Naar het museum van Caīro.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn die er nog, nu alles terug moet
Jullie overleven het wel, en ja D. vervangt mij en iedereen gaat heel lief zijn zodat hij het ook overleeftquote:Op donderdag 2 september 2021 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ach jee
gaat @:D. je vervangen?
wel heel leuk voor jou hoor![]()
Overleven...quote:Op donderdag 2 september 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie overleven het wel, en ja D. vervangt mij en iedereen gaat heel lief zijn zodat hij het ook overleeft
Ik kan niks beloven.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie overleven het wel, en ja D. vervangt mij en iedereen gaat heel lief zijn zodat hij het ook overleeft
is dat een uitdaging.......................quote:Op donderdag 2 september 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
iedereen gaat heel lief zijn zodat hij het ook overleeft
Is het al terug dan ?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar het museum van Caīro.
Hoe laat vertrek je maandag ?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee toch, dit het recept van @hilliebilliequote:Op donderdag 2 september 2021 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Komt ie nu mee, jij koos het recept he
Ik ben nog nooit lief geweest tegen D. Daar gaat geen ook verandering in komen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben wij dat al toegezegd?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zanyyyquote:
Hij moet nog veel leren hčquote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee toch, dit het recept van @:hilliebillie
Na een weekje met mij waarderen jullie Deisyy nog meer dan jullie nu al doenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Overleven...
Misschien bevalt D. ons wel beter
Dat zou zomaar kunnen, dan trek ik me discreet terugquote:Op donderdag 2 september 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Overleven...
Misschien bevalt D. ons wel beter
Uiteindelijk lag de beslissing bij GoAquote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee toch, dit het recept van @:hilliebillie
Zeker een fijne set.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zanyyy
Wel leuk die oude hardstyle nummers in het begin. En nog geen eens iets van donkey rollers gehoord
Daar ligt wel het meeste, daarnaast ook veel in Engeland en daar zijn ze mee bezig om terug te geven.quote:
Zou niet durven.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
is dat een uitdaging.......................
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij moet nog veel leren hč
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Na een weekje met mij waarderen jullie Deisyy nog meer dan jullie nu al doen
Ach ja.quote:
Ja doei, dan komen jullie weer allemaal naar Schiphol om me uit te zwaaienquote:
Ik zwaai wel als je overvliegt hierquote:Op donderdag 2 september 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doei, dan komen jullie weer allemaal naar Schiphol om me uit te zwaaien
Zeggen dat je van Rotterdam Airport vertrekt kan nu niet meer hequote:Op donderdag 2 september 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer kom je terug? Dan staan we je allemaal huilend op te wachtenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet, maar jullie hebben nog een paar dagenquote:
Kompleet met een erehaag.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral ikquote:Op donderdag 2 september 2021 22:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Wanneer kom je terug? Dan staan we je allemaal huilend op te wachten
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
Even kijken hoelaat er maandag een vliegtuig naar Egypte vertrekt.
We kunnen vast Dees ook goed herkennen aan de luide rochelbuienquote:
Ik zet mijn kijker vast in de tuinquote:Op donderdag 2 september 2021 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ach het is de eerste cocktailavond, dat is even wennen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij moet nog veel leren hč
Janken kreng.quote:
En haar knappe zus.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
We kunnen vast Dees ook goed herkennen aan de luide rochelbuien
Dat ze blauw is, met zwart/wit haar moet ook helpenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij was het meeste stemmen gelden.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteindelijk lag de beslissing bij GoA
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij was het meeste stemmen gelden.
quote:
Een kudde wilde Dezenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het schijnt een hele kudde te zijn
En allemaal nog maagd.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het schijnt een hele kudde te zijn
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]Nou doei he
![]()
Sorry kon het niet latenAltijd welkom hoor
Geintje, have fun en Bolk ze de moederquote:
Dan zal ik proberen bij het raampje te zittenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zwaai wel als je overvliegt hier
Neequote:Op donderdag 2 september 2021 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zeggen dat je van Rotterdam Airport vertrekt kan nu niet meer he
En dan op https://www.flightradar24.com/52.33,4.74/13 volgen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
Rustig, rustig.. Nu niet al naast je schoenen gaan lopen hč... dat bepalen we zaterdag pasquote:Op donderdag 2 september 2021 22:10 schreef hilliebillie het volgende:
Ach en als je die cocktail proeft ga je hem vast vaker makendesnoods met jonge jenever.
Zo gek zijn we wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan op https://www.flightradar24.com/52.33,4.74/13 volgen.
Ik gebruik ADS Die hebben ook het militaire verkeerquote:Op donderdag 2 september 2021 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij zat chuf een paar jaar geleden me te volgen naar Sevillaquote:Op donderdag 2 september 2021 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De maandag erna, maar ik land op Rotterdam Airportquote:Op donderdag 2 september 2021 22:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Wanneer kom je terug? Dan staan we je allemaal huilend op te wachten
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De maandag erna, maar ik land op Rotterdam Airport
Oh jaquote:Op donderdag 2 september 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij zat chuf een paar jaar geleden me te volgen naar Sevilla![]()
Meen me te herinneren dat hij het ommetje naar Malaga kon traceren
Succesquote:Op donderdag 2 september 2021 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
Stond ie daar ook te zwaaien?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 2 september 2021 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmmm,even teruglezen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het nog vermeld in het vorige topic
Toen Prisha terugvloog uit Afrika heb ik de de vlucht ook zitten volgen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan je allemaal mentionen met onze reviewsquote:Op donderdag 2 september 2021 22:10 schreef hilliebillie het volgende:
Ach en als je die cocktail proeft ga je hem vast vaker makendesnoods met jonge jenever.
geen ideee.. Gwoon de goedkoopstequote:Op donderdag 2 september 2021 22:21 schreef D. het volgende:
Iemand verstand van gemberbier? Welke 'moet' je hebben?
Schweppesquote:Op donderdag 2 september 2021 22:21 schreef D. het volgende:
Iemand verstand van gemberbier? Welke 'moet' je hebben?
quote:
Chufi vogelt echt alles uit als het om vliegen gaatquote:Op donderdag 2 september 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
I know, sssstquote:Op donderdag 2 september 2021 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het nog vermeld in het vorige topic
Behalve fruitvliegenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi vogelt echt alles uit als het om vliegen gaat
Die flightrader is ook best wel secuur.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi vogelt echt alles uit als het om vliegen gaat
Ze vliegen hier regelmatig over met lawaai.. dan wil ik weten wie dat wasquote:Op donderdag 2 september 2021 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die flightrader is ook best wel secuur.
Raven is levenquote:
Zit daar geen vertraging op?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die flightrader is ook best wel secuur.
Heer aloa.quote:
Treinenradar is ook wel grappig.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze vliegen hier regelmatig over met lawaai.. dan wil ik weten wie dat was
Die is behoorlijk veel pittiger in ieder gevalquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Treinenradar is ook wel grappig.
Echt?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Treinenradar is ook wel grappig.
Wat is het verschil dan?quote:
Jep, https://treinenradar.nlquote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, https://treinenradar.nl
quote:
SBE liegt niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Bestaat ook nog ... hahaha
Mooie naam eigenlijk maar ik trek het niet zo goed als mensen van naam veranderen.quote:
Helemaal met je eens, ik ook nietquote:Op donderdag 2 september 2021 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Mooie naam eigenlijk maar ik trek het niet zo goed als mensen van naam veranderen.
Ik dacht nog.. daar heb je geen radar voor nodig.. want ze rijden altijd op het spoor.quote:
Heb jij ook gedaan toch?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Mooie naam eigenlijk maar ik trek het niet zo goed als mensen van naam veranderen.
Ik kan het hooguit mis hebben.quote:
Thanks,het is me duidelijk.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
https://www.culy.nl/inspiratie/verschil-ginger-beer-ale/
Maar dan lieg je sowieso nietquote:Op donderdag 2 september 2021 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het hooguit mis hebben.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als Deisy gaat vliegen is die rare mol de mod hier
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
https://www.culy.nl/inspiratie/verschil-ginger-beer-ale/
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, ik ook niet
quote:
GOA toch?quote:
Begint leuk met die herkansersquote:
Heb je ale gekocht dan?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]moet ik ruilen, als ik het bonnetje nog heb dan ...
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Snitches end in Ditches
Maar klopt![]()
D. is een slanke jongeman van begin 20.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
D. is een slanke jongeman van begin 20.
En wanneer is iets een leugentje om bestwil?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je iemand bewust probeerd te misleiden
"Dansen met Jansen"quote:Op donderdag 2 september 2021 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
En wanneer is iets een leugentje om bestwil?
Ik hou sowieso niet van liegen.
Wie is de mod?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat is meer een hoax.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
D. is een slanke jongeman van begin 20.
Joehoequote:Op donderdag 2 september 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Dansen met Jansen"
Wie is de Mol?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik lieg altijd maar spreek wel de waarheidquote:Op donderdag 2 september 2021 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
En wanneer is iets een leugentje om bestwil?
Ik hou sowieso niet van liegen.
Ja, maar was dat een leugen of gewoon onwetendheid?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Dansen met Jansen"
Ja kan best hoor... Was wel sneuquote:Op donderdag 2 september 2021 22:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat die Rob er nog wel in blijft..
Ik herken dat.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik lieg altijd maar spreek wel de waarheid
Ik heb hem ontmoet op de meet dus jij weet niet of ik de waarheid vertel of een leugen.quote:
Ja echtquote:Op donderdag 2 september 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kan best hoor... Was wel sneu
Dat was duidelijk een "leugentje" om de jeugd ( en Deissy) een boost te geven mbt vaccineren.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, maar was dat een leugen of gewoon onwetendheid?
Jij weet niet of ik hem ook heb ontmoet.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem ontmoet op de meet dus jij weet niet of ik de waarheid vertel of een leugen.
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef hilliebillie het volgende:
Maaruh, gemberbier, gingerbeer, in fles of blikje kan beiden net hoeveel je wil maken. Met een blikje zou je er twee kunnen maken maar een fles is beter af te sluiten. Qua smaak maakt het volgens mij niet zoveel uit. Maar dus geen ginger ale.
Dat gezegd hebbende gemberbier is echt smerig als het niet in een cocktail zit (vind ik, veel te sterk qua smaak). Dus daarvoor hoef je het niet te doen
Ook maar op het lijstje zetten dan?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Protip: voor wie de grote fles koopt, ginger beer is ook lekker met gin
Godverquote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een "leugentje" om de jeugd ( en Deissy) een boost te geven mbt vaccineren.
Opgezet plan.
Misschien slim.. maar ik houd niet van dat soort tactieken.
Ik twijfel.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een "leugentje" om de jeugd ( en Deissy) een boost te geven mbt vaccineren.
Opgezet plan.
Misschien slim.. maar ik houd niet van dat soort tactieken.
Laat ik het anders stellen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik twijfel.
Maar goed, het ging niet allemaal even soepel...
Is een truuk als je een gesprek aangaat met iemand kan je dat sturen en manipulerenquote:
Slaap lekker Dees.quote:
Ik vind dat ze niet mogen liegen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen.
Vind je dat de overheid mag liegen om de bevolking ergens toe over te halen, wat zonder liegen niet zou lukken?
En om het moeilijker te maken: De overheid is er van overtuigd dat het beter is voor de bevolking, maar krijgt het niet verkocht.
Mogen ze dan tegen je liegen?
Lekker slipe.quote:
Jij doet gewoon meequote:Op donderdag 2 september 2021 22:49 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb trouwens we de ingrediënten voor de andere cocktail ook besteld (die van m’n eigen cocktail zijn standaard in huis maar dan dus met jonge jenever. Maar heb ook nog een fles vodka staan dus komt goed.
Doe zaterdag waarschijnlijk niet mee maar ga hem binnenkort wel proeven.
(Verder hoor ik hier eigenlijk niet want nog geen 40+.. moet ik nog ruim 2 jaar op wachten)
Jep.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is een truuk als je een gesprek aangaat met iemand kan je dat sturen en manipuleren
Tinus moet uiterlijk maandag een boete van 250 euro betalen en anders de bak in.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind dat ze niet mogen liegen.
Het probleem is dat er mensen zoals Willem Engel zijn.
Ja, maar als je uitzonderingen gaat maken.. kom je op een slippery slope.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind dat ze niet mogen liegen.
Het probleem is dat er mensen zoals Willem Engel zijn.
Dat soort lui jaquote:Op donderdag 2 september 2021 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tinus moet uiterlijk maandag een boete van 250 euro betalen en anders de bak in.
Geen probleem hoor. Gewoon meeposten als je er zin in hebt.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:49 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb trouwens we de ingrediënten voor de andere cocktail ook besteld (die van m’n eigen cocktail zijn standaard in huis maar dan dus met jonge jenever. Maar heb ook nog een fles vodka staan dus komt goed.
(Verder hoor ik hier eigenlijk niet want nog geen 40+.. moet ik nog ruim 2 jaar op wachten)
Sowieso...zo werkt politiek.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar als je uitzonderingen gaat maken.. kom je op een slippery slope.
Ik snap je, maar laat corona er even buiten, het gaat om het algehele principe.
Ze doen het wel.
quote:
Heeft hij nog geluk mee,een andere mag 3 maanden gaan zitten voor het bedreigen van Omtzigt.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tinus moet uiterlijk maandag een boete van 250 euro betalen en anders de bak in.
40+ zijn is ook geen vereiste.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:49 schreef hilliebillie het volgende:
Wij zijn ook 25.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ zijn is ook geen vereiste.![]()
Je bent de enige niet.
Dat merk je ook wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer... ben je drie jaar ouder dan mij ?
Is ook best wel frustrerend.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]En ik kan daar weinig mee.
Een democratie heeft ook nadelen, maar die moet je accepteren om het geheel overeind te houden.
Er is geen andere weg.
Ja maar het word tegenwoordig niet meer geaccepteerd, dat is het probleem juist.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Is ook best wel frustrerend.
Maar ook wel weer goed.
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar het word tegenwoordig niet meer geaccepteerd, dat is het probleem juist.
Als democratisch word besloten om alle huizen roze te schilderen en alle beiaarden in het IJsselmeer te flikkeren... dan is dat zo.
Lullig.. maar het kan niet anders.
Tegenwoordig hangen er allemaal maren en mitsen aan.. en dat kan niet, want dat is een doodlopend spoor.
Was het nog maar democratisch.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar het word tegenwoordig niet meer geaccepteerd, dat is het probleem juist.
Als democratisch word besloten om alle huizen roze te schilderen en alle beiaarden in het IJsselmeer te flikkeren... dan is dat zo.
Lullig.. maar het kan niet anders.
Tegenwoordig hangen er allemaal maren en mitsen aan.. en dat kan niet, want dat is een doodlopend spoor.
VVDquote:Op donderdag 2 september 2021 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was het nog maar democratisch.![]()
Tegenwoordig heeft een klein stel droeftoeters het voor het zeggen.
Exact. En we leggen een infrastructuur neer zo die levensgevaarlijk is.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was het nog maar democratisch.![]()
Tegenwoordig heeft een klein stel droeftoeters het voor het zeggen.
Beter.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik doe niet mee aan politieke discussies
Ik bedoel meer dat vanwege dat zogenaamde anti racisme clubjes alles niet meer mag of moet veranderen.quote:
Dansen?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik doe niet mee aan politieke discussies
Tsjaa, daar ben ik ook wel klaar mee.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat vanwege dat zogenaamde anti racisme clubjes alles niet meer mag of moet veranderen.
Goed voorbeeld. En zo gaat het van kwaad tot erger.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat vanwege dat zogenaamde anti racisme clubjes alles niet meer mag of moet veranderen.
Man man man, dat gaat wel heel ver he.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. En zo gaat het van kwaad tot erger.
Nog ff en de niet gevaccineerden moeten een gele ster.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff en de niet gevaccineerden moeten een groene ster.
Ik had er al groen van gemaakt.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Man man man, dat gaat wel heel ver he.
Nou echt...quote:Op donderdag 2 september 2021 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Als tattoo of in de tuin?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
nice ik heb ook een raafachtige
Neh, hier ga ik niet in mee.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had er al groen van gemaakt.
Maar ja , dat is ver. Maar in de kern is het hetzelfde. Mensen buiten de rest plaatsen.
Ik snap jullie wel.. en het gaat ver.quote:
Mooiquote:
Wees even duidelijk, dan snapt iedereen het.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap jullie wel.. en het gaat ver.
Maar hoe denk je dat het destijds zo ver heeft kunnen komen?
Omdat er mee begonnen was.
Zoiets moet je direct bij de bron afkappen.
Onzin tochquote:Op donderdag 2 september 2021 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
Sommige wappies lopen al met sterren,en de vergelijking is meerdere malen gemaakt.
We gaan eenPanshir valij tegemoet in Zeeland de laaste vrijhaven voor ongevacineerdenquote:Op donderdag 2 september 2021 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had er al groen van gemaakt.
Maar ja , dat is ver. Maar in de kern is het hetzelfde. Mensen buiten de rest plaatsen.
Echt, hou opquote:Op donderdag 2 september 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff en de niet gevaccineerden moeten een groene ster.
Lastig.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Wees even duidelijk, dan snapt iedereen het.
Willem Engel doet het,Baudet ook bijv. en de mensen volgen wel.quote:
Met dat laatste heb je idd wel een punt.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap jullie wel.. en het gaat ver.
Maar hoe denk je dat het destijds zo ver heeft kunnen komen?
Omdat er mee begonnen was.
Zoiets moet je direct bij de bron afkappen.
Je maakt van een gele ster een groene?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig.
Maar ik probeer het neutraal te zien. Zonder gelijk anderen in hokjes te plaatsen.
Ik vind het niet goed dat we mensen gaan uitzonderen, om welke reden dan ook.
Dat is een slecht uitgangspunt.
Maar die hebben ook maar net genoeg hersencellen om te weten waar de wc voor dient.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Willem Engel doet het,Baudet ook bijv. en de mensen volgen wel.
Walgelijkquote:Op donderdag 2 september 2021 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Willem Engel doet het,Baudet ook bijv. en de mensen volgen wel.
Dan ben je toch ziek?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
Op demos gaan lopen met een bord waar op staat: Wie wordt de nieuwe Anne Frank?
Die gasten hebben zich nooit verdiept in wat er toen gebeurd was.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
Op demos gaan lopen met een bord waar op staat: Wie wordt de nieuwe Anne Frank?
Je klinkt allesbehalve neutraal.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig.
Maar ik probeer het neutraal te zien. Zonder gelijk anderen in hokjes te plaatsen.
Geef gewoon je mening.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig.
Echt he, te ziek voor woorden.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
Gestreepte pakjes aan wat refereert naar de kleding wat ze in concentratiekampen droegen.
Streepjes in de lengte of in de breedte, moet wel beetje leuk eruit zienquote:Op donderdag 2 september 2021 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
Gestreepte pakjes aan wat refereert naar de kleding wat ze in concentratiekampen droegen.
Dat is toch iets anders.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:16 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een gestreept voetbalshirt
In de breedte zijn het gevangenispakjes.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Streepjes in de lengte of in de breedte, moet wel beetje leuk eruit zien
Ja iets wat vrolijker allemaal bloempjesquote:Op donderdag 2 september 2021 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Streepjes in de lengte of in de breedte, moet wel beetje leuk eruit zien
nee dat staat niet, en smalle of brede streepjes?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In de breedte zijn het gevangenispakjes.
Is dat een zwart met witte zebra of een wit met zwarte zebra?quote:
Om mensen te slopen?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die uniformen zijn niet voor niks dat is bedacht om mensen te slopen
Uhm nee, dat was om ze makkelijker op te sporen als ze ontsnapt waren.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die uniformen zijn niet voor niks dat is bedacht om mensen te slopen
quote:Op donderdag 2 september 2021 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat een zwart met witte zebra of een wit met zwarte zebra?
Gelijkheid.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zoek de defenitie van het woord uniform maar eens op
Het zit al in het woord uniform.quote:
Ik ga er een nachtje over slapenquote:Op donderdag 2 september 2021 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar keer gekeken maar ik ben niet zeker. Heeft wel iets weg van beide.
Ik gok zebraquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |