Ja maar het word tegenwoordig niet meer geaccepteerd, dat is het probleem juist.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Is ook best wel frustrerend.
Maar ook wel weer goed.
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar het word tegenwoordig niet meer geaccepteerd, dat is het probleem juist.
Als democratisch word besloten om alle huizen roze te schilderen en alle beiaarden in het IJsselmeer te flikkeren... dan is dat zo.
Lullig.. maar het kan niet anders.
Tegenwoordig hangen er allemaal maren en mitsen aan.. en dat kan niet, want dat is een doodlopend spoor.
Was het nog maar democratisch.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar het word tegenwoordig niet meer geaccepteerd, dat is het probleem juist.
Als democratisch word besloten om alle huizen roze te schilderen en alle beiaarden in het IJsselmeer te flikkeren... dan is dat zo.
Lullig.. maar het kan niet anders.
Tegenwoordig hangen er allemaal maren en mitsen aan.. en dat kan niet, want dat is een doodlopend spoor.
VVDquote:Op donderdag 2 september 2021 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was het nog maar democratisch.![]()
Tegenwoordig heeft een klein stel droeftoeters het voor het zeggen.
Exact. En we leggen een infrastructuur neer zo die levensgevaarlijk is.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was het nog maar democratisch.![]()
Tegenwoordig heeft een klein stel droeftoeters het voor het zeggen.
Beter.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik doe niet mee aan politieke discussies
Ik bedoel meer dat vanwege dat zogenaamde anti racisme clubjes alles niet meer mag of moet veranderen.quote:
Dansen?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik doe niet mee aan politieke discussies
Tsjaa, daar ben ik ook wel klaar mee.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat vanwege dat zogenaamde anti racisme clubjes alles niet meer mag of moet veranderen.
Goed voorbeeld. En zo gaat het van kwaad tot erger.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat vanwege dat zogenaamde anti racisme clubjes alles niet meer mag of moet veranderen.
Man man man, dat gaat wel heel ver he.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. En zo gaat het van kwaad tot erger.
Nog ff en de niet gevaccineerden moeten een gele ster.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. En zo gaat het van kwaad tot erger.
Nog ff en de niet gevaccineerden moeten een groene ster.
Ik had er al groen van gemaakt.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Man man man, dat gaat wel heel ver he.
Nou echt...quote:Op donderdag 2 september 2021 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Als tattoo of in de tuin?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
nice ik heb ook een raafachtige
Neh, hier ga ik niet in mee.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had er al groen van gemaakt.
Maar ja , dat is ver. Maar in de kern is het hetzelfde. Mensen buiten de rest plaatsen.
Ik snap jullie wel.. en het gaat ver.quote:
Mooiquote:
Wees even duidelijk, dan snapt iedereen het.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap jullie wel.. en het gaat ver.
Maar hoe denk je dat het destijds zo ver heeft kunnen komen?
Omdat er mee begonnen was.
Zoiets moet je direct bij de bron afkappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |