SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 31-08-2021 14:50:11 ]![]()
Wie is chef OP eigenlijk?. Kleine update is nodig. We zijn een seizoen verder inmiddels.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
![]()
.
,
,
.
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
@JR-Style-93quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:50 schreef manny het volgende:
Wie is chef OP eigenlijk?. Kleine update is nodig. We zijn een seizoen verder inmiddels.![]()
Toch wel bijzonder dat je Magallan en Ekkelenkamp wel kan slijten maar Neres en Nico niet. Het is niet dat ze zo duur zijn ofzo.
Op zich geen ramp als ze blijven, als ze maar wel weer de motivatie kunnen vinden nadat de deadline verstreken is.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Nico is Al 29 he...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Toch wel bijzonder dat je Magallan en Ekkelenkamp wel kan slijten maar Neres en Nico niet. Het is niet dat ze zo duur zijn ofzo.
Op zich geen ramp als ze blijven, als ze maar wel weer de motivatie kunnen vinden nadat de deadline verstreken is.![]()
Dan nog, 29 is niet oud. Als je als voetballer een beetje fit blijft, kun je nog zeker tot 34/35 mee. Zo'n Tagliafico zou niet misstaan bij menig subtopper in pakweg Spanje of Italië. Opmerkelijk ook dat hij West Ham afwijst, meeste spelers vallen toch wel voor het geld van dergelijke Engelse middenmotors. West Ham zit ook in een prima periode op dit moment met een zeer degelijk elftal.
Neres is inderdaad ook opvallend. Ok, hij zit niet in de beste fase van zijn carrière, maar heeft toch bewezen prima te kunnen voetballen en zou met 24 nog net voor zijn piek moeten zitten.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Keiharde onderhandelaars die Belgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Optie tot koop bedongen.
Gelachen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dus die komt volgend jaar weer terug?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Optie tot koop bedongen.
Gelachen.![]()
![]()
Die optie had zijn vorige bestemming ook bedongen, als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Optie tot koop bedongen.
Gelachen.![]()
![]()
Als club in Serie A bleef moesten ze hem kopen. Wijselijk kozen ze voor degradatiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:28 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die optie had zijn vorige bestemming ook bedongen, als ik het mij goed herinner.![]()
![]()
Oh ja, dat was 'm.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als club in Serie A bleef moesten ze hem kopen. Wijselijk kozen ze voor degradatie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:50 schreef manny het volgende:
Wie is chef OP eigenlijk?. Kleine update is nodig. We zijn een seizoen verder inmiddels.Hier danquote:
Oh.![]()
Marc met de beker op links. Heerlijk.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Waarom zouden we Nico zou graag willen verkopen eigenlijk? We hebben niet echt een vervanger toch? Blind, Martinez en Rensch zijn meer gelegenheidslinksbacks vind ik. Als Neres blijft vind ik dat stiekem ook wel leuk.![]()
Twee A elftallen opstellen genotquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef Ramboetan het volgende:
Waarom zouden we Nico zou graag willen verkopen eigenlijk? We hebben niet echt een vervanger toch? Blind, Martinez en Rensch zijn meer gelegenheidslinksbacks vind ik. Als Neres blijft vind ik dat stiekem ook wel leuk.![]()
Omdat er afspraken waren gemaaktquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef Ramboetan het volgende:
![]()
Toch wel jammer dat ze (o.a.) Neres niet lijken te kunnen slijten, maar je kunt blessures etc wel vrij simpel opvangen gelukkig. En Hag weet het tot nu toe altijd prima te managen.![]()
Haller, Tadic, Anthony, Neres, Berghuis, Daramy, Labyad en zelfs nog Kudus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Toch wel jammer dat ze (o.a.) Neres niet lijken te kunnen slijten, maar je kunt blessures etc wel vrij simpel opvangen gelukkig. En Hag weet het tot nu toe altijd prima te managen.
Je moet het maar kunnen managen.![]()
Dramatische transferzomer ookquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Pittig ja, al valt het uiteindelijk meestal wel weer mee vanwege blessures/schorsingen e.d. Lekker rouleren in de Eredivisie en beker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Haller, Tadic, Anthony, Neres, Berghuis, Daramy, Labyad en zelfs nog Kudus.
Precies, vaak zijn er toch wel 1 of 2 blessures, Kudus is nog amper fit geweest sinds ie bij Ajax speeltquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pittig ja, al valt het uiteindelijk meestal wel weer mee vanwege blessures/schorsingen e.d. Lekker rouleren in de Eredivisie en beker.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
Eigenlijk dus gewoon ook heel weinig interesse voor geweest, toch wel bijzonder voor dat bedrag.![]()
Wat was de vraagprijs? Overschatten wij Tagliafico?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Eigenlijk dus gewoon ook heel weinig interesse voor geweest, toch wel bijzonder voor dat bedrag.![]()
Van wat ik las mocht hij voor 12 miljoen weg (daar zijn wel afspraken over gemaakt). Ik vind het geen absolute topspeler ofzo maar voor dat geld toch wel een nuttige kracht voor vrij veel clubs.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Wat was de vraagprijs? Overschatten wij Tagliafico?![]()
En Timber op de bank?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:39 schreef Scorpie het volgende:
Tagliafico dan maar LB weer, blind centraal achterin samen met Martinez en Mazza![]()
Doe dit maar niet he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:39 schreef Scorpie het volgende:
Tagliafico dan maar LB weer, blind centraal achterin samen met Martinez en Mazza![]()
Schuurs, Timber, Martinez, Blind, het is het net niet als centrale verdediger (of in sommige gevallen helemaal niet). Er had een centrale verdediger bij moeten komen deze transferperiode. Jammer dat PSV en zelfs Feyenoord het wel voor elkaar hebben gekregen met respectievelijk Ramalho en Trauner.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Echt hè!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Schuurs, Timber, Martinez, Blind, het is het net niet als centrale verdediger (of in sommige gevallen helemaal niet). Er had een centrale verdediger bij moeten komen deze transferperiode. Jammer dat PSV en zelfs Feyenoord het wel voor elkaar hebben gekregen met respectievelijk Ramalho en Trauner.![]()
Over 4 maanden spreekt heel Nederland over een stabiel Ajax dat tamelijk probleemloos de zomer doorgekomen is of over een Ajax dat heeft liggen slapen en achter de feiten aanloopt waardoor het nu alle hens aan dek is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:09 schreef Tarado het volgende:
volle selectie wel uiteindelijk, op de keepers na ook vrij goed
Interessante periode in de eredivisie aanstaande, geen idee welke kant het op zal vallen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eens. Met respectievelijk Ramalho of Trauner had de halve finale van de CL een garantie geweest. Zeker de alom vermaarde Martinez is de echte kenners met verstand van zaken een doorn in het oog.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Schuurs, Timber, Martinez, Blind, het is het net niet als centrale verdediger (of in sommige gevallen helemaal niet). Er had een centrale verdediger bij moeten komen deze transferperiode. Jammer dat PSV en zelfs Feyenoord het wel voor elkaar hebben gekregen met respectievelijk Ramalho en Trauner."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben er wel tevreden mee, hier is best een leuk elftal van te maken. Ook Europees gezien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:09 schreef Tarado het volgende:
volle selectie wel uiteindelijk, op de keepers na ook vrij goed
Voor de keeper hoop ik maar op een snelle doorbraak van Gorter.Oh.![]()
Nationaal valt het wel de goeie kant op mede omdat de concurrent een te smalle selectie heeft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Over 4 maanden spreekt heel Nederland over een stabiel Ajax dat tamelijk probleemloos de zomer doorgekomen is of over een Ajax dat heeft liggen slapen en achter de feiten aanloopt waardoor het nu alle hens aan dek is.
Interessante periode in de eredivisie aanstaande, geen idee welke kant het op zal vallen.
Ze moeten nu ook een keertje CL overwinteren en dat is nog niet zo makkelijk als het lijkt maar als je in zo'n poule als deze het weer niet redt kan je die ambities ook wel in de koelkast stoppen.![]()
Maar wel een bijzondere transferperiode. Andere jaren waren ze meestal wel een soort angst om in de slotweek nog dragende spelers kwijt te raken en nu is het bijna teleurstellend dat Neres of zelfs Tagliafico niet verkocht is. Zeker voor Neres eigenlijk.
Nou ja, in ieder geval genoeg opties om aanvallend op terug te vallen en Ten Hag is gelukkig vrij goed in het managen van de selectie. Ik zou straks dan toch het liefst Mazraoui - Timber - Blind - Tagliafico als laatste linie willen zien.![]()
Dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat met de huidige selectie PSV kampioen wordt en dat is financieel gezien voor Ajax nog veel erger, want als de CL volgend seizoen niet wordt gehaald, zal het erg lastig worden om bepaalde salarissen te blijven betalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens. Met respectievelijk Ramalho of Trauner had de halve finale van de CL een garantie geweest. Zeker de alom vermaarde Martinez is de echte kenners met verstand van zaken een doorn in het oog.
Haller, Tadic en Berghuis verdienen al bijna 4 miljoen euro per jaar en zo zijn er nog een paar die boven de 2 miljoen per jaar verdienen zoals Gravenberch. Sportief verval dreigt bij het mislopen van de CL en als je eenmaal in die neerwaartse spiraal zit kom je er moeilijker weer uit, dat kan dan weer een paar jaar duren.
Dat is enorm zonde omdat Ajax 3 jaar lang een begroting had die 50 miljoen euro boven die van PSV lag en daarmee is dus helemaal niets gedaan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Och hebben ze hem ook weer losgelaten.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Feyenoord weet nog geen speler van Volendam binnen te halen en huurt Cyriel Dessers van KRC Genk. Het lijkt me niet dat het in Nederland de komende jaren nog iets anders dan een spelletje tussen Ajax en PSV wordt over wie de langste heeft. Zelfs als je die een keer verliest, ongeacht of het nu dit jaar of volgend jaar is, is het alsnog alles behalve een ramp.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nationaal valt het wel de goeie kant op mede omdat de concurrent een te smalle selectie heeft.
Ze moeten nu ook een keertje CL overwinteren en dat is nog niet zo makkelijk als het lijkt maar als je in zo'n poule als deze het weer niet redt kan je die ambities ook wel in de koelkast stoppen.
Dit jaar niet overwinteren in de CL lijkt me problematischer. Die Turken kunnen er écht helemaal niets van. Wanneer het tussen jezelf, de kampioen van Portugal en de eeuwige niet-kampioen van Duitsland gaat moet je er tenminste één onder je kunnen houden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Prima, we zien je volgend jaar weer voor de volgende pronostiek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat met de huidige selectie PSV kampioen wordt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
zijn toch altijd speciale wedstrijden maar wel met je eens dat het dit keer moetquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:26 schreef Dven het volgende:
Dit jaar niet overwinteren in de CL lijkt me problematischer. Die Turken kunnen er écht helemaal niets van. Wanneer het tussen jezelf en de kampioen van Portugal en de eeuwige niet-kampioen van Duitsland gaat moet je er tenminste één onder je kunnen houden.![]()
Als je Timber op de bank wilt zetten dan heb je er echt helemaal niks van begrepen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of timber of Martinez, laat maar rouleren![]()
Verdomme, Ajax is dus zo goed als failliet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat met de huidige selectie PSV kampioen wordt en dat is financieel gezien voor Ajax nog veel erger, want als de CL volgend seizoen niet wordt gehaald, zal het erg lastig worden om bepaalde salarissen te blijven betalen.
Haller, Tadic en Berghuis verdienen al bijna 4 miljoen euro per jaar en zo zijn er nog een paar die boven de 2 miljoen per jaar verdienen zoals Gravenberch. Sportief verval dreigt bij het mislopen van de CL en als je eenmaal in die neerwaartse spiraal zit kom je er moeilijker weer uit, dat kan dan weer een paar jaar duren.
Dat is enorm zonde omdat Ajax 3 jaar lang een begroting had die 50 miljoen euro boven die van PSV lag en daarmee is dus helemaal niets gedaan.Oh.![]()
Kudus is een middenvelder, labyad lijkt het prima te vinden op de bank.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Haller, Tadic, Anthony, Neres, Berghuis, Daramy, Labyad en zelfs nog Kudus.
Speciale wedstrijden ja, maar dat is niet alleen voor Ajax zo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn toch altijd speciale wedstrijden maar wel met je eens dat het dit keer moet
Was net even aan het kijken hoe de loting anders had kunnen lopen en ben al tien minuten aan het staren hoe raar de potindelingen zijn. De verhoudingen zijn flink aan het veranderen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, maar jij weet goed genoeg hoe het werkt in de voetbalwereld, als je een keer geen CL pakt terwijl je er in je begroting wel op rekent, kan dat verstrekkende gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdomme, Ajax is dus zo goed als failliet.
Maar het ergste is dat het volstrekt onnodig is. Kijk, je kan een flinke investering doen die verkeerd uit pakt. Je kan ook met een betere selectie toch geen kampioen worden, zoals PSV vorig seizoen.
Echter bij voorbaat al het seizoen beginnen met een selectie waarbij op enkele posities pure middelmaat rondloopt is schandalig. En maar blijven ontkennen dat versterking nodig is....en maar weglachen dat het allemaal wel meevalt... Het is de arrogantie die sommige Ajacieden hier misschien aanspreekt omdat ze denken dat het past bij de club, maar enige wat past bij Ajax is dat we elk jaar kampioen worden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Beleef je zelf nou echt plezier aan zo'n act?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar jij weet goed genoeg hoe het werkt in de voetbalwereld, als je een keer geen CL pakt terwijl je er in je begroting wel op rekent, kan dat verstrekkende gevolgen hebben.
Maar het ergste is dat het volstrekt onnodig is. Kijk, je kan een flinke investering doen die verkeerd uit pakt. Je kan ook met een betere selectie toch geen kampioen worden, zoals PSV vorig seizoen.
Echter bij voorbaat al het seizoen beginnen met een selectie waarbij op enkele posities pure middelmaat rondloopt is schandalig. En maar blijven ontkennen dat versterking nodig is....en maar weglachen dat het allemaal wel meevalt... Het is de arrogantie die sommige Ajacieden hier misschien aanspreekt omdat ze denken dat het past bij de club, maar enige wat past bij Ajax is dat we elk jaar kampioen worden.Oh.![]()
Ik had van jou wel verwacht dat je inhoudelijk zou reageren, maar als je dat niet wilt of niet kunt mag je er ook voor kiezen om gewoon helemaal niet te reageren. Maakt mij verder niet uit hoor, maar er komt niet echt een discussie op gang wanneer je dit soort oneliners post.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beleef je zelf nou echt plezier aan zo'n act?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk vond Shreyas het gewoon jammer dat Ajax vorig jaar kampioen werd.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Prima, dan Martinez.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:41 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Als je Timber op de bank wilt zetten dan heb je er echt helemaal niks van begrepen.![]()
Dat komt omdat je nogal een gezwelletje bent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had van jou wel verwacht dat je inhoudelijk zou reageren, maar als je dat niet wilt of niet kunt mag je er ook voor kiezen om gewoon helemaal niet te reageren. Maakt mij verder niet uit hoor, maar er komt niet echt een discussie op gang wanneer je dit soort oneliners post.
Jrgod is niet te beroerd om discussies aan te gaan.![]()
![]()
Da's niet erg
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ook een wonder. Gezien de verhoudingen had PSV eigenlijk 16 punten voor moeten staan. Ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Eigenlijk vond Shreyas het gewoon jammer dat Ajax vorig jaar kampioen werd."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Prima.quote:
Als Haaland nou ook nog vetrokken was...
Ajax doet volgens mij gewoon prima zaken trouwens. Paar jongens de deur uit. Alleen Neres had je graag zien gaan omdat je nu 3 spelers voor 1 plek hebt, maar verder prima toch om wat ervaring en een goede bank te hebben.
Aan Ten Hag om de boek tevreden te houden en laten we eerlijk zijn bij een gemiddelde spaanse of engelse club zitten er ook gewoon meerdere internationals op de bank.
En ja, als iedereen fit en niet geschorst is: dan hebben we wat te kiezen.proberen is de eerste stap naar falen
Gewoon doen wat Sjaakgod zegt. 3-3-4quote:Op woensdag 1 september 2021 07:06 schreef manny het volgende:
[..]
Prima.
Als Haaland nou ook nog vetrokken was...
Ajax doet volgens mij gewoon prima zaken trouwens. Paar jongens de deur uit. Alleen Neres had je graag zien gaan omdat je nu 3 spelers voor 1 plek hebt, maar verder prima toch om wat ervaring en een goede bank te hebben.
Aan Ten Hag om de boek tevreden te houden en laten we eerlijk zijn bij een gemiddelde spaanse of engelse club zitten er ook gewoon meerdere internationals op de bank.
En ja, als iedereen fit en niet geschorst is: dan hebben we wat te kiezen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee joh die vindt het wel mooi geweest. Paar maandjes mee laten trainen en eind van het jaar uitzwaaien.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik zou toch gewoon een poging wagen om hem een jaar te verlengen. In de tweede seizoenshelft kan hij het verschil maken en in de zomer kan hij dan vertrekken en alsnog voor een leuk bedrag naar een goede club vertrekken.quote:Op woensdag 1 september 2021 07:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh die vindt het wel mooi geweest. Paar maandjes mee laten trainen en eind van het jaar uitzwaaien.
IJdele hoop misschien, maar met een goed gesprek kun je misschien toch nog wat aan hem hebben. Dat is voor hem toch ook gewoon beter.![]()
dat bedoel ik dus, je moet gewoon op je best zijn want dat zijn die anderen ook, misschien dat Dortmund het wat lichter opneemt maar dat is het dan welquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Speciale wedstrijden ja, maar dat is niet alleen voor Ajax zo.
Was net even aan het kijken hoe de loting anders had kunnen lopen en ben al tien minuten aan het staren hoe raar de potindelingen zijn. De verhoudingen zijn flink aan het veranderen.![]()
Ajax treft Dortmund wel in die middelste duels dus dan zullen die wel zo snel mogelijk hun kwalificatie willen veilig stellen. Sowieso verwacht ik niet dat ze tegen Ajax denken "Dat doen we wel even".quote:Op woensdag 1 september 2021 08:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, je moet gewoon op je best zijn want dat zijn die anderen ook, misschien dat Dortmund het wat lichter opneemt maar dat is het dan wel
Wel zin in die potjes.Oh.![]()
1-3-3-4 danquote:Op woensdag 1 september 2021 07:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon doen wat Sjaakgod zegt. 3-3-4proberen is de eerste stap naar falen
1-4-3-3, punt naar achter
Doelman:
Onana (Dan Stekelenburg/Pasveer/Gorter).
Je kan gewoon nog een jaar "plezier" hebben van Onana en hij kan echt het verschil maken. Het is een feitelijk betere keeper dan dat Stekelenburg is, en stiekum verwacht ik dat Stekelenburg na dit jaar gaat stoppen, dus het is niet alsof Stekelenburg beter gaat worden van al het spelen, waardoor er geen reden is om Onana niet op te stellen.
Rechtsachter:
Mazraoui, op dit moment beter dan Rensch. De laatste wedstrijden is Nous rustig aan de bal, het druistige is er een beetje af.
Centraalachter:
Zou ik spelen met Timber/Martinez, waarbij Blind een goede derde is en je ook Schuurs nog achter de hand hebt, waarvan ik persoonlijk vind dat hij steeds stabieler wordt, maar mij afvraag of hij ooit de belofte gaat inlossen.
Linksachter:
Vind ik lastig. Je hebt niet veel keus, dus wordt Tagliafico, want Blind kan echt niet meer. Helaas pakt Nico nog wel eens een kaartje (schijnt zijn kracht te zijn), dus hier moet je iets doen. Rensch heeft er een paar keer gespeelt en misschien kan Baas (Jong Ajax) iets zijn, anders moet je hier iets halen
Defensieve middenvelder:
Blind, dan Alvarez. Blind heeft een geweldige pass, maar komt inmiddels ook op een leeftijd dat hij niet alle gaten dichtloopt. Nu hoeft dat ook niet een probleem te zijn (deed een Pirlo bijvoorbeeld ook niet altijd), als je maar slim speelt. Voor de fysieke kracht en het snellere spel zou ik dan voor Alvarez kiezen.
Aanvallende middenvelders:
Als iedereen fit is zou ik kiezen voor Gravenberch met Kudus. Veel loopvermogen en dynamiek. Klaassen doet het prima als stand-in, pikt zijn doelpunten mee, maar brengt niet het creatieve wat een Kudus wel heeft.
Rechtsvoor:
Anthony. Zonder twijfel een van de betere spelers die je nu hebt. Vorig seizoen te weinig van gezien, maar altijd dreigend. Als goede tweede Berghuis. Toch een international, kan soms gemeen spelen (heb je soms nodig), en heeft een goede pass in huis. Qua acties minder, vandaar dat ik voor Anthony zou kiezen. En dan heb je Neres ook nog op de bank.
Linksvoor:
Tadic, al gaat Daramy verwacht ik veel spelen en misschien ook wel logisch als je meer dynamiek wilt. Eventueel kunnen Neres en Berghuis hier ook naar uitwijken.
Spits:
Haller, eigenlijk de enige spits die je hebt. Tadic zou hier eventueel ook kunnen spelen, als het met Haller blijft kwakkelen, maar is weer een noodverband.
Tadic, captain, inmiddels ook al 32 is de aanvoeder van je elftal, gaat altijd voorop in de strijd. Ik denk dus dat je hem altijd moet opstellen: Hij zou dus of in de spits komen (ipv haller) en dan Daramy op links, of links voor, met Haller in de spits.
Niet genoemd:
Danilo: is goed, maar gaat het niet waarmaken in het systeem wat we spelen en is er eigenlijk alleen nog omdat we vorig jaar Huntelaar en Brobbey verkocht hebben.
Labyad, Klaiber: opvulling, kan je net zo goed jeugd voor inzetten. Ekkelenkamp was niet slechter dan een Labyad bijvoorbeeld, maar blijkbaar meer belangstelling voor. Al denk ik dat Labyad gewoon lekker zijn contract wil uitdienen en nog ergens een zakje geld gaat scoren. Taylor heb ik niet echt een oordeel over: het verbaast mij eigenlijk dat hij er nogsteeds is.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mangoworks2002 op 01-09-2021 12:46:37 ]Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
*vraagje*
Weet iemand hoe ik aan het blauwe trainingspak in maat S van vorig seizoen kan komen?
Ik kan het nergens meer vinden..
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
423 bedoel je denk ik of spelen we met meer dan 2 middenvelders? Overigens is Gravenberch geen 10.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
1-4-3-3, punt naar achter
Doelman:
Onana (Dan Stekelenburg/Pasveer/Gorter).
Je kan gewoon nog een jaar "plezier" hebben van Onana en hij kan echt het verschil maken. Het is een feitelijk betere keeper dan dat Stekelenburg is, en stiekum verwacht ik dat Stekelenburg na dit jaar gaat stoppen, dus het is niet alsof Stekelenburg beter gaat worden van al het spelen, waardoor er geen reden is om Onana niet op te stellen.
Rechtsachter:
Mazraoui, op dit moment beter dan Rensch. De laatste wedstrijden is Nous rustig aan de bal, het druistige is er een beetje af.
Centraalachter:
Zou ik spelen met Timber/Martinez, waarbij Blind een goede derde is en je ook Schuurs nog achter de hand hebt, waarvan ik persoonlijk vind dat hij steeds stabieler wordt, maar mij afvraag of hij ooit de belofte gaat inlossen.
Linksachter:
Vind ik lastig. Je hebt niet veel keus, dus wordt Tagliafico, want Blind kan echt niet meer. Helaas pakt Nico nog wel eens een kaartje (schijnt zijn kracht te zijn), dus hier moet je iets doen. Rensch heeft er een paar keer gespeelt en misschien kan Baas (Jong Ajax) iets zijn, anders moet je hier iets halen
Defensieve middenvelder:
Blind, dan Alvarez. Blind heeft een geweldige pass, maar komt inmiddels ook op een leeftijd dat hij niet alle gaten dichtloopt. Nu hoeft dat ook niet een probleem te zijn (deed een Pirlo bijvoorbeeld ook niet altijd), als je maar slim speelt. Voor de fysieke kracht en het snellere spel zou ik dan voor Alvarez kiezen.
Aanvallende middenvelder:
Als iedereen fit is zou ik kiezen voor Gravenberch met Kudus. Veel loopvermogen en dynamiek. Klaassen doet het prima als stand-in, pikt zijn doelpunten mee, maar brengt niet het creatieve wat een Kudus wel heeft.
Rechtsvoor:
Anthony. Zonder twijfel een van de betere spelers die je nu hebt. Vorig seizoen te weinig van gezien, maar altijd dreigend. Als goede tweede Berghuis. Toch een international, kan soms gemeen spelen (heb je soms nodig), en heeft een goede pass in huis. Qua acties minder, vandaar dat ik voor Anthony zou kiezen. En dan heb je Neres ook nog op de bank.
Linksvoor:
Tadic, al gaat Daramy verwacht ik veel spelen en misschien ook wel logisch als je meer dynamiek wilt. Eventueel kunnen Neres en Berghuis hier ook naar uitwijken.
Spits:
Haller, eigenlijk de enige spits die je hebt. Tadic zou hier eventueel ook kunnen spelen, als het met Haller blijft kwakkelen, maar is weer een noodverband.
Tadic, captain, inmiddels ook al 32 is de aanvoeder van je elftal, gaat altijd voorop in de strijd. Ik denk dus dat je hem altijd moet opstellen: Hij zou dus of in de spits komen (ipv haller) en dan Daramy op links, of links voor, met Haller in de spits.
Niet genoemd:
Danilo: is goed, maar gaat het niet waarmaken in het systeem wat we spelen en is er eigenlijk alleen nog omdat we vorig jaar Huntelaar en Brobbey verkocht hebben.
Labyad, Klaiber: opvulling, kan je net zo goed jeugd voor inzetten. Ekkelenkamp was niet slechter dan een Labyad bijvoorbeeld, maar blijkbaar meer belangstelling voor. Al denk ik dat Labyad gewoon lekker zijn contract wil uitdienen en nog ergens een zakje geld gaat scoren. Taylor heb ik niet echt een oordeel over: het verbaast mij eigenlijk dat hij er nogsteeds is.![]()
bedankt, ik heb er een s bijgezet. Punt naar achter is geen typische no 10 inderdaad.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
423 bedoel je denk ik of spelen we met meer dan 2 middenvelders? Overigens is Gravenberch geen 10.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Je hebt Klaassen ook nog die moet altijd spelen in principe. Gewoon Timber en Blind achterin en dan Martinez bankje die gaat toch meer dan voldoende spelen in de rotatie.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
bedankt, ik heb er een s bijgezet. Punt naar achter is geen typische no 10 inderdaad.![]()
Nah, klaassen is meer iemand die iets kan forceren, hoeft wmb niet altijd te spelen. Staat ook gewoon talent in de weg.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt Klaassen ook nog die moet altijd spelen in principe. Gewoon Timber en Blind achterin en dan Martinez bankje die gaat toch meer dan voldoende spelen in de rotatie.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Welk talent precies? Want op Unuvar hoeven we niet te wachten hoor.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nah, klaassen is meer iemand die iets kan forceren, hoeft wmb niet altijd te spelen. Staat ook gewoon talent in de weg.![]()
Klopt, is ook meer een aanvaller. Je hebt 2 plekken voor 3 aanvallend ingestelde middenvelders: ik zou dan altijd voor talent kiezen. Dus Kudus, gravenberch uit het eerste, met Klaassen als breker. Oh, en dan heb je ook Taylor nog (waar ik te weinig van zie).quote:Op woensdag 1 september 2021 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welk talent precies? Want op Unuvar hoeven we niet te wachten hoor.
of Fitz-Jim of Regeer uit Jong het gaan redden weet ik niet, maar je kan ze de kans geven. Oh en je hebt in maart vorig jaar ook nog Giovanni gehaald...Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Gravenberch is geen 10 zoals ik net al zei. Je hebt Kudus en Klaassen twee totaal verschillende type spelers waarvan Kudus ook nog meer geblesseerd is als wat anders.![]()
Heeft wel een magische gave om belangrijke goals te maken. Belangrijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nah, klaassen is meer iemand die iets kan forceren, hoeft wmb niet altijd te spelen. Staat ook gewoon talent in de weg.
Maar eens, die staat op de lijst van potentiële 12e / 13e man..proberen is de eerste stap naar falen
Als iedereen fit is zou ik niet meer voor Davy kiezen eigenlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt Klaassen ook nog die moet altijd spelen in principe. Gewoon Timber en Blind achterin en dan Martinez bankje die gaat toch meer dan voldoende spelen in de rotatie.
Zou tegen de mindere teams Berghuis ook wel vaker op het middenveld willen zien.![]()
Klaassen is zo ongelooflijk belangrijk geweest met zijn goals op belangrijke momenten. Hoevaak heeft hij niet de 1-0 of 0-1 gescoord die hoort echt wel in je basisquote:Op woensdag 1 september 2021 16:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als iedereen fit is zou ik niet meer voor Davy kiezen eigenlijk.
Zou tegen de mindere teams Berghuis ook wel vaker op het middenveld willen zien.![]()
Kudus hebben we gewoon nog te weinig gezien, maar ik zou hem zich liever zien ontwikkelen dan klaassen. Daarnaast heb ik ook nergens gezegt dat Gravenberg een 10 is, wel dat ik em meer naar voren zou willen zien.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gravenberch is geen 10 zoals ik net al zei. Je hebt Kudus en Klaassen twee totaal verschillende type spelers waarvan Kudus ook nog meer geblesseerd is als wat anders.Klopt dat hij belangrijk is en ik ben ook blij dat hij terug is gekomen, hadden we toen ook echt nodig en hij periodes goed gespeelt en staat vaak op de juiste plek als iets geforceerd moet worden, etc, etc.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen is zo ongelooflijk belangrijk geweest met zijn goals op belangrijke momenten. Hoevaak heeft hij niet de 1-0 of 0-1 gescoord die hoort echt wel in je basis
Dat kan hij ook als breekijzer. Kudus vertegenwoordigd nog een transferwaarde, Klaassen ga je niet meer voor de hoofdprijs verkopen.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Kudus mag het laten zien in invalbeurten en hij mag ook wel even fit blijven.
Tegen sterkte tegenstanders zou ik met Alvarez als defensieve middenvelder spelen, tegen stugge ploegen kun je Blind op het middenveld zetten.
Klaassen op 10 en Gravenberch op 8.
Voorin rouleren en kijken per wedstrijd wat je goed kunt gebruiken en wie er in vorm is.
Antony-Haller-Tadic als basis. Misschien in Europa met Tadic in de spits en Daramy met z'n snelheid op de flank.
Tegen hele zwakke ploegen in de Eredivisie kun je met vier aanvallers spelen. Met Berghuis of Tadic op 10 bijvoorbeeld.
Achterin Mazraoui, Timber, Martinez/Blind en Nico.![]()
Ja, dat is eenzelfde retoriek als zeggen dat hij absoluut niets in Ajax 1 te zoeken heeft omdat ie hoofdschuldig is aan die late goal van Twente, met dat halfgaar ingrijpen. Ik zou ‘m gewoon beoordelen op zijn huidige vorm.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen is zo ongelooflijk belangrijk geweest met zijn goals op belangrijke momenten. Hoevaak heeft hij niet de 1-0 of 0-1 gescoord die hoort echt wel in je basisDit, dus.![]()
Klaassen krijgt gewoon veel te veel krediet van staf en supporters omdat het een 'echte Ajacied' is.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is eenzelfde retoriek als zeggen dat hij absoluut niets in Ajax 1 te zoeken heeft omdat ie hoofdschuldig is aan die late goal van Twente, met dat halfgaar ingrijpen. Ik zou ‘m gewoon beoordelen op zijn huidige vorm.
Maar hij speelt al geruime tijd gewoon beroerd. Ik hoop dat hij nog veel in de basis mag starten, alleen maar gunstig voor PSV.![]()
is echt een nuttige speler, zag je vandaag ook weer, ik zie ook liever Gravenberch hoor maar jij kijkt niet goed.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klaassen krijgt gewoon veel te veel krediet van staf en supporters omdat het een 'echte Ajacied' is.
Maar hij speelt al geruime tijd gewoon beroerd. Ik hoop dat hij nog veel in de basis mag starten, alleen maar gunstig voor PSV.![]()
Klaassen geeft altijd 100% en dan val je al snel op tussen de Depay's, Gakpo's en Malens.
Als je trouwens Blind vandaag op linksback heb zien spelen moeten we heel erg blij zijn dat Nico er gewoon nog is.![]()
Hij verstopt zich net zo lang tot iedereen denkt dat hij gewisseld is en duikt dan ineens voor de keeper op.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
is echt een nuttige speler, zag je vandaag ook weer, ik zie ook liever Gravenberch hoor maar jij kijkt niet goed.
Ik heb liever een speler die 90 minuten meedoet.![]()
Klaassen is een vreselijk nuttige gifkikker, liet ie gisteren ook weer zien.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:26 schreef PicoMMP het volgende:
Klaassen geeft altijd 100% en dan val je al snel op tussen de Depay's, Gakpo's en Malens.
Als je trouwens Blind vandaag op linksback heb zien spelen moeten we heel erg blij zijn dat Nico er gewoon nog is.
En Blind was gisteren vreselijk... Denk dat Van Gaal die ook uit gaat faseren zeg![]()
![]()
Noem je Mazraoui ook even voor volledigheid?quote:Op donderdag 2 september 2021 07:53 schreef Perrin het volgende:
Ziyech maakt zich onmogelijk in Marokkaans elftal
Eerst Ihattaren, nu hij![]()
Allemaal last om langdurig professioneel te blijven.quote:Op donderdag 2 september 2021 07:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Noem je Mazraoui ook even voor volledigheid?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Toch steeds meer geluiden dat Onana gewoon gaat spelen vanaf november (eventjes dan, omdat ie daarna meteen weer aftaait voor een bezoekje aan de Afrika Cup). Mmm. Ik geloof toch dat ik meer van de school ben: nooit meer opstellen na zo beschamend gedrag.
En tevens: Ja Blind speelde matig gisteren, maar toch ook even aandacht voor onze vriend op rechsbuiten. Ajai.... dat viel niet mee.proberen is de eerste stap naar falen
quote:Op donderdag 2 september 2021 07:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij verstopt zich net zo lang tot iedereen denkt dat hij gewisseld is en duikt dan ineens voor de keeper op.
Ik heb liever een speler die 90 minuten meedoet.is echt onzin maar goed laat je maar in die waan, wat ik al eerder tegen je zei, Van Ginkel zou God op z'n blote knieën (hoewel dat kan hij waarschijnlijk niet meer) danken als hij het huidige niveau van Klaassen ooit nog aantikt
![]()
Hij moet gewoon sorry zeggen, nieuw contract tekenen en Ajax verder loodsen in de CL/EL en dan praten we nergens meer overquote:Op donderdag 2 september 2021 08:20 schreef manny het volgende:
Toch steeds meer geluiden dat Onana gewoon gaat spelen vanaf november (eventjes dan, omdat ie daarna meteen weer aftaait voor een bezoekje aan de Afrika Cup). Mmm. Ik geloof toch dat ik meer van de school ben: nooit meer opstellen na zo beschamend gedrag.![]()
Klaassen speelde gisteren trouwens ook zeker niet slecht. En hij frommelt / rommelt die bal die ineens voor zijn voeten valt er ook gewoon in.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]is echt onzin maar goed laat je maar in die waan, wat ik al eerder tegen je zei, Van Ginkel zou God op z'n blote knieën (hoewel dat kan hij waarschijnlijk niet meer) danken als hij het huidige niveau van Klaassen ooit nog aantikt
proberen is de eerste stap naar falen
Rationeel: eens.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij moet gewoon sorry zeggen, nieuw contract tekenen en Ajax verder loodsen in de CL/EL en dan praten we nergens meer over
Supportershart: verbannen naar het derde.proberen is de eerste stap naar falen
als hij niet bijtekent dan lijkt het me niet handig hem op te stellen, ik weet niet hoe het zit met meetrainen of hij daar enig recht op heeft maar anders gewoon bij jong Ajax laten trainenquote:Op donderdag 2 september 2021 08:20 schreef manny het volgende:
Toch steeds meer geluiden dat Onana gewoon gaat spelen vanaf november (eventjes dan, omdat ie daarna meteen weer aftaait voor een bezoekje aan de Afrika Cup). Mmm. Ik geloof toch dat ik meer van de school ben: nooit meer opstellen na zo beschamend gedrag.
En tevens: Ja Blind speelde matig gisteren, maar toch ook even aandacht voor onze vriend op rechsbuiten. Ajai.... dat viel niet mee.![]()
Snap ik welquote:Op donderdag 2 september 2021 08:59 schreef manny het volgende:
[..]
Rationeel: eens.
Supportershart: verbannen naar het derde.
Als we een goede tweede keeper hadden had Onana van mij ook mogen wegrotten, maar hij kan wel het verschil betekenen in grote wedstrijden.![]()
Vond Berghuis van alle aanvallers nog het minst slecht toen hij eruit ging zat er helemaal geen voetbal meer in en was het ren je rot.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:20 schreef manny het volgende:
En tevens: Ja Blind speelde matig gisteren, maar toch ook even aandacht voor onze vriend op rechsbuiten. Ajai.... dat viel niet mee.![]()
Ik snap echt niet waarom iemand over dat soort zaken zulk kleinzerig gedrag wil vertonen.quote:Op donderdag 2 september 2021 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij niet bijtekent dan lijkt het me niet handig hem op te stellen, ik weet niet hoe het zit met meetrainen of hij daar enig recht op heeft maar anders gewoon bij jong Ajax laten trainen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 1 september 2021 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
is echt een nuttige speler, zag je vandaag ook weer, ik zie ook liever Gravenberch hoor maar jij kijkt niet goed.- vd Vaartquote:Hij is negentig minuten bezig, maar hij staat wel op een positie waarin je creativiteit nodig hebt. Als Davy niet scoort, heb je hem bijna niet gezien.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
Denk dat niemand de beweegredenen van Andre snapt.quote:Op donderdag 2 september 2021 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom iemand over dat soort zaken zulk kleinzerig gedrag wil vertonen.proberen is de eerste stap naar falen
z'n zaakwaarnemer en familie waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 september 2021 10:00 schreef manny het volgende:
[..]
Denk dat niemand de beweegredenen van Andre snapt.![]()
Ik in ieder geval niet maar dat is geen reden om maar stampvoetend met je armpjes over elkaar op de grond te gaan zitten.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:00 schreef manny het volgende:
[..]
Denk dat niemand de beweegredenen van Andre snapt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij heeft toch gewoon gelijk. Oranje onwaardig.quote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dat zegt van der Vaart over vrijwel elke speler die niet net als hem niks doet en dan 2x een mooi balletje geeft.quote:![]()
Als je denkt dat Klaassen het probleem is dan snap je er niks van. Frankie, Depay, Gakpo, Blind en Wijnaldum waren nog veel en veel slechter gisteren.
Frenk moet echt een stap gaan zetten want het niveau dat hij bij ons had heeft hij nooit meer gehaald.![]()
Zolang hij zoals gister één van de beteren is vind ik Oranje onwaardig een lege uitspraak.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk. Oranje onwaardig.![]()
Jij slaat Barcelona wekelijks over begrijp ik?quote:Op donderdag 2 september 2021 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je denkt dat Klaassen het probleem is dan snap je er niks van. Frankie, Depay, Gakpo, Blind en Wijnaldum waren nog veel en veel slechter gisteren.
Frenk moet echt een stap gaan zetten want het niveau dat hij bij ons had heeft hij nooit meer gehaald.![]()
Ik vind hem voor zijn status wel erg weinig creëren en openbreken in Oranje, heeft ook met de rest te maken natuurlijk, maar hij maakt niet echt het verschil.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij slaat Barcelona wekelijks over begrijp ik?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ach schei uit, hij heeft goede wedstrijden gespeeld zeer zeker maar hij heeft geen volgende stap gezet na Ajax.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij slaat Barcelona wekelijks over begrijp ik?![]()
Dat deed hij bij Ajax toch ook niet? Het is geen man die 10 assist en 5 goals maakt in 20 wedstrijden. Hij is met zijn 'voor assists' ook gewoon afhankelijk van de rest van het team. Ik vond hem gister ook niet slecht overigens.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem voor zijn status wel erg weinig creëren en openbreken in Oranje, heeft ook met de rest te maken natuurlijk, maar hij maakt niet echt het verschil.
(maar goed dit past beter in het NL topic denk ik)
![]()
Dat lijkt mij wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach schei uit, hij heeft goede wedstrijden gespeeld zeer zeker maar hij heeft geen volgende stap gezet na Ajax.![]()
Eens, Frenkie dribbelt het balletje leuk op maar draagt creatief niets bij, wordt in Nederland zwaar overschat. In grote wedstrijden draagt hij Barca ook niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem voor zijn status wel erg weinig creëren en openbreken in Oranje, heeft ook met de rest te maken natuurlijk, maar hij maakt niet echt het verschil.
Verdedigend heeft hij de afgelopen periode wel stappen gemaakt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Een complete debiel ziet nog dat Frenkie 1 van de beste Nederlandse voetballers is van de afgelopen 30 jaar op zijn positie. Die jongen is echt verschrikkelijk goed.
Hier? Oranje onwaardig![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2021 11:28:31 ]![]()
Wat een clowns
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niet Oranjeonwaardig maar hij is een controleur die niet geweldig kan tegenhouden en zelden of nooit een verdediging met een splijtende pass te kijk zet. Doordat hij een technisch begaafde stylist is zien mensen zijn creatieve beperkingen niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Een complete debiel ziet nog dat Frenkie 1 van de beste Nederlandse voetballers is van de afgelopen 30 jaar op zijn positie. Die jongen is verschrikkelijk goed.
Hier? Oranje onwaardig
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dat ging over dn Deef lieverd.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Een complete debiel ziet nog dat Frenkie 1 van de beste Nederlandse voetballers is van de afgelopen 30 jaar op zijn positie. Die jongen is echt verschrikkelijk goed.
![]()
is gewoon een goeie speler, wordt een beetje verkracht door Koeman, wat dat betreft goed Van Gaal hem wel op de juiste positie zetquote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef Scrummie het volgende:
![]()
Steek je ogen uit, alsjeblieftquote:Op donderdag 2 september 2021 11:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet Oranjeonwaardig maar hij is een controleur die niet geweldig kan tegenhouden en zelden of nooit een verdediging met een splijtende pass te kijk zet. Doordat hij een technisch begaafde stylist is zien mensen zijn creatieve beperkingen niet.![]()
Of mensen zien juist, in tegenstelling tot jij blijkbaar, dat hij bepaalde facetten van het spel geweldig beheerst.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet Oranjeonwaardig maar hij is een controleur die niet geweldig kan tegenhouden en zelden of nooit een verdediging met een splijtende pass te kijk zet. Doordat hij een technisch begaafde stylist is zien mensen zijn creatieve beperkingen niet.![]()
Nouja, hij kreeg er wel flink van langs. Onterecht.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ging over dn Deef lieverd.![]()
Oh ja eens, het spijt me te zeggen maar dan begrijp je er gewoon helemaal niets van.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, hij kreeg er wel flink van langs. Onterecht.![]()
Want dat zie ik nietquote:Op donderdag 2 september 2021 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of mensen zien juist, in tegenstelling tot jij blijkbaar, dat hij bepaalde facetten van het spel geweldig beheerst.?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Het is dat je het na zeven dagen niet meer terug kan kijken, maar de tweede helft van Athletic Club v Barça is Vintage Frenkie. En dat is gewoon knap; weinig goden gegeven te excelleren als bezoeker in San Mames. Defensief ook gewoon prima. Die obsessie met assists en goals vind ik zo meelijwekkend; als Memphis die 1-2 op het laatst in die pot had gemaakt..quote:Op donderdag 2 september 2021 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
is gewoon een goeie speler, wordt een beetje verkracht door Koeman, wat dat betreft goed Van Gaal hem wel op de juiste positie zet♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
vd Vaart kijkt alleen maar hoe hij het zou doen maar de tijd van creatieve 10's is wel een beetje over en ik zou geen NL 10 van niveau weten, Klaassen speelde gisteren naar behoren vooral verdedigend, die heeft er veel counters uitgehaald.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt van der Vaart over vrijwel elke speler die niet net als hem niks doet en dan 2x een mooi balletje geeft.
Wat ik een groot gebrek vind bij NL is een aanspeelpunt voorin, Depay, Malen en Gakpo zijn alle drie linkerspitsen die moeten komen maar in de kleine ruimte is het toch wat anders voetballen![]()
Zoals ik al schrijf, hij dribbelt leuk, lekker van achteruit opbouwen. Hij is balvast en draait zich uitstekend uit problemen. Doorgaans lukt het hem ook om een speler met eenzelfde kleur shirt te bereiken. Zijn creatieve output is echter altijd teleurstellend (minder dan bv Busquets). Frenkie zou een goede libero zijn, zeker nu hij verdedigend verbetert, maar als hij je creatieve middenvelder moet zijn heb je wel een probleem. Ik vind hem echt wel een goede voetballer maar je moet er in creatieve zin niet teveel van verwachten.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan je posts te zien niet nee.
Frenkie-Klaassen-Wijnaldum, daarvan geeft niemand ooit eens een briljante pass.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Laten we het er maar op houden dat het bijzonder is hoe meningen soms uiteen kunnen lopen.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:38 schreef -XOR- het volgende:
Zoals ik al schrijf, hij dribbelt leuk, lekker van achteruit opbouwen. Hij is balvast en draait zich uitstekend uit problemen. Doorgaans lukt het hem ook om een speler met eenzelfde kleur shirt te bereiken. Zijn creatieve output is echter altijd teleurstellend (minder dan bv Busquets). Frenkie zou een goede libero zijn, zeker nu hij verdedigend verbetert, maar als hij je creatieve middenvelder moet zijn heb je wel een probleem. Ik vind hem echt wel een goede voetballer maar je moet er in creatieve zin niet teveel van verwachten.![]()
Niemand zegt toch dat Frenk Oranje onwaardig is. Maar je mag wel gewoon meer van een generationeel talent verwachten![]()
quote:Op donderdag 2 september 2021 11:38 schreef -XOR- het volgende:
Frenkie-Klaassen-Wijnaldum, daarvan geeft niemand ooit eens een briljante pass.![]()
![]()
Hahah wat.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Frenk moet echt een stap gaan zetten want het niveau dat hij bij ons had heeft hij nooit meer gehaald.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ik heb het idee dat jullie verwachten dat Frenkie alle ballen ophaalt achterin en die verdeelt over het middenveld en ondertussen een hakje hier en daar doet en wat balletjes door benen speelt waarna hij met linker een sublieme assist levert.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand zegt toch dat Frenk Oranje onwaardig is. Maar je mag wel gewoon meer van een generationeel talent verwachten
Dat naast een zuivere hattrick in 5 minuten en nog passant achterin even Ter Stegen vervangt onder doel. Wat kan die Frenkie goed voetballen he![]()
Alles moet juist van Frenkie komen met die 2 lopers naast hem.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
blijft altijd een wisselwerking, hij is een goeie spelverlegger en versneller maar wie zijn de ontvangers, gisteren werden alle omschakelmomenten om zeep geholpen door de 3 voorin die teveel tijd nodig haddenquote:Op donderdag 2 september 2021 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand zegt toch dat Frenk Oranje onwaardig is. Maar je mag wel gewoon meer van een generationeel talent verwachten![]()
Precies, het gaat altijd om de context. De Jong is al heel goed bij Barça, alleen wordt dan zelfs na een 10/10 performance in een lastig uitduel weer dat topduelverwijt neergelegd. Best oneerlijk aangezien Barça vorig seizoen een 5-3-2 speelde met voorop Messi en Griezmann, waardoor dan backs diepte moeten maken en er voor De Jong domineren op het middenveld in drukte niet in zit.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Alles moet juist van Frenkie komen met die 2 lopers naast hem.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ja, en dat is dus het probleem, om het creatief alleen te dragen mist hij bepaalde wapens. Hij zou bijvoorbeeld perfect zijn om Fernandinho op te volgen bij City, maar niet om De Bruyne te vervangen.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Alles moet juist van Frenkie komen met die 2 lopers naast hem.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
er is ook niemand die hem met De Bruyne vergelijkt, dit slaat dan ook nergens opquote:Op donderdag 2 september 2021 11:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus het probleem, om het creatief alleen te dragen mist hij bepaalde wapens. Hij zou bijvoorbeeld perfect zijn om Fernandinho op te volgen bij City, maar niet om De Bruyne te vervangen.![]()
Er wordt van hem verwacht dat hij dezelfde mate van creativiteit aan de dag kan leggen, dat kan hij niet. Het is ook niet eerlijk om dat van hem te verlangen maar daarom moet hij creatief ontzien worden. Hij was bij Ajax juist zo goed omdat hij spelers als Ziyech en een goede Van de Beek (die echt wel meer is dan een simpele loper) en Tadic voor zich had.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is ook niemand die hem met De Bruyne vergelijkt, dit slaat dan ook nergens opIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dat is dan ook een groter probleem bij NL dan Frenkie zelfquote:Op donderdag 2 september 2021 12:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij was bij Ajax juist zo goed omdat hij spelers als Ziyech en een goede Van de Beek (die echt wel meer is dan een simpele loper) en Tadic voor zich had.![]()
Zeker, Frenkie is echt niet het probleem binnen het Nederlands Elftal en kritiek van dezelfde orde kan ook gegeven worden op Depay: die is op topniveau niet trefzeker genoeg voor een spits .quote:Op donderdag 2 september 2021 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dan ook een groter probleem bij NL dan Frenkie zelfIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Depay zou wat simpeler moeten voetballen maar wil te belangrijk zijn, die zou eens naar Tadic moeten kijken hoe je kwaliteit in dienst van het elftal stelt, dan maakt het ook niet zoveel uit of je wel of niet scoort maar daar is hij nu teveel mee bezig.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeker, Frenkie is echt niet het probleem binnen het Nederlands Elftal en kritiek van dezelfde orde kan ook gegeven worden op Depay: die is op topniveau niet trefzeker genoeg voor een spits .![]()
Nee totaal niet en dat zegt ook helemaal niemand.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jullie verwachten dat Frenkie alle ballen ophaalt achterin en die verdeelt over het middenveld en ondertussen een hakje hier en daar doet en wat balletjes door benen speelt waarna hij met linker een sublieme assist levert.
Dat naast een zuivere hattrick in 5 minuten en nog passant achterin even Ter Stegen vervangt onder doel. Wat kan die Frenkie goed voetballen he![]()
Lijkt me momenteel meer een probleem in het Nederlands Elftal. Gezien het middenveld en de duiding van Louis over de invulling van de voorhoede zijn daar wel logische verklaringen te vinden.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Depay zou wat simpeler moeten voetballen maar wil te belangrijk zijn, die zou eens naar Tadic moeten kijken hoe je kwaliteit in dienst van het elftal stelt, dan maakt het ook niet zoveel uit of je wel of niet scoort maar daar is hij nu teveel mee bezig.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Jij hebt echt elke vorm van realisme al een tijdje geleden overboord geflikkerd he?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]is echt onzin maar goed laat je maar in die waan, wat ik al eerder tegen je zei, Van Ginkel zou God op z'n blote knieën (hoewel dat kan hij waarschijnlijk niet meer) danken als hij het huidige niveau van Klaassen ooit nog aantikt
![]()
Nee hoor, het punt is dat PSVers niet willen zien dat de huidige van Ginkel gewoon niet zo goed is, wat heeft hij nog; intelligentie en inzicht, aardige pass, goed gevoel voor positie, wat mist hij; actieradius, startsnelheid, snelheid in het algemeen.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:44 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Jij hebt echt elke vorm van realisme al een tijdje geleden overboord geflikkerd he?
Het is gewoon een 1 tempo voetballer geworden die op z'n naam teert, niet dat ik hem dat kwalijk neem hoor want heel knap dat hij zich terug geknokt heeft maar de Van Ginkel die ooit een stuk beter was dan Klaassen is niet meer.![]()
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet Oranjeonwaardig maar hij is een controleur die niet geweldig kan tegenhouden en zelden of nooit een verdediging met een splijtende pass te kijk zet. Doordat hij een technisch begaafde stylist is zien mensen zijn creatieve beperkingen niet.
Misschien wel de beste middenvelder die we ooit gehad hebben in Oranje.blablablabla![]()
Zou uiteindelijk kunnen maar daar komen toch eerst wel prestaties met Oranje bij kijken.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Misschien wel de beste middenvelder die we ooit gehad hebben in Oranje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Van Hanegem, Davids, Van Bommel, Sneijder, Neeskens, Rijkaard en zo kan ik er nog een heleboel opnoemen.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Misschien wel de beste middenvelder die we ooit gehad hebben in Oranje.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
dan ga je wel iets te ver denk ik maar gewoon een hele goeie spelerquote:Op donderdag 2 september 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Misschien wel de beste middenvelder die we ooit gehad hebben in Oranje.![]()
Ik geloof dat ik een hele wedstrijd van oranje heb gemist en geloof ook dat het niet zo goed was. Geen oranjezomer.![]()
Van Bommel past niet in dat rijtje maar speelde wel een heel verdienstelijk WK in 2010quote:Op donderdag 2 september 2021 13:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Hanegem, Davids, Van Bommel, Sneijder, Neeskens, Rijkaard en zo kan ik er nog een heleboel opnoemen.![]()
Van Bommel lolquote:Op donderdag 2 september 2021 13:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Hanegem, Davids, Van Bommel, Sneijder, Neeskens, Rijkaard en zo kan ik er nog een heleboel opnoemen.![]()
Wat betreft prestaties in Oranje bedoelde ik . "De beste Nederlandse middenvelder" is wat anders natuurlijk. Frenkie kan een van de besten worden, zowel in totaal als in Oranje, maar dan moet hij natuurlijk eerst nog behoorlijk wat aan prestaties neerzetten.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Bommel past niet in dat rijtje maar speelde wel een heel verdienstelijk WK in 2010Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Het is wel iemand waar ik speciaal voor naar Barca keek (oke niet elke wedstrijd) afgelopen seizoen. Oke, er speelde ook nog een ander kereltje toen wat het inschakelen ook wel waard was, maar ik had persoonlijk niet gedacht dat ik nog eens speciaal naar een club die me eigenlijk niets boeit zou kijken voor een speler die ook nog eens groot geworden is bij een club waar ik het niet zo op heb verder.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan ga je wel iets te ver denk ik maar gewoon een hele goeie speler
Maar goed, volgens mij zijn we het wel redelijk eens over Frenkie.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2021 13:57:55 ]![]()
Is hij goed genoeg om een elftal omheen te bouwen, dat denk ik weer niet maar een belangrijke speler is hij zeker. Op zich vond ik het beginplan van Van Gaal niet slecht en niet dat ik Berghuis goed vond spelen maar door hem te wisselen voor Malen had je wel 3 "one trick ponies" voorin staan en dat bedoel ik in de zin dat ze wat teveel op elkaar lijken, alle drie goeie spelers maar niet compatible, 2e helft was dan ook een stuk minder.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat betreft prestaties bedoelde ik. "De beste Nederlandse middenvelder" is wat anders natuurlijk. Frenkie kan een van de besten worden, zowel in totaal als in Oranje, maar dan moet hij natuurlijk eerst nog behoorlijk wat aan prestaties neerzetten.![]()
Zijn veelal andere types en zeker niet beter. Van Hanegem en Neeskens is lastig te vergelijken omdat het een andere tijd was, De Kromme kwam bijvoorbeeld pas op zijn 24e bij Feyenoord. Mondiale voetbal is in de loop van de tijd daarbij veel sneller geworden dus men vraagt veel meer. Kijk maar eens een wedstrijd uit de jaren 70 terug dan denk je wtf waar kijk ik naar.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Hanegem, Davids, Van Bommel, Sneijder, Neeskens, Rijkaard en zo kan ik er nog een heleboel opnoemen.
Hij heeft ook wel een beetje de pech dat hij zowel bij Nederland als nu bij Barcelona met wat mindere goden te maken heeft. En hij is ook pas 24.blablablabla![]()
Wie is Frenke?quote:Op donderdag 2 september 2021 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is wel iemand waar ik speciaal voor naar Barca keek (oke niet elke wedstrijd) afgelopen seizoen. Oke, er speelde ook nog een ander kereltje toen wat het inschakelen ook wel waard was, maar ik had persoonlijk niet gedacht dat ik nog eens speciaal naar een club die me eigenlijk niets boeit zou kijken voor een speler die ook nog eens groot geworden is bij een club waar ik het niet zo op heb verder.
Maar goed, volgens mij zijn we het wel redelijk eens over Frenke.
blablablabla![]()
dat sneller valt allemaal wel mee, het is vooral verdedigend tactisch veel beter gewordenquote:Op donderdag 2 september 2021 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn veelal andere types en zeker niet beter. Van Hanegem en Neeskens is lastig te vergelijken omdat het een andere tijd was, De Kromme kwam bijvoorbeeld pas op zijn 24e bij Feyenoord. Mondiale voetbal is in de loop van de tijd daarbij veel sneller geworden dus men vraagt veel meer. Kijk maar eens een wedstrijd uit de jaren 70 terug dan denk je wtf waar kijk ik naar.
Hij heeft ook wel een beetje de pech dat hij zowel bij Nederland als nu bij Barcelona met wat mindere goden te maken heeft. En hij is ook pas 24.![]()
Laatst een stuk van de finale 1970 op FOX zitten kijken de ruimte en tijd die je als middenvelder toen kreeg om op te bouwen is iets wat je in het huidige topvoetbal echt niet meer ziet.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat sneller valt allemaal wel mee, het is vooral verdedigend tactisch veel beter geworden
Bij zo'n De Jong is het bizar hoe snel hij de voetballende oplossing kan en moet bedenken. Los van de techniek die hij heeft om het uit te voeren. Zo'n Van Hanegem trapte je in tweeën als je vervelend ging lopen doen door in de weg te lopen.blablablabla![]()
Ja blijft moeilijk vergelijken die oude beelden maar een simpel voorbeeld, 1970 was het wereldrecord 100 m 9,95 en het is nu 9,59? Natuurlijk zijn er zaken veranderd maar dat het nu allemaal zoveel sneller is klopt niet, het is tactisch beter dus moet je met snellere oplossingen komen.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst een stuk van de finale 1970 op FOX zitten kijken de ruimte en tijd die je als middenvelder toen kreeg om op te bouwen is iets wat je in het huidige topvoetbal echt niet meer ziet.
Bij zo'n De Jong is het bizar hoe snel hij de voetballende oplossing kan en moet bedenken. Los van de techniek die hij heeft om het uit te voeren. Zo'n Van Hanegem trapte je in tweeën als je vervelend ging lopen doen door in de weg te lopen.
En toen werd er ontiegelijke veel geschoffeld, dat heb je nu veel minder.![]()
Sowieso, de beste spelers toen waren dat nu ook wel geworden. Draait uiteindelijk toch veelal om talent voetbal.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja blijft moeilijk vergelijken die oude beelden maar een simpel voorbeeld, 1970 was het wereldrecord 100 m 9,95 en het is nu 9,59? Natuurlijk zijn er zaken veranderd maar dat het nu allemaal zoveel sneller is klopt niet, het is tactisch beter dus moet je met snellere oplossingen komen.
En toen werd er ontiegelijke veel geschoffeld, dat heb je nu veel minder.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Absoluut, laatst toen Willem jarig was ofzo die anekdotes over Fey Ajax en hoe dat er aan toe ging onderling. Zulke aanslagen zou je tegenwoordig gevangenisstraf voor krijgenquote:Op donderdag 2 september 2021 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja blijft moeilijk vergelijken die oude beelden maar een simpel voorbeeld, 1970 was het wereldrecord 100 m 9,95 en het is nu 9,59? Natuurlijk zijn er zaken veranderd maar dat het nu allemaal zoveel sneller is klopt niet, het is tactisch beter dus moet je met snellere oplossingen komen.
En toen werd er ontiegelijke veel geschoffeld, dat heb je nu veel minder..
blablablabla![]()
Ik snap überhaupt niet waarom je van Ginkel er bij sleept, want het ging helemaal niet over hem. En nu doe je net alsof ik in mijn kritiek op Klaassen de vergelijking met van Ginkel heb gemaakt.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, het punt is dat PSVers niet willen zien dat de huidige van Ginkel gewoon niet zo goed is, wat heeft hij nog; intelligentie en inzicht, aardige pass, goed gevoel voor positie, wat mist hij; actieradius, startsnelheid, snelheid in het algemeen.
Het is gewoon een 1 tempo voetballer geworden die op z'n naam teert, niet dat ik hem dat kwalijk neem hoor want heel knap dat hij zich terug geknokt heeft maar de Van Ginkel die ooit een stuk beter was dan Klaassen is niet meer.
Van Ginkel is er terecht niet bij in de selectie, want gewoon nog op de weg terug en we moeten maar zien waar hij uiteindelijk uitkomt.
Maar wat mij betreft hoort Klaassen ook ver weg van Oranje te blijven, pure armoede dat je op dat soort spelers uitkomt en hetzelfde geldt voor 60% van de selectie. Maar zelfs in die armoede zit Klaassen wat mij betreft nog onder de ondergrens.![]()
Maar welke spelers had jij geselecteerd dan? Ik denk dat hij daarom bij van Ginkel uitkomt, dat is een alternatief.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom je van Ginkel er bij sleept, want het ging helemaal niet over hem. En nu doe je net alsof ik in mijn kritiek op Klaassen de vergelijking met van Ginkel heb gemaakt.
Van Ginkel is er terecht niet bij in de selectie, want gewoon nog op de weg terug en we moeten maar zien waar hij uiteindelijk uitkomt.
Maar wat mij betreft hoort Klaassen ook ver weg van Oranje te blijven, pure armoede dat je op dat soort spelers uitkomt en hetzelfde geldt voor 60% van de selectie. Maar zelfs in die armoede zit Klaassen wat mij betreft nog onder de ondergrens.![]()
Als Klaassen de beste is dan had de rest hun dag niet of het is niet zo'n goed elftal maar dat is heel wat anders dan Klaassen kan er niets van en verstopt zich zoals jij beweert, ik haal Van Ginkel erbij omdat we die vergelijking al eerder hebben gemaakt.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom je van Ginkel er bij sleept, want het ging helemaal niet over hem. En nu doe je net alsof ik in mijn kritiek op Klaassen de vergelijking met van Ginkel heb gemaakt.
Donny is de betere versie, maar helaasquote:Op donderdag 2 september 2021 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar welke spelers had jij geselecteerd dan? Ik denk dat hij daarom bij van Ginkel uitkomt, dat is een alternatief.![]()
Jij slaat ook direct doorquote:Op donderdag 2 september 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Misschien wel de beste middenvelder die we ooit gehad hebben in Oranje.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Vind je noem maar eens een betere op zijn positie.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij slaat ook direct doorblablablabla![]()
hij mag trainen met jong meer nietquote:Op donderdag 2 september 2021 19:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tarado, help mij even wat ik hier van moet vinden.
Heb namelijk geen idee.![]()
Wesly 2010. Genoeg gezegd.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind je noem maar eens een betere op zijn positie.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ruud Gullit was ook niet bepaald een koekenbakker.quote:Op vrijdag 3 september 2021 00:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wesly 2010. Genoeg gezegd.![]()
Wie?quote:Op vrijdag 3 september 2021 00:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wesly 2010. Genoeg gezegd.![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Maakt er 2 gisteren onze vriend in de spits.proberen is de eerste stap naar falen
Neem aan dat ze dat vele malen opnieuw gecontroleerd hebben!quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:46 schreef StevenHyde het volgende:
Hahahha, lekker die laatste zin er nog ff bij over Haller.![]()
En weer 10 miljoen erbijquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nou Davy en Daley eruit. Kunnen ze niet geblesseerd rakenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Martinez dus praktisch rond
InB4..Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op donderdag 2 september 2021 14:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
![]()
Daar blijf ik bij hoor. Turkije is niet bepaald een niveau.
Overigens gisteren in het livetopic de nodige onzin dat ik gezegd zou hebben dat van Ginkel beter is dan Klaassen. Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar die uitspraak komt niet van mij. @fetX
Klaassen en Depay gingen lekker samen. Maar Klaassen zal nooit de kar trekken als het even niet loopt.
[ Bericht 43% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 08-09-2021 09:37:34 ]![]()
Oei.. Jij kunt vanavond niet slapen van het getuuuter.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Daar blijf ik bij hoor. Turkije is niet bepaald een niveau.![]()
Paar straten verderop wonen nogal wat Turken, daar reden gisteren een stel Nederlanders (neem ik aan) toeterend door de straat.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oei.. Jij kunt vanavond niet slapen van het getuuuter.
Daar had ik inderdaad last van.![]()
Wel wat opportuun maar ik begin het inmiddels best zonde te vinden dat (Q) Timber definitief naar Utrecht is gegaan, die is zich echt prima aan het ontwikkelen.![]()
Oh, excuses dan. Dan was dat iemand anders. Maar met al die onzin die jij uitkraamt is het soms ook niet meer te overzien.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens gisteren in het livetopic de nodige onzin dat ik gezegd zou hebben dat van Ginkel beter is dan Klaassen. Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar die uitspraak komt niet van mij. @:fetx![]()
Waarom hebben ze dat eigenlijk gedaan? Ik volg hem niet zo, maar tegen Feyenoord was hij echt de beste man vh veld. Die kan wel wat ja al is het idd wat opportuun na 3 wedstrijden.quote:Op woensdag 8 september 2021 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wel wat opportuun maar ik begin het inmiddels best zonde te vinden dat (Q) Timber definitief naar Utrecht is gegaan, die is zich echt prima aan het ontwikkelen.![]()
Hij wilde zelf graag minuten maken en dat zat er niet in helaas.quote:Op woensdag 8 september 2021 10:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat eigenlijk gedaan? Ik volg hem niet zo, maar tegen Feyenoord was hij echt de beste man vh veld.![]()
Verstandige jongen in dat opzicht.quote:Op woensdag 8 september 2021 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij wilde zelf graag minuten maken en dat zat er niet in helaas.![]()
Verhuur was achteraf veel beter geweest.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
toont ook wel aan hoe spelers erin staan en de moeilijkheid om dat te managen![]()
ja maar dat moet de speler ook willenquote:Op woensdag 8 september 2021 13:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Verhuur was achteraf veel beter geweest.![]()
Ben de theatershow (lol) van de pak schaal podcast aan het luisteren maar Menno Geelen is wel een hele fijne spreker die ook alles duidelijk wil uitleggen. Was al eens eerder te gast, sympathieke man.
Die 5-4 op Utrecht was blijkbaar ook extra lekker omdat die directie zo vervelend was.
[ Bericht 12% gewijzigd door maxi-mus op 08-09-2021 15:11:11 ]![]()
ja dat is wel een topper, 2 uur wow, vind die korte versie al moeilijk te doen (volledig)quote:Op woensdag 8 september 2021 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ben de theatershow (lol) van de pak schaal podcast aan het luisteren maar Menno Geelen is wel een hele fijne spreker die ook alles duidelijk wil uitleggen. Was al eens eerder te gast, sympathieke man.
Die 5-4 op Utrecht was blijkbaar ook extra lekker omdat die directie zo vervelend was.![]()
Ja ik luister het meestal ook in etappes.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat is wel een topper, 2 uur wow, vind die korte versie al moeilijk te doen (volledig)![]()
![]()
Lijkt me geen al te groot probleem, Rensch op LB en Blind in het centrum. Zwolle mist overigens de geblesseerde Clement, jammer voor die jongen.![]()
Het is eigenlijk van de zotte dat ze Quinten van de hand hebben gedaan. Hij en Jurriën zijn eeneiige tweeling dus hun potentie ligt heel erg dicht bijelkaar. Eentje zal wellicht iets beter worden dan de ander maar veel kan het niet schelen (tenzij daar aantoonbare redenen voor zijn zoals een andere levensstijl, blessureleed etc.). Als de één basisspeler en international is kan het niet zo zijn dat de ander niet goed genoeg is voor Ajax en van de hand gedaan moet worden. Verhuren of hem de kans geven was veel logischer geweest.quote:Op woensdag 8 september 2021 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wel wat opportuun maar ik begin het inmiddels best zonde te vinden dat (Q) Timber definitief naar Utrecht is gegaan, die is zich echt prima aan het ontwikkelen.
Het kan zijn dat Quinten zelf heeft aangedrongen op een definitief vertrek maar ik kan met niet voorstellen dat hij niet bij Ajax onder contract had willen blijven als Ajax hem vertrouwen had gegeven. Er moet een gebrek aan vertrouwen zijn geweest en dat mag Ajax zich aanrekenen. Met name sinds de snelle opmars van Jurriën het afgelopen jaar had Ajax ook oog moeten hebben voor de potentie van Quinten.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Mazraoui - “volgende week weer in gesprek. Hij wil zelf graag blijven, op korte termijn duidelijkheid. Ik heb goede hoop”quote:Op donderdag 9 september 2021 13:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mazgod zijn we natuurlijk kwijt als hij naar die pizzabakker gaat.
Quote van Overmars.![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:35 schreef franklop het volgende:
Nou Davy en Daley eruit. Kunnen ze niet geblesseerd raken![]()
![]()
Mazraoui - Timber - Blind - Rensch
Alvarez - Gravenberch - Berghuis (op 10)
Antony - Haller - Tadic
Zoiets?![]()
Lijkt me prima. Best lekker zo’n brede selectie.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Antony - Haller - Tadic
Zoiets?![]()
Is Alvarez er wel bij ja?quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Antony - Haller - Tadic
Zoiets?Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Die zit wel bij de selectie ja, is ook eerder teruggekomen dan de Argentijnen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:32 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Is Alvarez er wel bij ja?![]()
Dan lijkt me dit een prima opstelling ja.
Neres heeft natuurlijk ook regelmatig op 10 gespeeld. Maar Ten Hag zal waarschijnlijk wel voor Bergosso kiezen jaMee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Goed opgelost. Stuur maar door naar Erik.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Antony - Haller - Tadic
Zoiets?![]()
nice, mooi tripje. Dacht dat de verkoop sneller zou gqan om eerlijk te zijn. Als we niet op vakantie waren hadden we ook wel gegaan.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:26 schreef Fargo het volgende:
Had mazzel met kaartje voor Sporting uit, maar ik ben erbij!![]()
PEC kan er echt helemaal niks van. Als Ajax zin heeft wordt het minimaal 0-6.
Met het oog op woensdag zal Ajax wel rustig aan doen in de tweede helft.![]()
Leeft Kudus alweer?'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987![]()
iedereen gaat er alweer vanuit dat het een makkelijke overwinning wordt, hopelijk denken ze er op het veld anders over anders krijgen een herhaling van de wedstrijd tegen Twente.
"ja euhm we waren niet scherp, hadden niet de 100% focus bblabllbalablabalbal"......
Pec heeft in het verleden eens 5-0 ofzo gewonnen van Ajax , ik zou ze nooit onderschatten![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 12:07 schreef LethalNinja het volgende:
Pec heeft in het verleden eens 5-0 ofzo gewonnen van Ajax , ik zou ze nooit onderschatten
Goed argumentVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat wordt het ook. Zwolle kan er echt niks van. Die zijn rijp voor de KKDquote:Op zaterdag 11 september 2021 12:07 schreef LethalNinja het volgende:
iedereen gaat er alweer vanuit dat het een makkelijke overwinning wordt,![]()
Ik heb bij Sjaak altijd de indruk dat hij het wel lekker vind als je een paar veren in zijn reet steektquote:Op zaterdag 11 september 2021 13:29 schreef Drxx het volgende:
Ik kwam net Sjaak Swart tegen maar durfde niks te zeggen omdat ik een pussy ben![]()
No bitch to me![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik heb bij Sjaak altijd de indruk dat hij het wel lekker vind als je een paar veren in zijn reet steektIk had maar al te graag een pauw in deze legende zijn reet gedouwd.
![]()
Zeker! Had ook niet verwacht dat ik nog aan de beurt zou komen. Voor mij, als lid van de SV, een unieke kans. Want zo vaak komt dat niet voor. En qua vrije dagen kwam het ook nog eens allemaal perfect uit.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:22 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
nice, mooi tripje. Dacht dat de verkoop sneller zou gqan om eerlijk te zijn. Als we niet op vakantie waren hadden we ook wel gegaan.![]()
Indekgenotquote:Op zaterdag 11 september 2021 12:07 schreef LethalNinja het volgende:
iedereen gaat er alweer vanuit dat het een makkelijke overwinning wordt, hopelijk denken ze er op het veld anders over anders krijgen een herhaling van de wedstrijd tegen Twente.
"ja euhm we waren niet scherp, hadden niet de 100% focus bblabllbalablabalbal"......
Pec heeft in het verleden eens 5-0 ofzo gewonnen van Ajax , ik zou ze nooit onderschatten![]()
We gaan het wel weer zien. Ik zou het niet vervelend vinden als Haller gewisseld wordt voor Danilo ofzo. Die mag ook wel weer eens wat proberen.![]()
En dat Haller er drie in ramt en met vertrouwen de CL in gaat.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:58 schreef LethalNinja het volgende:
We gaan het wel weer zien. Ik zou het niet vervelend vinden als Haller gewisseld wordt voor Danilo ofzo. Die mag ook wel weer eens wat proberen.proberen is de eerste stap naar falen
met dit tempo van Ajax is het nog knap dat ze voorstaan. Mooie redding op de kopbal van pec.
Ben benieuwd of er nog een wissel komt tijdens de rust. Neres er in voor Anthony? Berghuis voetbalt lekker mee![]()
Het maakt allemaal niet uit. Alles gaat met de handrem erop, want komende week CL.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:36 schreef LethalNinja het volgende:
met dit tempo van Ajax is het nog knap dat ze voorstaan. Mooie redding op de kopbal van pec.
Ben benieuwd of er nog een wissel komt tijdens de rust. Neres er in voor Anthony? Berghuis voetbalt lekker mee![]()
soms vraag ik me af of ze niet gewoon kwaliteit missen om constant te presteren.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Het maakt allemaal niet uit. Alles gaat met de handrem erop, want komende week CL.![]()
Heeft gewoon met inzet te makenquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:41 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
soms vraag ik me af of ze niet gewoon kwaliteit missen om constant te presteren.![]()
Hag zo weer met een Sjon vd Brommetjequote:Op zaterdag 11 september 2021 20:03 schreef Heeinz het volgende:
Veel geleerd van Twente-uit zo te merkenRED ONS HENNIEGOD![]()
"Als je tegen een team speelt dat zo compact staat als PEC/Groningen/Cambuur/Go Ahead/Fortuna enz. enz. dan...."![]()
ik hoop het.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft gewoon met inzet te maken
Verschil is uit en thuis dit seizoen echt groot..![]()
Het niet juichen voor deze doelpunten zegt m.i. alles. Plichtmatig. Een moetje.
Poeh, poeh, dat hebben we ook weer gehad.![]()
Misschien dat het er ook iets mee te maken heeft dat het een kutgoal wasquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:11 schreef Vriezzer het volgende:
Het niet juichen voor deze doelpunten zegt m.i. alles. Plichtmatig. Een moetje.
Poeh, poeh, dat hebben we ook weer gehad.![]()
Als Haller woensdag een kutgoal maakt zullen we kijken hoe ze het vieren.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien dat het er ook iets mee te maken heeft dat het een kutgoal was![]()
![]()
Een kutgoal in de CL is natuurlijk ook wel wat anders dan uit bij PECquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:16 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als Haller woensdag een kutgoal maakt zullen we kijken hoe ze het vieren.![]()
Dan maakt het dus niet uit dat het een kutgoal was.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een kutgoal in de CL is natuurlijk ook wel wat anders dan uit bij PEC
Ondertussen pakken we weer een onnodige gele kaart. Gras is groen.![]()
Ach ja, met een flink aantal afwezigen zakelijk winnen, je bent nooit echt in de problemen geweestOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hey leuke usernamequote:Op zaterdag 11 september 2021 22:07 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Die heb je ook nodig inderdaad. Haller toch weer twee goaltjes.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)en-sporting-portugal
Het kan een ouderwetse "zand in de ogen" van onze Portuguese vrienden zijn, maar dit lijkt goed nieuws.
Woensdag al.... ben erg benieuwd.proberen is de eerste stap naar falen
Is het nu Sporting Portugal of Sporting Lissabon ? ik hoor telkens wat anders
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Sporting Lissabon (officieel Sporting Clube de Portugal en ook wel Sporting Portugal of kortweg Sporting genoemd) is een Portugese voetbalclub uit Lissabon,quote:Op zondag 12 september 2021 15:59 schreef TLC het volgende:
Is het nu Sporting Portugal of Sporting Lissabon ? ik hoor telkens wat anders
Alsjeblieft.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dank dankquote:Op zondag 12 september 2021 16:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sporting Lissabon (officieel Sporting Clube de Portugal en ook wel Sporting Portugal of kortweg Sporting genoemd) is een Portugese voetbalclub uit Lissabon,
Alsjeblieft."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
CL week. Zin an!
Erg benieuwd of we een stap in de goede richting kunnen zetten en wat Haller laat zien op dit niveau. (al maakt het me uiteraard geen bal uit wie er scoort, als we maar 3 punten halen)proberen is de eerste stap naar falen
ik heb nog niet echt dat CL gevoel, hoop dat dat dit bij de spelers beter isquote:Op maandag 13 september 2021 06:59 schreef manny het volgende:
CL week. Zin an!
Erg benieuwd of we een stap in de goede richting kunnen zetten en wat Haller laat zien op dit niveau. (al maakt het me uiteraard geen bal uit wie er scoort, als we maar 3 punten halen)![]()
Heb ik ook nog niet. Lichte kater van de wedstrijd tegen PEC en ik baal dat PSV zo simpel won van AZ.quote:Op maandag 13 september 2021 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb nog niet echt dat CL gevoel, hoop dat dat dit bij de spelers beter is![]()
ik heb het niet gezien, PSV ook niet trouwensquote:Op maandag 13 september 2021 09:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb ik ook nog niet. Lichte kater van de wedstrijd tegen PEC en ik baal dat PSV zo simpel won van AZ.![]()
Je komt geen moment in de problemen tegen PEC en je wint op halve kracht vlak voor een belangrijke CL pot. Hoe kun je daar nou een kater van hebben.quote:Op maandag 13 september 2021 09:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb ik ook nog niet. Lichte kater van de wedstrijd tegen PEC en ik baal dat PSV zo simpel won van AZ.![]()
Omdat ik 90 minuten lang naar oogaids heb zitten kijken. Net als tegen PSV en Twente. Op een goed halfuur na tegen NEC en Vitesse heb ik nog niet echt kunnen genieten van Ajax.quote:Op maandag 13 september 2021 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je komt geen moment in de problemen tegen PEC en je wint op halve kracht vlak voor een belangrijke CL pot. Hoe kun je daar nou een kater van hebben.![]()
Dat is elk jaar onder ETH in het begin dat moet geen verassing voor je zijn.quote:Op maandag 13 september 2021 18:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Omdat ik 90 minuten lang naar oogaids heb zitten kijken. Net als tegen PSV en Twente. Op een goed halfuur na tegen NEC en Vitesse heb ik nog niet echt kunnen genieten van Ajax.![]()
Wat heeft een crematie daar nou weer mee te maken ?quote:Op maandag 13 september 2021 19:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is elk jaar onder ETH in het begin dat moet geen verassing voor je zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sorry man ik was een r vegeten.quote:Op maandag 13 september 2021 19:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat heeft een crematie daar nou weer mee te maken ?![]()
No problem, kan de beste gebeuren.quote:Op maandag 13 september 2021 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sorry man ik was een r vegeten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jong Ajax (met Danilo, Jensen en Taylor o.a.) heeft NAC echt helemaal scheel getikt, 4-1 bij rust. Fitz Jim speelt echt goed.
[ Bericht 12% gewijzigd door maxi-mus op 13-09-2021 21:00:49 ]![]()
Ai, dat is een fikse tegenvaller. Benieuwd of Ten Hag ook in Portugal met Berghuis op tien durft te spelen.
Jammer dat Kudus chronisch geblesseerd is. Kan zo in het rijtje Neres, Boilesen en Fischer met eindeloos durende blessures.![]()
zeker, ik zou zo'n eerste wedstrijd toch liever met een echte middenvelder beginnen, Blind eventueel opschuiven, Gravenberch op 10quote:Op maandag 13 september 2021 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ai, dat is een fikse tegenvaller. Benieuwd of Ten Hag ook in Portugal met Berghuis op tien durft te spelen.
Jammer dat Kudus chronisch geblesseerd is. Kan zo in het rijtje Neres, Boilesen en Fischer met eindeloos durende blessures.![]()
Ik vond Klaassen in de wedstrijden tot nu toe tegenvallen al speelde hij bij Oranje wel goed. Berghuis op 10 is echt wel een prima alternatief. Heeft daarnaast ook een betere pass en afstandschot. Ik zie dat wel goedkomen.![]()
Toch wel lekker dat je Berghuis op 10 kan zetten, Antony op rechts en dan nog Neres kan inbrengen. Anders was je alweer uitgekomen bij de Labyads van deze wereld.![]()
Ik vond Berghuis op 10 alleen niet echt geweldig, op z'n actie en assist bij de 0-1 na.
Jammer dat Kudus weer geblesseerd is.![]()
Ik ken die Portugezen niet maar met 2 middenvelders tegen ze spelen lijkt me toch niet heel handig, Berghuis kan aanvallend wel als 10 maar verdedigend niet denk ik tegen zo'n tegenstander.quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:26 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vond Klaassen in de wedstrijden tot nu toe tegenvallen al speelde hij bij Oranje wel goed. Berghuis op 10 is echt wel een prima alternatief. Heeft daarnaast ook een betere pass en afstandschot. Ik zie dat wel goedkomen.![]()
Precies dit ja.quote:Op dinsdag 14 september 2021 07:23 schreef Scorpie het volgende:
Toch wel lekker dat je Berghuis op 10 kan zetten, Antony op rechts en dan nog Neres kan inbrengen. Anders was je alweer uitgekomen bij de Labyads van deze wereld.
Overigens ook wel fijn dat die Coates er niet bij is. Dat is echt zo'n slager.Mee doen is belangrijker dan winnen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: