Die wil ikquote:Op woensdag 1 september 2021 14:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zag ze geloof ik bij @:CrazyDutchPunk 's bf langskomen en toen wilde ik ze ook.
https://www.ah.nl/product(...)gne-milka-kruidnoten
[ afbeelding ]
Oost-Nederlands was te lang.quote:
Roger, de man die alles weet van jaartallen en bijbehorende feitjes… en dan dit niet zien.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit achter die cijfers gezocht.
Ik dacht dat ze gewoon random waren.
Het jaar 40986 is nog wel een eindje weg.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:19 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Roger, de man die alles weet van jaartallen en bijbehorende feitjes… en dan dit niet zien.![]()
Teleurstellend wel.
Alles ten westen van de IJssel is gewoon de Randstad!quote:Op donderdag 2 september 2021 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu alleen nog wachten op West-Holland en we zijn compleet.
Ja, dat klopt toch ook?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alles ten westen van de IJssel is gewoon de Randstad!
Dus West-Holland is de Randstad? Dus jij woont eigenlijk ook in de Randstadquote:Op donderdag 2 september 2021 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt toch ook?
Nee, want daar liggen al Noord- en Zuid-Holland. Iets kan niet zowel Noord- of Zuid-Holland zijn en ook nog eens West-Holland.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus West-Holland is de Randstad? Dus jij woont eigenlijk ook in de Randstad
Ja, het is niet dat er geen plannen voor bestaan.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu alleen nog wachten op West-Holland en we zijn compleet.
Alles? Dus ook Engeland en zo?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als we de Noordzee dan eerst leegvissen, dan leeft daar niks meer, kunnen we het daarna gerust gaan inpolderen.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het is niet dat er geen plannen voor bestaan.
[ afbeelding ]
https://liefdevoorholland(...)g-deel-noordzee-kan/
Zou alleen wel desastreus zijn voor alles wat daar leeft natuurlijk.
Kunnen we niet beginnen met gewoon de oude plannen voor het Markermeer er weer bij te pakken i.p.v. dit.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het is niet dat er geen plannen voor bestaan.
[ afbeelding ]
https://liefdevoorholland(...)g-deel-noordzee-kan/
Zou alleen wel desastreus zijn voor alles wat daar leeft natuurlijk.
Maar dat is maar een klein stukje, Nederland denkt graag groots.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kunnen we niet beginnen met gewoon de oude plannen voor het Markermeer er weer bij te pakken i.p.v. dit.
Hebben we ook geen last meer van Urkquote:Op donderdag 2 september 2021 15:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoeven we ons ook geen zorgen meer te maken of we met dat pulsvissen door kunnen, want dit wordt natuurlijk een grote brakke en dode bende in dat meer. Dan hebben we dus helemaal geen visserij meer nodig.
Natte droom van Cora van Mora van Infrastructuur zonder milieuzaken.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoeven we ons ook geen zorgen meer te maken of we met dat pulsvissen door kunnen, want dit wordt natuurlijk een grote brakke en dode bende in dat meer. Dan hebben we dus helemaal geen visserij meer nodig.
🤮quote:Op donderdag 2 september 2021 15:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hebben we ook geen last meer van UrkAl krijg je er dan wel nog meer Volendamse zangers bij.
Fries-Vlaanderen lijkt me dat dit Robrecht moet zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:18 schreef ijs_beer het volgende:
Oost-Holland?En wat is Fries-Vlaanderen dan precies?
quote:Robrecht de Fries was de tweede zoon van graaf Boudewijn V van Vlaanderen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Robrecht_I_de_Fries
Sturen we dat volk gewoon allemaal naar Ierland, gaan ze daar maar vissen.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hebben we ook geen last meer van UrkAl krijg je er dan wel nog meer Volendamse zangers bij.
Alleen al daarom moet BBB nooit in een regering komen, mevrouw vd Plas gaat helemaal weg zijn van deze plannen.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Natte droom van Cora van Mora van Infrastructuur zonder milieuzaken.
Niet weten dat de aarde plat isquote:Op donderdag 2 september 2021 14:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alles? Dus ook Engeland en zo?![]()
Waarbij natuurlijk meteen om de hoek komt dat als je die lijn naar het westen maar ver genoeg doortrekt alles ten oosten van de IJssel ook ineens ten westen van de IJssel komt te liggen.
quote:
quote:
Ben je weer die speciale thee aan het drinken die je ook altijd drinkt voordat je ineens je vriend met duiven ziet knuffelen?quote:Op donderdag 2 september 2021 15:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet weten dat de aarde plat is
Oranje gekte?quote:
Nee, ik kan soms via de laptop niet posten. Dan moet ik eerst de naam van het topic weghalen uit de URL en alleen het nummer laten staan.quote:
Ik neem wel vaak een "high tea"quote:Op donderdag 2 september 2021 15:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben je weer die speciale thee aan het drinken die je ook altijd drinkt voordat je ineens je vriend met duiven ziet knuffelen?
Is dit de tegenhanger van het Randstadse "De achterhoek begint na Utrecht"?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |