abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201203518
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 23:40 schreef galantis het volgende:

[..]
Welke regels zijn er binnen officieel nog van kracht?
Niet zo heel veel. Zitten blijven en maximaal 2/3e vol. Nou of ze hadden e capaciteit bij de catering drastisch teruggeschroefd of dat gaat helemaal mis als het echt vol zit. Een rij van hier tot Tokio.

Maar het gaat natuurlijk ook niet alleen om het officiële, als ik over het horeca plein van CPZ kan struinen, of door de fanzone waarom mag mijn kameraad Pietje die toevallig van muziek houdt dat niet dan? Dat is krom.
zie email 27 oktober
pi_201203522
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 23:44 schreef _serial_ het volgende:

[..]
De handhaving is ook in andere landen ver te zoeken hoor.

Het is echt ongelofelijk dat we weer een stapje richting meer repressie gaan, iets waar ik bij het ingaan voor de testwet al bang voor was en voor gewaarschuwd heb. (het is niet voor niets dat ik de domeinen wegmetdetestwet.nl en wegmetdetestmaatschappij.nl geclaimd heb)

De testwet / samenleving moet gewoon zo snel mogelijk op de schop en afgeschaft worden.

Zorg liever dat je andere prikkels regelt voor de mensen die niet willen vaccineren, in andere landen is dat vrij succesvol (variërend van een kleine financiele tot een rondje bier, of toegangskaart voor evenement)

Maar indirecte dwang en tweedeling is echt iets wat mij zeer tegenstaat.
Vergeet ook niet dat door verschillende media ook veel slechte berichtgeving over de vaccins is geweest over de effectiviteit. Grote koppen met gevaccineerd en toch besmet geraakt, maar als je het artikel leest dan lees je dat die mensen nauwelijks klachten hadden. Die Bert Mulder van het Red Team heeft daar ook een handje van. Die had ook al een artikel in het AD waar die zei dat het vaccin nog maar voor 50% effectief was. Ik had dat onderzoek zelf ook gelezen dat was onder mensen die in het ziekenhuis werken en vaak op covid afdelingen. Die komen het meest in aanraking met het virus maar veel mensen testen wel positief maar hadden nauwelijks klachten. Volgens mij ging het om een onderzoek onder 1200 mensen waar van 3 ernstige klachten hadden en 1 naar het ziekenhuis moest. Dat soort berichtgeving helpt ook niet echt als je al twijfelt om je te laten vaccineren.
pi_201203528
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 23:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Maar je mag wel wat te eten gaan halen. Of te drinken. Of gaan pissen. Of even langs de merchandise.

Maar verder moet je op je plaats blijven zitten.
Of in het reuze rad, meedoen aan een van de vele spellen in de fanzone, gewoon een racefestival.
zie email 27 oktober
pi_201203563
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 23:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is precies de valkuil: de hoepels vallen voor gevaccineerde mensen wel mee.
Ze vallen misschien wel mee, maar na twee keer onze vaccinatie-info te moeten tonen en desondanks evengoed nog onze contactgegevens achter moeten laten toen we een hapje gingen eten in Kleve waren m'n vriendin en ik er meteen klaar mee.

In de DDR was het misschien heel hip dat de Stasi precies wist hoe laat je aan welke tafel in welk restaurant wat gegeten had, maar voor ons beiden hoeft dat niet zo.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_201203618
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 00:02 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ze vallen misschien wel mee, maar na twee keer onze vaccinatie-info te moeten tonen en desondanks evengoed nog onze contactgegevens achter moeten laten toen we een hapje gingen eten in Kleve waren m'n vriendin en ik er meteen klaar mee.

In de DDR was het misschien heel hip dat de Stasi precies wist hoe laat je aan welke tafel in welk restaurant wat gegeten had, maar voor ons beiden hoeft dat niet zo.
Tot hoever controleren ze in Duitsland of je de juiste gegevens hebt gegeven? In Nederland kan je volgens mij overal gewoon onzin invullen.
pi_201203682
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 00:07 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Tot hoever controleren ze in Duitsland of je de juiste gegevens hebt gegeven? In Nederland kan je volgens mij overal gewoon onzin invullen.
Zo doe je dat, irisscan

twitter
pi_201203686
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 22:05 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat geloof ik eigenlijk ook wel. Ik heb het idee dat de Jonge nu overreageert om zijn clusterfuck rondom dansen met Janssen zoveel mogelijk weg te poetsen. Inmiddels denk ik dat de dikke van Dale volgend jaar een foto van de Jonge bij 'incompetentie' heeft staan.
Even corrigeren, maar de Jonge weet precies wat hij doet op dat vlak.

Om even vaselevski te quoten
"

Nederlanders zijn wat anders, wij laten ons het liefst ergens in rommelen. Werp een proefballonnetje op. Zeg daarbij dat we dat hier nooit gaan doen, het is on-Nederlands. sterker nog, er komt zelfs een wet om het te verbieden. Laat het dan een paar weekjes sudderen, laat mensen er aan de talkshowtafels over debatteren. Dan kom je na een tijdje om de hoek met het bericht dat het er toch gaat komen, als 'epidemiologisch wisselgeld' voor een versoepeling, in dit geval de 1,5m die al niemand meer opvolgt.
"

En dit spel beheerst Hugo prima
pi_201203727
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het is maar de vraag hoe groot de crisis eigenlijk nog is. Als ik zo over straat loop de laatste maanden heb ik niet het idee dat er veel crisis is eigenlijk. Het leven gaat voor het grootste deel gewoon door.
Corona leeft eigenlijk alleen nog maar in de "hearts and minds" van wat ambtenaren, virologen en zerocovidwappies als Marino van Zelst. Eigenlijk zijn festival- en concertgangers de laatsten der Mohikanen wanneer het op last hebben van de maatregelen aankomt, de rest van de samenleving manoeuvreert behendig om het maatregelencircus heen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_201203799
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:45 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat het beter is om nu te kiezen voor TvT en toename op de IC voorkomen.
Doen we dat niet, dan loopt de IC vol. Enige wat dan nog mogelijk is, is 'alleen toegang voor gevaccineerden', want die komen zelden op de IC.
Die kans op een vol lopende IC interesseerde de aanhangers van het vvd regime anders ook geen zak toen men een groot aantal IC bedden met de bijbehorende verpleegkundigen weg bezuinigde.
pi_201203823
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vaak is er ook geen sprake van een complot, maar van incompetentie. Dat, of paniekvoetbal en Cover Your Ass.
Het virus en de pandemie zijn geen complot, maar politici zouden geen politici zijn als ze de door de pandemie geboden kansen niet genadeloos zouden uitbuiten om hun eigen agenda's nu op een verhoogd tempo door te drukken.
pi_201203850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Anderhalf jaar verplicht overal met maskers rondlopen lijkt me ook niet bepaald bevorderlijk voor je immuunsysteem en weerstand. Maar ach, lange termijn denken is politici sowieso vreemd.
M'n (Duitse) vriendin zit inmiddels ziek thuis, net als de helft van haar (eveneens Duitse) collega's. Mijn immuunsysteem heeft al die tijd gewoon zijn updates ontvangen in Nederland, dus ik ben zo fit als een hoentje. :P
pi_201203872
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 00:07 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze de ingevulde contactgegevens heel erg secuur en veilig opbergen. In het ronde archief...
pi_201204119
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:22 schreef chratnox het volgende:

[..]
Wat zijn we eigenlijk ver afgegleden als samenleving dat mensen bereid zijn een ander te dwingen zich te laten vaccineren zodat ze zelf weer naar de kroeg kunnen. Dat laagje samenleving waar altijd over gesproken werd is nog dunner dan ik dacht.
Ja sorry, ik heb liever festivals en discotheken open desnoods met een vaccinatiedwang/plicht, dan een complete vrijblijvendheid wat betreft vaccineren maar dan blijven die zaken maar dicht... Sorry hoor maar ben er klaar mee.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_201204486
Die QR samenleving gaat er komen, wereldwijd.
Hugo weet ook wel dat de 2 miljoen ongevaccineerden zich nu niet opeens wel laten vaccineren.
De basis voor deze maatregelen zou zogenaamd de VERWACHTE druk op de zorg zijn, een glijdende schaal,
Eerst was het: Het aantal doden, toen opnames, nu verwachte opnames.
Nadat de maatregelen ingevoerd zijn zal je zien dat de zorg het prima aankan, maar dit is uiteraard het positieve effect van die maatregelen!
Echter, die 2 miljoen mensen zijn nog steeds niet gevaccineerd, dus blijft het QR systeem voor altijd bestaan, want het afschaffen daarvan is natuurlijk zogenaamd zeer risicovol.
Ondertussen kan de app mooi uitgebreid worden, een biometrisch paspoort is immers de droom, en de app een middel waar alles aan gehangen gaat worden.
Uw hele doen en laten.
Kijk op de site van de WHO, werkelijk alles staat klaar om geimplementeerd te worden.
Ik heb het al eerder gezegd: De QR samenleving is het doel, Corona het hulpmiddel.
  zaterdag 4 september 2021 @ 06:12:11 #265
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_201204505
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 01:21 schreef StarmanFR het volgende:

[..]
Ja sorry, ik heb liever festivals en discotheken open desnoods met een vaccinatiedwang/plicht, dan een complete vrijblijvendheid wat betreft vaccineren maar dan blijven die zaken maar dicht... Sorry hoor maar ben er klaar mee.
Omdat jij er klaar mee bent dat politici dwanggeilheid vertonen moeten anderen zich daar maar naar schikken? Wij zouden massaal klaar moeten zijn met deze lieden aan de top...
  zaterdag 4 september 2021 @ 06:16:51 #266
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201204507
quote:

[..]
Jij bent er klaar mee, dat is toch echt jouw probleem. Mensen dwingen om zich te laten vaccineren :')
Heb je überhaupt wel in de gaten wat je zegt?
pi_201204515
quote:

[..]
Je laat je meenemen in de redenering van Hugo. Gooi de boel maar open, het gaat echt niet zorgen voor een zorginfarct.
  zaterdag 4 september 2021 @ 06:37:14 #268
396550 Richestorags
pi_201204519
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:32 schreef theunderdog het volgende:
Er liggen op dit moment 216 mensen op de IC. Circa 70% is gevaccineerd. De boel moet open.
Lees je mee @speknek ?
pi_201204541
quote:

[..]
Je bent er bijna, nog ietsje verder kijken
  zaterdag 4 september 2021 @ 06:59:38 #270
396550 Richestorags
pi_201204546
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 06:32 schreef zoost het volgende:

[..]
Je laat je meenemen in de redenering van Hugo. Gooi de boel maar open, het gaat echt niet zorgen voor een zorginfarct.
Lees je mee @speknek ? Weinig mensen zijn het met je eens zo te zien :Y
  zaterdag 4 september 2021 @ 07:42:25 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_201204718
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 06:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Lees je mee @:Speknek ? Weinig mensen zijn het met je eens zo te zien :Y
Op Fok is dat eerder een teken dat je nog wel nuchter en rationeel bent dan niet. Na anderhalf jaar zijn het hier voornamelijk de notoire klagers die overgebleven zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201204987
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 00:30 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Die kans op een vol lopende IC interesseerde de aanhangers van het vvd regime anders ook geen zak toen men een groot aantal IC bedden met de bijbehorende verpleegkundigen weg bezuinigde.
Toen was de kans hypothetisch en er is ook niet eerder een dergelijke toestroom geweest die zulke problemen opleverde.
Daarmee wil ik niet zeggen dat al die bezuinigingen terecht waren of l niet. Ik heb daar niet echt genoeg kennis over om daar iets zinnigs over te zeggen. Maar ik kan me ook goed voorstellen hoe men zou klagen als jaar na jaar voor deze crisis berichten naar buiten zouden komen over de miljoenen die verspild werden aan leegstaande ic-bedden en wachtende ic-verpleegkundigen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201205010
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:32 schreef theunderdog het volgende:
Er liggen op dit moment 216 mensen op de IC. Circa 70% is gevaccineerd. De boel moet open.
Heb je hier ook bronnen voor? Zomaar iets roepen is erg gemakkelijk. Meestal zijn de berichten dat het 90% betreft die niet gevaccineerd is.
pi_201205032
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Toen was de kans hypothetisch en er is ook niet eerder een dergelijke toestroom geweest die zulke problemen opleverde.
Daarmee wil ik niet zeggen dat al die bezuinigingen terecht waren of l niet. Ik heb daar niet echt genoeg kennis over om daar iets zinnigs over te zeggen. Maar ik kan me ook goed voorstellen hoe men zou klagen als jaar na jaar voor deze crisis berichten naar buiten zouden komen over de miljoenen die verspild werden aan leegstaande ic-bedden en wachtende ic-verpleegkundigen.
Ik hoor anders maar weinig geklaag over stilstaande brandweerauto's en klaverjassende brandweermannen. Bovendien zijn Nederlanders wel zo'n beetje het best en meest verzekerde volkje ter wereld, we hebben er met zijn allen blijkbaar weinig moeite mee om miljarden uit te geven aan "zekerheid" waarop we terug kunnen vallen in geval van nood. Waarom zou dat met IC capaciteit dan anders moeten zijn?
pi_201205037
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:36 schreef miss_sly het volgende:
Heb je hier ook bronnen voor? Zomaar iets roepen is erg gemakkelijk. Meestal zijn de berichten dat het 90% betreft die niet gevaccineerd is.
Dit is heel populair bij anti-vaxxers, dit soort percentages. Het wordt nergens met feiten onderbouwd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201205055
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Bedoelt hij niet dat de vaccinatie graad 70% is en er maar 216 mensen op de IC liggen.

Vandaar de alles open?
pi_201205069
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:42 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Bedoelt hij niet dat de vaccinatie graad 70% is en er maar 216 mensen op de IC liggen.

Vandaar de alles open?
Ah, dat zou kunnen. Het zou beide kunnen. Misschien heb ik het anders gelezen inderdaad.
pi_201205089
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 00:38 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
M'n (Duitse) vriendin zit inmiddels ziek thuis, net als de helft van haar (eveneens Duitse) collega's. Mijn immuunsysteem heeft al die tijd gewoon zijn updates ontvangen in Nederland, dus ik ben zo fit als een hoentje. :P
Je vriendin heeft toch ook constant contact met jou en niet alleen met haar collega’s? Haar immuunsysteem zou via jou voldoende kunnen worden getriggerd.
pi_201205094
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:39 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik hoor anders maar weinig geklaag over stilstaande brandweerauto's en klaverjassende brandweermannen. Bovendien zijn Nederlanders wel zo'n beetje het best en meest verzekerde volkje ter wereld, we hebben er met zijn allen blijkbaar weinig moeite mee om miljarden uit te geven aan "zekerheid" waarop we terug kunnen vallen in geval van nood. Waarom zou dat met IC capaciteit dan anders moeten zijn?
Over de brandweer inderdaad niet. Breng ze vooral niet op ideeën.
pi_201205106
DJ radio 2 Wouter van der Goes is ook een zero covid wappie

Enge mensen

Maar Jan, je mag nog steeds over je eigen lichaam beslissen. Wil je geen vaccin? Dan lekker niet. Maar dan ook geen gevaar/beperking vormen voor mensen die ik wél een vaccin hebben. Want die hebben ook recht op een leuk leven. Dus wegwezen uit kroegen, musea etc.

Bron:

https://twitter.com/woutervdgoes/status/1433884901451997190?s=21
pi_201205117
Zo voel ik me als gevaccineerde at the moment

pi_201205119
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:48 schreef Johannes788 het volgende:
DJ radio 2 Wouter van der Goes is ook een zero covid wappie

Enge mensen

Maar Jan, je mag nog steeds over je eigen lichaam beslissen. Wil je geen vaccin? Dan lekker niet. Maar dan ook geen gevaar/beperking vormen voor mensen die ik wél een vaccin hebben. Want die hebben ook recht op een leuk leven. Dus wegwezen uit kroegen, musea etc.

Bron:

https://twitter.com/woutervdgoes/status/1433884901451997190?s=21
Och deze discussie weer. Als Wouter de DJ is gevaccineerd, wat kunnen hem dan die anderen schelen? Of vertrouwt hij het vaccin niet?
pi_201205125
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ah, dat zou kunnen. Het zou beide kunnen. Misschien heb ik het anders gelezen inderdaad.
Ik weet het natuurlijk niet zeker, want je kunt inderdaad 2 kanten op met deze post :)
pi_201205131
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 23:24 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]

Wel een beetje de trieste waarheid van nu.
Hoe vaak hebben we nou gezien dat er buiten bijna niemand besmet raakt.....

Deze twee zaken zijn zo gecorreleerd als een zak patat met blauwe lucht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 4 september 2021 @ 08:55:32 #285
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201205157
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sowieso kan ik de hele crisis al vergelijkingen maken tussen zaken die wel en niet mogen en dat dat niet logisch is.

Maar nu is er een prins bij betrokken en dan is het lekker even collectief verontwaardigd zijn oid. Lekker laten gaan.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201205164
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet relevant hier. Gaat erom dat het niet uit te leggen is. De F1 is een vrijplaats, terwijl je elders wordt doodgegooid met micromanagement zoals looplijnen en allerlei andere onzin die nauwelijks zoden aan de dijk zet.
pi_201205173
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 23:51 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Dystopisch...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201205187
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 00:15 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Even corrigeren, maar de Jonge weet precies wat hij doet op dat vlak.

Om even vaselevski te quoten
"

Nederlanders zijn wat anders, wij laten ons het liefst ergens in rommelen. Werp een proefballonnetje op. Zeg daarbij dat we dat hier nooit gaan doen, het is on-Nederlands. sterker nog, er komt zelfs een wet om het te verbieden. Laat het dan een paar weekjes sudderen, laat mensen er aan de talkshowtafels over debatteren. Dan kom je na een tijdje om de hoek met het bericht dat het er toch gaat komen, als 'epidemiologisch wisselgeld' voor een versoepeling, in dit geval de 1,5m die al niemand meer opvolgt.
"

En dit spel beheerst Hugo prima
Daarom moet je ook kritisch bljven en er soms keihard tegen in gaan.
Het goedgelovige volk heb je weinig aan wat zich er in laat rommelen, iedere keer weer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201205196
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:56 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Niet relevant hier. Gaat erom dat het niet uit te leggen is. De F1 is een vrijplaats, terwijl je elders wordt doodgegooid met micromanagement zoals looplijnen en allerlei andere onzin die nauwelijks zoden aan de dijk zet.
Ik reageerde op Noortje met der quarantaine voor de kindertjes.

En idd het gros maakt echt geen reet uit van die maatregelen maarja we moeten wel want ons zorgstelsel implodeert als een kaartenhuis en een zuchtje wind. Wordt ons voorgeschetst iig.
pi_201205214
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 09:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik reageerde op Noortje met der quarantaine voor de kindertjes.

En idd het gros maakt echt geen reet uit van die maatregelen maarja we moeten wel want ons zorgstelsel implodeert als een kaartenhuis en een zuchtje wind. Wordt ons voorgeschetst iig.
Ik vind het best wrang dat de F1 allemaal prima is en een vrijplaats waar geen maatregelen lijken te bestaan, terwijl er tegelijk nog schoolklassen in quarantaine moeten vanwege een snotneus en er wordt gestrooid met reisbeperkingen.
pi_201205220
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 09:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]
Dramaqueen :')
Wanneer geloof jij dat dit niet dramatisch geschetst is?

Als die prik mijn kans op ziekenhuisopname met een factor 10 verlaagd. Is leuk hoor. 1/100.000 kans ofzo ipv 1/10.000

Met die stats kan je me alle prikken wel opdringen.
pi_201205226
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 09:04 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik vind het best wrang dat de F1 allemaal prima is en een vrijplaats waar geen maatregelen lijken te bestaan, terwijl er tegelijk nog schoolklassen in quarantaine moeten vanwege een snotneus en er wordt gestrooid met reisbeperkingen.
Dat wel,
pi_201205254
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 23:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik hoop, tegen beter weten in, dat het parlement eens een grens trekt. Want lekker stoere moties aannemen is wel heel makkelijk en gratuit als je vervolgens zaken als Corona passen op terrassen of avondklokken gewoon laat passeren.
Niet te vergeten D66, die waren pas echt walgelijk. Hoop stampij tegen de avondklok en na veel na veel vijven en zessen instemmen met een avondklok die een halfuurtje later inging. Dit vervolgens presenteren alsof het een luxe cruise van drie weken is voor het hele volk en dat hij bijdraagt een de mentale gezondheid van het volk.

Stem voor of stem tegen, maar stop met dit gelul.
pi_201205271
De rotregering en slechte zorg gijzelt ons nu al een meer dan 1,5 jaar. Kunnen we als individu dat abonnement op de zorg niet opzeggen zodat we eindelijke een keer verder kunnen.
Check it out
pi_201205283
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 09:11 schreef maan_man het volgende:

[..]
Niet te vergeten D66, die waren pas echt walgelijk. Hoop stampij tegen de avondklok en na veel na veel vijven en zessen instemmen met een avondklok die een halfuurtje later inging. Dit vervolgens presenteren alsof het een luxe cruise van drie weken is voor het hele volk en dat hij bijdraagt een de mentale gezondheid van het volk.

Stem voor of stem tegen, maar stop met dit gelul.
Waarom blijven mensen er op stemmen. Die controleren dit soort dingen gewoon niet, mensen zou moeten worden verplicht om het programma te lezen voordat je mag stemmen op een bepaalde partij.
Check it out
pi_201205312
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 09:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wanneer geloof jij dat dit niet dramatisch geschetst is?

Als die prik mijn kans op ziekenhuisopname met een factor 10 verlaagd. Is leuk hoor. 1/100.000 kans ofzo ipv 1/10.000

Met die stats kan je me alle prikken wel opdringen.
Ik snap wel dat dit perspectief bij veel mensen wordt opgeroepen maar laten we niet vergeten dat in het begin de massa angst had voor een totaal ontwrichte samenleving (met veel te weinig toiletpapier). De emotie van de massa, geschetst met dramabeelden, is niet bepaald een belangrijk of betrouwbaar criterium om naar te handelen, vind ik althans.

Al met al hebben we het tot nu toe redelijk gebalanceerd aangepakt (check China of Australië) hoewel ik er van overtuigd blijf dat er veel minder mensenrechten geschonden hoefden te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2021 09:21:13 ]
pi_201205338
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 09:16 schreef hjansen82 het volgende:

[..]
Waarom blijven mensen er op stemmen. Die controleren dit soort dingen gewoon niet, mensen zou moeten worden verplicht om het programma te lezen voordat je mag stemmen op een bepaalde partij.
Waarom, omdat wij mensen in dit land hebben die geen idee hebben wat zij doen. Dag na de verkiezingen zag ik een vrouwtje op tv die had op Kaag gestemd. Ze had wel lang getwijfeld tussen Kaag of Wilders. Dan is alle rationaliteit weg. Kan er inkomen dat jij twijfelt tussen D66 en GL maar dit.

Iemand op Facebook ook weken voor de verkiezing mijn tijdlijn ondergekalkt met FVD-propaganda en op de dag van de verkiezing uitgebreid vertellen over zijn stem op D66.
pi_201205347
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 09:23 schreef maan_man het volgende:

[..]
Waarom, omdat wij mensen in dit land hebben die geen idee hebben wat zij doen. Dag na de verkiezingen zag ik een vrouwtje op tv die had op Kaag gestemd. Ze had wel lang getwijfeld tussen Kaag of Wilders. Dan is alle rationaliteit weg. Kan er inkomen dat jij twijfelt tussen D66 en GL maar dit.

Iemand op Facebook ook weken voor de verkiezing mijn tijdlijn ondergekalkt met FVD-propaganda en op de dag van de verkiezing uitgebreid vertellen over zijn stem op D66.
Zie hier concreet hoe de macht van media zijn werk doet
pi_201205388
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 09:23 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dat is het bewijs dat ons land kapot is.
Check it out
pi_201205462
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:51 schreef Johannes788 het volgende:
Zo voel ik me als gevaccineerde at the moment

[ link | afbeelding ]
Oh zo voel ik me helemaal niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')