abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203374964
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Citeer even het wetsartikel waarin het zijn van een ‘vieze smeerpijp’ strafbaar is?
Artikel 23a lid 2 ahf en sub d WvFr.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_203375056
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:55 schreef Za het volgende:

[..]
Ik weet het.
Ik heb van meet af aan geageerd tegen deze schijnvertoning.
“Panem et circenses”
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_203375093
Zijn er werkelijk mensen die denken dat Jos het niet heeft gedaan? En dan bedoel ik niet of er juridisch vrijspraak moet volgen want daar speelt het hele hoger beroep om.

Voor mij staat redelijk vast dat hij het gedaan heeft, ongeveer alles wijst tegen hem. Hooguit dat ie vrij komt door een of ander juridisch truukje zoals het voor elkaar krijgen dat het dna niet wettig verkregen is.

Ik zou er wel moeite mee hebben als ie er mee weg komt, in ieder geval heeft ie dan al een paar vervelende jaren achter de rug en zal hij moeite hebben om elders op de wereld weer een leven op te bouwen.
pi_203375160
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:27 schreef r_one het volgende:

[..]
Wát dan? Welke ‘meeste bewijzen’ doel je dan op?
Voor de derde keer: een veroordeling is niet gebaseerd op het bewijs, maar de interpretatie van bewijs.

Jij meent dat er geen wettig bewijs is? :') Zijn dna, zijn bewezen aanwezigheid, zijn verleden, zijn verklaringen, de bewezen niet-natuurlijke doodoorzaak, aanwijzingen in sporen, getuigenverklaringen, verklaringen van deskundingen, aanwijzingen uit omstandigheden zijn valide en wettige bewijsstukken die in samenhang wijzen op directe betrokkenheid van Jos B bij Nicky.

De interpretatie of dat bewijs onomstotelijk te koppelen valt aan een strafbaar feit (doodslag, misbruik) zal zeer goed onderbouwd moeten worden. Dat gaan we zien in de uitspraak van de tweede aanleg. En zoals ik al zei, die interpretatie rammelt inderdaad omdat het meeste indirect verband houdt. Het ontbreken van rechtstreeks hard bewijs is echter géén valide argument voor vrijspraak, mocht je daar op doelen.

Jouw tunnelvisie gaat enkel en alleen in op het bewijzen van een verdenking van een strafbaar feit, en je weigert consequent in te gaan op de context als geheel. En juíst de interpretatie van die context in relatie tot het bewijs, leidt tot de veroordeling.

Ik sluit vrijspraak voor het strafbare feit overigens ook niet uit, maar de betrokkenheid van Jos in z'n geheel is voldoende overtuigend.

[ Bericht 3% gewijzigd door Justinn op 26-01-2022 16:22:51 ]
pi_203375223
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:24 schreef r_one het volgende:

[..]
Het vonnis ken ik al wel. Punt is, er is helemaal geen ‘wat’, geen wettig (laat staan: OVERTUIGEND!) bewijs, geen bredere context, geen feiten (dus ook geen interpretatie van de feiten).

Over de dood van Nicky is he-le-maal NIETS bekend, behalve dan dat Nicky dood is.

Dan ga je hele rare dingen BEDENKEN of voor het gemak maar aannemen om maar een hypothese enigszins geloofwaardig te krijgen. Heel gevaarlijk!
Over de dood van Nicky is WEL het volgende bekend:
- hij had geen onderliggende ziekte
- hij was kerngezond en had een goede conditie
- zo gezond en jong als hij was, niet zomaar spontaan had kunnen overlijden
- Nicky lag niet meer in de tent
- die afstand had hij niet zelf gelopen (getuige zijn blote voeten)
- zijn intieme kleding bevatte dna sporen van Jos (en niet van ene X)
- Jos beweerde dat hij Nicky zag liggen vanaf een plek waar dat onmogelijk is
- er zijn andere punten die ik nu even niet bij de hand heb

De rechter heeft goed gesproken, anders had hij moeten uitspreken dat Nicky:
- spontaan was overleden
- op miraculeuse wijze (vliegend?) op die verre plek in het bos was beland
- of, dat niet Jos, maar X verantwoordelijk zou zijn geweest voor Nicky's dood. Maar ja, dat kan dan weer niet, omdat er geen DNA van X op Nicky is gevonden
pi_203375278
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:13 schreef Justinn het volgende:

[..]
Voor de derde keer: een veroordeling is niet gebaseerd op het bewijs, maar de interpretatie van bewijs.

Jij meent dat er geen wettig bewijs is? :') Zijn dna, zijn bewezen aanwezigheid, zijn verleden, zijn verklaringen, de bewezen niet-natuurlijke doodoorzaak, aanwijzingen in sporen, getuigenverklaringen, verklaringen van deskundingen, aanwijzingen uit omstandigheden zijn valide en wettige bewijsstukken die in samenhang wijzen op directe betrokkenheid van Jos B bij Nicky.

De interpretatie of dat bewijs onomstotelijk te koppelen valt aan een strafbaar feit zal zeer goed onderbouwd moeten worden. Dat gaan we zien in de uitspraak van de tweede aanleg. En zoals ik al zei, die interpretatie rammelt inderdaad omdat het meeste indirect verband houdt.

Jouw tunnelvisie gaat enkel en alleen in op het bewijzen van een verdenking van een strafbaar feit, en je weigert consequent in te gaan op de context als geheel. En juíst de interpretatie van die context in relatie tot het bewijs, leidt tot de veroordeling. Het ontbreken van rechtstreeks hard bewijs is sowieso geen valide argument voor vrijspraak, mocht je daar op doelen.
Hou je wel even voor ogen wélk strafbaar feit?! Ik vraag bewust naar bewijzen van het levensdelict, niet naar bewijzen van het zedendelict. Vrijwel alle dingen wat jij opsomt, zien op het laatste.

Wat daar ook van wezen mag, die kun je niet in één adem of met een pennensteek gebruiken om daarmee ook dan maar een levensdelict wettig en overtuigend te bewijzen.

Dus nogmaals: welke “meerdere bewijzen” wijzen op een levensdelict, gepleegd door Jos B?
.
pi_203375358
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:22 schreef r_one het volgende:

[..]

Dus nogmaals: welke “meerdere bewijzen” wijzen op een levensdelict, gepleegd door Jos B?
De interpretatie van de aangedragen bewijzen op basis van logische gevolgtrekkingen wijst op betrokkenheid bij het levensdelict en niet een enkel bewijs of een paar losse bewijzen.

Je blijft je maar focussen op hard bewijs. Het enkel ontbreken daarvan is geen argument voor vrijspraak.
pi_203375362
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:22 schreef r_one het volgende:

[..]
Hou je wel even voor ogen wélk strafbaar feit?! Ik vraag bewust naar bewijzen van het levensdelict, niet naar bewijzen van het zedendelict. Vrijwel alle dingen wat jij opsomt, zien op het laatste.

Wat daar ook van wezen mag, die kun je niet in één adem of met een pennensteek gebruiken om daarmee ook dan maar een levensdelict wettig en overtuigend te bewijzen.

Hij was op PD, er zijn geen sporen van derden gevonden op PD.
pi_203375374
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:19 schreef RapaNui het volgende:

[..]
Over de dood van Nicky is WEL het volgende bekend:
- hij had geen onderliggende ziekte
- hij was kerngezond en had een goede conditie
- zo gezond en jong als hij was, niet zomaar spontaan had kunnen overlijden
- Nicky lag niet meer in de tent
- die afstand had hij niet zelf gelopen (getuige zijn blote voeten)
- zijn intieme kleding bevatte dna sporen van Jos (en niet van ene X)
- Jos beweerde dat hij Nicky zag liggen vanaf een plek waar dat onmogelijk is
- er zijn andere punten die ik nu even niet bij de hand heb

De rechter heeft goed gesproken, anders had hij moeten uitspreken dat Nicky:
- spontaan was overleden
- op miraculeuse wijze (vliegend?) op die verre plek in het bos was beland
- of, dat niet Jos, maar X verantwoordelijk zou zijn geweest voor Nicky's dood. Maar ja, dat kan dan weer niet, omdat er geen DNA van X op Nicky is gevonden
Leuk. Maar …

Al het DNA dat van Jos gevonden is, zat onder de gordel, boven de gordel niets! Hoe kan dat als tevens “bewezen” is dat Nicky door verstikking om het leven is gekomen? Geen enkel DNA spoor van Jos duidt in die richting. Geen enkel!
.
pi_203375462
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:29 schreef Justinn het volgende:

[..]
De interpretatie van de aangedragen bewijzen op basis van logische gevolgtrekkingen wijst op betrokkenheid bij het levensdelict
Welja …. :s)

De aangedragen bewijzen zien op misbruik, niet op doden. Ik sluit af: met DNA in een onderbroek kun je niet iemand verstikken. De gevolgtrekking is gekunsteld en wankelt: er is geen enkel DNA van Jos gevonden bij neus en mond. Geen enkel!
.
pi_203375474
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:30 schreef r_one het volgende:

[..]
Leuk. Maar …

Hoe kan dat als tevens “bewezen” is dat Nicky door verstikking om het leven is gekomen?
Uitsluiting, logische gevolgtrekkingen en beredenering kan prima leiden tot wettig en overtuigend bewijs binnen de Nederlandse strafrechtspraak voor het bepalen van schuld en verwijtbaarheid. Natuurlijk, het ontbreken van de doodsoorzaak maakt dat een stuk complexer, maar niet onmogelijk.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:37 schreef r_one het volgende:

[..]

De aangedragen bewijzen zien op misbruik, niet op doden. Ik sluit af: met DNA in een onderbroek kun je niet iemand verstikken. De gevolgtrekking is gekunsteld en wankelt: er is geen enkel DNA van Jos gevonden bij neus en mond. Geen enkel!
Zolang je weigert pertinent verder te kijken dan hard bewijs, heb je geen snars begrepen van het Nederlands strafrecht. Zelfs al was DNA gevonden op de neus/mond van Nicky is dat nog niet eens per definitie rechtstreeks bewijs voor het levensdelict. Dat is het alleen in samenhang en door interpretatie met andere aspecten.

[ Bericht 19% gewijzigd door Justinn op 26-01-2022 16:44:37 ]
  woensdag 26 januari 2022 @ 16:41:54 #172
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203375517
quote:
Er werd sectie uitgevoerd op het lichaam van Nicky, hieruit kon geen doodsoorzaak worden vastgesteld, noch kon er worden vastgesteld of hij seksueel is misbruikt. In 1999 vond er voor het eerst een DNA-onderzoek plaats en werden er tientallen mannen opgeroepen. Er was toen echter geen match. In 2001 werd er een second opinion onderzoek gedaan op het lichaam zonder resultaten.
bron
Wat willen ze dan als doodsoorzaak opgeven ? Dat de jongen zich letterlijk doodgeschrokken is ?
Is er ooit een grondig onderzoek gedaan naar zijn gezondheid ? Het zou niet de 1 ste x zijn dat een kind dat kern gezond lijkt toch plotseling komt te overlijden aan een verborgen gebleven probleem.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_203375536
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:37 schreef r_one het volgende:

[..]

Ten eerste was het DNA-onderzoek in 1998 nog niet zo ver als nu. Nicky is er niet meer, en er is met de fijngevoeligere technieken van nu dan ook geen onderzoek meer mogelijk.

Ten tweede lijkt het erop dat de gedachte is dat er bij verstikking DNA overgebracht moet zijn, maar dat hoeft helemaal niet. Er kan prima lichamelijk contact geweest zijn zonder dat er DNA van de ene persoon op de andere persoon gekomen is.
pi_203375592
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:41 schreef deedeetee het volgende:

[..]
bron
Wat willen ze dan als doodsoorzaak opgeven ? Dat de jongen zich letterlijk doodgeschrokken is ?
Is er ooit een grondig onderzoek gedaan naar zijn gezondheid ? Het zou niet de 1 ste x zijn dat een kind dat kern gezond lijkt toch plotseling komt te overlijden aan een verborgen gebleven probleem.
Ja, en sommige mensen zijn ook door aliens zomaar een paar kilometer verplaats.

En DNA heeft de neiging van in onderbroeken terecht te komen als je de bovenkleding recht trekt.

De sectie heeft te lang op zich laten wachten vandaar dat er geen doodsoorzaak is gevonden maar als er sprake van hartfalen of zo was dan had dat er nu juist wel uitgekomen.
pi_203375622
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:38 schreef Justinn het volgende:

[..]
Uitsluiting, logische gevolgtrekkingen en beredenering kan prima leiden tot wettig en overtuigend bewijs binnen de Nederlandse strafrechtspraak voor het bepalen van schuld en verwijtbaarheid. Natuurlijk, het ontbreken van de doodsoorzaak maakt dat een stuk complexer, maar niet onmogelijk.
[..]
Zolang je weigert pertinent verder te kijken dan hard bewijs, heb je geen snars begrepen van het Nederlands strafrecht.
Ik mis zelfs zacht bewijs. Wat ook maar enigszins gelinkt kan worden aan verstikking. Aan hard bewijs kom ik niet eens toe.

Maar goed, ik zal er wel geen snars van begrijpen, van ons strafrecht. Dat zal het zijn ja :s)
.
pi_203375644
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:41 schreef deedeetee het volgende:

[..]
bron
Een kerngezond kind dat plotseling overlijdt doet dat in principe in een niet-verdachte toestand (omgeving / locatie etc.) Door uitsluiting is reeds bewezen dat Nicky een onnatuurlijke dood is gestorven. Het niet kunnen herleiden van de doodsoorzaak is vervelend, maar niet een verplicht element om op te geven om tot veroordeling te komen.
  woensdag 26 januari 2022 @ 16:52:56 #177
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203375681
quote:
Hartritmestoornissen
Een zwaar hart kan ook weer allerlei gevolgen hebben. Hartritmestoornissen komen vaker voor bij iemand met een zwaarder hart. Maar hartritmestoornissen kunnen ook het gevolg zijn van stress, waardoor de kransslagader vernauwt. “Die vernauwing kan dus uiteindelijk fataal zijn. Je kunt je in wezen dus doodschrikken!”

Soerdjbalie vertelt dat het na de dood niet mogelijk is om vast te stellen of iemand hartritmestoornissen had. “Maar hartritmestoornissen kunnen wel plotse dood veroorzaken. Ook kunnen ze leiden tot hartspierschade. En die schade kunnen we soms vaststellen met een macro-enzymtest (LDH). Een plak van het hart wordt dan ondergedompeld in een LDH-oplossing.” Dan kan de patholoog zien of de hartspier beschadigd is, bijvoorbeeld door een hartinfarct
https://magazines.forensi(...)halen-op-sectietafel
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_203375725
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ten tweede lijkt het erop dat de gedachte is dat er bij verstikking DNA overgebracht moet zijn, maar dat hoeft helemaal niet. Er kan prima lichamelijk contact geweest zijn zonder dat er DNA van de ene persoon op de andere persoon gekomen is.
Ah, die is leuk ^O^
Hou m even goed vast …
:s)

Dusssss …. het is theoretisch dan ook mogelijk dat er prima lichamelijk contact geweest kan zijn met een derde (niet zijnde Jos), zonder dat er DNA van DIE persoon op de andere persoon (Nicky) gekomen is???!!!

QFT :s)
.
pi_203375802
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:55 schreef r_one het volgende:

[..]
Ah, die is leuk ^O^
Hou m even goed vast … :S

Dusssss …. het is theoretisch dan ook mogelijk dat er prima lichamelijk contact geweest kan zijn met een derde (niet zijnde Jos), zonder dat er DNA van DIE persoon op de andere persoon (Nicky) gekomen is???!!!

QFT :S
Dat kan.

Misdadigers kunnen ook geen DNA achterlaten, en soms wordt er wel DNA op een slachtoffer gevonden, maar dat is dan van iemand die niets met de misdaad te maken heeft.

De context is dus belangrijk.
pi_203375861
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dat kan.

Misdadigers kunnen ook geen DNA achterlaten, en soms wordt er wel DNA op een slachtoffer gevonden, maar dat is dan van iemand die niets met de misdaad te maken heeft.

De context is dus belangrijk.
Fijn w/

Dus ….. de constatering “dat er buiten het DNA van Jos geen enkel ander DNA is aangetroffen” zegt dus eigenlijk feitelijk helemaal niks?!
.
pi_203375885
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:03 schreef r_one het volgende:

[..]
Fijn w/

Dus ….. de constatering “dat er buiten het DNA van Jos geen enkel ander DNA is aangetroffen” zegt dus eigenlijk helemaal niks?!
Aangezien er wél DNA van Jos Brech aangetroffen is, werkt het toch in zijn nadeel.
pi_203375975
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Aangezien er wél DNA van Jos Brech aangetroffen is, werkt het toch in zijn nadeel.
Maarrrr … we gaan wél gezellig “redeneren door uitsluiting” en Jos dáárop veroordelen voor de dood van Nicky. Terwijl de uitsluitingsgronden rammelen als castagnetten …

En “het gevonden DNA van Jos” zat in de schaamstreek, hoe werkt dat in zijn nadeel?

Het kan daarmee hooguit dienen als (steun!)bewijs voor seksueel misbruik. Het bewijs voor het levensdelict wordt daarmee geenszins geleverd. Integendeel. Je maakt mij niet wijs dat Jos zijn DNA selectief verspreid heeft … daar wel maar hier niet.

[ Bericht 10% gewijzigd door r_one op 26-01-2022 17:20:39 ]
.
pi_203376109
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:10 schreef r_one het volgende:
Maarrrr … we gaan wél gezellig “redeneren door uitsluiting” en Jos dáárop veroordelen voor de dood van Nicky. Terwijl de uitsluitingsgronden rammelen als castagnetten …
Ik weet niet wat er precies gebeurd, ik ben geen rechter. En ik heb geen zin om hier een uitspraak over te doen.

quote:
En “het gevonden DNA van Jos” zat in de schaamstreek, kan daarmee hooguit dienen als (steun!)bewijs voor seksueel misbruik. Het bewijs voor het levensdelict wordt daarmee geenszins geleverd. Integendeel. Je maakt mij niet wijs dat Jos zijn DNA selectief verspreid heeft … daar wel maar hier niet.
Jos kan Verstappen seksueel misbruikt hebben, vandaar de sporen in zijn broekje, en daarna Verstappen zo beetgepakt hebben dat het jongetje gestikt is. Kan heel goed, of het zo, of op een andere manier gegaan is, dat is niet aan mij.
pi_203376135
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:21 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik weet niet wat er precies gebeurd, ik ben geen rechter. En ik heb geen zin om hier een uitspraak over te doen.
[..]
Oké.

Dan houdt het hier op.
Heb m’n punt wel gemaakt nu dus even goede vrienden.
.
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:41:04 #185
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_203376366
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:59 schreef r_one het volgende:

[..]
Artikel 23a lid 2 ahf en sub d WvFr.
Dat is een verwijzing, geen citaat.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:43:04 #186
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_203376390
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:58 schreef Mrmime het volgende:

[..]
dat zeg ik nergens. Je leest niet correct. Ik spreek alleen een vermoeden uit en geef een persoonlijke mening. Geen gevolgtrekking.
Je wilt hem veroordelen, ook al is het bewijs gammel, omdat het sowieso een vieze smeerpijp is. In dit land veroordelen we op basis van gewijs, niet op basis van karakter of levenswijze. Jij wilt dat wel doen, blijkt uit jouw uitspraak.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_203376810
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dat is een verwijzing, geen citaat.
My bad.

Kan ‘m niet zo gauw vinden, kom niet verder dan citaten met ballen, bakstenen, opknopen, bomen, wegrotten, sleutels weggooien, etc.

Kan het zijn dat het een ongeschreven wet is?
.
pi_203380038
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Je wilt hem veroordelen, ook al is het bewijs gammel, omdat het sowieso een vieze smeerpijp is. In dit land veroordelen we op basis van gewijs, niet op basis van karakter of levenswijze. Jij wilt dat wel doen, blijkt uit jouw uitspraak.
Moeilijk hè, lezen.
Alius aliud dicit
pi_203394684
Morgen!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_203400246
twitter

Present. @Wereldgozer @Caland @De_Kraam
pi_203400259
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:02 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

Present. @:Wereldgozer @:Caland @:de_kraam
Moeke on tour?
pi_203400268
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:03 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Moeke on tour?
Geen idee. Ik kijk de stream wel. |:)
  vrijdag 28 januari 2022 @ 11:52:16 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203401047
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:02 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

Present. @:Wereldgozer @:Caland @:de_kraam
Present, nog even mijn onderbroekje fatsoeneren
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203401122
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Present, nog even mijn onderbroekje fatsoeneren
De nieuwe Willem is ook uit. Ter info.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 12:01:58 #195
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203401173
Is er al een poll? }:|
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 12:27:51 #197
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203401494
pi_203401768
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:27 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ah dankjewel :) En de stream staat al aan ^O^
Gezellig muziekje tijdens het wachten…
  vrijdag 28 januari 2022 @ 12:50:40 #199
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203401789
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gezellig muziekje tijdens het wachten…
Ik heb er net een tosti ingegooid; zit er helemaal klaar voor :Y)
  vrijdag 28 januari 2022 @ 12:59:17 #200
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203401919
Het onderbroekje is hier nog aan.
pi_203401938
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
Het onderbroekje is hier nog aan.
Guddenavvend.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:01:43 #202
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203401954
Volg vanaf 13.00 uur via deze link live de uitspraak tegen Jos B.: https://bit.ly/35nrVoV
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:02:50 #203
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203401970
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:00 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Guddenavvend.
Jos B gaat schuldig bevonden worden en dan poept @ikweethetookniet woedend het topic onder.
pi_203401976
Weer een zaak verloren voor Roethof.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:04:06 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203401993
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
Jos B gaat schuldig bevonden worden en dan poept @:ikweethetookniet woedend het topic onder.
100% schuldig want druk veel te hoog
100% onschuldig is heel nederland in rep en roer
pi_203401998
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_203402000
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Jos B gaat schuldig bevonden worden en dan poept @:ikweethetookniet woedend het topic onder.
Ik weet het niet.

We zijn begonnen.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:05:08 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203402011
200 pagina's :o
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:06:11 #210
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203402030
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
200 pagina's :o
:lijstje:
pi_203402033
Geluid van AD is wel beter ook meer volume. Loopt volgens mij ook voor.
pi_203402092
FORCED. @De_Kraam
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:10:27 #213
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203402097
twitter

:{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:11:11 #214
482080 AgnesGru
pi_203402108
twitter
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:12:08 #215
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203402124
oei OM draai om de oren _O-
pi_203402177
Voor die vieze plaatjes gaat 'ie in elk geval veroordeeld worden.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:16:45 #217
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203402197
Oh jee.
pi_203402203
twitter
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:17:03 #219
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_203402204
Big oof :o
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_203402205
Gaat er mee wegkomen die buttcrafter.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:17:11 #221
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203402211
Doodslag en misbruik vrijgesproken.
pi_203402212
Vrijspraak…
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:17:23 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203402216
Vrijspraak voor de rest :D ^O^
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:17:36 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203402220
#FreeJosB
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:17:55 #225
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203402229
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog niet hoor.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:17:55 #226
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203402230
Jos B kan binnenkort weer bushcraften met Demmink
pi_203402232
Draait Peter R zich om in z'n kist? :')
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:18:11 #228
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_203402237
Vrijspraak voor gekwalificeerde doodstraf
Vrijspraak voor binnendringen lichaam
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:18:21 #229
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203402240
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gefeliciteerd
pi_203402241
twitter
pi_203402251
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:15 schreef Halcon het volgende:
Voor die vieze plaatjes gaat 'ie in elk geval veroordeeld worden.
De straf daarvoor zal hij al in voorarrest hebben uitgezeten.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_203402259
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:18 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
De straf daarvoor zal hij al in voorarrest hebben uitgezeten.
Ja, al lang en breed. Denk dat ze nog een schadevergoeding moeten gaan betalen aan die buttcrafter?
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:19:55 #233
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203402268
D66 heeft gesproken
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:20:15 #234
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203402275
weer vrijspraak ^O^
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:20:15 #235
482080 AgnesGru
pi_203402276
twitter
pi_203402280
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:19 schreef damsco het volgende:
D66 heeft gesproken
En nu gaat die rechter weer gezellig naar die plaatjes op die USB-stick van die buttcrafter gluren.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:20:39 #237
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203402282
Jos zit vanavond bij Beau dus.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:20:53 #238
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203402285
Jos komt per direct vrij :D
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:21:19 #239
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203402293
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 13:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
En nu gaat die rechter weer gezellig naar die plaatjes op die USB-stick van die buttcrafter gluren.
Joris Demmink is een tevreden man
  vrijdag 28 januari 2022 @ 13:21:41 #240
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203402300
OM weer draai om de oren :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')