Onzin tochquote:Op donderdag 2 september 2021 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
Sommige wappies lopen al met sterren,en de vergelijking is meerdere malen gemaakt.
We gaan eenPanshir valij tegemoet in Zeeland de laaste vrijhaven voor ongevacineerdenquote:Op donderdag 2 september 2021 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had er al groen van gemaakt.
Maar ja , dat is ver. Maar in de kern is het hetzelfde. Mensen buiten de rest plaatsen.
Echt, hou opquote:Op donderdag 2 september 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. En zo gaat het van kwaad tot erger.
Nog ff en de niet gevaccineerden moeten een groene ster.
Lastig.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Wees even duidelijk, dan snapt iedereen het.
Willem Engel doet het,Baudet ook bijv. en de mensen volgen wel.quote:
Met dat laatste heb je idd wel een punt.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap jullie wel.. en het gaat ver.
Maar hoe denk je dat het destijds zo ver heeft kunnen komen?
Omdat er mee begonnen was.
Zoiets moet je direct bij de bron afkappen.
Je maakt van een gele ster een groene?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig.
Maar ik probeer het neutraal te zien. Zonder gelijk anderen in hokjes te plaatsen.
Ik vind het niet goed dat we mensen gaan uitzonderen, om welke reden dan ook.
Dat is een slecht uitgangspunt.
Maar die hebben ook maar net genoeg hersencellen om te weten waar de wc voor dient.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Willem Engel doet het,Baudet ook bijv. en de mensen volgen wel.
Walgelijkquote:Op donderdag 2 september 2021 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Willem Engel doet het,Baudet ook bijv. en de mensen volgen wel.
Dan ben je toch ziek?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
Op demos gaan lopen met een bord waar op staat: Wie wordt de nieuwe Anne Frank?
Die gasten hebben zich nooit verdiept in wat er toen gebeurd was.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
Op demos gaan lopen met een bord waar op staat: Wie wordt de nieuwe Anne Frank?
Je klinkt allesbehalve neutraal.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig.
Maar ik probeer het neutraal te zien. Zonder gelijk anderen in hokjes te plaatsen.
Geef gewoon je mening.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig.
Echt he, te ziek voor woorden.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
Gestreepte pakjes aan wat refereert naar de kleding wat ze in concentratiekampen droegen.
Streepjes in de lengte of in de breedte, moet wel beetje leuk eruit zienquote:Op donderdag 2 september 2021 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
Gestreepte pakjes aan wat refereert naar de kleding wat ze in concentratiekampen droegen.
Dat is toch iets anders.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:16 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een gestreept voetbalshirt
In de breedte zijn het gevangenispakjes.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Streepjes in de lengte of in de breedte, moet wel beetje leuk eruit zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |