voor elkaar zijn op de lange termijn.
Maar fijn dat het nu zo leuk voelt!
Jawel, je zei namelijk dat je de liefde van je leven tegengekomen bent.quote:
De liefde van je leven, iig voor evenquote:Op woensdag 15 september 2021 16:06 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch niet. Ik denk altijd : de toekomst zal het uitwijzen.
Die vriend die wilde daten?quote:Op woensdag 15 september 2021 16:13 schreef Avianflu het volgende:
Hij heeft al weer contact gezocht of we niet nog een keer kunnen praten……
Dus we gaan nog een keer praten.
Ja die met problemen.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die vriend die wilde daten?
Of degene met issues waardoor een relatie niet mogelijk is? Lijkt me een moeilijke situatie, klinkt of je hem toch wel leuk vindt? Dus dan moet je voor jezelf gaan bepalen of wat hij kan bieden voor jou voldoende is?
Op zich wel een goed teken dat hij het wil uitleggen. Maar inderdaad kijken of jij er gelukkig van kan worden en wat jij graag wil, nu en in de toekomst. (want zolang je met hem contact hebt, sta je waarschijnlijk ook niet helemaal open voor iemand die je wel een serieuze relatie kan bieden, maar als je bv niet perse meer wil samenwonen, kan hij je misschien wel voldoende bieden)quote:Op woensdag 15 september 2021 17:18 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja die met problemen.
Hij wil inderdaad uitleggen wat er precies speelt en of we het mss toch kunnen laten werken.
Ik wil het verhaal aanhoren. Ik wil hem best tegemoet komen mochten we er voor kiezen serieus te gaan daten maar ik wil inderdaad wel iets waar ik ook gelukkig van wordt.
Ik vind hem zeker leuk en hij mij dat is vanaf het begin wel duidelijk. Dat is alleen niet altijd voldoende.
Ja precies, ik wil zelf sws een relatie met redelijk veel vrijheid maar hoe het nu was was echt te minimaal.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op zich wel een goed teken dat hij het wil uitleggen. Maar inderdaad kijken of jij er gelukkig van kan worden en wat jij graag wil, nu en in de toekomst. (want zolang je met hem contact hebt, sta je waarschijnlijk ook niet helemaal open voor iemand die je wel een serieuze relatie kan bieden, maar als je bv niet perse meer wil samenwonen, kan hij je misschien wel voldoende bieden)
Ik wens je veel wijsheid, wanneer spreek je hem?
Klopt. We hebben beide een kind en dit speelt voor ons beide wel inderdaad.quote:Op woensdag 15 september 2021 19:40 schreef Hineni het volgende:
Weet niet wat er allemaal bij die man en zijn kind speelt, maar weet wel dat "wegcijferen voor je kind" heel gemakkelijk in je sluipt.
Als je dan toch weer vrijgezel bent is het niet altijd zo eenvoudig om jezelf weer op de eerste plek te zetten, en vrij te voelen om serieus te daten, en het dan ook nog eens vol te houden.
Vooral dat laatste vereist nogal wat wederzijds begrip. En als je iemand je dan echt leuk vind, dan zijn bij die persoon behoeftes nog wel eens sterker dan begrip. Je zit dan sneller onder de ondergrens zeg maar.
Geen idee. We gaan nu hopelijk een goed gesprek hebben.quote:Op woensdag 15 september 2021 19:21 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Hoe vaak kun je een punt achter iets zetten om die vervolgens weer weg te halen.
Goed gesprek gehad?quote:Op woensdag 15 september 2021 20:41 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Geen idee. We gaan nu hopelijk een goed gesprek hebben.
Sowieso had ik een komma gezet ipv een punt.
Ik weet wel in grote lijnen wat er speelt waardoor ik begrip heb maar ik heb zelf ook een kind, carrière en leven en dat is niet minder belangrijk.
Nee, onze agenda’s hebben nog niet gematcht.quote:
Grappig.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:18 schreef Groepfunder het volgende:
Voor de mensen die wél op date gaan: ik vond afgelopen weekend iets leuks in Harlingen. Een "Walk & Talk Route". Het is een wandelroute door Harlingen waarbij je op drie locaties een kleinigheid eet en zogenoemde kletskaartjes meekrijgt om het gesprek te kunnen openen of gaande te houden. De route is er in twee varianten, waaronder een date variant. De kosten zijn ¤19,95 per persoon. Boeken kan hier.
Dit volstaat volledig wat mij betreft.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alleen is Harlingen zelf volgens mij nogal saai
Ik was er afgelopen weekend en vond het juist best een aardig stadje. En de bevolking was ook bijzonder vriendelijk. Het is lang geleden dat zoveel mensen mij op straat spontaan begroette. Bovendien draait het bij een date toch niet om de omgeving, maar om elkaar.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:33 schreef Godshand het volgende:
Alleen is Harlingen zelf volgens mij nogal saai, maar misschien denken anderen hier anders over...
quote:Op woensdag 15 september 2021 09:36 schreef hjansen82 het volgende:
Ik ben er afgelopen weekend achter gekomen dat ik de liefde van mijn leven ben tegen gekomen. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt zoals het nu was. Een hele bijzondere vrouw. Ik weet nu eindelijk hoe echte liefde voelt.
Liefde, dat weet je pas na vele jaren. Verliefdheid is echter prima, Gefeliciteerd, geniet ervan.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:04 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Soms zijn woorden niet nodig. We hebben allebei het gevoel dat we niet zonder elkaar kunnen. We zijn allebei 'tot over de oren verliefd op elkaar.
Beetje open deur, toch?quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:06 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
[..]
Liefde, dat weet je pas na vele jaren. Verliefdheid is echter prima, Gefeliciteerd, geniet ervan.
Na deze post had ik een date op die 3 oktober. Supernuchter type uit een gat op de Veluwe, die alles normaal vind met volgens mij een best zware baan in de zorg. Maar was die baan was volgens haar niet zwaar, gewoon haar werk en over haar hobbies kreeg ik haar ook niet echt enthousiast. Uiterlijk was nu ook niet echt top, ja haar gezicht klopte inderdaad maar ze had geen foto op haar Lexa profiel van heel haar lijf gezet, het was dus nogal aan de ruime kant. Pas toen we beiden erover hadden dat De Klik ontbrak werd ze wat meer ontspannen en wist zelfs wat grapjes te maken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Grappig.
Alleen is Harlingen zelf volgens mij nogal saai, maar misschien denken anderen hier anders over...
Ja ik vond het wel leuk maar erg veel prikkels in zeer korte tijd. Ik wist niet meer wie wie was op het einde. Maar altijd leuk om eens een keer te proberen hoor. Zou het wel aanraden om te doen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft iemand wel eens aan een speeddating evenement meegedaan? Ik ben wel benieuwd wat daar de ervaringen van zijn.
Dat kan ik me inderdaad goed voorstellen. Nog tips om op te letten qua organisatie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:16 schreef Revac het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel leuk maar erg veel prikkels in zeer korte tijd. Ik wist niet meer wie wie was op het einde. Maar altijd leuk om eens een keer te proberen hoor. Zou het wel aanraden om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |