Joehoequote:Op donderdag 2 september 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Dansen met Jansen"
Wie is de Mol?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als Deisy gaat vliegen is die rare mol de mod hier
Ik lieg altijd maar spreek wel de waarheidquote:Op donderdag 2 september 2021 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
En wanneer is iets een leugentje om bestwil?
Ik hou sowieso niet van liegen.
Ja, maar was dat een leugen of gewoon onwetendheid?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Dansen met Jansen"
Ja kan best hoor... Was wel sneuquote:Op donderdag 2 september 2021 22:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat die Rob er nog wel in blijft..
Ik herken dat.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik lieg altijd maar spreek wel de waarheid
Ik heb hem ontmoet op de meet dus jij weet niet of ik de waarheid vertel of een leugen.quote:
Ja echtquote:Op donderdag 2 september 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kan best hoor... Was wel sneu
Dat was duidelijk een "leugentje" om de jeugd ( en Deissy) een boost te geven mbt vaccineren.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, maar was dat een leugen of gewoon onwetendheid?
Jij weet niet of ik hem ook heb ontmoet.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem ontmoet op de meet dus jij weet niet of ik de waarheid vertel of een leugen.
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef hilliebillie het volgende:
Maaruh, gemberbier, gingerbeer, in fles of blikje kan beiden net hoeveel je wil maken. Met een blikje zou je er twee kunnen maken maar een fles is beter af te sluiten. Qua smaak maakt het volgens mij niet zoveel uit. Maar dus geen ginger ale.
Dat gezegd hebbende gemberbier is echt smerig als het niet in een cocktail zit (vind ik, veel te sterk qua smaak). Dus daarvoor hoef je het niet te doen
Ook maar op het lijstje zetten dan?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Protip: voor wie de grote fles koopt, ginger beer is ook lekker met gin
Godverquote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een "leugentje" om de jeugd ( en Deissy) een boost te geven mbt vaccineren.
Opgezet plan.
Misschien slim.. maar ik houd niet van dat soort tactieken.
Ik twijfel.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een "leugentje" om de jeugd ( en Deissy) een boost te geven mbt vaccineren.
Opgezet plan.
Misschien slim.. maar ik houd niet van dat soort tactieken.
Laat ik het anders stellen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik twijfel.
Maar goed, het ging niet allemaal even soepel...
Is een truuk als je een gesprek aangaat met iemand kan je dat sturen en manipulerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |