abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201204351
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]
In de meest blauwe staten deed Hillary Clinton het beter dan Biden. Behalve in een aantal stedelijke blauwe gebieden overcompenseerde Biden de verliezen die hij in de rest van het land gemaakt had ten opzichte van Hillary Clinton.

Niks verdachts aan man. _O-

En toevallig waren dit de steden in gebieden waar de democraten een overwinning nodig hadden om te kunnen winnen.

Oh ja. En dit waren toevallig staten waar ze gestopt waren met tellen.

Oh ja. En dit waren toevallig staten waar nog geen uitslag was op verkiezingsavond en waarna nog poststemmen geaccepteerd werden.

En dit waren ook nog steden waar toezichthouders geweerd werden. Philadelphia/Pittsburg/etc.

En dit waren ook nog steden met een rijke historie met frauduleuze bestuurders.

En Florida was een "likely win" state voor Biden, terwijl Georgia "safe" state was voor Trump. Normaal doet een van de 2 het landelijk beter dan verwacht. Maar nu draaide het in 2 staten compleet om. Waarbij 1 staat een winnaar had op verkiezingsavond (Trump in Florida) terwijl ze in Georgia gestopt waren en dagen later nog bakken met stemmen binnenkwamen waardoor Biden nipt Georgia kon winnen.

Als jij het allemaal zo normaal vindt, leg het dan eens uit. Geef eens 1 fatsoenlijk argument.
Waar heb je het over? Verdacht of niet maakt geen reet uit, zolang er geen bewijs is blijft je stelling onbewezen.
pi_201204354
Wat een uiterst simpele gedachtengang. :')

"Ik vind het verdacht, ik begrijp niet hoe dit of dat kan, derhalve kan het niet zo zijn."

Je vindt 100 dingen verdacht, maar kunt keer op keer geen enkel bewijs vinden, laat staan aandragen. Gaat er dan geen belletje bij je rinkelen ofzo? :D
pi_201204365
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 03:19 schreef illusions het volgende:
Wat een uiterst simpele gedachtengang. :')

"Ik vind het verdacht, ik begrijp niet hoe dit of dat kan, derhalve kan het niet zo zijn."

Je vindt 100 dingen verdacht, maar kunt keer op keer geen enkel bewijs vinden, laat staan aandragen. Gaat er dan geen belletje bij je rinkelen ofzo? :D
Als je niet weet hoe de procedure werkt en ook geen flauw benul hebt van de dynamiek onder verschillende groepen stemmers in (van elkaar) verschillende staten oiv talloze factoren en in een veranderende wereld vind je al gauw alles verdacht wat de vorige keer (4 jaar geleden) anders was.

Het zijn ook steeds dezelfde argumenten en als je dan een verklaring geeft voor eentje wordt de volgende gewoon opgedist. Of je post ze allemaal tegelijk als er weer een tijdje overheen gegaan is :D

Want het is en blijft altijd VERDACHT! :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 04-09-2021 03:37:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201204491
Trump is al aan het pronken met de voor hem buitengewoon gunstige poll.

Nomineer mij!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 4 september 2021 @ 06:36:37 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201204518
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 05:29 schreef Kijkertje het volgende:
Trump is al aan het pronken met de voor hem buitengewoon gunstige poll.

Nomineer mij!

[ twitter ]
En dit moet ie dan 3 jaar volhouden.
En waarschijnlijk een ook vanuit zijn eigen achterban?

Da's net zoiets als een pol maken voor F1 fans maar alleen in Nederland en raar vinden dat max bovenaan staat.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_201205725
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 september 2021 19:40 schreef QuidProJoe het volgende:

Is dat alles wat hij beweerde?
Wat beweerde hij dan nog meer over Sandy Hook waar hij volgens jou 'gelijk' in zou kunnen hebben?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 4 september 2021 @ 10:19:00 #107
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201205928
Trump bovenaan in de republikeinse peilingen. Uitstekend nieuws voor de democraten.

Laat trump die partij de komende jaren nog maar verder uit elkaar trekken zou ik zeggen
pi_201206346
Jobs report disappoints — only 235,000 positions added vs. expectations of 720,000

Tegenvallende cijfers. Torenhoge inflatie. Mensen die niet worden gemotiveerd te werken. Bidenomics!
pi_201206479
Opmerkelijk. Ik vernam hier recent nog dat de economie zogenaamd als een tierelier zou gaan, specifiek dankzij Biden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201206537
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk. Ik vernam hier recent nog dat de economie zogenaamd als een tierelier zou gaan, specifiek dankzij Biden.
Dat ligt er maar net aan wat het doel is. Als de neerwaartse spriaal richting het communisme het doel is, dan gaat de economie inderdaad als een tierelier. Diegenen die daadwerkelijk verstand hebben van economie, die maken zich zorgen.
pi_201206595
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
U.S. second-quarter growth likely to be revised higher after slew of strong data

Dat de werkgelegenheid tegenvalt komt blijkbaar door de angst voor een nieuwe coronagolf. Althans, dat staat in het stuk dat Joe postte.
pi_201206606
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Jobs report disappoints — only 235,000 positions added vs. expectations of 720,000

Tegenvallende cijfers. Torenhoge inflatie. Mensen die niet worden gemotiveerd te werken. Bidenomics!
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat beweerde hij dan nog meer over Sandy Hook waar hij volgens jou 'gelijk' in zou kunnen hebben?
Ik ben oprecht nieuwsgierig.
  zaterdag 4 september 2021 @ 11:16:31 #113
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201206631
quote:

Je zou bijna denken dat Corona daar een behoorlijk aandeel in heeft. Oh, dat wordt zelfs genoemd in het artikel. Tjonge.
pi_201206649
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[..]
Ik ben oprecht nieuwsgierig.
Ik was ook nieuwsgierig, maar jij had blijkbaar geen zin om daar wat mee te doen.
pi_201206708
Het is niet de schuld van Covid. Het is de schuld van het slechte Covid-beleid.
pi_201206740
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:18 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik was ook nieuwsgierig, maar jij had blijkbaar geen zin om daar wat mee te doen.
Ik stel toch gewoon een normale vraag?

Jij suggereert dat Alex Jones 'toch gelijk heeft' inzake Sandy Hook.

Dat mag jij uiteraard vinden, maar waarin heeft hij dan precies gelijk?
  Moderator zaterdag 4 september 2021 @ 11:29:03 #117
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201206744
Precies, iedereen aan de paarden ontwormer! ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 4 september 2021 @ 11:36:56 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201206842
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Hehe tenminste iets waar we het over eens zijn..
Misschien had Orangeman vanaf het begin toch wat anders moeten/of kunnen aanpakken.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_201207075
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Ja, zoals in Texas, Florida en de andere red states, toch? :)
pi_201207112
Wat is dit nu?

quote:
Joe Biden tells FBI to release files on 9/11 investigation – and possible Saudi links

Joe Biden has announced the wholesale review and declassification of files from the investigation into the 9/11 attack, in response to intense pressure from Congress and victims’ families currently suing Saudi Arabia.

“As the 20th anniversary of 9/11 approaches, the American people deserve to have a fuller picture of what their government knows about those attacks,” an executive order issued on Friday said.

https://www.theguardian.c(...)-investigation-saudi
Enig idee waarom Donald Trump dit niet deed?
pi_201207117
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:29 schreef xpompompomx het volgende:
Precies, iedereen aan de paarden ontwormer! ^O^
Paarden ontwormer?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201207152
Toen Trump president was, las ik in deze reeks dat de schuld voor oplaaiende coronabesmettingen puur en alleen bij staatsbesturen - en met name gouverneurs - moet worden gezocht.

Dat standpunt zal inmiddels wel flink zijn gekanteld.
pi_201207261
Interessante aanname. Maar volgens mij probeer je hier voornamelijk jouw dubbele standaard op anderen te projecteren.
pi_201207356
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
Interessante aanname. Maar volgens mij probeer je hier voornamelijk jouw dubbele standaard op anderen te projecteren.
Een daadwerkelijk standpunt innemen is natuurlijk teveel gevraagd. Je zou immers maar kleur bekennen.

Dan maar met holle termen gaan smijten. Hulde, Dejannn.

Blijkbaar moet ik zelf weer het goede voorbeeld geven. Wie verantwoordelijk is voor opleving van het coronavirus, ligt volledig aan de omstandigheden.

Worden er voldoende mensen gevaccineerd? Zo nee, hoe komt dat dan? Is dat de schuld van de federale overheid of doet het staatsbestuur niet voldoende zijn best om inwoners te overtuigen een prikje te nemen?

Verspreidt het virus zich in razend tempo wegens een gebrek aan maatregelen? Zo ja, is het überhaupt noodzakelijk om bij te sturen en wie zou dat dan moeten doen?

Etc etc
pi_201207589
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Een daadwerkelijk standpunt innemen is natuurlijk teveel gevraagd. Je zou immers maar kleur bekennen.
Dat is in deze niet nodig, ik constateer slechts iets.
quote:
Blijkbaar moet ik zelf weer het goede voorbeeld geven. Wie verantwoordelijk is voor opleving van het coronavirus, ligt volledig aan de omstandigheden.
Ik zou niet zo zeer naar één specifiek persoon willen wijzen.
quote:
Worden er voldoende mensen gevaccineerd? Zo nee, hoe komt dat dan? Is dat de schuld van de federale overheid of doet het staatsbestuur niet voldoende zijn best om inwoners te overtuigen een prikje te nemen?
Wat is voldoende? In Israël liggen er velen volledig gevaccineerden in de ziekenhuizen. Je gaat er hier vanuit dat vaccinatie 100% bescherming biedt, dat is niet het geval, sterker nog, de bescherming neemt per maand af. Dat wil zeggen dat mensen die bijvoorbeeld in Maart van dit jaar zijn gevaccineerd nu alweer een redelijk risico lopen. Dan zit je in een land als de VS, met veel dikke en ongezonde mensen al snel met een probleem.
  zaterdag 4 september 2021 @ 12:33:26 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201207682
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wat is voldoende? In Israël liggen er velen volledig gevaccineerden in de ziekenhuizen. Je gaat er hier vanuit dat vaccinatie 100% bescherming biedt, dat is niet het geval, sterker nog, de bescherming neemt per maand af. Dat wil zeggen dat mensen die bijvoorbeeld in Maart van dit jaar zijn gevaccineerd nu alweer een redelijk risico lopen. Dan zit je in een land als de VS, met veel dikke en ongezonde mensen al snel met een probleem.
Er is geen vaccin wat 100% bescherming biedt, veel versies zitten tussen de 90 en 97% maar er zijn ook een groot aantal wat zelfs nog minder effectief is.

Niet geheel onverwacht aangezien het allemaal spoed was.
pi_201207730
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
[..]
Vaccinatie biedt niet zozeer bescherming tegen besmetting, maar verkleint de kans op complicaties en ziekenhuisopname. Daar moeten we ons ook op richten. Want dat mensen ziek worden hoeft geen probleem te zijn. Het wordt pas ernstig als de ziekenhuizen doorstromen.

Daarom is het stimuleren van vaccinaties bij volwassenen ook van groot belang. Lokale en landelijke overheden moeten zich daar op focussen.

En een derde boostershot voor 60-plussers kan mogelijk ook geen kwaad.
pi_201207843
Geef eens een goede reden waarom je je normaal werkende immuunsysteem om zou ruilen voor een Big Pharma abonnement, dat qua updates achter loopt op de natuur? Dat minder effectief is dan de natuur? Dat duurder is dan de natuur?

Honkwaardig.
  zaterdag 4 september 2021 @ 12:51:10 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201207945
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Geef eens een goede reden waarom je je normaal werkende immuunsysteem om zou ruilen voor een Big Pharma abonnement, dat qua updates achter loopt op de natuur? Dat minder effectief is dan de natuur? Dat duurder is dan de natuur?

Honkwaardig.
Enig idee hoeveel de wereldpopulatie is gegroeid sinds er vaccinaties bestaan?
Het zal je verbazen!
Eind jaren 90 zat de wereld bol nog op 6 miljard mensen nu gaan we al richting de 8 miljard.
Ik zeg niet dat vaccins de grote oorzaak is.
Maar heeft wel een groot aandeel gehad.
pi_201207949
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:44 schreef QuidProJoe het volgende:

Honkwaardig.
3rd conservative radio host who condemned vaccines dies of Covid

Omdat je immuunsysteem niet per se is opgewassen tegen covid. En weten dat het vaccin effect heeft.

Maar zoals ik vaker heb aangegeven: als jij je niet wil laten vaccineren, dan moet je dat helemaal zelf weten.
pi_201207985
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:51 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het zal je verbazen!
Eind jaren 90 zat de wereld bol nog op 6 miljard mensen nu gaan we al richting de 8 miljard.
Enig idee hoeveel de wereldpopulatie is gegroeid sinds er betere hygiëne en sanitaire voorzieningen zijn?

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
3rd conservative radio host who condemned vaccines dies of Covid

Omdat je immuunsysteem niet per se is opgewassen tegen covid. En weten dat het vaccin effect heeft.

Maar zoals ik vaker heb aangegeven: als jij je niet wil laten vaccineren, dan moet je dat helemaal zelf weten.
"of covid" of "with covid"? En dan nog werkt het immuunsysteem beter. Vooral als het op "varianten" aankomt.
pi_201208032
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:53 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Enig idee hoeveel de wereldpopulatie is gegroeid sinds er betere hygiëne en sanitaire voorzieningen zijn?
[..]
"of covid" of "with covid"? En dan nog werkt het immuunsysteem beter. Vooral als het op "varianten" aankomt.
Aangezien ziekenhuizen volstromen en IC's overbelast raken, valt de effectiviteit van dat immuunsysteem vies tegen.

Helemaal wanneer je je bedenkt dat als we de natuur z'n werk lieten doen, het merendeel van die opgenomen patiënten gewoon keihard de pijp uit zou gaan.
  zaterdag 4 september 2021 @ 12:59:12 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201208060
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:53 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]
Dat is nagenoeg het zelfde.
Je ontdoet je lichaam van schadelijke bacteriën.

In plaats van je immuunsysteem zijn werk te laten doen.
pi_201208257
quote:

Och, ten tijde van het vertek van Trump was het ook dramatisch. Een dieptepunt die in decennia niet was bereikt.
  zaterdag 4 september 2021 @ 13:25:57 #135
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201208313
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
Maar volgens mij probeer je hier voornamelijk jouw dubbele standaard op anderen te projecteren.
Dat is exact wat jij hier doet. In een optimistische bui zou ik het een mooi staaltje zelfkennis noemen.
pi_201208350
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:25 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dat is exact wat jij hier doet. In een optimistische bui zou ik het een mooi staaltje zelfkennis noemen.
Verre van eigenlijk. Daar zit je dus nogal mis, maar dat is natuurlijk bij jou wel vaker het geval.
pi_201208922
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:51 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het zal je verbazen!
Ik denk eerder dat de wereldpopulatie daalt wanneer vaccinatie wereldwijd echt consistent wordt toegepast. Gezinnen in onderontwikkelde gebieden nemen dan namelijk geen X aantal extra kinderen als pensioenvoorziening.
pi_201209230
  zaterdag 4 september 2021 @ 15:01:20 #139
403588 mcmlxiv
pi_201209265
Pro-trump, anti-vax en klimaatontkenner. Tja

Honk honk honk.
  zaterdag 4 september 2021 @ 15:24:10 #140
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201209675
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:34 schreef illusions het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat de wereldpopulatie daalt wanneer vaccinatie wereldwijd echt consistent wordt toegepast. Gezinnen in onderontwikkelde gebieden nemen dan namelijk geen X aantal extra kinderen als pensioenvoorziening.
Kan, maar heeft ook beetje te maken met andere aspecten.
Maar zal inderdaad wel wat kunnen schelen.
  zaterdag 4 september 2021 @ 15:26:09 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201209711
quote:
"The ERs are so backed up that gunshot victims were having hard times getting to facilities where they can get definitive care and be treated," McElyea told the outlet.

MuricA!!!!
pi_201210718
  zaterdag 4 september 2021 @ 16:19:48 #143
403588 mcmlxiv
pi_201210750
Opgeruimd staat netjes…..
pi_201211344
Intussen in Arizona bij de 'audit'

twitter

quote:
"I don't know why it is that Senator Fann goes out of her way to find unqualified people to do this work," said Benny White, a longtime Republican data analyst in southern Arizona who lost a bid in November to become Pima County recorder. "It might be that she is looking for a particular result."
Zou het? :D
pi_201211373
quote:
Ivermectin is niet slechts een 'paarden ontwormer'. Dat is een medicatie die net zo goed voor mens als voor dier wordt gebruikt. Of het ook daadwerkelijk werkt tegen Covid wordt nog onderzocht en geeft tot op heden wisselende resultaten. Maar er worden desondanks veel rare clickbait titels gebruikt door bepaalde media. En dat voor een medicatie die ooit nog de Nobelprijs heeft gewonnen. Dit geeft maar weer eens aan dat de MSM fantasten hier lang niet zo goed geïnformeerd zijn als men denkt.
  zaterdag 4 september 2021 @ 16:58:57 #146
403588 mcmlxiv
pi_201211515
Ze krijgen in ieder geval voorlopig geen schurft meer. Dat is bij de meesten ook al meegenomen
pi_201211577
Word je ook mooi niet in de COVID-statistieken opgenomen. Owning the libs! *O*
pi_201211916
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 16:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ivermectin is niet slechts een 'paarden ontwormer'. Dat is een medicatie die net zo goed voor mens als voor dier wordt gebruikt. Of het ook daadwerkelijk werkt tegen Covid wordt nog onderzocht en geeft tot op heden wisselende resultaten. Maar er worden desondanks veel rare clickbait titels gebruikt door bepaalde media. En dat voor een medicatie die ooit nog de Nobelprijs heeft gewonnen. Dit geeft maar weer eens aan dat de MSM fantasten hier lang niet zo goed geïnformeerd zijn als men denkt.
Dan ben je dus een gigantische randdebiel als je dat spul gaat nemen om corona te bestrijden, om maar te zwijgen over idioten die zichzelf vervolgens teveel toedienen.

En dat zijn dan dezelfde types die roepen dat de coronavaccins een 'experiment' zijn. De ironie zal deze mensen ongetwijfeld ontgaan.
pi_201212175
Gelukkig wordt van de "vaccins" (immuunsysteem-abonnementen) niet meer gekeken of ze daadwerkelijk werken. Honk honk.
pi_201212310
Ik moet altijd een beetje lachen wanneer mensen medicatie voor pulmonale hypertensie nemen voor erectiestoornissen. Alsof medicatie voor meer dan een kwaal effectief kan zijn. Die gekke wetenschapontkenners toch. En artsen geen flauw benul hebben.
  zaterdag 4 september 2021 @ 17:54:32 #151
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201212396
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen wanneer mensen medicatie voor pulmonale hypertensie nemen voor erectiestoornissen. Alsof medicatie voor meer dan een kwaal effectief kan zijn. Die gekke wetenschapontkenners toch. En artsen geen flauw benul hebben.
Dat is wel een ietwat gekke sprong. In dit geval is allesbehalve duidelijk of het daadwerkelijk een effectief middel is. Dat sluit niet uit dat er medicatie is wat wel werkzaam is tegen meerdere kwalen.
pi_201212431
quote:

[..]
Ah, het is de schuld van de MSM dat men met experimentele drugs aan het knoeien is geslagen!

Dekselse MSM en hun volgers ook. :P
pi_201212433
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Het gaat dan ook hierom:

quote:

Of het ook daadwerkelijk werkt tegen Covid wordt nog onderzocht en geeft tot op heden wisselende resultaten.
Als er dan vervolgens op de IC belanden omdat ze dat spul op eigen houtje nemen, gaat er toch echt iets mis.
  zaterdag 4 september 2021 @ 17:59:42 #154
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201212460
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:56 schreef illusions het volgende:

[..]
Ah, het is de schuld van de MSM dat men met experimentele drugs aan het knoeien is geslagen!

Maar het middel heeft een nobelprijs gekregen, dus er moet toch iets goed aan zijn!
pi_201212468
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt.
pi_201212477
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:54 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dat is wel een ietwat gekke sprong. In dit geval is allesbehalve duidelijk of het daadwerkelijk een effectief middel is. Dat sluit niet uit dat er medicatie is wat wel werkzaam is tegen meerdere kwalen.
Nee hoor, dat is helemaal niet gek. Want in de argumentatie die wordt gebruikt, lijkt het alsof mensen het onmogelijk achten dat medicatie op meerdere fronten effectief kan zijn. Als dat de kern van de argumentatie en het denken is, dan argumenteren die mensen vanuit een positie van complete onwetendheid. Het lijkt er op dat ze vooral na willen praten in plaats van na willen denken. En waarom zou effectiviteit van Ivermectin niet voor Covid kunnen gelden? Er zijn een hoop artsen die het aanraden.

Verder een aanrader voor iedereen: Hoe dichter een onderwerp in de wetenschap bij politieke toepassing staat, des te wantrouwiger je hoort te zijn met betrekking tot de resultaten. Dat geldt zowel voor pro-vaccin/anti-ivermectin als vice versa. Klimaat is trouwens ook zo'n onderwerp.
pi_201212479
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 18:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt.
Je repertoir is wel erg beperkt he? :D
pi_201212505
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het gaat dan ook hierom:
[..]
Als er dan vervolgens op de IC belanden omdat ze dat spul op eigen houtje nemen, gaat er toch echt iets mis.
En als een arts het voorschrijft gaat Links ook enorm door het lint. Zie Joe Rogan bijvoorbeeld. En terecht dat ze door het lint gaan. Zitten ze allemaal aan het immuunsysteem-abonnement, en dan blijkt dat er gewoon goedkope medicatie is. Dan sta je voor lul.
  zaterdag 4 september 2021 @ 18:05:47 #159
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201212555
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 18:00 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is helemaal niet gek. Want in de argumentatie die wordt gebruikt, lijkt het alsof mensen het onmogelijk achten dat medicatie op meerdere fronten effectief kan zijn.
Neuh, dat kan prima, maar dan wel onder voorwaarde dat dat uitvoerig wordt getest en goedgekeurd. Dat is hier nog niet gebeurd en dus ook niet heel verstandig om dat dan te adviseren.
pi_201212595
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
En als een arts het voorschrijft gaat Links ook enorm door het lint. Zie Joe Rogan bijvoorbeeld. En terecht dat ze door het lint gaan. Zitten ze allemaal aan het immuunsysteem-abonnement, en dan blijkt dat er gewoon goedkope medicatie is. Dan sta je voor lul.
Lijkt mij ook niet heel wenselijk dat een arts dergelijke medicatie gaat voorschrijven, terwijl nog niet duidelijk is of het effect heeft. Dat gezegd hebbende: als Amerikanen massaal dat spul willen nemen om corona te bestrijden, dan moeten ze dat vooral doen. Ik lig daar verder niet wakker van.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een gratis prikje, waar je geen moment last van hebt.
pi_201212626
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 18:00 schreef illusions het volgende:

[..]
Je repertoir is wel erg beperkt he? :D
Verre van. Maar misschien komt het zo over, immers is discussiëren met links en progressief georiënteerden is vaak een soort vicieuze cirkel waarbij er eerst wordt getracht de ander woorden in de mond leggen, om vervolgens hevig gepikeerd over te gaan tot ontkenning, gaslighting en projectie als er door dit trucje heen wordt geprikt. Eigenlijk wel apart dat vermeend enorm intelligente mensen enkel dit hebben als weerwoord.
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:59 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Maar het middel heeft een nobelprijs gekregen, dus er moet toch iets goed aan zijn!
Het toont voornamelijk aan dat het natuurlijk veel meer betreft dan enkel een simpel ontwormingsmiddel voor dieren.
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Daar was men inderdaad woedend over. Alles moest er uit de kast worden gehaald om Joe Rogan te bespotten. Apart toch ook dat voornamelijk weer die Linksigen heel orthodox zijn omtrent bepaalde Covid gerelateerde zaken. Het blijft een bijzondere groep mensen.
pi_201212632
QPJ hobbelt weet braaf achter de Heilige Voorschriften van een arts aan, zie ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 4 september 2021 @ 18:17:47 #163
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201212674
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 18:12 schreef HowardRoark het volgende:
Het toont voornamelijk aan dat het natuurlijk veel meer betreft dan enkel een simpel ontwormingsmiddel voor dieren.
Eh, niet echt.

quote:
The 2015 Nobel prize for the discovery of ivermectin (IVM) and an antimalarial treatment was the Nobel committee’s first award for treatment agents for infectious diseases since the one in 1952 for streptomycin. A macrocyclic lactone of multifaceted potency, IVM as deployed worldwide since 1987 has made major inroads against two devastating tropical diseases, onchocerciasis and lymphatic filariasis.
pi_201212689
Alsof de effecten van de immuunsysteem-abonnementen duidelijk zijn. Nou ja, vooral het gebrek aan effect is duidelijk. Ivermectin lijkt in de praktijk beter te werken dan de immuunsysteem-abonnementen. Maar gek genoeg lijkt dat vooral te gebeuren in landen waar de globaal-socialistische agenda geen prioriteit heeft.

Gelukkig vindt (vond?) de CDC Ivermectin goed genoeg voor mensen met rare kleurtjes.
  zaterdag 4 september 2021 @ 18:29:55 #165
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201212791
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 18:19 schreef QuidProJoe het volgende:
Alsof de effecten van de immuunsysteem-abonnementen duidelijk zijn. Nou ja, vooral het gebrek aan effect is duidelijk. Ivermectin lijkt in de praktijk beter te werken dan de immuunsysteem-abonnementen. Maar gek genoeg lijkt dat vooral te gebeuren in landen waar de globaal-socialistische agenda geen prioriteit heeft.

Gelukkig vindt (vond?) de CDC Ivermectin goed genoeg voor mensen met rare kleurtjes.
Voor parasitaire ziekten, ja. Niet voor Covid19.
pi_201212840
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 18:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Verre van. Maar misschien komt het zo over, immers is discussiëren met links en progressief georiënteerden is vaak een soort vicieuze cirkel waarbij er eerst wordt getracht de ander woorden in de mond leggen, om vervolgens hevig gepikeerd over te gaan tot ontkenning, gaslighting en projectie als er door dit trucje heen wordt geprikt. Eigenlijk wel apart dat vermeend enorm intelligente mensen enkel dit hebben als weerwoord.
Ah, bedankt voor de uitleg. Hoe weet je dit, discussieer je veel met links- en progressief georiënteerden? Waarom doe je dat eigenlijk als je het zo vervelend vindt?

quote:
Er zijn heel veel medicijnen die meer dan enkel ontwormingsmiddel zijn, dat betekent natuurlijk niet direct dat wappies het maar moeten gaan slikken, op hoop van goede zegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door illusions op 04-09-2021 18:38:50 ]
pi_201213103
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 18:29 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Voor parasitaire ziekten, ja. Niet voor Covid19.
Oh ja? Is dat al uitgesloten? Er zijn genoeg onderzoeken die iets anders zeggen. Probeer het Ivermectin-vraagstuk meer door een wetenschappelijke bril te bekijken, in plaats van een politieke.
pi_201213128
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 18:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Oh ja? Is dat al uitgesloten? Er zijn genoeg onderzoeken die iets anders zeggen. Probeer het Ivermectin-vraagstuk meer door een wetenschappelijke bril te bekijken, in plaats van een politieke.
Oke, heb je een link naar een van deze onderzoeken?
  zaterdag 4 september 2021 @ 19:01:11 #169
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201213175
quote:

[..]
Er zit nogal een verschil tussen 'niet uitgesloten' en 'adviseren als medicijn'. Het is ook niet uitgesloten dat het ALS geneest, maar dat wil nog niet zeggen dat je bij een willekeurige ziekte maar willekeurige medicatie moet gaan slikken.
pi_201213201
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:01 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Er zit nogal een verschil tussen 'niet uitgesloten' en 'adviseren als medicijn'. Het is ook niet uitgesloten dat het ALS geneest, maar dat wil nog niet zeggen dat je bij een willekeurige ziekte maar willekeurige medicatie moet gaan slikken.
Jij zei dat het niet voor Covid werkt. En als het niet voor Covid werkt, dan is het toch uitgesloten?
  zaterdag 4 september 2021 @ 19:05:52 #171
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201213219
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:03 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Jij zei dat het niet voor Covid werkt. En als het niet voor Covid werkt, dan is het toch uitgesloten?
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 september 2021 18:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Neuh, dat kan prima, maar dan wel onder voorwaarde dat dat uitvoerig wordt getest en goedgekeurd. Dat is hier nog niet gebeurd en dus ook niet heel verstandig om dat dan te adviseren.
pi_201213241
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]
[..]

Het kan werken voor Covid, maar het werkt niet? En welk effect heeft goedkeuring op de effectiviteit?
pi_201213254
De zwaartekracht werkte ook pas nadat de wetenschap er achter aan ging.
pi_201213336
Nog altijd geen wetenschappelijke bron gezien.
pi_201213381
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:16 schreef Ludachrist het volgende:
Nog altijd geen wetenschappelijke bron gezien.
Je weet toch dat sekteleden geen bewijs nodig hebben?

Als je gelooft in fraude, is dat genoeg.
Als je gelooft in ivermectin, is dat genoeg.

Je hoeft er enkel in te geloven, en dan is dat prima, geen bewijs nodig! Gek genoeg maken ze anderen uit voor religieuzen. :D
pi_201213500
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:19 schreef illusions het volgende:

[..]
Je weet toch dat sekteleden geen bewijs nodig hebben?

Als je gelooft in fraude, is dat genoeg.
Als je gelooft in ivermectin, is dat genoeg.

Je hoeft er enkel in te geloven, en dan is dat prima, geen bewijs nodig! Gek genoeg maken ze anderen uit voor religieuzen. :D
Sekteleden?
pi_201213530
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Sekteleden?
:Y
pi_201213595
Zou Linksisme worden veroorzaakt door een parasiet, en dat het daarom doodsbang voor Ivermectin is? Wel grappig als je er over nadenkt. Welk zoogdier waar we om geven ontwormen we eigenlijk niet?
  zaterdag 4 september 2021 @ 19:38:46 #179
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201213603
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het kan werken voor Covid, maar het werkt niet? En welk effect heeft goedkeuring op de effectiviteit?
Lijkt me wel zo handig om dat eerst eens te onderzoeken alvorens aan te raden als medicijn.

quote:
Probeer het Ivermectin-vraagstuk meer door een wetenschappelijke bril te bekijken, in plaats van een politieke.
pi_201213676
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:38 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Lijkt me wel zo handig om dat eerst eens te onderzoeken alvorens aan te raden als medicijn.
[..]

Waarom raden zo veel artsen het aan? Omdat ze geen onderzoek hebben gedaan? En verder:Acht je het mogelijk dat Ivermectin onderzoeken gesaboteerd worden door bedrijven die hun miljardenwinsten voor boosters zien verdampen? Of de politiek die de globaal-socialistische droom ziet verdampen? De media die hun angstporno zien verdampen? En waarom zeg je dat Ivermectin niet werkt voor Covid terwijl je ook zegt dat je het niet uit kan sluiten? Zet je activistische bril toch af.
  zaterdag 4 september 2021 @ 19:46:37 #181
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201213722
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Waarom raden zo veel artsen het aan? Omdat ze geen onderzoek hebben gedaan? En verder:Acht je het mogelijk dat Ivermectin onderzoeken gesaboteerd worden door bedrijven die hun miljardenwinsten voor boosters zien verdampen? Of de politiek die de globaal-socialistische droom ziet verdampen? De media die hun angstporno zien verdampen? En waarom zeg je dat Ivermectin niet werkt voor Covid terwijl je ook zegt dat je het niet uit kan sluiten? Zet je activistische bril toch af.
Welke onderzoeken zijn zoal veelbelovend wat dat middel betreft?
pi_201213822

President Trump! ^O^
pi_201213867
quote:

[..]
Zoveel artsen? Wie dan?

De producent van Ivermectin:
quote:
Merck (NYSE: MRK), known as MSD outside the United States and Canada, today affirmed its position regarding use of ivermectin during the COVID-19 pandemic. Company scientists continue to carefully examine the findings of all available and emerging studies of ivermectin for the treatment of COVID-19 for evidence of efficacy and safety. It is important to note that, to-date, our analysis has identified:

- No scientific basis for a potential therapeutic effect against COVID-19 from pre-clinical studies;

- No meaningful evidence for clinical activity or clinical efficacy in patients with COVID-19 disease, and;

- A concerning lack of safety data in the majority of studies.

We do not believe that the data available support the safety and efficacy of ivermectin beyond the doses and populations indicated in the regulatory agency-approved prescribing information.
pi_201213883
quote:

[..]
Waarom raden zo veel artsen het aan? Omdat ze geen onderzoek hebben gedaan?
Welke aantallen praten we over, en heb je nog links naar die onderzoeken voor ons?
pi_201213902
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zoveel artsen? Wie dan?

De producent van Ivermectin:
[..]

Merck signs $1.2 billion deal with US government for experimental COVID treatment

Dat zal vast lucratiever zijn dan Ivermectin.
pi_201213981
Je moet TrolProTrol nageven dat hij het toch voor elkaar krijgt dat er mensen blijven happen, chapeau!
pi_201213988
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Welke aantallen praten we over, en heb je nog links naar die onderzoeken voor ons?
Er zijn zeker wel onderzoeken naar gedaan, maar de resultaten zijn wisselend (zoals, en ook). Dat is het issue. Maar uitstekend dat het onderzocht wordt, en ook prima als er artsen zijn die het voorschrijven, dit is al op relatief grote schaal voorgekomen in de VS.
pi_201214054
Als afwijkende meningen te eng zijn, kan je altijd nog naar POL en COV. Of wanneer de correcte vragen te eng zijn.
pi_201214095
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er zijn zeker wel onderzoeken naar gedaan, maar de resultaten zijn wisselend (zoals, en ook). Dat is het issue. Maar uitstekend dat het onderzocht wordt, en ook prima als er artsen zijn die het voorschrijven, dit is al op relatief grote schaal voorgekomen in de VS.
Dus je kan eigenlijk op basis van bestaand onderzoek niet concluderen of Ivermectin zinnig is als behandeling. Akkoord.
pi_201214104
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:09 schreef QuidProJoe het volgende:
Als afwijkende meningen te eng zijn, kan je altijd nog naar POL en COV. Of wanneer de correcte vragen te eng zijn.
Ik dacht dat je, met de opmerkingen over artsen en onderzoek, ook feiten had. Goed dat je bevestigd dat het slechts een mening is.
pi_201214119
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dus je kan eigenlijk op basis van bestaand onderzoek niet concluderen of Ivermectin zinnig is als behandeling. Akkoord.
Bijzondere aanname, dat al het wetenschappelijk onderzoek zowel integer als zonder agenda is.
pi_201214125
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik dacht dat je, met de opmerkingen over artsen en onderzoek, ook feiten had. Goed dat je bevestigd dat het slechts een mening is.
Hihi, zo wanhopig.
pi_201214178
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Bijzondere aanname, dat al het wetenschappelijk onderzoek zowel integer als zonder agenda is.
Niet het punt, maar ok.
pi_201214211
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Niet het punt, maar ok.
Heb je dezelfde mening over het klimaat? Dat je niet kunt zeggen dat de huidige maatregelen zinnig zijn omdat de wetenschap verdeeld is? Geldt het eigenlijk voor alles? Of alleen Ivermectin?
pi_201214425
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:19 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Heb je dezelfde mening over het klimaat? Dat je niet kunt zeggen dat de huidige maatregelen zinnig zijn omdat de wetenschap verdeeld is? Geldt het eigenlijk voor alles? Of alleen Ivermectin?
De wetenschap is niet verdeeld over het klimaat, maar als dat wel zo was kun je je inderdaad prima afvragen of beleid dat op die wetenschap gebaseerd is wel zinnig is.

Je kunt je over beleid, ook als het wél gebaseerd is op deugdelijke wetenschap, overigens altijd afvragen of het zinnig is. Daar worden immers altijd afwegingen bij gemaakt waar je het wel of niet mee eens kan zijn.
pi_201214475
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ja, dat is een goede reden om gewoon maar geen waarde meer te hechten aan wetenschappelijk onderzoek. :')
pi_201216467
quote:
Dus daarom moeten mensen juist Ivermectin gebruiken? _O-
pi_201217632
Het zal zeer frustrerend voor de sekteleden zijn dat het handjevol wat zich hier begeeft door niemand behalve elkaar serieus genomen wordt, en zelfs dat is nog maar de vraag. Misschien tijd voor een nieuw account jongens? :P
pi_201217807
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:41 schreef illusions het volgende:

[..]
Ja, dat is een goede reden om gewoon maar geen waarde meer te hechten aan wetenschappelijk onderzoek. :')
Het is maar goed dat alleen jij dat argument maakt.
pi_201217819
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 21:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dus daarom moeten mensen juist Ivermectin gebruiken? _O-
Het is maar goed dat alleen jij dat argument maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')