Dat valt echt 100% mee. Ik vind iemand die kritisch is geen wappie. Maar als je naar BNW gaat dan heeft het daar niks meer te maken met kritisch zijn... Zodra je denkt dat vaccins vol met chips zitten van Gates; of dat alle gevaccineerde mensen snel zullen sterven... Ja dan ben je een wappie.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:37 schreef Discombobulate het volgende:
Echt bizar hoe veel users die BNW praktijken vorig jaar al voorzien hadden. En constant maar "wappie wappie" gelul van anderen die dachten dat het wel mee zou vallen.
Het is vanaf het begin paniekvoetbal geweest. Mijn overtuiging is en blijft dat men als de dood is straks verantwoordelijk gehouden te worden voor 'de klapper'. Ergens ook wel logisch.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat geloof ik eigenlijk ook wel. Ik heb het idee dat de Jonge nu overreageert om zijn clusterfuck rondom dansen met Janssen zoveel mogelijk weg te poetsen. Inmiddels denk ik dat de dikke van Dale volgend jaar een foto van de Jonge bij 'incompetentie' heeft staan.
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat valt echt 100% mee. Ik vind iemand die kritisch is geen wappie. Maar als je naar BNW gaat dan heeft het daar niks meer te maken met kritisch zijn... Zodra je denkt dat vaccins vol met chips zitten van Gates; of dat alle gevaccineerde mensen snel zullen sterven... Ja dan ben je een wappie.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is vanaf het begin paniekvoetbal geweest. Mijn overtuiging is en blijft dat men als de dood is straks verantwoordelijk gehouden te worden voor 'de klapper'. Ergens ook wel logisch.
Het komt een beetje voort uit de historie in deze topicreeks. Er zijn vrij regelmatig zorgen vanuit een aantal mensen geweest die weggewuifd werden met 'dat hoort thuis in BNW'. Het vaccinatiepaspoort was daar een voorbeeld van, TVT bij bedrijven was er een voorbeeld van en de derde prik was ook zo'n voorbeeld.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat valt echt 100% mee. Ik vind iemand die kritisch is geen wappie. Maar als je naar BNW gaat dan heeft het daar niks meer te maken met kritisch zijn... Zodra je denkt dat vaccins vol met chips zitten van Gates; of dat alle gevaccineerde mensen snel zullen sterven... Ja dan ben je een wappie.
Het is gewoon eng hoeveel naar BNW gestuurde verhalen waarheid zijn geworden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het komt een beetje voort uit de historie in deze topicreeks. Er zijn vrij regelmatig zorgen vanuit een aantal mensen geweest die weggewuifd werden met 'dat hoort thuis in BNW'. Het vaccinatiepaspoort was daar een voorbeeld van, TVT bij bedrijven was er een voorbeeld van en de derde prik was ook zo'n voorbeeld.
Dat is eigenlijk wat ermee bedoeld werd.
Nee, niet alleen. Ook genoeg pseudo-wetenschap is gebracht als valide, om over WO II vergelijkingen maar te zwijgen. Dat is voor mij BNW.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het komt een beetje voort uit de historie in deze topicreeks. Er zijn vrij regelmatig zorgen vanuit een aantal mensen geweest die weggewuifd werden met 'dat hoort thuis in BNW'. Het vaccinatiepaspoort was daar een voorbeeld van, TVT bij bedrijven was er een voorbeeld van en de derde prik was ook zo'n voorbeeld.
Dat is eigenlijk wat ermee bedoeld werd.
Dat is waar, maar die bedoel ik dan ook niet. Er is inderdaad voldoende verbale diarree voorbij gekomen over ivermectine, hydroxychloroquine en dergelijken. WO 2 vergelijken zijn (indien serieus) in vrijwel alle gevallen fout, vaak werden er ook wel grappen van gemaakt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, niet alleen. Ook genoeg pseudo-wetenschap is gebracht als valide, om over WO II vergelijkingen maar te zwijgen.
Ze zijn duidelijk niet streng genoeg!quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Overigens gaat het in 'gidsland' Duitsland ondanks hun coronapassen en maskers helemaal niet beter dan hier. Zitten lekker in een stijgende curve, waar wij al 2 maanden vlak liggen.
Hoe gaat het met de ziekenhuizen daar? Besmettingen vind ik minder relevant.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Overigens gaat het in 'gidsland' Duitsland ondanks hun coronapassen en maskers helemaal niet beter dan hier. Zitten lekker in een stijgende curve, waar wij al 2 maanden vlak liggen.
Maar hun coronapas is geen testen voor toegang, daar gaat het mis.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Anderhalf jaar verplicht overal met maskers rondlopen lijkt me ook niet bepaald bevorderlijk voor je immuunsysteem en weerstand. Maar ach, lange termijn denken is politici sowieso vreemd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ze zijn duidelijk niet streng genoeg!
Absoluut, maar toch merk ik dat mensen weggezet worden als wappie als zij kritisch zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Politici vinden besmettingen juist heel relevant, blijkt keer op keer.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de ziekenhuizen daar? Besmettingen vind ik minder relevant.
Al vaak genoeg discussies gehad met mensen die mij voor wappie uitmaakte of die mequote:Op vrijdag 3 september 2021 22:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Absoluut, maar toch merk ik dat mensen weggezet worden als wappie als zij kritisch zijn.
De lakmoesproef is in hoeverre die mening is gebaseerd op valide bronnen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Al vaak genoeg discussies gehad met mensen die mij voor wappie uitmaakte of die meaankeken omdat ik zaken in twijfel trok. Van jongs af aan worden dingen in je kop gestamd, en als je vervolgens oud en wijs genoeg bent, en durft zaken in twijfel te trekken dan ben je een wappie, of complotdenker.
Je mag een menig vormen maar als die op basis is van iets wat niet algemeen geaccpeteerd is, dan ben je gek in je hoofd schijnbaar. Nuchter verstand gebruiken en logisch redeneren….dat zouden meer mensen moeten doen.
tja, is het OMT in alle gevallen een valide bron gebleken?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De lakmoesproef is in hoeverre die mening is gebaseerd op valide bronnen.
Dat is dus het punt: is de bron - zeker achteraf - invalide, dient dat ook erkend te worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:01 schreef zoost het volgende:
[..]
tja, is het OMT in alle gevallen een valide bron gebleken?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:59 schreef zoost het volgende:
Vaccinatie paspoort voor terassen? Dit heeft niets meer te maken met het voorkomen van besmettingen. Dit is puur dwang.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:32 schreef theunderdog het volgende:
Er liggen op dit moment 216 mensen op de IC. Circa 70% is gevaccineerd. De boel moet open.
Klopt. Net alsof we in een slechte Netflix serie zijn beland.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:59 schreef zoost het volgende:
Vaccinatie paspoort voor terassen? Dit heeft niets meer te maken met het voorkomen van besmettingen. Dit is puur dwang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |