Waar heb je het over? Verdacht of niet maakt geen reet uit, zolang er geen bewijs is blijft je stelling onbewezen.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In de meest blauwe staten deed Hillary Clinton het beter dan Biden. Behalve in een aantal stedelijke blauwe gebieden overcompenseerde Biden de verliezen die hij in de rest van het land gemaakt had ten opzichte van Hillary Clinton.
Niks verdachts aan man.
En toevallig waren dit de steden in gebieden waar de democraten een overwinning nodig hadden om te kunnen winnen.
Niks verdachts aan man.
Oh ja. En dit waren toevallig staten waar ze gestopt waren met tellen.
Niks verdachts aan man.
Oh ja. En dit waren toevallig staten waar nog geen uitslag was op verkiezingsavond en waarna nog poststemmen geaccepteerd werden.
Niks verdachts aan man.
En dit waren ook nog steden waar toezichthouders geweerd werden. Philadelphia/Pittsburg/etc.
Niks verdachts aan man.
En dit waren ook nog steden met een rijke historie met frauduleuze bestuurders.
Niks verdachts aan man.
En Florida was een "likely win" state voor Biden, terwijl Georgia "safe" state was voor Trump. Normaal doet een van de 2 het landelijk beter dan verwacht. Maar nu draaide het in 2 staten compleet om. Waarbij 1 staat een winnaar had op verkiezingsavond (Trump in Florida) terwijl ze in Georgia gestopt waren en dagen later nog bakken met stemmen binnenkwamen waardoor Biden nipt Georgia kon winnen.
Niks verdachts aan man.
Als jij het allemaal zo normaal vindt, leg het dan eens uit. Geef eens 1 fatsoenlijk argument.
Als je niet weet hoe de procedure werkt en ook geen flauw benul hebt van de dynamiek onder verschillende groepen stemmers in (van elkaar) verschillende staten oiv talloze factoren en in een veranderende wereld vind je al gauw alles verdacht wat de vorige keer (4 jaar geleden) anders was.quote:Op zaterdag 4 september 2021 03:19 schreef illusions het volgende:
Wat een uiterst simpele gedachtengang.
"Ik vind het verdacht, ik begrijp niet hoe dit of dat kan, derhalve kan het niet zo zijn."
Je vindt 100 dingen verdacht, maar kunt keer op keer geen enkel bewijs vinden, laat staan aandragen. Gaat er dan geen belletje bij je rinkelen ofzo?
En dit moet ie dan 3 jaar volhouden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 05:29 schreef Kijkertje het volgende:
Trump is al aan het pronken met de voor hem buitengewoon gunstige poll.
Nomineer mij!
[ twitter ]
Wat beweerde hij dan nog meer over Sandy Hook waar hij volgens jou 'gelijk' in zou kunnen hebben?quote:
Dat ligt er maar net aan wat het doel is. Als de neerwaartse spriaal richting het communisme het doel is, dan gaat de economie inderdaad als een tierelier. Diegenen die daadwerkelijk verstand hebben van economie, die maken zich zorgen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk. Ik vernam hier recent nog dat de economie zogenaamd als een tierelier zou gaan, specifiek dankzij Biden.
U.S. second-quarter growth likely to be revised higher after slew of strong dataquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk. Ik vernam hier recent nog dat de economie zogenaamd als een tierelier zou gaan, specifiek dankzij Biden.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Jobs report disappoints — only 235,000 positions added vs. expectations of 720,000
Tegenvallende cijfers. Torenhoge inflatie. Mensen die niet worden gemotiveerd te werken. Bidenomics!
Ik ben oprecht nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat beweerde hij dan nog meer over Sandy Hook waar hij volgens jou 'gelijk' in zou kunnen hebben?
Je zou bijna denken dat Corona daar een behoorlijk aandeel in heeft. Oh, dat wordt zelfs genoemd in het artikel. Tjonge.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Jobs report disappoints — only 235,000 positions added vs. expectations of 720,000
Tegenvallende cijfers. Torenhoge inflatie. Mensen die niet worden gemotiveerd te werken. Bidenomics!
Ik was ook nieuwsgierig, maar jij had blijkbaar geen zin om daar wat mee te doen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Ik ben oprecht nieuwsgierig.
Ik stel toch gewoon een normale vraag?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:18 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik was ook nieuwsgierig, maar jij had blijkbaar geen zin om daar wat mee te doen.
Hehe tenminste iets waar we het over eens zijn..quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is niet de schuld van Covid. Het is de schuld van het slechte Covid-beleid.
Ja, zoals in Texas, Florida en de andere red states, toch?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is niet de schuld van Covid. Het is de schuld van het slechte Covid-beleid.
Enig idee waarom Donald Trump dit niet deed?quote:Joe Biden tells FBI to release files on 9/11 investigation – and possible Saudi links
Joe Biden has announced the wholesale review and declassification of files from the investigation into the 9/11 attack, in response to intense pressure from Congress and victims’ families currently suing Saudi Arabia.
“As the 20th anniversary of 9/11 approaches, the American people deserve to have a fuller picture of what their government knows about those attacks,” an executive order issued on Friday said.
https://www.theguardian.c(...)-investigation-saudi
Paarden ontwormer?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:29 schreef xpompompomx het volgende:
Precies, iedereen aan de paarden ontwormer!
Een daadwerkelijk standpunt innemen is natuurlijk teveel gevraagd. Je zou immers maar kleur bekennen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
Interessante aanname. Maar volgens mij probeer je hier voornamelijk jouw dubbele standaard op anderen te projecteren.
Dat is in deze niet nodig, ik constateer slechts iets.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Een daadwerkelijk standpunt innemen is natuurlijk teveel gevraagd. Je zou immers maar kleur bekennen.
Ik zou niet zo zeer naar één specifiek persoon willen wijzen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Blijkbaar moet ik zelf weer het goede voorbeeld geven. Wie verantwoordelijk is voor opleving van het coronavirus, ligt volledig aan de omstandigheden.
Wat is voldoende? In Israël liggen er velen volledig gevaccineerden in de ziekenhuizen. Je gaat er hier vanuit dat vaccinatie 100% bescherming biedt, dat is niet het geval, sterker nog, de bescherming neemt per maand af. Dat wil zeggen dat mensen die bijvoorbeeld in Maart van dit jaar zijn gevaccineerd nu alweer een redelijk risico lopen. Dan zit je in een land als de VS, met veel dikke en ongezonde mensen al snel met een probleem.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Worden er voldoende mensen gevaccineerd? Zo nee, hoe komt dat dan? Is dat de schuld van de federale overheid of doet het staatsbestuur niet voldoende zijn best om inwoners te overtuigen een prikje te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |