Waar heb je het over? Verdacht of niet maakt geen reet uit, zolang er geen bewijs is blijft je stelling onbewezen.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In de meest blauwe staten deed Hillary Clinton het beter dan Biden. Behalve in een aantal stedelijke blauwe gebieden overcompenseerde Biden de verliezen die hij in de rest van het land gemaakt had ten opzichte van Hillary Clinton.
Niks verdachts aan man.
En toevallig waren dit de steden in gebieden waar de democraten een overwinning nodig hadden om te kunnen winnen.
Niks verdachts aan man.
Oh ja. En dit waren toevallig staten waar ze gestopt waren met tellen.
Niks verdachts aan man.
Oh ja. En dit waren toevallig staten waar nog geen uitslag was op verkiezingsavond en waarna nog poststemmen geaccepteerd werden.
Niks verdachts aan man.
En dit waren ook nog steden waar toezichthouders geweerd werden. Philadelphia/Pittsburg/etc.
Niks verdachts aan man.
En dit waren ook nog steden met een rijke historie met frauduleuze bestuurders.
Niks verdachts aan man.
En Florida was een "likely win" state voor Biden, terwijl Georgia "safe" state was voor Trump. Normaal doet een van de 2 het landelijk beter dan verwacht. Maar nu draaide het in 2 staten compleet om. Waarbij 1 staat een winnaar had op verkiezingsavond (Trump in Florida) terwijl ze in Georgia gestopt waren en dagen later nog bakken met stemmen binnenkwamen waardoor Biden nipt Georgia kon winnen.
Niks verdachts aan man.
Als jij het allemaal zo normaal vindt, leg het dan eens uit. Geef eens 1 fatsoenlijk argument.
Als je niet weet hoe de procedure werkt en ook geen flauw benul hebt van de dynamiek onder verschillende groepen stemmers in (van elkaar) verschillende staten oiv talloze factoren en in een veranderende wereld vind je al gauw alles verdacht wat de vorige keer (4 jaar geleden) anders was.quote:Op zaterdag 4 september 2021 03:19 schreef illusions het volgende:
Wat een uiterst simpele gedachtengang.
"Ik vind het verdacht, ik begrijp niet hoe dit of dat kan, derhalve kan het niet zo zijn."
Je vindt 100 dingen verdacht, maar kunt keer op keer geen enkel bewijs vinden, laat staan aandragen. Gaat er dan geen belletje bij je rinkelen ofzo?
En dit moet ie dan 3 jaar volhouden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 05:29 schreef Kijkertje het volgende:
Trump is al aan het pronken met de voor hem buitengewoon gunstige poll.
Nomineer mij!
[ twitter ]
Wat beweerde hij dan nog meer over Sandy Hook waar hij volgens jou 'gelijk' in zou kunnen hebben?quote:
Dat ligt er maar net aan wat het doel is. Als de neerwaartse spriaal richting het communisme het doel is, dan gaat de economie inderdaad als een tierelier. Diegenen die daadwerkelijk verstand hebben van economie, die maken zich zorgen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk. Ik vernam hier recent nog dat de economie zogenaamd als een tierelier zou gaan, specifiek dankzij Biden.
U.S. second-quarter growth likely to be revised higher after slew of strong dataquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk. Ik vernam hier recent nog dat de economie zogenaamd als een tierelier zou gaan, specifiek dankzij Biden.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Jobs report disappoints — only 235,000 positions added vs. expectations of 720,000
Tegenvallende cijfers. Torenhoge inflatie. Mensen die niet worden gemotiveerd te werken. Bidenomics!
Ik ben oprecht nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat beweerde hij dan nog meer over Sandy Hook waar hij volgens jou 'gelijk' in zou kunnen hebben?
Je zou bijna denken dat Corona daar een behoorlijk aandeel in heeft. Oh, dat wordt zelfs genoemd in het artikel. Tjonge.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Jobs report disappoints — only 235,000 positions added vs. expectations of 720,000
Tegenvallende cijfers. Torenhoge inflatie. Mensen die niet worden gemotiveerd te werken. Bidenomics!
Ik was ook nieuwsgierig, maar jij had blijkbaar geen zin om daar wat mee te doen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Ik ben oprecht nieuwsgierig.
Ik stel toch gewoon een normale vraag?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:18 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik was ook nieuwsgierig, maar jij had blijkbaar geen zin om daar wat mee te doen.
Hehe tenminste iets waar we het over eens zijn..quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is niet de schuld van Covid. Het is de schuld van het slechte Covid-beleid.
Ja, zoals in Texas, Florida en de andere red states, toch?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is niet de schuld van Covid. Het is de schuld van het slechte Covid-beleid.
Enig idee waarom Donald Trump dit niet deed?quote:Joe Biden tells FBI to release files on 9/11 investigation – and possible Saudi links
Joe Biden has announced the wholesale review and declassification of files from the investigation into the 9/11 attack, in response to intense pressure from Congress and victims’ families currently suing Saudi Arabia.
“As the 20th anniversary of 9/11 approaches, the American people deserve to have a fuller picture of what their government knows about those attacks,” an executive order issued on Friday said.
https://www.theguardian.c(...)-investigation-saudi
Paarden ontwormer?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:29 schreef xpompompomx het volgende:
Precies, iedereen aan de paarden ontwormer!
Een daadwerkelijk standpunt innemen is natuurlijk teveel gevraagd. Je zou immers maar kleur bekennen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
Interessante aanname. Maar volgens mij probeer je hier voornamelijk jouw dubbele standaard op anderen te projecteren.
Dat is in deze niet nodig, ik constateer slechts iets.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Een daadwerkelijk standpunt innemen is natuurlijk teveel gevraagd. Je zou immers maar kleur bekennen.
Ik zou niet zo zeer naar één specifiek persoon willen wijzen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Blijkbaar moet ik zelf weer het goede voorbeeld geven. Wie verantwoordelijk is voor opleving van het coronavirus, ligt volledig aan de omstandigheden.
Wat is voldoende? In Israël liggen er velen volledig gevaccineerden in de ziekenhuizen. Je gaat er hier vanuit dat vaccinatie 100% bescherming biedt, dat is niet het geval, sterker nog, de bescherming neemt per maand af. Dat wil zeggen dat mensen die bijvoorbeeld in Maart van dit jaar zijn gevaccineerd nu alweer een redelijk risico lopen. Dan zit je in een land als de VS, met veel dikke en ongezonde mensen al snel met een probleem.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Worden er voldoende mensen gevaccineerd? Zo nee, hoe komt dat dan? Is dat de schuld van de federale overheid of doet het staatsbestuur niet voldoende zijn best om inwoners te overtuigen een prikje te nemen?
Er is geen vaccin wat 100% bescherming biedt, veel versies zitten tussen de 90 en 97% maar er zijn ook een groot aantal wat zelfs nog minder effectief is.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is in deze niet nodig, ik constateer slechts iets.
[..]
Ik zou niet zo zeer naar één specifiek persoon willen wijzen.
[..]
Wat is voldoende? In Israël liggen er velen volledig gevaccineerden in de ziekenhuizen. Je gaat er hier vanuit dat vaccinatie 100% bescherming biedt, dat is niet het geval, sterker nog, de bescherming neemt per maand af. Dat wil zeggen dat mensen die bijvoorbeeld in Maart van dit jaar zijn gevaccineerd nu alweer een redelijk risico lopen. Dan zit je in een land als de VS, met veel dikke en ongezonde mensen al snel met een probleem.
Vaccinatie biedt niet zozeer bescherming tegen besmetting, maar verkleint de kans op complicaties en ziekenhuisopname. Daar moeten we ons ook op richten. Want dat mensen ziek worden hoeft geen probleem te zijn. Het wordt pas ernstig als de ziekenhuizen doorstromen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is in deze niet nodig, ik constateer slechts iets.
[..]
Ik zou niet zo zeer naar één specifiek persoon willen wijzen.
[..]
Wat is voldoende? In Israël liggen er velen volledig gevaccineerden in de ziekenhuizen. Je gaat er hier vanuit dat vaccinatie 100% bescherming biedt, dat is niet het geval, sterker nog, de bescherming neemt per maand af. Dat wil zeggen dat mensen die bijvoorbeeld in Maart van dit jaar zijn gevaccineerd nu alweer een redelijk risico lopen. Dan zit je in een land als de VS, met veel dikke en ongezonde mensen al snel met een probleem.
Enig idee hoeveel de wereldpopulatie is gegroeid sinds er vaccinaties bestaan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Geef eens een goede reden waarom je je normaal werkende immuunsysteem om zou ruilen voor een Big Pharma abonnement, dat qua updates achter loopt op de natuur? Dat minder effectief is dan de natuur? Dat duurder is dan de natuur?
Honkwaardig.
3rd conservative radio host who condemned vaccines dies of Covidquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Geef eens een goede reden waarom je je normaal werkende immuunsysteem om zou ruilen voor een Big Pharma abonnement, dat qua updates achter loopt op de natuur? Dat minder effectief is dan de natuur? Dat duurder is dan de natuur?
Honkwaardig.
Enig idee hoeveel de wereldpopulatie is gegroeid sinds er betere hygiëne en sanitaire voorzieningen zijn?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel de wereldpopulatie is gegroeid sinds er vaccinaties bestaan?
Het zal je verbazen!
Eind jaren 90 zat de wereld bol nog op 6 miljard mensen nu gaan we al richting de 8 miljard.
Ik zeg niet dat vaccins de grote oorzaak is.
Maar heeft wel een groot aandeel gehad.
"of covid" of "with covid"? En dan nog werkt het immuunsysteem beter. Vooral als het op "varianten" aankomt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
3rd conservative radio host who condemned vaccines dies of Covid
Omdat je immuunsysteem niet per se is opgewassen tegen covid. En weten dat het vaccin effect heeft.
Maar zoals ik vaker heb aangegeven: als jij je niet wil laten vaccineren, dan moet je dat helemaal zelf weten.
Aangezien ziekenhuizen volstromen en IC's overbelast raken, valt de effectiviteit van dat immuunsysteem vies tegen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:53 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel de wereldpopulatie is gegroeid sinds er betere hygiëne en sanitaire voorzieningen zijn?
[..]
"of covid" of "with covid"? En dan nog werkt het immuunsysteem beter. Vooral als het op "varianten" aankomt.
Dat is nagenoeg het zelfde.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:53 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel de wereldpopulatie is gegroeid sinds er betere hygiëne en sanitaire voorzieningen zijn?
[..]
"of covid" of "with covid"? En dan nog werkt het immuunsysteem beter. Vooral als het op "varianten" aankomt.
Och, ten tijde van het vertek van Trump was het ook dramatisch. Een dieptepunt die in decennia niet was bereikt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Dat is exact wat jij hier doet. In een optimistische bui zou ik het een mooi staaltje zelfkennis noemen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
Maar volgens mij probeer je hier voornamelijk jouw dubbele standaard op anderen te projecteren.
Verre van eigenlijk. Daar zit je dus nogal mis, maar dat is natuurlijk bij jou wel vaker het geval.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:25 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat is exact wat jij hier doet. In een optimistische bui zou ik het een mooi staaltje zelfkennis noemen.
Ik denk eerder dat de wereldpopulatie daalt wanneer vaccinatie wereldwijd echt consistent wordt toegepast. Gezinnen in onderontwikkelde gebieden nemen dan namelijk geen X aantal extra kinderen als pensioenvoorziening.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel de wereldpopulatie is gegroeid sinds er vaccinaties bestaan?
Het zal je verbazen!
Eind jaren 90 zat de wereld bol nog op 6 miljard mensen nu gaan we al richting de 8 miljard.
Ik zeg niet dat vaccins de grote oorzaak is.
Maar heeft wel een groot aandeel gehad.
Doctor says ERs overwhelmed with people overdosing on livestock drug ivermectin to treat COVID-19quote:
Kan, maar heeft ook beetje te maken met andere aspecten.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de wereldpopulatie daalt wanneer vaccinatie wereldwijd echt consistent wordt toegepast. Gezinnen in onderontwikkelde gebieden nemen dan namelijk geen X aantal extra kinderen als pensioenvoorziening.
"The ERs are so backed up that gunshot victims were having hard times getting to facilities where they can get definitive care and be treated," McElyea told the outlet.quote:
quote:
Zou het?quote:"I don't know why it is that Senator Fann goes out of her way to find unqualified people to do this work," said Benny White, a longtime Republican data analyst in southern Arizona who lost a bid in November to become Pima County recorder. "It might be that she is looking for a particular result."
Ivermectin is niet slechts een 'paarden ontwormer'. Dat is een medicatie die net zo goed voor mens als voor dier wordt gebruikt. Of het ook daadwerkelijk werkt tegen Covid wordt nog onderzocht en geeft tot op heden wisselende resultaten. Maar er worden desondanks veel rare clickbait titels gebruikt door bepaalde media. En dat voor een medicatie die ooit nog de Nobelprijs heeft gewonnen. Dit geeft maar weer eens aan dat de MSM fantasten hier lang niet zo goed geïnformeerd zijn als men denkt.quote:
Dan ben je dus een gigantische randdebiel als je dat spul gaat nemen om corona te bestrijden, om maar te zwijgen over idioten die zichzelf vervolgens teveel toedienen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ivermectin is niet slechts een 'paarden ontwormer'. Dat is een medicatie die net zo goed voor mens als voor dier wordt gebruikt. Of het ook daadwerkelijk werkt tegen Covid wordt nog onderzocht en geeft tot op heden wisselende resultaten. Maar er worden desondanks veel rare clickbait titels gebruikt door bepaalde media. En dat voor een medicatie die ooit nog de Nobelprijs heeft gewonnen. Dit geeft maar weer eens aan dat de MSM fantasten hier lang niet zo goed geïnformeerd zijn als men denkt.
Dat is wel een ietwat gekke sprong. In dit geval is allesbehalve duidelijk of het daadwerkelijk een effectief middel is. Dat sluit niet uit dat er medicatie is wat wel werkzaam is tegen meerdere kwalen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen wanneer mensen medicatie voor pulmonale hypertensie nemen voor erectiestoornissen. Alsof medicatie voor meer dan een kwaal effectief kan zijn. Die gekke wetenschapontkenners toch. En artsen geen flauw benul hebben.
Ah, het is de schuld van de MSM dat men met experimentele drugs aan het knoeien is geslagen!quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ivermectin is niet slechts een 'paarden ontwormer'. Dat is een medicatie die net zo goed voor mens als voor dier wordt gebruikt. Of het ook daadwerkelijk werkt tegen Covid wordt nog onderzocht en geeft tot op heden wisselende resultaten. Maar er worden desondanks veel rare clickbait titels gebruikt door bepaalde media. En dat voor een medicatie die ooit nog de Nobelprijs heeft gewonnen. Dit geeft maar weer eens aan dat de MSM fantasten hier lang niet zo goed geïnformeerd zijn als men denkt.
Het gaat dan ook hierom:quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen wanneer mensen medicatie voor pulmonale hypertensie nemen voor erectiestoornissen. Alsof medicatie voor meer dan een kwaal effectief kan zijn. Die gekke wetenschapontkenners toch. En artsen geen flauw benul hebben.
Als er dan vervolgens op de IC belanden omdat ze dat spul op eigen houtje nemen, gaat er toch echt iets mis.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:49 schreef HowardRoark het volgende:
Of het ook daadwerkelijk werkt tegen Covid wordt nog onderzocht en geeft tot op heden wisselende resultaten.
Maar het middel heeft een nobelprijs gekregen, dus er moet toch iets goed aan zijn!quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, het is de schuld van de MSM dat men met experimentele drugs aan het knoeien is geslagen!
Dekselse MSM en hun volgers ook.
Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, het is de schuld van de MSM dat men met experimentele drugs aan het knoeien is geslagen!
Dekselse MSM en hun volgers ook.
Nee hoor, dat is helemaal niet gek. Want in de argumentatie die wordt gebruikt, lijkt het alsof mensen het onmogelijk achten dat medicatie op meerdere fronten effectief kan zijn. Als dat de kern van de argumentatie en het denken is, dan argumenteren die mensen vanuit een positie van complete onwetendheid. Het lijkt er op dat ze vooral na willen praten in plaats van na willen denken. En waarom zou effectiviteit van Ivermectin niet voor Covid kunnen gelden? Er zijn een hoop artsen die het aanraden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:54 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat is wel een ietwat gekke sprong. In dit geval is allesbehalve duidelijk of het daadwerkelijk een effectief middel is. Dat sluit niet uit dat er medicatie is wat wel werkzaam is tegen meerdere kwalen.
Je repertoir is wel erg beperkt he?quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt.
En als een arts het voorschrijft gaat Links ook enorm door het lint. Zie Joe Rogan bijvoorbeeld. En terecht dat ze door het lint gaan. Zitten ze allemaal aan het immuunsysteem-abonnement, en dan blijkt dat er gewoon goedkope medicatie is. Dan sta je voor lul.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat dan ook hierom:
[..]
Als er dan vervolgens op de IC belanden omdat ze dat spul op eigen houtje nemen, gaat er toch echt iets mis.
Neuh, dat kan prima, maar dan wel onder voorwaarde dat dat uitvoerig wordt getest en goedgekeurd. Dat is hier nog niet gebeurd en dus ook niet heel verstandig om dat dan te adviseren.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:00 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is helemaal niet gek. Want in de argumentatie die wordt gebruikt, lijkt het alsof mensen het onmogelijk achten dat medicatie op meerdere fronten effectief kan zijn.
Lijkt mij ook niet heel wenselijk dat een arts dergelijke medicatie gaat voorschrijven, terwijl nog niet duidelijk is of het effect heeft. Dat gezegd hebbende: als Amerikanen massaal dat spul willen nemen om corona te bestrijden, dan moeten ze dat vooral doen. Ik lig daar verder niet wakker van.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En als een arts het voorschrijft gaat Links ook enorm door het lint. Zie Joe Rogan bijvoorbeeld. En terecht dat ze door het lint gaan. Zitten ze allemaal aan het immuunsysteem-abonnement, en dan blijkt dat er gewoon goedkope medicatie is. Dan sta je voor lul.
Verre van. Maar misschien komt het zo over, immers is discussiëren met links en progressief georiënteerden is vaak een soort vicieuze cirkel waarbij er eerst wordt getracht de ander woorden in de mond leggen, om vervolgens hevig gepikeerd over te gaan tot ontkenning, gaslighting en projectie als er door dit trucje heen wordt geprikt. Eigenlijk wel apart dat vermeend enorm intelligente mensen enkel dit hebben als weerwoord.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Je repertoir is wel erg beperkt he?
Het toont voornamelijk aan dat het natuurlijk veel meer betreft dan enkel een simpel ontwormingsmiddel voor dieren.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:59 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Maar het middel heeft een nobelprijs gekregen, dus er moet toch iets goed aan zijn!
Daar was men inderdaad woedend over. Alles moest er uit de kast worden gehaald om Joe Rogan te bespotten. Apart toch ook dat voornamelijk weer die Linksigen heel orthodox zijn omtrent bepaalde Covid gerelateerde zaken. Het blijft een bijzondere groep mensen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
En als een arts het voorschrijft gaat Links ook enorm door het lint. Zie Joe Rogan bijvoorbeeld. En terecht dat ze door het lint gaan. Zitten ze allemaal aan het immuunsysteem-abonnement, en dan blijkt dat er gewoon goedkope medicatie is. Dan sta je voor lul.
Eh, niet echt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:12 schreef HowardRoark het volgende:
Het toont voornamelijk aan dat het natuurlijk veel meer betreft dan enkel een simpel ontwormingsmiddel voor dieren.
quote:The 2015 Nobel prize for the discovery of ivermectin (IVM) and an antimalarial treatment was the Nobel committee’s first award for treatment agents for infectious diseases since the one in 1952 for streptomycin. A macrocyclic lactone of multifaceted potency, IVM as deployed worldwide since 1987 has made major inroads against two devastating tropical diseases, onchocerciasis and lymphatic filariasis.
Voor parasitaire ziekten, ja. Niet voor Covid19.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:19 schreef QuidProJoe het volgende:
Alsof de effecten van de immuunsysteem-abonnementen duidelijk zijn. Nou ja, vooral het gebrek aan effect is duidelijk. Ivermectin lijkt in de praktijk beter te werken dan de immuunsysteem-abonnementen. Maar gek genoeg lijkt dat vooral te gebeuren in landen waar de globaal-socialistische agenda geen prioriteit heeft.
Gelukkig vindt (vond?) de CDC Ivermectin goed genoeg voor mensen met rare kleurtjes.
Ah, bedankt voor de uitleg. Hoe weet je dit, discussieer je veel met links- en progressief georiënteerden? Waarom doe je dat eigenlijk als je het zo vervelend vindt?quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Verre van. Maar misschien komt het zo over, immers is discussiëren met links en progressief georiënteerden is vaak een soort vicieuze cirkel waarbij er eerst wordt getracht de ander woorden in de mond leggen, om vervolgens hevig gepikeerd over te gaan tot ontkenning, gaslighting en projectie als er door dit trucje heen wordt geprikt. Eigenlijk wel apart dat vermeend enorm intelligente mensen enkel dit hebben als weerwoord.
Er zijn heel veel medicijnen die meer dan enkel ontwormingsmiddel zijn, dat betekent natuurlijk niet direct dat wappies het maar moeten gaan slikken, op hoop van goede zegen.quote:Het toont voornamelijk aan dat het natuurlijk veel meer betreft dan enkel een simpel ontwormingsmiddel voor dieren.
Oh ja? Is dat al uitgesloten? Er zijn genoeg onderzoeken die iets anders zeggen. Probeer het Ivermectin-vraagstuk meer door een wetenschappelijke bril te bekijken, in plaats van een politieke.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Voor parasitaire ziekten, ja. Niet voor Covid19.
Oke, heb je een link naar een van deze onderzoeken?quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:55 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Oh ja? Is dat al uitgesloten? Er zijn genoeg onderzoeken die iets anders zeggen. Probeer het Ivermectin-vraagstuk meer door een wetenschappelijke bril te bekijken, in plaats van een politieke.
Er zit nogal een verschil tussen 'niet uitgesloten' en 'adviseren als medicijn'. Het is ook niet uitgesloten dat het ALS geneest, maar dat wil nog niet zeggen dat je bij een willekeurige ziekte maar willekeurige medicatie moet gaan slikken.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:55 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Oh ja? Is dat al uitgesloten? Er zijn genoeg onderzoeken die iets anders zeggen. Probeer het Ivermectin-vraagstuk meer door een wetenschappelijke bril te bekijken, in plaats van een politieke.
Jij zei dat het niet voor Covid werkt. En als het niet voor Covid werkt, dan is het toch uitgesloten?quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:01 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil tussen 'niet uitgesloten' en 'adviseren als medicijn'. Het is ook niet uitgesloten dat het ALS geneest, maar dat wil nog niet zeggen dat je bij een willekeurige ziekte maar willekeurige medicatie moet gaan slikken.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:03 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Jij zei dat het niet voor Covid werkt. En als het niet voor Covid werkt, dan is het toch uitgesloten?
quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, dat kan prima, maar dan wel onder voorwaarde dat dat uitvoerig wordt getest en goedgekeurd. Dat is hier nog niet gebeurd en dus ook niet heel verstandig om dat dan te adviseren.
Het kan werken voor Covid, maar het werkt niet? En welk effect heeft goedkeuring op de effectiviteit?quote:
Je weet toch dat sekteleden geen bewijs nodig hebben?quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:16 schreef Ludachrist het volgende:
Nog altijd geen wetenschappelijke bron gezien.
Sekteleden?quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Je weet toch dat sekteleden geen bewijs nodig hebben?
Als je gelooft in fraude, is dat genoeg.
Als je gelooft in ivermectin, is dat genoeg.
Je hoeft er enkel in te geloven, en dan is dat prima, geen bewijs nodig! Gek genoeg maken ze anderen uit voor religieuzen.
Lijkt me wel zo handig om dat eerst eens te onderzoeken alvorens aan te raden als medicijn.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het kan werken voor Covid, maar het werkt niet? En welk effect heeft goedkeuring op de effectiviteit?
quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Probeer het Ivermectin-vraagstuk meer door een wetenschappelijke bril te bekijken, in plaats van een politieke.
Waarom raden zo veel artsen het aan? Omdat ze geen onderzoek hebben gedaan? En verder:Acht je het mogelijk dat Ivermectin onderzoeken gesaboteerd worden door bedrijven die hun miljardenwinsten voor boosters zien verdampen? Of de politiek die de globaal-socialistische droom ziet verdampen? De media die hun angstporno zien verdampen? En waarom zeg je dat Ivermectin niet werkt voor Covid terwijl je ook zegt dat je het niet uit kan sluiten? Zet je activistische bril toch af.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:38 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo handig om dat eerst eens te onderzoeken alvorens aan te raden als medicijn.
[..]
Welke onderzoeken zijn zoal veelbelovend wat dat middel betreft?quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:43 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Waarom raden zo veel artsen het aan? Omdat ze geen onderzoek hebben gedaan? En verder:Acht je het mogelijk dat Ivermectin onderzoeken gesaboteerd worden door bedrijven die hun miljardenwinsten voor boosters zien verdampen? Of de politiek die de globaal-socialistische droom ziet verdampen? De media die hun angstporno zien verdampen? En waarom zeg je dat Ivermectin niet werkt voor Covid terwijl je ook zegt dat je het niet uit kan sluiten? Zet je activistische bril toch af.
Zoveel artsen? Wie dan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:43 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Waarom raden zo veel artsen het aan? Omdat ze geen onderzoek hebben gedaan? En verder:Acht je het mogelijk dat Ivermectin onderzoeken gesaboteerd worden door bedrijven die hun miljardenwinsten voor boosters zien verdampen? Of de politiek die de globaal-socialistische droom ziet verdampen? De media die hun angstporno zien verdampen? En waarom zeg je dat Ivermectin niet werkt voor Covid terwijl je ook zegt dat je het niet uit kan sluiten? Zet je activistische bril toch af.
quote:Merck (NYSE: MRK), known as MSD outside the United States and Canada, today affirmed its position regarding use of ivermectin during the COVID-19 pandemic. Company scientists continue to carefully examine the findings of all available and emerging studies of ivermectin for the treatment of COVID-19 for evidence of efficacy and safety. It is important to note that, to-date, our analysis has identified:
- No scientific basis for a potential therapeutic effect against COVID-19 from pre-clinical studies;
- No meaningful evidence for clinical activity or clinical efficacy in patients with COVID-19 disease, and;
- A concerning lack of safety data in the majority of studies.
We do not believe that the data available support the safety and efficacy of ivermectin beyond the doses and populations indicated in the regulatory agency-approved prescribing information.
Welke aantallen praten we over, en heb je nog links naar die onderzoeken voor ons?quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:43 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Waarom raden zo veel artsen het aan? Omdat ze geen onderzoek hebben gedaan?
Merck signs $1.2 billion deal with US government for experimental COVID treatmentquote:Op zaterdag 4 september 2021 19:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoveel artsen? Wie dan?
De producent van Ivermectin:
[..]
Er zijn zeker wel onderzoeken naar gedaan, maar de resultaten zijn wisselend (zoals, en ook). Dat is het issue. Maar uitstekend dat het onderzocht wordt, en ook prima als er artsen zijn die het voorschrijven, dit is al op relatief grote schaal voorgekomen in de VS.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welke aantallen praten we over, en heb je nog links naar die onderzoeken voor ons?
Dus je kan eigenlijk op basis van bestaand onderzoek niet concluderen of Ivermectin zinnig is als behandeling. Akkoord.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zijn zeker wel onderzoeken naar gedaan, maar de resultaten zijn wisselend (zoals, en ook). Dat is het issue. Maar uitstekend dat het onderzocht wordt, en ook prima als er artsen zijn die het voorschrijven, dit is al op relatief grote schaal voorgekomen in de VS.
Ik dacht dat je, met de opmerkingen over artsen en onderzoek, ook feiten had. Goed dat je bevestigd dat het slechts een mening is.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:09 schreef QuidProJoe het volgende:
Als afwijkende meningen te eng zijn, kan je altijd nog naar POL en COV. Of wanneer de correcte vragen te eng zijn.
Bijzondere aanname, dat al het wetenschappelijk onderzoek zowel integer als zonder agenda is.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus je kan eigenlijk op basis van bestaand onderzoek niet concluderen of Ivermectin zinnig is als behandeling. Akkoord.
Hihi, zo wanhopig.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik dacht dat je, met de opmerkingen over artsen en onderzoek, ook feiten had. Goed dat je bevestigd dat het slechts een mening is.
Niet het punt, maar ok.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:13 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Bijzondere aanname, dat al het wetenschappelijk onderzoek zowel integer als zonder agenda is.
Heb je dezelfde mening over het klimaat? Dat je niet kunt zeggen dat de huidige maatregelen zinnig zijn omdat de wetenschap verdeeld is? Geldt het eigenlijk voor alles? Of alleen Ivermectin?quote:
De wetenschap is niet verdeeld over het klimaat, maar als dat wel zo was kun je je inderdaad prima afvragen of beleid dat op die wetenschap gebaseerd is wel zinnig is.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:19 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Heb je dezelfde mening over het klimaat? Dat je niet kunt zeggen dat de huidige maatregelen zinnig zijn omdat de wetenschap verdeeld is? Geldt het eigenlijk voor alles? Of alleen Ivermectin?
Ja, dat is een goede reden om gewoon maar geen waarde meer te hechten aan wetenschappelijk onderzoek.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:13 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Bijzondere aanname, dat al het wetenschappelijk onderzoek zowel integer als zonder agenda is.
Dus daarom moeten mensen juist Ivermectin gebruiken?quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:58 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Merck signs $1.2 billion deal with US government for experimental COVID treatment
Dat zal vast lucratiever zijn dan Ivermectin.
Het is maar goed dat alleen jij dat argument maakt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede reden om gewoon maar geen waarde meer te hechten aan wetenschappelijk onderzoek.
Het is maar goed dat alleen jij dat argument maakt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dus daarom moeten mensen juist Ivermectin gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |