Nadal, vind ik vaak juist wel ontwapenend grappig. Ik vind hem spontaan. Bij Zverev en ook bij Na Li zie je dat ze zich echt inspannen om te proberen grappig te zijn.quote:Op maandag 6 september 2021 20:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Federer, Djoko en bv Roddick konden altijd erg leuke interviews geven. Konden/kunnen zich daar geweldig in verwoorden. Dat hebben er niet zo heel veel. Nadal heeft dat ook niet zo.
Straks wint Opelka gewoon deze US Open en de komende 21 GS'en. Dat lijkt me de grootste grap ooit in de de sportgeschiedenis.quote:Op maandag 6 september 2021 20:50 schreef GwaiLow het volgende:
Die Opelka krijgt de hele wedstrijd al een hoop BP's (en ook een setpoint) tegen, maar die Harris krijgt ze geen enkele keer gemaakt he
Denk eerder Harris eigenlijk. Die is echt goed bezig. Outsider voor de titel! Maar als überhaupt iemand de komende 21 GS'en wint is het de grootste grap ooit in de sportgeschiedenis.quote:Op maandag 6 september 2021 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Straks wint Opelka gewoon deze US Open en de komende 21 GS'en. Dat lijkt me de grootste grap ooit in de de sportgeschiedenis.![]()
Tenzij het Djokovic, Nadal of Federer is.quote:Op maandag 6 september 2021 21:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk eerder Harris eigenlijk. Die is echt goed bezig. Outsider voor de titel! Maar als überhaupt iemand de komende 21 GS'en wint is het de grootste grap ooit in de sportgeschiedenis.
Ja Rogers alleen de eerste 2 games gepakt, bizarquote:Op maandag 6 september 2021 21:48 schreef Marcoss het volgende:
Raducanu vliegt wel door het toernooi
Zie het Medvedev zo doen zonder de grote 1quote:Op maandag 6 september 2021 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tenzij het Djokovic, Nadal of Federer is.
Haha Roland Garros toch niet.? Of zou hij daar ook goed in worden.quote:Op maandag 6 september 2021 21:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zie het Medvedev zo doen zonder de grote 1
Hij was dit jaar niet heel slecht daar, wel voor het eerst ooit jaquote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha Roland Garros toch niet.? Of zou hij daar ook goed in worden.
gewoon Otte zettenquote:Op maandag 6 september 2021 22:16 schreef GwaiLow het volgende:
Potdomme die mannen boren me even 450 euro door de neus. Maar ik gun het Harris van harte. Hier kan ik goed mee leven
Iedereen is aan elkaar gewaagd ja. Toch is momenteel de top 50 volgens mij de beste ooit qua gemiddeld niveau. Helemaal vol met oude garde die het nog aardig kan en opkomende talenten.quote:Op maandag 6 september 2021 22:08 schreef Marcoss het volgende:
Verwacht dat van de huidige generatie sowieso niemand meerdere jaren op rij meerdere GS’en per jaar gaat winnen en dat het uniek is als dat in 1 jaar lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |