abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201166636
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee hoor, als je samen fiscale stukken doorneemt is het logisch dat je je binnen een meter van elkaar begeeft. Zeker als mevrouw een duidelijke uitleg per alinea wenste.

Volkomen logisch dus dat er wat DNA gevonden kan worden.
Wat DNA?
Hahahahaha, toevallig heel veel dat er alleen met druk op kan komen en ook nog toevallig op de plekken waar de moordenaar ze zou achterlaten?

quote:
Met die nieuwere dna methoden is trouwens ook alleen maar gezocht naar sporen van Louwes. Weten wij veel wat ze er nog meer vanaf hadden kunnen trekken. Al had mevrouw ten tijde van de moord een vestje aan. Wat natuurlijk spontaan is verdwenen.
Dat is onzin, is is alleen DNA van Louwes gevonden en niet van iemand anders.

En over het vestje: zucht
*verwijderd door Admin*
pi_201166697
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 1 september 2021 14:01 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Je doet niet aan waarheidsvinding.
Je wilt het niet doen en je gaat het niet doen.

Na jaren - uit de hoge hoed - opeens.
Nee, er was niet opeens DNA. Dat zat gewoon op die blouse en heeft kan er alleen maar met kracht op zijn gekomen. Dat het later gevonden is, komt doordat de technieken steeds verbeteren. Alleen als je in complotten wilt geloven, dan wil je dat feit niet slikken.
Dat betekent dat het gewoon een feit blijft.
Alleen een zeer klein groepje complotdenkers gelooft nog in de onschuld van Louwes. Iedereen die bereid is alle mogelijkheden open te laten, komt tot de conclusie dat Louwes de dader is.
[quote]
Teveel vertrouwen op DNA is niet erg slim
Graag uitleggen
*verwijderd door Admin*
pi_201166707
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Je hebt duidelijk geen idee wat wetenschapsfilosofie is.
Maar goed, je gaat hierop met de volgende domme uitspraak reageren omdat je de uitleg op de wiki niet begrijpt.
Vertel mij dan even waarom Ton Derksen beter een moord op kan lossen dan de recherche.
*verwijderd door Admin*
pi_201166743
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:07 schreef SOG het volgende:
->BNW
Ik heb de aanvraag gedaan in het feedback topic
*verwijderd door Admin*
pi_201166786
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:22 schreef JanJanJan het volgende:

[..]
Vertel mij dan even waarom Ton Derksen beter een moord op kan lossen dan de recherche.
Je bent bekend met de zaak Lucia de B?
pi_201166824
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:15 schreef JanJanJan het volgende:

[..]
Wat DNA?
Hahahahaha, toevallig heel veel dat er alleen met druk op kan komen en ook nog toevallig op de plekken waar de moordenaar ze zou achterlaten?
[..]
Dat is onzin, is is alleen DNA van Louwes gevonden en niet van iemand anders.

En over het vestje: zucht
Hoezo met druk? Waar staat dat?

Als ik achter je sta en ik praat met consumptie dan zit mijn dna in je nek. Zo simpel is het.
  woensdag 1 september 2021 @ 14:37:23 #57
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201166862
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:21 schreef JanJanJan het volgende:

[..]
Graag uitleggen
DNA van een persoon op een slachtoffer bewijst op zich niet zoveel. Als ik jou stevig neuk en dan vertrek, jij vervolgens vermoord wordt, bewijst dat niet dat ik je vermoord heb, het bewijst alleen maar dat ik je geneukt heb.
pi_201166871
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:21 schreef JanJanJan het volgende:

[..]
Graag uitleggen
Snap je het echt niet ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_201166889
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Je bent bekend met de zaak Lucia de B?
Ja.
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag
*verwijderd door Admin*
  woensdag 1 september 2021 @ 14:46:58 #60
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201166935
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:40 schreef JanJanJan het volgende:

[..]
Ja.
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag
Hij deed daar duidelijk beter werk dan de recherche
  woensdag 1 september 2021 @ 14:54:44 #61
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201167026
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:49 schreef Jester65 het volgende:
Van Koppen zegt dat het feit dat de blouse niet volgens de geldende normen is veiliggesteld daar niets aan af doet.
Wat Van Koppen hier zegt heeft niets te maken met waarheidsvinding. Als OM/politie namelijk niet weet wat er met de blouse in de tussenliggende jaren is gebeurd én als feitelijk vaststaat dat verschillende voorschriften zijn geschonden is het niet uit te sluiten dat er contaminatie heeft plaatsgevonden. Wat neerkomt op de conclusie dat het niet met zekerheid aan te tonen is dat het DNA dat door het NFI is gevonden op plaats delict ook al op diezelfde plekken van de blouse zat.

In een normaal rechtsproces zou zo'n blouse niet meer als bewijsmiddel kunnen dienen, omdat er geen enkele zekerheid meer is over de kwaliteit van de DNA-sporen.

Heb je de aflevering met Peter Plasman al geluisterd?
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  woensdag 1 september 2021 @ 14:59:28 #62
473584 Gretzl
pi_201167070
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:07 schreef SOG het volgende:
->BNW
Mensen die geloven dat justitiële dwalingen in Nederland niet meer bestaan en iedereen die daaraan twijfelt in de BNW-hoek duwen :')

Misschien moet je naar Noord-Korea emigreren, daar heb je waarschijnlijk nul herzieningen van strafzaken...
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
  woensdag 1 september 2021 @ 15:01:47 #63
473584 Gretzl
pi_201167091
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Daarbij is het alibi van Louwes slecht, hij heeft een wondertelefoon nodig om niet onderuit te gaan (1), en de informatie omtrent de file is gewoon openbaar (2). Zoals verkeersinformatie dat altijd is (alle deelnemers kunnen het immers waarnemen).
144e keer intussen dat deze vaststaande leugens hier verkoopt als de waarheid. Wil je daar alsjeblieft mee ophouden? Anders kan jij misschien beter naar BNW gaan, als je niet wil geloven wat wetenschappers (na uitvoerig onderzoek) over radioverbindingen en over waarschijnlijkheden te melden hebben.
  woensdag 1 september 2021 @ 15:04:08 #64
473584 Gretzl
pi_201167115
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:01 schreef JanJanJan het volgende:

[..]
Je doet niet aan waarheidsvinding.
Je wilt het niet doen en je gaat het niet doen.

Na jaren - uit de hoge hoed - opeens.
Nee, er was niet opeens DNA. Dat zat gewoon op die blouse en heeft kan er alleen maar met kracht op zijn gekomen.
De bewijsvoering voor deze gewaagde stelling heb noch jij, @luxerobots, NFI of OM ooit gegeven. Zonder gedegen argumentatie maak je jezelf compleet belachelijk door te stellen dat dit DNA er alleen met kracht op kan zijn gekomen.
  woensdag 1 september 2021 @ 15:23:34 #65
473584 Gretzl
pi_201167339
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:01 schreef JanJanJan het volgende:
Alleen een zeer klein groepje complotdenkers + naïeve aanhangers van Bas Haan geloven nog in de onschuld van Louwes. Iedereen die bereid is alle mogelijkheden open te laten, komt tot de conclusie dat Louwes niet de dader kan zijn omdat zijn alibi waterdicht is en de modus operandi van de moord totaal niet past bij een zakelijk contact dat een financieel motief zou hebben. Bovendien staat vrijwel zeker vast dat het laatste telefoongesprek enkel is gevoerd om het bedrag van de belastingvrije voet door te geven en valt dit met geen mogelijkheid te rijmen met een avondbezoek.
FYP
pi_201167345
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 15:01 schreef Gretzl het volgende:

[..]
144e keer intussen dat deze vaststaande leugens hier verkoopt als de waarheid. Wil je daar alsjeblieft mee ophouden? Anders kan jij misschien beter naar BNW gaan, als je niet wil geloven wat wetenschappers (na uitvoerig onderzoek) over radioverbindingen en over waarschijnlijkheden te melden hebben.
En de 145e keer dat jij hier onzin over schrijft.
Jij moet echt naar BNW. Je wilt het niet begrijpen.
Je wilt het gewoon niet.
Zeg dat dan gewoon!
*verwijderd door Admin*
pi_201167366
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 15:23 schreef Gretzl het volgende:

[..]
FYP
Pleur effe op met mijn post in een quote aan te passen!!
*verwijderd door Admin*
pi_201167392
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
DNA van een persoon op een slachtoffer bewijst op zich niet zoveel. Als ik jou stevig neuk en dan vertrek, jij vervolgens vermoord wordt, bewijst dat niet dat ik je vermoord heb, het bewijst alleen maar dat ik je geneukt heb.
Dat begrijp ik ja.
Jammer dat het geen sperma is maar bloed en afdrukplekken precies op de plekken waar kracht is uitgeoefend.
*verwijderd door Admin*
  woensdag 1 september 2021 @ 15:28:12 #69
473584 Gretzl
pi_201167413
quote:
Precies. Wereldwijd zijn er helaas genoeg voorbeelden van twijfelachtige strafzaken omdat er teveel waarde is gehecht aan vermeend DNA-bewijs. Terwijl DNA in principe enkel als aanvulling mag dienen voor de overige bewijsmiddelen.

DNA-fanatici (blinden) denken dat er van een gevonden DNA-spoor altijd te bewijzen is hoe het op een lichaam of voorwerp terecht is gekomen en of dat te relateren is aan een gewelddadige handeling. Dat is helemaal niet zo.

[ Bericht 32% gewijzigd door Gretzl op 01-09-2021 15:34:17 ]
  woensdag 1 september 2021 @ 15:29:17 #70
473584 Gretzl
pi_201167431
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:15 schreef JanJanJan het volgende:

[..]
Wat DNA?
Knap hoor, drie overduidelijke vaststaande leugens gebruiken in één zin :')
  woensdag 1 september 2021 @ 15:30:16 #71
473584 Gretzl
pi_201167445
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:22 schreef JanJanJan het volgende:

[..]
Vertel mij even waarom er in Noord-Korea nooit justitiële dwalingen naar buiten komen.
pi_201167448
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:38 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Snap je het echt niet ?
Zie mijn vorige post.
Ik snap het prima, Gretzl duidelijk niet
*verwijderd door Admin*
pi_201167458
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Knap hoor, drie overduidelijke vaststaande leugens gebruiken in één zin :')
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
*verwijderd door Admin*
  woensdag 1 september 2021 @ 15:32:51 #74
473584 Gretzl
pi_201167477
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 14:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hoezo met druk? Waar staat dat?
'met druk op gekomen', 'enorm veel DNA' en 'onder het DNA' zijn verzinsels die Bas Haan naderhand uit z'n duim heeft gezogen. Zelfs Eikelenboom is niet zo stellig geweest. Die heeft enkel beweerd dat ie de geweldshypothese waarschijnlijker vond dan de niet-geweldshypothese. Echter werd Eikelenboom door het OM voorgelogen over het ochtendbezoek dat niet zou hebben plaatsgevonden.

Sommige figuren proberen nog steeds met bewezen leugens te doen voorkomen dat Louwes niet op donderdagochtend bij de weduwe is geweest :')
pi_201167483
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 15:30 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Vertel mij even waarom er in Noord-Korea nooit justitiële dwalingen naar buiten komen.
Jullie geven geen antwoord op de vraag.

Enige wat er komt is ‘zoek zelf uit’
‘Vaststaande feiten’ ‘vaststaande leugen’

Maar met bewijs hiervoor kom je niet.
En nee, deemzet.nl / Maurice / deventermoordzaak.info zijn GEEN betrouwbare bronnen.
*verwijderd door Admin*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')