Naar het museum van Caīro.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn die er nog, nu alles terug moet
Jullie overleven het wel, en ja D. vervangt mij en iedereen gaat heel lief zijn zodat hij het ook overleeftquote:Op donderdag 2 september 2021 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ach jee
gaat @:D. je vervangen?
wel heel leuk voor jou hoor![]()
Overleven...quote:Op donderdag 2 september 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie overleven het wel, en ja D. vervangt mij en iedereen gaat heel lief zijn zodat hij het ook overleeft
Ik kan niks beloven.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie overleven het wel, en ja D. vervangt mij en iedereen gaat heel lief zijn zodat hij het ook overleeft
is dat een uitdaging.......................quote:Op donderdag 2 september 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
iedereen gaat heel lief zijn zodat hij het ook overleeft
Is het al terug dan ?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar het museum van Caīro.
Hoe laat vertrek je maandag ?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee toch, dit het recept van @hilliebilliequote:Op donderdag 2 september 2021 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Komt ie nu mee, jij koos het recept he
Ik ben nog nooit lief geweest tegen D. Daar gaat geen ook verandering in komen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben wij dat al toegezegd?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zanyyyquote:
Hij moet nog veel leren hčquote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee toch, dit het recept van @:hilliebillie
Na een weekje met mij waarderen jullie Deisyy nog meer dan jullie nu al doenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Overleven...
Misschien bevalt D. ons wel beter
Dat zou zomaar kunnen, dan trek ik me discreet terugquote:Op donderdag 2 september 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Overleven...
Misschien bevalt D. ons wel beter
Uiteindelijk lag de beslissing bij GoAquote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee toch, dit het recept van @:hilliebillie
Zeker een fijne set.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zanyyy
Wel leuk die oude hardstyle nummers in het begin. En nog geen eens iets van donkey rollers gehoord
Daar ligt wel het meeste, daarnaast ook veel in Engeland en daar zijn ze mee bezig om terug te geven.quote:
Zou niet durven.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
is dat een uitdaging.......................
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij moet nog veel leren hč
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Na een weekje met mij waarderen jullie Deisyy nog meer dan jullie nu al doen
Ach ja.quote:
Ja doei, dan komen jullie weer allemaal naar Schiphol om me uit te zwaaienquote:
Ik zwaai wel als je overvliegt hierquote:Op donderdag 2 september 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doei, dan komen jullie weer allemaal naar Schiphol om me uit te zwaaien
Zeggen dat je van Rotterdam Airport vertrekt kan nu niet meer hequote:Op donderdag 2 september 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer kom je terug? Dan staan we je allemaal huilend op te wachtenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet, maar jullie hebben nog een paar dagenquote:
Kompleet met een erehaag.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral ikquote:Op donderdag 2 september 2021 22:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Wanneer kom je terug? Dan staan we je allemaal huilend op te wachten
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
Even kijken hoelaat er maandag een vliegtuig naar Egypte vertrekt.
We kunnen vast Dees ook goed herkennen aan de luide rochelbuienquote:
Ik zet mijn kijker vast in de tuinquote:Op donderdag 2 september 2021 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ach het is de eerste cocktailavond, dat is even wennen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij moet nog veel leren hč
Janken kreng.quote:
En haar knappe zus.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
We kunnen vast Dees ook goed herkennen aan de luide rochelbuien
Dat ze blauw is, met zwart/wit haar moet ook helpenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
We kunnen vast Dees ook goed herkennen aan de luide rochelbuien
Volgens mij was het meeste stemmen gelden.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteindelijk lag de beslissing bij GoA
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij was het meeste stemmen gelden.
quote:
Een kudde wilde Dezenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het schijnt een hele kudde te zijn
En allemaal nog maagd.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het schijnt een hele kudde te zijn
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]Nou doei he
![]()
Sorry kon het niet latenAltijd welkom hoor
Geintje, have fun en Bolk ze de moederquote:
Dan zal ik proberen bij het raampje te zittenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zwaai wel als je overvliegt hier
Neequote:Op donderdag 2 september 2021 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zeggen dat je van Rotterdam Airport vertrekt kan nu niet meer he
En dan op https://www.flightradar24.com/52.33,4.74/13 volgen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
Rustig, rustig.. Nu niet al naast je schoenen gaan lopen hč... dat bepalen we zaterdag pasquote:Op donderdag 2 september 2021 22:10 schreef hilliebillie het volgende:
Ach en als je die cocktail proeft ga je hem vast vaker makendesnoods met jonge jenever.
Zo gek zijn we wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan op https://www.flightradar24.com/52.33,4.74/13 volgen.
Ik gebruik ADS Die hebben ook het militaire verkeerquote:Op donderdag 2 september 2021 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij zat chuf een paar jaar geleden me te volgen naar Sevillaquote:Op donderdag 2 september 2021 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De maandag erna, maar ik land op Rotterdam Airportquote:Op donderdag 2 september 2021 22:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Wanneer kom je terug? Dan staan we je allemaal huilend op te wachten
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De maandag erna, maar ik land op Rotterdam Airport
Oh jaquote:Op donderdag 2 september 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij zat chuf een paar jaar geleden me te volgen naar Sevilla![]()
Meen me te herinneren dat hij het ommetje naar Malaga kon traceren
Succesquote:Op donderdag 2 september 2021 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
Stond ie daar ook te zwaaien?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij zat chuf een paar jaar geleden me te volgen naar Sevilla![]()
Meen me te herinneren dat hij het ommetje naar Malaga kon traceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |