abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201204351
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]
In de meest blauwe staten deed Hillary Clinton het beter dan Biden. Behalve in een aantal stedelijke blauwe gebieden overcompenseerde Biden de verliezen die hij in de rest van het land gemaakt had ten opzichte van Hillary Clinton.

Niks verdachts aan man. _O-

En toevallig waren dit de steden in gebieden waar de democraten een overwinning nodig hadden om te kunnen winnen.

Oh ja. En dit waren toevallig staten waar ze gestopt waren met tellen.

Oh ja. En dit waren toevallig staten waar nog geen uitslag was op verkiezingsavond en waarna nog poststemmen geaccepteerd werden.

En dit waren ook nog steden waar toezichthouders geweerd werden. Philadelphia/Pittsburg/etc.

En dit waren ook nog steden met een rijke historie met frauduleuze bestuurders.

En Florida was een "likely win" state voor Biden, terwijl Georgia "safe" state was voor Trump. Normaal doet een van de 2 het landelijk beter dan verwacht. Maar nu draaide het in 2 staten compleet om. Waarbij 1 staat een winnaar had op verkiezingsavond (Trump in Florida) terwijl ze in Georgia gestopt waren en dagen later nog bakken met stemmen binnenkwamen waardoor Biden nipt Georgia kon winnen.

Als jij het allemaal zo normaal vindt, leg het dan eens uit. Geef eens 1 fatsoenlijk argument.
Waar heb je het over? Verdacht of niet maakt geen reet uit, zolang er geen bewijs is blijft je stelling onbewezen.
pi_201204354
Wat een uiterst simpele gedachtengang. :')

"Ik vind het verdacht, ik begrijp niet hoe dit of dat kan, derhalve kan het niet zo zijn."

Je vindt 100 dingen verdacht, maar kunt keer op keer geen enkel bewijs vinden, laat staan aandragen. Gaat er dan geen belletje bij je rinkelen ofzo? :D
pi_201204365
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 03:19 schreef illusions het volgende:
Wat een uiterst simpele gedachtengang. :')

"Ik vind het verdacht, ik begrijp niet hoe dit of dat kan, derhalve kan het niet zo zijn."

Je vindt 100 dingen verdacht, maar kunt keer op keer geen enkel bewijs vinden, laat staan aandragen. Gaat er dan geen belletje bij je rinkelen ofzo? :D
Als je niet weet hoe de procedure werkt en ook geen flauw benul hebt van de dynamiek onder verschillende groepen stemmers in (van elkaar) verschillende staten oiv talloze factoren en in een veranderende wereld vind je al gauw alles verdacht wat de vorige keer (4 jaar geleden) anders was.

Het zijn ook steeds dezelfde argumenten en als je dan een verklaring geeft voor eentje wordt de volgende gewoon opgedist. Of je post ze allemaal tegelijk als er weer een tijdje overheen gegaan is :D

Want het is en blijft altijd VERDACHT! :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 04-09-2021 03:37:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201204491
Trump is al aan het pronken met de voor hem buitengewoon gunstige poll.

Nomineer mij!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 4 september 2021 @ 06:36:37 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201204518
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 05:29 schreef Kijkertje het volgende:
Trump is al aan het pronken met de voor hem buitengewoon gunstige poll.

Nomineer mij!

[ twitter ]
En dit moet ie dan 3 jaar volhouden.
En waarschijnlijk een ook vanuit zijn eigen achterban?

Da's net zoiets als een pol maken voor F1 fans maar alleen in Nederland en raar vinden dat max bovenaan staat.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_201205725
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 september 2021 19:40 schreef QuidProJoe het volgende:

Is dat alles wat hij beweerde?
Wat beweerde hij dan nog meer over Sandy Hook waar hij volgens jou 'gelijk' in zou kunnen hebben?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 4 september 2021 @ 10:19:00 #107
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201205928
Trump bovenaan in de republikeinse peilingen. Uitstekend nieuws voor de democraten.

Laat trump die partij de komende jaren nog maar verder uit elkaar trekken zou ik zeggen
pi_201206346
Jobs report disappoints — only 235,000 positions added vs. expectations of 720,000

Tegenvallende cijfers. Torenhoge inflatie. Mensen die niet worden gemotiveerd te werken. Bidenomics!
pi_201206479
Opmerkelijk. Ik vernam hier recent nog dat de economie zogenaamd als een tierelier zou gaan, specifiek dankzij Biden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201206537
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk. Ik vernam hier recent nog dat de economie zogenaamd als een tierelier zou gaan, specifiek dankzij Biden.
Dat ligt er maar net aan wat het doel is. Als de neerwaartse spriaal richting het communisme het doel is, dan gaat de economie inderdaad als een tierelier. Diegenen die daadwerkelijk verstand hebben van economie, die maken zich zorgen.
pi_201206595
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
U.S. second-quarter growth likely to be revised higher after slew of strong data

Dat de werkgelegenheid tegenvalt komt blijkbaar door de angst voor een nieuwe coronagolf. Althans, dat staat in het stuk dat Joe postte.
pi_201206606
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Jobs report disappoints — only 235,000 positions added vs. expectations of 720,000

Tegenvallende cijfers. Torenhoge inflatie. Mensen die niet worden gemotiveerd te werken. Bidenomics!
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat beweerde hij dan nog meer over Sandy Hook waar hij volgens jou 'gelijk' in zou kunnen hebben?
Ik ben oprecht nieuwsgierig.
  zaterdag 4 september 2021 @ 11:16:31 #113
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201206631
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:52 schreef QuidProJoe het volgende:

Je zou bijna denken dat Corona daar een behoorlijk aandeel in heeft. Oh, dat wordt zelfs genoemd in het artikel. Tjonge.
pi_201206649
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[..]
Ik ben oprecht nieuwsgierig.
Ik was ook nieuwsgierig, maar jij had blijkbaar geen zin om daar wat mee te doen.
pi_201206708
Het is niet de schuld van Covid. Het is de schuld van het slechte Covid-beleid.
pi_201206740
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:18 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik was ook nieuwsgierig, maar jij had blijkbaar geen zin om daar wat mee te doen.
Ik stel toch gewoon een normale vraag?

Jij suggereert dat Alex Jones 'toch gelijk heeft' inzake Sandy Hook.

Dat mag jij uiteraard vinden, maar waarin heeft hij dan precies gelijk?
  Moderator zaterdag 4 september 2021 @ 11:29:03 #117
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201206744
Precies, iedereen aan de paarden ontwormer! ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 4 september 2021 @ 11:36:56 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201206842
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Hehe tenminste iets waar we het over eens zijn..
Misschien had Orangeman vanaf het begin toch wat anders moeten/of kunnen aanpakken.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_201207075
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Ja, zoals in Texas, Florida en de andere red states, toch? :)
pi_201207112
Wat is dit nu?

quote:
Joe Biden tells FBI to release files on 9/11 investigation – and possible Saudi links

Joe Biden has announced the wholesale review and declassification of files from the investigation into the 9/11 attack, in response to intense pressure from Congress and victims’ families currently suing Saudi Arabia.

“As the 20th anniversary of 9/11 approaches, the American people deserve to have a fuller picture of what their government knows about those attacks,” an executive order issued on Friday said.

https://www.theguardian.c(...)-investigation-saudi
Enig idee waarom Donald Trump dit niet deed?
pi_201207117
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:29 schreef xpompompomx het volgende:
Precies, iedereen aan de paarden ontwormer! ^O^
Paarden ontwormer?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201207152
Toen Trump president was, las ik in deze reeks dat de schuld voor oplaaiende coronabesmettingen puur en alleen bij staatsbesturen - en met name gouverneurs - moet worden gezocht.

Dat standpunt zal inmiddels wel flink zijn gekanteld.
pi_201207261
Interessante aanname. Maar volgens mij probeer je hier voornamelijk jouw dubbele standaard op anderen te projecteren.
pi_201207356
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
Interessante aanname. Maar volgens mij probeer je hier voornamelijk jouw dubbele standaard op anderen te projecteren.
Een daadwerkelijk standpunt innemen is natuurlijk teveel gevraagd. Je zou immers maar kleur bekennen.

Dan maar met holle termen gaan smijten. Hulde, Dejannn.

Blijkbaar moet ik zelf weer het goede voorbeeld geven. Wie verantwoordelijk is voor opleving van het coronavirus, ligt volledig aan de omstandigheden.

Worden er voldoende mensen gevaccineerd? Zo nee, hoe komt dat dan? Is dat de schuld van de federale overheid of doet het staatsbestuur niet voldoende zijn best om inwoners te overtuigen een prikje te nemen?

Verspreidt het virus zich in razend tempo wegens een gebrek aan maatregelen? Zo ja, is het überhaupt noodzakelijk om bij te sturen en wie zou dat dan moeten doen?

Etc etc
pi_201207589
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Een daadwerkelijk standpunt innemen is natuurlijk teveel gevraagd. Je zou immers maar kleur bekennen.
Dat is in deze niet nodig, ik constateer slechts iets.
quote:
Blijkbaar moet ik zelf weer het goede voorbeeld geven. Wie verantwoordelijk is voor opleving van het coronavirus, ligt volledig aan de omstandigheden.
Ik zou niet zo zeer naar één specifiek persoon willen wijzen.
quote:
Worden er voldoende mensen gevaccineerd? Zo nee, hoe komt dat dan? Is dat de schuld van de federale overheid of doet het staatsbestuur niet voldoende zijn best om inwoners te overtuigen een prikje te nemen?
Wat is voldoende? In Israël liggen er velen volledig gevaccineerden in de ziekenhuizen. Je gaat er hier vanuit dat vaccinatie 100% bescherming biedt, dat is niet het geval, sterker nog, de bescherming neemt per maand af. Dat wil zeggen dat mensen die bijvoorbeeld in Maart van dit jaar zijn gevaccineerd nu alweer een redelijk risico lopen. Dan zit je in een land als de VS, met veel dikke en ongezonde mensen al snel met een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')