Vier lijkt me.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:02 schreef superniger het volgende:
Djokovic gaat gewoon in 5 sets winnen.
Staat bij toernooi af en toe ook wat ouderen mensen. Zelfs eentje met grijze haren. Wellicht moeten ze die bij Djoko neerzetten.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
Zo onprofessioneel dat Djokovic nogal eens uitvalt tegen ballenkinderen. Ik ken verder niemand die dat doet. Kansloos.
Week één is echt totáál langs me heen gegaanquote:
Wordt dit zo'n dag?quote:Op zondag 5 september 2021 17:14 schreef TheArt het volgende:
Botic breakt Schwarzmann op love in de openingsgame
Pakt toch de set!quote:Op zondag 5 september 2021 18:43 schreef GwaiLow het volgende:
Botic pakt zn kansen niet. Bijna elke service game in de tweede set ook wel kansen om die break te maken.
Valt toch ook wel mee behalve dit toernooi?quote:Op zondag 5 september 2021 18:54 schreef TornadoDK het volgende:
Bizar dat hij zo goed preseert sowieso op grandslams dit jaar.
Op atp toernooien nog niks of nauwelijks iets gepresteerd
2x 2de ronde en 1x dichtbij derde ronde. Volgens mij nog geen 1 ronde gewoon op een atp toernooi dit jaar. Überhaupt nauwelijks atp toernooien gespeeldquote:Op zondag 5 september 2021 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee behalve dit toernooi?
En rond P60quote:Op zondag 5 september 2021 18:56 schreef Pino112 het volgende:
450k als ie wint? Dat is meer dan z'n prijzengeld tot nu toe.
Je zou bij tennis maar hebben dat je racket ook heel veel invloed heeft. Krijgt Nadal een racket waarmee hij 2x zo hard kan slaan als de restquote:
Toch weer 5-4 voor Botic.quote:Op zondag 5 september 2021 19:32 schreef GwaiLow het volgende:
Botic geeft hem gewoon zelf de hoop weer. Hij was echt down en out. Nu is het vuur er weer
Ja dit was goeie game. Als Diego punt maakt doordat hij zelf goed speelt is het prima. Maar ga niet lopen choken!quote:
Jammer maar toch snap ik het welquote:
We hebben het over een jongen die voor de allereerste keer op dit podium staat joh, cut him some slack. Hij bewijst zich al het hele toernooi als terugvechter en dit was sowieso pas de eerste keer deze wedstrijd dat hij een steek liet vallen. Het spreekt voor hem dat hij nu weer vrij stoïcijns z’n twee servicegames pakt.quote:Op zondag 5 september 2021 19:55 schreef GwaiLow het volgende:
Vreselijk om dit gestuntel te zien als je zo eenvoudig had kunnen winnen.
Waar heeft GwaiLow verdedigend middenvelder gespeeld danquote:Op zondag 5 september 2021 20:04 schreef Szura het volgende:
[..]
We hebben het over een jongen die voor de allereerste keer op dit podium staat joh, cut him some slack. Hij bewijst zich al het hele toernooi als terugvechter en dit was sowieso pas de eerste keer deze wedstrijd dat hij een steek liet vallen. Het spreekt voor hem dat hij nu weer vrij stoïcijns z’n twee servicegames pakt.
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in. Alleen het is zo jammer. Tot de 7e game van de 3e set had hij Diego helemaal onzeker gemaakt. Hij had het alleen maar af moeten maken en geen UE's gaan slaan. Maar goed, koele kikker blijven als de finish in zicht is is heel lastig.quote:Op zondag 5 september 2021 20:04 schreef Szura het volgende:
[..]
We hebben het over een jongen die voor de allereerste keer op dit podium staat joh, cut him some slack. Hij bewijst zich al het hele toernooi als terugvechter en dit was sowieso pas de eerste keer deze wedstrijd dat hij een steek liet vallen. Het spreekt voor hem dat hij nu weer vrij stoïcijns z’n twee servicegames pakt.
Ik speelde aanvallende middenvelder. Alles moest goed en scherp zijn hoor. Onnodig ingeleverde ballen werd echt niet getolereerd. Daar komt deze reactie ook een beetje vandaan bij mij.quote:Op zondag 5 september 2021 20:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waar heeft GwaiLow verdedigend middenvelder gespeeld dan
Nog steeds geen Player?quote:Op zondag 5 september 2021 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
Geen tennis op Eurosport tot 21.25 u.?
Nee.quote:
Ik had zelf altijd de player. Maar nadat squash geen contract meer met Eurosport had heb ik 'm opgezegd. Oke, heb wel even tot na de OS gewacht.quote:
Waar kijk jij nu dan?quote:Op zondag 5 september 2021 20:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik had zelf altijd de player. Maar nadat squash geen contract meer met Eurosport had heb ik 'm opgezegd. Oke, heb wel even tot na de OS gewacht.
Ah oké. Na vandaag bijna ook niet meer nodig. Vuelta is voorbij en niet veel partijen meer tegelijkertijd.quote:Op zondag 5 september 2021 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee.Ik heb al zo veel abonnementen.
Valentijn Selsquote:Op zondag 5 september 2021 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Klaar. Over en uit.
Volgende Nederlander in 4e ronde in 2041
Da's prima beeld vader.quote:
Zijn opa heeft mijn fiets nogquote:Op zondag 5 september 2021 20:58 schreef Arizona het volgende:
Schwarzman is geen inclusieve naam, diskwalificeren die hap
U wilt dat hij verliest?quote:
Dat was Tallonquote:Op zondag 5 september 2021 21:35 schreef franklop het volgende:
Was Botic nou degene met de visum problemen? Of was Tallon dat
Volgens mij die Tallon.quote:Op zondag 5 september 2021 21:35 schreef franklop het volgende:
Was Botic nou degene met de visum problemen? Of was Tallon dat
Inderdaad, net of Botic dan de finale kansloos verliest van de topfavorietquote:Op zondag 5 september 2021 21:32 schreef franklop het volgende:
Held!
NOS zegt dat het Verkerk-achtige vormen aanneemt. Maar dat slaat natuurlijk nergens op
Beetje zoals Karatsev in Australië en die was hier gewoon geplaatst.. dus dat wordt top-10 volgend jaar hoorquote:Op zondag 5 september 2021 21:38 schreef erkel het volgende:
Botic verdubbeld bijna ff zijn totaal prijzengeld met deze kwartfinaleplek
The Dutchmanquote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ha, Hij spreekt de naam maar gewoon niet uit
* Zandsjlurpquote:Op zondag 5 september 2021 21:46 schreef heywoodu het volgende:
Huh wat, Botic vd Zandschulp of all places in de kwartfinales?
Of all places of of all people?quote:Op zondag 5 september 2021 21:46 schreef heywoodu het volgende:
Huh wat, Botic vd Zandschulp of all places in de kwartfinales?
Op FOK! is het of all placesquote:Op zondag 5 september 2021 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Of all places of of all people?
Ook als hij het in 3 sets had afgemaakt, geloof ik niet dat hij veel kans zou hebben in de volgende ronde. Daarvoor is Medvedev gewoon te goed.quote:Op zondag 5 september 2021 21:55 schreef GwaiLow het volgende:
Goddomme onnodig veel energie verspild. Wat zal dit heerlijk zijn voor Daniil zeg.
Wel heel knap dat hij in die 5e gewoon met 6-1 wint na die enorme mentale tikken in de derde en vierde set. Vooral tegen een nr 11 van de wereld. Normaal kan je de winst alvast noteren voor een topspeler aan het begin van een 5e set als die speler een comeback maakt.
Ja eens. Medvedev speelt ook te strak, hard en vlak om lekker in je ritme te komen. Schwartzman heeft volgens mij ook echt een heerlijk spel voor veel spelers. Prettige tegenstander.quote:Op zondag 5 september 2021 22:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook als hij het in 3 sets had afgemaakt, geloof ik niet dat hij veel kans zou hebben in de volgende ronde. Daarvoor is Medvedev gewoon te goed.
Eindelijk wat leven in dit topicquote:Op zondag 5 september 2021 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
wie zijn al die figuren hier in dit topic
daar moet je het niet van willen hebben lijkt mequote:Op zondag 5 september 2021 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eindelijk wat leven in dit topic
Boft met de regen want de service games kan je niet naar kijken.quote:Op zondag 5 september 2021 23:46 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Beetje onstabiel deze pot van Alcaraz
Nee joh, draait al veel langer mee op de Tour en heeft ook top 40 ofzo gestaan. Zou eerder dan Otte met Zandgod vergelijken.quote:Op zondag 5 september 2021 23:58 schreef Slobeend het volgende:
Gojowczyk is in feite een soort Van de Zandschulp maar dan ouder, toch?
De dopingartsquote:Op zondag 5 september 2021 23:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wie zal Medvedev gaan testen voor de finale?
Drie finales gehaald ook, één titel. Erg instabiel alleen, misschien maar drie of vier jaar in de top 100 gestaan. Staat hij nu ook weer bijna, zelfs als hij verliest moet dat toch weer lukken in deze vorm en zijn beste ondergrond (indoor hardcourt) nog op de planningquote:Op zondag 5 september 2021 23:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee joh, draait al veel langer mee op de Tour en heeft ook top 40 ofzo gestaan. Zou eerder dan Otte met Zandgod vergelijken.
Thanks.quote:Op maandag 6 september 2021 07:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgenavond 18u, volgens FlashScore
Zou toch mooi zijn als we weer een Nederlandse man in de top 50 (?) krijgen die daar een beetje stabiel kan meedraaien.quote:
Kijk natuurlijk al jaren tennis net als die figuren al jaren F1 kijken.quote:Op zondag 5 september 2021 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
wie zijn al die figuren hier in dit topic
Denk eigenlijk dat het pas midden in de nacht zal zijn. Speelschema is nog niet uit en dan staan alle wedstrijden om 18:00.quote:Op maandag 6 september 2021 07:45 schreef asco het volgende:
[..]
Thanks.![]()
17 keer je inzet voor de Nederlander. 1.03 voor Medvedev.![]()
Toch maar een betje plaatsen.
ah en de eerste overdrijvers zijn alweer presentquote:Op maandag 6 september 2021 08:00 schreef manny het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als we weer een Nederlandse man in de top 50 (?) krijgen die daar een beetje stabiel kan meedraaien.
Enthousiast niet verwarren met overdrijven vrind. Nederlands mannen tennis kan wel een succesje gebruiken.quote:Op maandag 6 september 2021 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ah en de eerste overdrijvers zijn alweer present
Dat kunnen ze al sinds Sjeng Schalken. Maar één zwaluw brengt nog geen zomer. Botic deed het het laatste jaar goed op de challengers, dit is tot nu toe een fikse uitschieter. Het is afwachten of hij hier vervolg aan kan geven, hij heeft op de ATP Tour nog weinig laten zienquote:Op maandag 6 september 2021 14:12 schreef manny het volgende:
[..]
Enthousiast niet verwarren met overdrijven vrind. Nederlands mannen tennis kan wel een succesje gebruiken.
Mooi voor ons. Is tevens een feestdag in de V.S. Daarbij wisselen de steeds wie er in de avond partij zit.quote:Op maandag 6 september 2021 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Vind het apart dat Djokovic-Brooksby de avondpartij is. Zverev-Sinner is toch een alleszins aansprekender affiche.
Ah is Jelle Sels de vriend van Michaella! Zat toevallig eens naar de NK resultaten van onze Botic te kijken, en daarin verliest hij toch ''steeds'' van Jelle Sels. Ook Tallon Griekspoor verloor van Jelle. Zouden we hem nog eens op een slam gaan zien? Hopelijk net als Botic een laatbloeier.quote:
Ja, zeker.quote:
Ow ja, de 6th of July.quote:Is tevens een feestdag in de V.S.
Ik heb het idee dat de nummer 1 altijd wel de avondpartij speelt, althans tot vorig jaar. Federer speelde bijna alleen maar avondpartijen volgens mij.quote:Daarbij wisselen de steeds wie er in de avond partij zit.
In september?quote:Op maandag 6 september 2021 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker.
[..]
Ow ja, de 6th of July.
[..]
Ik heb het idee dat de nummer 1 altijd wel de avondpartij speelt, althans tot vorig jaar. Federer speelde bijna alleen maar avondpartijen volgens mij.
Het was een grap.quote:
Gooit gebruiker @GwaiLow er ook nog een paar duizendjes tegenaan?quote:Op maandag 6 september 2021 07:45 schreef asco het volgende:
[..]
Thanks.![]()
17 keer je inzet voor de Nederlander. 1.03 voor Medvedev.![]()
Toch maar een betje plaatsen.
Nummer 1 tegen een Amerikaan? Veel aansprekender krijg je het niet voor een Amerikaanquote:Op maandag 6 september 2021 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Vind het apart dat Djokovic-Brooksby de avondpartij is. Zverev-Sinner is toch een alleszins aansprekender affiche.
Nee, tegen Medvedev zie ik onze Botic eigenlijk geen schijn van kans maken. Denk dat het tempo dan echt een stuk te hoog gaat liggen. Medvedev slaat zo strak en hard. Dat is echt een heel ander spelletje dan hoe Casper en Diego spelen.quote:Op maandag 6 september 2021 17:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gooit gebruiker @:GwaiLow er ook nog een paar duizendjes tegenaan?
Anders gewoon die stream weer opgooien. Top kwaliteit inderdaad!quote:Op maandag 6 september 2021 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan ze op Eurosport 1 zo naar Zverev-Sinner?
Jelle is klaar. Die moet voor baby zorgen. Misa gaat verder met haar Instagram-carriere.quote:Op maandag 6 september 2021 15:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah is Jelle Sels de vriend van Michaella! Zat toevallig eens naar de NK resultaten van onze Botic te kijken, en daarin verliest hij toch ''steeds'' van Jelle Sels. Ook Tallon Griekspoor verloor van Jelle. Zouden we hem nog eens op een slam gaan zien? Hopelijk net als Botic een laatbloeier.
Zoals Robin Haase deed?quote:Op maandag 6 september 2021 08:00 schreef manny het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als we weer een Nederlandse man in de top 50 (?) krijgen die daar een beetje stabiel kan meedraaien.
Waardeloos, die partij zenden ze uit op Eurosport 2.quote:Op maandag 6 september 2021 18:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Anders gewoon die stream weer opgooien. Top kwaliteit inderdaad!
Heeft wel een tijdje redelijk stabiel rond de nummer 50 positie gezeten he? Zelfs wat hoger soms. Maar nee, dat willen we niet meer. Wij Nederlanders zijn inmiddels wel klaar voor een echte topper! Minimaal vaste top 20 speler.quote:
Gelukkig heb ik die zender ook op mijn TV. Heb eigenlijk alle zenders van over de hele wereld wel. Alleen ga nu op de laptop kijken, dus ik slinger die illegale stream maar weer aanquote:Op maandag 6 september 2021 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waardeloos, die partij zenden ze uit op Eurosport 2.
Eentje die elk jaar Gstaad domineert is ook leukquote:Op maandag 6 september 2021 18:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heeft wel een tijdje redelijk stabiel rond de nummer 50 positie gezeten he? Zelfs wat hoger soms. Maar nee, dat willen we niet meer. Wij Nederlanders zijn inmiddels wel klaar voor een echte topper! Minimaal vaste top 20 speler.
Martin Verkerk had/heeft top 20 slagenquote:Op maandag 6 september 2021 18:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heeft wel een tijdje redelijk stabiel rond de nummer 50 positie gezeten he? Zelfs wat hoger soms. Maar nee, dat willen we niet meer. Wij Nederlanders zijn inmiddels wel klaar voor een echte topper! Minimaal vaste top 20 speler.
Uitstekende keuze!quote:Op maandag 6 september 2021 18:52 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hij is mijn captain bij Scorito. Maar dat is het dan ook wel.
Tja. Het zou heel fijn zijn als wij wisten hoe lang de wedstrijd ging duren. Dat worden we slapend rijk van het "gokken"quote:Op maandag 6 september 2021 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
Zverev-Sinner is op dit moment op Eurosport 1. Weet niet voor hoe lang.
Nou 10 euroquote:Op maandag 6 september 2021 18:50 schreef GwaiLow het volgende:
Meer mensen die aardig wat poen op Opelka hebben staan?
Ja, ik bedoel dus of ze straks weer terugschakelen naar Eurosport 2.quote:Op maandag 6 september 2021 19:36 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Tja. Het zou heel fijn zijn als wij wisten hoe lang de wedstrijd ging duren. Dat worden we slapend rijk van het "gokken"
Lijkt mij niet. Maar ja dit is toch bijna klaar. Hij mept zich eenvoudig naar de volgende ronde.quote:Op maandag 6 september 2021 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dus of ze straks weer terugschakelen naar Eurosport 2.
Heel graag, want inmiddels wil ik niet meer dat Djokovic wint. Ben een beetje klaar met hem.quote:
Ik vind dat hij wel erg zijn best doet om grappig over te komen.quote:Op maandag 6 september 2021 20:46 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Mooi van Zverev. Gewoon hopen op een urenlange partij bij Opelka - Harris
Federer, Djoko en bv Roddick konden altijd erg leuke interviews geven. Konden/kunnen zich daar geweldig in verwoorden. Dat hebben er niet zo heel veelquote:Op maandag 6 september 2021 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat hij wel erg zijn best doet om grappig over te komen.
Nadal, vind ik vaak juist wel ontwapenend grappig. Ik vind hem spontaan. Bij Zverev en ook bij Na Li zie je dat ze zich echt inspannen om te proberen grappig te zijn.quote:Op maandag 6 september 2021 20:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Federer, Djoko en bv Roddick konden altijd erg leuke interviews geven. Konden/kunnen zich daar geweldig in verwoorden. Dat hebben er niet zo heel veel. Nadal heeft dat ook niet zo.
Straks wint Opelka gewoon deze US Open en de komende 21 GS'en. Dat lijkt me de grootste grap ooit in de de sportgeschiedenis.quote:Op maandag 6 september 2021 20:50 schreef GwaiLow het volgende:
Die Opelka krijgt de hele wedstrijd al een hoop BP's (en ook een setpoint) tegen, maar die Harris krijgt ze geen enkele keer gemaakt he
Denk eerder Harris eigenlijk. Die is echt goed bezig. Outsider voor de titel! Maar als überhaupt iemand de komende 21 GS'en wint is het de grootste grap ooit in de sportgeschiedenis.quote:Op maandag 6 september 2021 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Straks wint Opelka gewoon deze US Open en de komende 21 GS'en. Dat lijkt me de grootste grap ooit in de de sportgeschiedenis.![]()
Tenzij het Djokovic, Nadal of Federer is.quote:Op maandag 6 september 2021 21:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk eerder Harris eigenlijk. Die is echt goed bezig. Outsider voor de titel! Maar als überhaupt iemand de komende 21 GS'en wint is het de grootste grap ooit in de sportgeschiedenis.
Ja Rogers alleen de eerste 2 games gepakt, bizarquote:Op maandag 6 september 2021 21:48 schreef Marcoss het volgende:
Raducanu vliegt wel door het toernooi
Zie het Medvedev zo doen zonder de grote 1quote:Op maandag 6 september 2021 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tenzij het Djokovic, Nadal of Federer is.
Haha Roland Garros toch niet.? Of zou hij daar ook goed in worden.quote:Op maandag 6 september 2021 21:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zie het Medvedev zo doen zonder de grote 1
Hij was dit jaar niet heel slecht daar, wel voor het eerst ooit jaquote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha Roland Garros toch niet.? Of zou hij daar ook goed in worden.
gewoon Otte zettenquote:Op maandag 6 september 2021 22:16 schreef GwaiLow het volgende:
Potdomme die mannen boren me even 450 euro door de neus. Maar ik gun het Harris van harte. Hier kan ik goed mee leven
Iedereen is aan elkaar gewaagd ja. Toch is momenteel de top 50 volgens mij de beste ooit qua gemiddeld niveau. Helemaal vol met oude garde die het nog aardig kan en opkomende talenten.quote:Op maandag 6 september 2021 22:08 schreef Marcoss het volgende:
Verwacht dat van de huidige generatie sowieso niemand meerdere jaren op rij meerdere GS’en per jaar gaat winnen en dat het uniek is als dat in 1 jaar lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |