Dat ga ik niet doen.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moet de OP ook niet update hebben?
Ga je gangquote:Op donderdag 2 september 2021 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moet de OP ook niet update hebben?
Ik vind hem nog niet zo opvallend tot nu toequote:Op donderdag 2 september 2021 20:48 schreef Ama het volgende:
Wel leuk dat Rob terug is. Maar ik kijk pas net, misschien is hij wel kut tot nu toe haha.
Ben geen modquote:
Nou en? Je hoeft geen mod te zijn om een OP te maken, je hoeft er alleen maar een lief aan te kijken om hem erin te laten zettenquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:58 schreef Ama het volgende:
Ik zou meteen verliezen bij die balkproef.
Do is met dat oranje zwempakquote:
Do's hoofd gaat een beetje hangenquote:Op donderdag 2 september 2021 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah ja toch wel. Twijfelde al een kwartier haha.
Do ging bij haar eerdere deelname er vrijwillig uit schande dat ze mee doet.quote:
Waarom was dat ook al weer?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Do ging bij haar eerdere deelname er vrijwillig uit schande dat ze mee doet.
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 2 september 2021 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Do ging bij haar eerdere deelname er vrijwillig uit schande dat ze mee doet.
bij die live insta uitzending zei ze dat ze er snel uit wasquote:Op donderdag 2 september 2021 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
Zit je nou te spoileren?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij die live insta uitzending zei ze dat ze er snel uit was
Heimweequote:
Laten we dat maar hopen.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Niet als ze op tijd waren met sjouwen
Zal wel naar afvallerseiland gaan.quote:
nee bij het voorstellen van de 8 extra ledenquote:Op donderdag 2 september 2021 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit je nou te spoileren?
quote:
oh. okquote:Op donderdag 2 september 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee bij het voorstellen van de 8 extra leden
Die 2 die daar zitten horen ineens "man man man' in de vertequote:Op donderdag 2 september 2021 21:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zal wel naar afvallerseiland gaan.
Ja.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
Kneep Do nou haar neus dicht bij zulk ondiep water?
quote:Op donderdag 2 september 2021 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
Jaquote:Op donderdag 2 september 2021 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
Als je gaat liggen ga je onder waterquote:Op donderdag 2 september 2021 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2021 21:07 schreef Meke het volgende:
Ik vind het trouwens wel stom dat ze ALTIJD zeggen bij dit soort afzonderlijke kampen: "wanneer ze kans hebben om in de expeditie te komen weten ze niet".... Terwijl het áltijd de samensmelting is![]()
Voorspelling, geen spoilerquote:
Dit is onjuistquote:Op donderdag 2 september 2021 21:07 schreef Meke het volgende:
Ik vind het trouwens wel stom dat ze ALTIJD zeggen bij dit soort afzonderlijke kampen: "wanneer ze kans hebben om in de expeditie te komen weten ze niet".... Terwijl het áltijd de samensmelting is![]()
quote:
Haha ja ik zat net te denken dat dit toch wel een heel ander beeld is dan de bikini's normaalquote:Op donderdag 2 september 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
Loiza dikke winterjas en blote benen
Kroatie?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik zat net te denken dat dit toch wel een heel ander beeld is dan de bikini's normaal
Dat is wel een dingetje..quote:Op donderdag 2 september 2021 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik zat net te denken dat dit toch wel een heel ander beeld is dan de bikini's normaal
In het seizoen waar voor het eerst onbekend en bekend samen was (met oa imke en Carlos) konden de onbekenden de expeditie in komen als ze een individuele proef wonnen.quote:
quote:
Musicalsquote:
Hornbachquote:Op donderdag 2 september 2021 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe komen ze aan dat droge bamboe?
Ja, dat is waar. Maar was wel toen in aanloop naar de samensmeltingquote:Op donderdag 2 september 2021 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het seizoen waar voor het eerst onbekend en bekend samen was (met oa imke en Carlos) konden de onbekenden de expeditie in komen als ze een individuele proef wonnen.
Aangespoeld via het Suez kanaalquote:Op donderdag 2 september 2021 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Wist niet dat er bamboe groeide in Kroatië.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Gelukkig zijn die jaren houdbaar zonder koelkastquote:Op donderdag 2 september 2021 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Beetje raar
Straks vinden ze nog een big mac menu
En dan zeggen ze dat daar geheime ingrediënten in kunnen zitten, en dan durft niemand het te etenquote:Op donderdag 2 september 2021 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Beetje raar
Straks vinden ze nog een big mac menu
Neeee joh toch?quote:
Nee Imke mocht echt al in aflevering 3 4 ofzo aansluiten bij de kampen Carlos een week later de overige onbekenden sloten wel pas aan vlak voor of tijdens de samenvatting.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar was wel toen in aanloop naar de samensmelting
Oh in mijn herinnering duurde dat wel langerquote:Op donderdag 2 september 2021 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee Imke mocht echt al in aflevering 3 4 ofzo aansluiten bij de kampen Carlos een week later de overige onbekenden sloten wel pas aan vlak voor of tijdens de samenvatting.
Oh ja, wie was dat ook alweer destijds? Bizar om te zien toenquote:Op donderdag 2 september 2021 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat daar geheime ingrediënten in kunnen zitten, en dan durft niemand het te eten
Probeerde het me ook al te herinneren, maar kwam er niet opquote:Op donderdag 2 september 2021 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ja, wie was dat ook alweer destijds? Bizar om te zien toen![]()
Rob was de vorige keer al de sneuneusquote:Op donderdag 2 september 2021 21:17 schreef engine het volgende:
Rob![]()
Ze hebben wel allemaal een beetje een idee wat te doen. Normaal staan er altijd een paar beetje onbeholpen bij.
En fanatiek allemaal
Remy?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was het niet Remy Bonjaski ofzo?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Probeerde het me ook al te herinneren, maar kwam er niet op
quote:Op donderdag 2 september 2021 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rob was de vorige keer al de sneuneus
nu dus weer
quote:Op donderdag 2 september 2021 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Remi Bonjaski?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Probeerde het me ook al te herinneren, maar kwam er niet op
quote:Op donderdag 2 september 2021 21:21 schreef Ama het volgende:
Waar is de rest eigenlijk? Hebben jullie die vorige aflevering wel gezien?
quote:Op donderdag 2 september 2021 21:21 schreef Ama het volgende:
Donderdag deze groep, op zondag de andere.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:21 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat donderdag oud-deelnemers is, zondag de anderenquote:Op donderdag 2 september 2021 21:21 schreef Ama het volgende:
was je dit nu eerst in DTS aan het postenquote:Op donderdag 2 september 2021 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat donderdag oud-deelnemers is, zondag de anderen
Huh, nee, daar kom ik nooitquote:Op donderdag 2 september 2021 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
was je dit nu eerst in DTS aan het posten![]()
![]()
Maar dat is toch altijd wel?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind het stom dat ze gewoon alles krijgen, netten bamboe touw
Lijkt steeds meer te worden toch, eerst maakten ze wel flinke hutten en zo tochquote:
Ja denk omdat dat hier niet groeit?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat Bamboe is wel nieuw hoor
Hahaha ja wat was dat een debiele movequote:
BN'er s hè ...quote:Op donderdag 2 september 2021 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lijkt steeds meer te worden toch, eerst maakten ze wel flinke hutten en zo toch
Ik snap nog steeds niet wat hij dachtquote:
Dan maken ze maar een bed van takken die er wel groeien.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja denk omdat dat hier niet groeit?
Ja goed puntquote:Op donderdag 2 september 2021 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan maken ze maar een bed van takken die er wel groeien.
Of geen bed.. .. Tis fokking geen vakantie
quote:
Doe je ook mee aan de Fok-editie?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:29 schreef greysbones het volgende:
schijnt toch wel heel zwaar te worden
Oh nee water verdampt natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2021 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had ook wel gedacht eigenlijk dat zout verdampt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 september 2021 21:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Grappig dat zowel Loiza als Loek meedoen net als in De Verraders. Zal ze hem weer eruit proberen te werken 'omdat haar intuitie dat zegt' ?
Ja was niet zo slimquote:Op donderdag 2 september 2021 21:30 schreef Doevelaer het volgende:
Rob probeert zich zo te bewijzen, zo sneu dit![]()
Hij dacht toch dat het zou worden aangevuld ..... meen ik zoietsquote:Op donderdag 2 september 2021 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat hij dacht
Denk ik ook.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dennis geeft op, omdat hij ziek is?
Ja maar heb je dan ooit ER gezienquote:Op donderdag 2 september 2021 21:32 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Hij dacht toch dat het zou worden aangevuld ..... meen ik zoiets
Naah.. daar vind ik weinig aanquote:Op donderdag 2 september 2021 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil meer van Nicolette zien.
quote:
Tof dan heb ik nog wat leuks terug te kijkenquote:
Op naar Google dan om haar Playboyreportage op te zoeken. Doos tissues erbij..quote:Op donderdag 2 september 2021 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil meer van Nicolette zien.
Als dat het is trekt ik wel m'n gejuich in hoorquote:Op donderdag 2 september 2021 21:38 schreef DKUp het volgende:
Dan heeft hij waarschijnlijk weer een tia in Kroatië gekregen. Hij zei al dat het geen leugen was dat hij een tia kreeg een paar maanden geleden.
Groetjes terug!quote:Op donderdag 2 september 2021 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallo hallo.
Ik was het dus vergeten. Maar ik zet nu de aflevering aan via de app.
Wietze mag er wat mij betreft weer direct uit.
Groetjes.
Eens merkte ik ook vanavond.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Van mij hadden die ouddeelnemers echt niet gehoeven, maakt het programma veel te langdradig... Ik merk dat ik ook weinig zin heb in twee afleveringen per week.
Denk sowieso wel dat de balkproef meer een vrouwen- dan mannenproef is. Mannen hebben meestal toch grotere/lompere voeten. Van de winnaars van afgelopen seizoenen van de balkproef, kan ik me ook bijna alleen maar vrouwen herinneren (o.a. Soundos, Eva Cleven, OBN'er Laurie). Alleen Akwasi won de balkproef afgelopen jaren als man.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel typisch dat de dragers er als eerste af liggen.
Ja, dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Denk sowieso wel dat de balkproef meer een vrouwen- dan mannenproef is. Mannen hebben meestal toch grotere/lompere voeten. Van de winnaars van afgelopen seizoenen van de balkproef, kan ik me ook bijna alleen maar vrouwen herinneren (o.a. Soundos, Eva Cleven, OBN'er Laurie). Alleen Akwasi won de balkproef afgelopen jaren als man.
Soundos heeft ook niet echt poezelige voetjes...quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad.
Dit is weer een grote mislukking (lol)quote:Op donderdag 2 september 2021 21:30 schreef Doevelaer het volgende:
Rob probeert zich zo te bewijzen, zo sneu dit![]()
Soundos is een reuzin. Die heeft echt geen poezelige kleine voeten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Denk sowieso wel dat de balkproef meer een vrouwen- dan mannenproef is. Mannen hebben meestal toch grotere/lompere voeten. Van de winnaars van afgelopen seizoenen van de balkproef, kan ik me ook bijna alleen maar vrouwen herinneren (o.a. Soundos, Eva Cleven, OBN'er Laurie). Alleen Akwasi won de balkproef afgelopen jaren als man.
Dat is wel waarquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Soundos is een reuzin. Die heeft echt geen poezelige kleine voeten.
Denk dat vrouwen misschien vaker vertrouwen in zichzelf hebben omdat ze aan yoga doen en daardoor beter zitten qua mindset.
Ja nee zeg, dat kan natuurlijk zomaar niet hèquote:Op zondag 5 september 2021 16:04 schreef Prisha het volgende:
Ik kon t afgelopen donderdag niet zien en ook vanavond gaat t niet lukken. Ben sociaal aan het doen![]()
Veel plezier
quote:Op zondag 5 september 2021 16:04 schreef Prisha het volgende:
Ik kon t afgelopen donderdag niet zien en ook vanavond gaat t niet lukken. Ben sociaal aan het doen![]()
Veel plezier
me 2quote:Op zondag 5 september 2021 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het toch apart ipv de bikini's e.d. nu de warme kleding.
Ik zie dat als iets positiefs.quote:Op zondag 5 september 2021 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu kan ik me niet ergeren aan rob, wietze, do![]()
Zij hadden geen bamboe gekregen van de productie gevonden.quote:
quote:Op zondag 5 september 2021 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zij hadden geen bamboe gekregen van de productie gevonden.
Wel grappig dat in de intro wel heel veel zonnige bikinishots zittenquote:Op zondag 5 september 2021 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het toch apart ipv de bikini's e.d. nu de warme kleding.
Iedereen moest minimaal een keer in bikini voor deze shots.quote:Op zondag 5 september 2021 20:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel grappig dat in de intro wel heel veel zonnige bikinishots zitten
Ja lijkt mij wel voor zulke dingen of als ze op een zeeegel stappen oidquote:Op zondag 5 september 2021 20:08 schreef Meke het volgende:
Ik neem toch aan dat er in zo'n geval wel 's nachts productie bereikbaar is? Hoewel er bij een tia volgens mij niet zoveel is wat je op zo'n moment kunt doen volgens mij
Ja preciesquote:Op zondag 5 september 2021 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lijkt mij wel voor zulke dingen of als ze op een zeeegel stappen oid
Hier was de zomer ook niet bepaald warmquote:Op zondag 5 september 2021 20:12 schreef Momo het volgende:
Wanneer is dit opgenomen? Normaal is het warm in de zomer daar. Is dit april ofzo?
Ik zou het wel jammer vinden. Dan heeft hij ook echt niks kunnen laten zien.quote:Op zondag 5 september 2021 20:17 schreef Meke het volgende:
(Ik gun hem niet deze exit trouwens, maar ben er niet heel rouwig om dat hij weggaat)
Ik dacht mei / juni. Dan kan het daar heel wisselend zijn met vooral koude nachtenquote:Op zondag 5 september 2021 20:12 schreef Momo het volgende:
Wanneer is dit opgenomen? Normaal is het warm in de zomer daar. Is dit april ofzo?
Nee dat is ook weer zo. Ook genoeg mensen die ineens best mee bleken te vallenquote:Op zondag 5 september 2021 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou het wel jammer vinden. Dan heeft hij ook echt niks kunnen laten zien.
Ik vind het een onsympathieke gastquote:
Ik ook, vooral als dat betekent dat John in z'n eentje op het eiland achterblijftquote:Op zondag 5 september 2021 20:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik gun eva het volledig om terug te keren
Ja en ze blijft gewoon zo positief en high energy bij hem best knapquote:Op zondag 5 september 2021 20:28 schreef Meke het volgende:
I
[..]
Ik ook, vooral als dat betekent dat John in z'n eentje op het eiland achterblijft
Ja eerste ep alquote:
Ja hij kon een snauw van mij krijgenquote:Op zondag 5 september 2021 20:32 schreef Momo het volgende:
Lijkt mij heel irritant als iemand met je wil praten tijdens zoiets
Ja Nicolettequote:
Wie is dat danquote:Op zondag 5 september 2021 20:41 schreef Stepperoller het volgende:
Glimworm is geobsedeerd met Dennis
Ik kan me niet voorstellen dat ze achter de schermen niet nog een keer de proef uitgelegd krijgenquote:
Betwijfel hetquote:
Ja dat krijgen ze sowieso, en dan mogen ze ook vragen stellen etcquote:Op zondag 5 september 2021 20:42 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze achter de schermen niet nog een keer de proef uitgelegd krijgen
Leave Stefano alonequote:Op zondag 5 september 2021 20:44 schreef Stepperoller het volgende:
Aan wie zou Annemiek zich ergeren? Stefano?
Of jasper als die daar zitquote:Op zondag 5 september 2021 20:44 schreef Stepperoller het volgende:
Aan wie zou Annemiek zich ergeren? Stefano?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |