Ik denk het.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom die boetes dan? Mensen die zelf vrijwillig aangeven langer dan 48u in België te zijn geweest?
Hele supermarkt leeggekocht, 200 rollen pleepapier, ik kan tot volgend voorjaar met een gerust hart schijten.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:23 schreef _serial_ het volgende:
Aantal regio's met hoogste risiconiveau coronavirus meer dan verdubbeld
Zit iedereen alweer achter z'n dichtgelaste deur ?
Dan zet je je roaming uit of je in vliegtuigmodus, maar goed. Het is een non-issue voor mij, want de meeste keren dat ik over de grens kom, ben ik binnen een uurtje weer terug. Ik mag aannemen dat men juist vakantieverkeer wil filteren, niet de drank en tank klanten.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zodra je de grens overgaat krijg je een sms-je, daaraan kun je zien wanneer je het land bent binnengereden. Dit kun je laten zien aan politie.
Ik weet niet of de politie je erom mag vragen.
Kijk zelf even, zou ik zeggen. Alle relevante cijfers staan op: https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/quote:Op woensdag 1 september 2021 18:00 schreef falling_away het volgende:
Heeft iemand kunnen nagaan of de ziekenhuisopnames lager liggen nu dan vorige keren toen het aantal besmettingen tussen de 2500-3000 per dag lag?
Het is een non-issue an sich. De zoveelste faal. Wat moet je je toch ontzettend kut voelen als je daar als Koninklijke Marechaussee of douane staat te controlerenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:58 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Dan zet je je roaming uit of je in vliegtuigmodus, maar goed. Het is een non-issue voor mij, want de meeste keren dat ik over de grens kom, ben ik binnen een uurtje weer terug. Ik mag aannemen dat men juist vakantieverkeer wil filteren, niet de drank en tank klanten.
Mensen waren vorig jaar ook zeer ontstemd dat 'ze' in NL niets mochten doen en dat vakantiegangers van god los gaan in het buitenland en de ziekte klakkeloos mochten importeren zonder quarantaine of test.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een wanbeleid weermankracht besteden aan zo iets onzinnigs...
Nee sorryquote:Op woensdag 1 september 2021 18:00 schreef falling_away het volgende:
Heeft iemand kunnen nagaan of de ziekenhuisopnames lager liggen nu dan vorige keren toen het aantal besmettingen tussen de 2500-3000 per dag lag?
Als je dan gaat controleren zorg er dan tenminste voor dat de condities ernaar zijn. Nu is zowel de kans dat je gecontroleerd wordt als dat je dan een bekeuring krijgt zeer klein.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:11 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Mensen waren vorig jaar ook zeer ontstemd dat 'ze' in NL niets mochten doen en dat vakantiegangers van god los gaan in het buitenland en de ziekte klakkeloos mochten importeren zonder quarantaine of test.
Van mij mag iedereen zo veel corona oplopen als ze willen hoor, maar het beleid is niet snel goed.
Ho ho ho, er was laatst een bericht dat er deze maanden maar liefst 5 bekeuringen zijn uitgeschreven he. En dan tel ik het stukje bewustwording die het teweeg brengt niet eens mee! Btw, heb je je zelftesten als aangevraagd #samenthuiskomenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:17 schreef leolinedance het volgende:
Als je dan gaat controleren zorg er dan tenminste voor dat de condities ernaar zijn. Nu is zowel de kans dat je gecontroleerd wordt als dat je dan een bekeuring krijgt zeer klei
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 september 2021 18:21 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ho ho ho, er was laatst een bericht dat er deze maanden maar liefst 5 bekeuringen zijn uitgeschreven he. En dan tel ik het stukje bewustwording die het teweeg brengt niet eens mee! Btw, heb je je zelftesten als aangevraagd #samenthuiskomen
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:03 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Er is weinig nuance.
Omt vindt dat ongevaccineerden anderen in gevaar brengen.
En medewerkers moeten afstand doen van hun privacy.
De boetes?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:13 schreef halfway het volgende:
Kan niet hoog genoeg zijn, worden de antivaccers tenminste ook immuun.
In het item wordt zelfs nog toegevoegd dat het voor kinderen in de basisschoolleeftijd helemaal geen kwaad kan om besmet te worden, maar we sturen ze toch maar gewoon naar huis. Omdat het kan. Kunnen best thuis in een rekenboekje werken.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:34 schreef DonDruiper het volgende:
RTL nieuws even kijken.. om accuut depressief van te raken.
In NL gelijk weer klassen in quarantaine vanwege een coronageval.
België schrapt zowat alle corona maatregelen.
In België worden grofweg dezelfde quarantainemaatregelen gehanteerd als in Nederland voor schoolklassen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:34 schreef DonDruiper het volgende:
Corona is het nieuwe Tsjernobyl, dat snap je toch wel. Snel evacueren.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:34 schreef DonDruiper het volgende:
We zijn gewoon een dom volkje. Daar, i said it.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:34 schreef DonDruiper het volgende:
Gaat ook niet beter worden als we om de haverklap de kinderen van school halen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
We zijn gewoon een dom volkje. Daar, i said it.
Bang zijn we vooral.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
We zijn gewoon een dom volkje. Daar, i said it.
Ook dom. In België is alles weer open. Zonder testgeneuzel zag ik net. Waarom kan dat niet in NL?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Bang zijn we vooral.
Doordrenkt van angst.
Daarom moet je dat vooruitzicht niet hebben.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:44 schreef quirina het volgende:
Maar ja een koude winter en kinderen thuis met Corona is ook een naar vooruitzicht.
Waarom zijn de maatregelen in sommige landen nog strenger? Waarom zijn bananen krom?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:52 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ook dom. In België is alles weer open. Zonder testgeneuzel zag ik net. Waarom kan dat niet in NL?
Maar wat als ze anderen aansteken?! Dat kunnen we niet hebben! Dat iedereen ondertussen wel de kans heeft gehad om zichzelf te vaccineren (risico groepen al helemaal) laten we maar even achterwege. Op welk punt is het wel veilig genoeg om kinderen gewoon naar school te blijven sturen? Als iedereen een vijfde booster heeft ontvangen?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gaat ook niet beter worden als we om de haverklap de kinderen van school halen.
Die vraag gaan we niet beantwoorden. 'quote:Op woensdag 1 september 2021 20:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Op welk punt is het wel veilig genoeg om kinderen gewoon naar school te blijven sturen?
We niet, het omt wel.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Bang zijn we vooral.
Doordrenkt van angst.
Zeker, maar het is een veelgemaakte fout om te denken dat de R binnen verschillende groepen veel zal verschillen. Dit kan het geval zijn als de groepen of regios niet al te veel met elkaar te maken hebben, maar niet als je het over verschillende leeftijdsgroepen of gevaccineerd/ongevaccineerd in een land hebt. Alle groepen zullen dezelfde exponentiele groei of afname zien. Het maakt natuurlijk wel uit welk deel daadwerkelijk ziek wordt. Maar of dat nu 10% of 0.1% als het aantal besmettingen in de ene groep verdubbeld in een maand, zal het in de andere groep ook (ongeveer) zo zijn.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:59 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Uiteindelijk hangt het toch af van twee dingen, namelijk de kans dat een geïnfecteerd persoon het naar anderen verspreidt, en de kans dat een persoon vatbaar is?
Vaccinaties pakt de verspreiding aan allebei die kanten aan. De verdeling van vatbare en niet-vatbare personen verschuift zelfs veel meer door vaccineren dan de verdeling tussen besmettelijke en niet-besmettelijke personen.
Maar als je die factor 'vatbaarheid' niet modelleert dan kun je natuurlijk wel makkelijk goochelen met cijfers.
Waar vinden ze die wereldvreemde types toch telkens? Uit welke inrichting is deze nu weer ontsnapt.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die vraag gaan we niet beantwoorden. '
De NOS heeft alweer een epidemioloog gevonden die van mening is dat mondkapjes en de anderhalve meter voor altijd moeten blijven. We doen niet aan eindpunten.
Zijn er ook cijfers over de niet-covid opnames/bezetting, heden tov vorig jaar of bv 2019?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:03 schreef Tijn het volgende:
Kijk zelf even, zou ik zeggen. Alle relevante cijfers staan op: https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
En dan vraag ik me dus af waarom. Alsof er iemand op deze planeet één of andere bizarre fantasie heeft waarin het ideaal is dat iedereen 1,5 meter afstand houdt en met mondkapjes loopt voor de rest van zijn leven.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De NOS heeft alweer een epidemioloog gevonden die van mening is dat mondkapjes en de anderhalve meter voor altijd moeten blijven. We doen niet aan eindpunten.
Ik steek iedere werkdag de Duits/Nederlandse grens over en, behoudens een drugscontrole (die voor de pandemie ook al geregeld plaatsvonden bij grensovergangen), ben ik nog niet één keer aangehouden voor een coronacontrole. Volgens mij is er niet één Europees politiekorps met genoeg mankracht om de controles en maatregelen effectief te kunnen handhaven.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:52 schreef leolinedance het volgende:
Hopelijk is het 31 oktober eindelijk helemaal klaar. Die onzincontroles bij de grens, waar zijn we toch mee bezig![]()
Van Groningen naar Maastricht rijden is schijnbaar een stuk minder gevaarlijk dan de grens oversteken, en terug
Waar je historische data daarover kan vinden weet ik niet, maar LCPS publiceert dagelijks het aantal covid en non-covidpatiënten, zowel in de kliniek als op de IC.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:23 schreef Za het volgende:
[..]
Zijn er ook cijfers over de niet-covid opnames/bezetting, heden tov vorig jaar of bv 2019?
Die anderhalve meter is inmiddels een maatregel uit een al lang vervlogen tijdperk, daar houdt toch geen mens zich nog aan? Al die virologen, arts-microbiologen, immunologen, epidemiologen enz. enz. kunnen hel en verdoemenis prediken tot ze een ons wegen, het interesseert echter niemand meer.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:23 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En dan vraag ik me dus af waarom. Alsof er iemand op deze planeet één of andere bizarre fantasie is waarin het ideaal is dat iedereen 1,5 meter afstand houdt en met mondkapjes loopt voor de rest van zijn leven.
We kunnen altijd aan Duitsland vragen die hebben altijd gas genoeg.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:39 schreef quirina het volgende:
Dit gaat een naar najaar worden want het gas is ook bijna op.
Ik geloof wel dat het hun professioneel advies nog steeds is, maar of ze zich er ondertussen zelf nog wel aan houden betwijfel ik ten zeerste.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die anderhalve meter is inmiddels een maatregel uit een al lang vervlogen tijdperk, daar houdt toch geen mens zich nog aan? Al die virologen, arts-microbiologen, immunologen, epidemiologen enz. enz. kunnen hel en verdoemenis prediken tot ze een ons wegen, het interesseert echter niemand meer.
Nondeju ja, ik las echt nét dat artikel waarin ene Tostmann blaat dat we moeten blijven testen, de anderhalve tyfusmeter moeten aanhouden en natuurrrrrrlijk als klap op de vuurpijl, de mondkapjes.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tostmann noemt testen, isolatie bij positieve testen, bron- en contactonderzoek, maar ook de anderhalvemetermaatregel en mondkapjes als voorbeelden van maatregelen die aangehouden moeten worden.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nondeju ja, ik las echt nét dat artikel waarin ene Tostmann blaat dat we moeten blijven testen, de anderhalve tyfusmeter moeten aanhouden en natuurrrrrrlijk als klap op de vuurpijl, de mondkapjes.
Forever natuurlijk. Ook al wordt dat niet expliciet zo gezegd... maar dat is wel waar het op neerkomt.
Echt, tenenkrommend dit. For fuck sake.
Tot in de eeuwigheid anderhalve meter afstand omdat wat mensen nog steeds een snotneus krijgen na hun vaccinatie. Sommige virologen hebben een sterke fantasie.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:49 schreef popje het volgende:
[..]
Tostmann noemt testen, isolatie bij positieve testen, bron- en contactonderzoek, maar ook de anderhalvemetermaatregel en mondkapjes als voorbeelden van maatregelen die aangehouden moeten worden.
Nos.nl
Aaaaaargh
Als meneer de viroloog nu eens zelf begint met het goede voorbeeld te nemen. Kijken hoe lang ie het vol gaat houden.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tot in de eeuwigheid anderhalve meter afstand omdat wat mensen nog steeds een snotneus krijgen na hun vaccinatie. Sommige virologen hebben een sterke fantasie.
Het belangrijkste uit dat artikel is:quote:Op woensdag 1 september 2021 21:49 schreef popje het volgende:
[..]
Tostmann noemt testen, isolatie bij positieve testen, bron- en contactonderzoek, maar ook de anderhalvemetermaatregel en mondkapjes als voorbeelden van maatregelen die aangehouden moeten worden.
Nos.nl
Aaaaaargh
Oftewel, zo min mogelijk meewerken met de maatregelenquote:De vraag is wat we accepteren als maatschappij. En dat is uiteindelijk een gezamenlijke beslissing.
Dat klopt, maar die vraag wordt wel door iemand anders gesteld. Dit Tostmann is het prototype van een wereldvreemde vakidioot.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het belangrijkste uit dat artikel is:
[..]
Oftewel, zo min mogelijk meewerken met de maatregelen
Ze willen gewoon zo lang mogelijk relevant blijven. Hoeveel virologen kenden de meeste mensen nou voor de crisis?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tot in de eeuwigheid anderhalve meter afstand omdat wat mensen nog steeds een snotneus krijgen na hun vaccinatie. Sommige virologen hebben een sterke fantasie.
Dat klopt en volgens mij zijn alle epidemiologen wereldvreemd.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die vraag wordt wel door iemand anders gesteld. Dit Tostmann is het prototype van een wereldvreemde vakidioot.
Alleen vaccineren is momenteel dus niet voldoende; als je besmettingen wilt tegengaan, heb je aanvullende maatregelen nodig, zegt Tostmann.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:02 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat klopt en volgens mij zijn alle epidemiologen wereldvreemd.
https://www.reuters.com/w(...)s-survey-2021-09-01/quote:More than half of U.S. companies are planning to impose COVID-19 vaccine mandates in the workplace by year end, with almost a quarter considering vaccination as a condition for employment, according to a national survey of nearly 1,000 employers.
Zeg dat je geen kinderen hebt zonder te zeggen dat je geen kinderen hebt.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef Discombobulate het volgende:
Bovendien, natuurlijke immuniteit is beter dan vaccinatie. Toch heel prima dat het rondgaat tussen kinderen <12? Ze lopen echt weinig risico.
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:35 schreef Discombobulate het volgende:
Laten we aub ook eens accepteren dat ziekte en dood bij het leven horen. Ja, er gaan nu eenmaal wat meer mensen dood omdat er een wereldwijde pandemie is, maar we kunnen niet oneindig doorgaan met die onzin straks.
Risico's zijn verwaarloosbaar klein, ook voor long covid:quote:Op woensdag 1 september 2021 22:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Zeg dat je geen kinderen hebt zonder te zeggen dat je geen kinderen hebt.
Voor zover dit klopt:quote:Op woensdag 1 september 2021 23:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Risico's zijn verwaarloosbaar klein, ook voor long covid:
https://www.bbc.com/news/health-58410584.amp Oftewel, niets aan de hand.
Kinderen kunnen best ziek worden. Anders ben je echt zo'n randstedeling die sowieso al wereldvreemd is en naar de huisarts gaat als je kindje van vier één keertje hoest.Bovendien is de immuniteit beter dan door vaccinatie. Wie weet hoeven zij helemaal geen boosters in de toekomst.
Dat klopt, kun je opzoeken, is recent onderzoek. We moeten er niet zo'n geouwehoer van maken dat het rondgaat op basisscholen. Niet meer zo sturen op besmettingen, alsjeblieft. We reageren nog steeds vanuit een angstprikkel. Zo gaat het dus niet goed hé.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Voor zover dit klopt:
het hoeft geen 'of-of' situatie te zijn
quote:Op woensdag 1 september 2021 23:19 schreef Discombobulate het volgende:
Kinderen kunnen best ziek worden. Anders ben je echt zo'n randstedeling die sowieso al wereldvreemd is en naar de huisarts gaat als je kindje van vier één keertje hoest.
Jajaaja, waarvan akte jongenquote:Op woensdag 1 september 2021 23:47 schreef speknek het volgende:
[..].
In tegenstelling tot op het boernland, waar je acht kinderen neemt in de wetenschap dat de eerste zes het niet overleven.
Over wereldvreemd gesproken.
Mijn kinderen hebben het al gehad. Ze zijn er inderdaad goed uitgekomen. Niks aan een virus rond laten gaan is "heel prima" voor de kinderen (een kreeg wel een keer hele rare bloeduitstortingen maar dat bleek goedaardig). Hooguit kun je zeggen dat het een acceptabel risico is (wie bepaalt dat, jij die geen kinderen hebt?). Als de kinderen gevaccineerd zijn is het al een heel ander verhaal.
Groepsimmuniteit voor Delta ligt rond de 86% door de veel hogere neutrale R waarde van Delta. De originele corona variant was minder snel overdraagbaar en daar was de 70% op gebaseerd.quote:Op donderdag 2 september 2021 00:28 schreef popje het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-scenario-voor-2021
Bizar om te lezen dit, met groepsimmuniteit zouden we weer terug kunnen naar normaal, nu zijn we daar ruim (meer dan 70% van elke Nederlander gevaccineerd), nu lijken we nog steeds niet van de basismaatregelen af...
ok.quote:
Uitzuigen werkt beter dan uitknijpen, denk ik.quote:Op donderdag 2 september 2021 00:54 schreef Salina het volgende:
Ik begin toch bang te worden door al die verhalen over gevaccineerden. Ik heb al bijna spijt van mijn vaccinaties.
Is het mogelijk om die antistoffen nog uit je lichaam te krijgen? Bijvoorbeeld door jezelf helemaal uit te (laten) knijpen?
Zoals je een sinaasappel uitknijpt zeg maar?
Kan dat helpen?
Ik las ergens hier, vandaag of gisteren, dat er iemand was die de antistoffen is kwijt geraakt door hevige menstruaties.quote:Op donderdag 2 september 2021 00:54 schreef Salina het volgende:
Ik begin toch bang te worden door al die verhalen over gevaccineerden. Ik heb al bijna spijt van mijn vaccinaties.
Is het mogelijk om die antistoffen nog uit je lichaam te krijgen? Bijvoorbeeld door jezelf helemaal uit te (laten) knijpen?
Zoals je een sinaasappel uitknijpt zeg maar?
Kan dat helpen?
Oja, dat is waar ook. Die kon meteen niet meer op vakantie. QRcode niet meer geldig, denk ik.quote:Op donderdag 2 september 2021 01:04 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik las ergens hier, vandaag of gisteren, dat er iemand was die de antistoffen is kwijt geraakt door hevige menstruaties.
Salina is van de mannelijke sexequote:Op donderdag 2 september 2021 01:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook. Die kon meteen niet meer op vakantie. QRcode niet meer geldig, denk ik.
Ik zou nog even wachten als ik jou was, @:Salina
Dan is er als man ook een manier om die antistoffen kwijt te raken dus. Kost wat werk, maar dan heb je ook wat @Salinaquote:Op donderdag 2 september 2021 01:04 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik las ergens hier, vandaag of gisteren, dat er iemand was die de antistoffen is kwijt geraakt door hevige menstruaties.
Serieus?quote:Op donderdag 2 september 2021 01:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Salina is van de mannelijke sexe
Ik vermoed dat ook in dat geval mijn stelling wel blijft staan. Zuigen is beter dan knijpen.quote:Op donderdag 2 september 2021 01:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan is er als man ook een manier om die antistoffen kwijt te raken dus. Kost wat werk, maar dan heb je ook wat @:Salina
Dat weet ze hoorquote:Op donderdag 2 september 2021 01:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Salina is van de mannelijke sexe
Tja, of dat nu een betrouwbare bron is... "Wij van wc-eend" hielden we hier toch niet van?quote:Op donderdag 2 september 2021 01:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, aldus Salina in ieder geval, ik kan niet controleren of dat waar is
https://thehill.com/polic(...)se-as-drug-to-combatquote:Brazilian viper venom shows promise as drug to combat COVID-19
Brazilian scientists have discovered that a native viper’s venom can be used as a drug to help combat COVID-19, Reuters reported.
In the scientific journal Molecules, scientists shared results from a study on monkey cells showing that a molecule from a Brazilian jararacussu pit viper can inhibit the virus’s ability to multiply by 75 percent.
A molecule in the venom can connect to the enzyme of the virus, PLPro, which is vital to the reproduction of the virus, according to Reuters.
"We were able to show this component of snake venom was able to inhibit a very important protein from the virus," University of São Paulo professor Rafael Guido told the news agency.
Scientists will now evaluate the efficiency of different doses of the molecule, seeking to determine if it can prevent the virus from entering cells, Reuters noted.
The discovery also sparked some concerns. Herpetologist Giuseppe Puorto said that he worries about people traveling around the country trying to be cured by the viper’s venom.
"We're wary about people going out to hunt the jararacussu around Brazil, thinking they're going to save the world. ... That's not it!" Puorto told Reuters. "It's not the venom itself that will cure the coronavirus."
The jararacussu pit viper is also one of the largest snakes in Brazil, measuring up to 6 feet, 2 inches, Reuters reported.
Ja, dat klinkt wel veelbelovend (en) spannend.quote:Op donderdag 2 september 2021 02:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://thehill.com/polic(...)se-as-drug-to-combat
Eén van de meest gevreesde slangen in Zuid Amerika, zeer agressief en met een dodelijke beet. Dit kan leuk worden...
https://thehill.com/homen(...)-at-honolulu-airportquote:Woman arrested with fake 'Maderna' vaccine card at Honolulu airport, officials say
A Safe Travels Program administrator flagged the potentially fraudulent vaccine card on Aug. 23 after Chloe Mrozak, an Illinois resident, presented the card to the airport screener, according to the local news outlet. "Moderna" was spelled as "Maderna" on the card.
Er zijn wel meer medicijnen gemaakt van het gif van slangen en dergelijke.quote:Op donderdag 2 september 2021 02:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://thehill.com/polic(...)se-as-drug-to-combat
Eén van de meest gevreesde slangen in Zuid Amerika, zeer agressief en met een dodelijke beet. Dit kan leuk worden...
Alleen gepakt omdat ze geen onderzoek heeft gedaan dus, wie weet hoeveel er rondlopen met zo'n kaart die wel de moeite nemen om te googelen.quote:Op donderdag 2 september 2021 06:48 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://thehill.com/homen(...)-at-honolulu-airport
[ twitter ]
Op zich is het niet onlogisch dat er bedrijven en instellingen zijn die vaccinatie willen verplichten. Er zit wel een klein denk foutje in. Ook gevaccineerden kunnen besmettelijk zijn.quote:
Dat artikel dat werd gepost over de natuurlijke en immuniteit was een pre-print van een artikel wat nog niet peer reviewed was en waar door verschillende andere wetenschappers nogal wat commentaar op was. Zie het topic daarover.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Risico's zijn verwaarloosbaar klein, ook voor long covid:
https://www.bbc.com/news/health-58410584.amp Oftewel, niets aan de hand.
Kinderen kunnen best ziek worden. Anders ben je echt zo'n randstedeling die sowieso al wereldvreemd is en naar de huisarts gaat als je kindje van vier één keertje hoest. Bovendien is de immuniteit beter dan door vaccinatie. Wie weet hoeven zij helemaal geen boosters in de toekomst.
Hoezo denkfout? Ze willen uitval door ziekte vermijden. Als alle werknemers gevaccineerd zijn zal het ziekte verzuim laag zijn, ook al raakt iedereen besmet. Moeten ze ook minder maatregelen nemen (bvb geen quarantaine na contact met een besmet persoon?)quote:Op donderdag 2 september 2021 07:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich is het niet onlogisch dat er bedrijven en instellingen zijn die vaccinatie willen verplichten. Er zit wel een klein denk foutje in. Ook gevaccineerden kunnen besmettelijk zijn.
Je bent zelf een monoclonale antibody!quote:Op donderdag 2 september 2021 08:00 schreef polderturk het volgende:
We moeten iedereen met een slecht afweersysteem monoclonale antibodies geven. Dit moeten we preventief doen. Deze mensen kunnen bij een vaccin niet genoeg antibodies aanmaken.
We doen aardig ons best door massaal op vakantie te gaan.quote:Op donderdag 2 september 2021 01:55 schreef leolinedance het volgende:
Als we de Mu variant hier maar niet krijgen zeg
quote:Op donderdag 2 september 2021 08:20 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
We doen aardig ons best door massaal op vakantie te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |