SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 31-08-2021 14:50:11 ]![]()
Wie is chef OP eigenlijk?. Kleine update is nodig. We zijn een seizoen verder inmiddels.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
![]()
.
,
,
.
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
@JR-Style-93quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:50 schreef manny het volgende:
Wie is chef OP eigenlijk?. Kleine update is nodig. We zijn een seizoen verder inmiddels.![]()
Toch wel bijzonder dat je Magallan en Ekkelenkamp wel kan slijten maar Neres en Nico niet. Het is niet dat ze zo duur zijn ofzo.
Op zich geen ramp als ze blijven, als ze maar wel weer de motivatie kunnen vinden nadat de deadline verstreken is.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Nico is Al 29 he...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Toch wel bijzonder dat je Magallan en Ekkelenkamp wel kan slijten maar Neres en Nico niet. Het is niet dat ze zo duur zijn ofzo.
Op zich geen ramp als ze blijven, als ze maar wel weer de motivatie kunnen vinden nadat de deadline verstreken is.![]()
Dan nog, 29 is niet oud. Als je als voetballer een beetje fit blijft, kun je nog zeker tot 34/35 mee. Zo'n Tagliafico zou niet misstaan bij menig subtopper in pakweg Spanje of Italië. Opmerkelijk ook dat hij West Ham afwijst, meeste spelers vallen toch wel voor het geld van dergelijke Engelse middenmotors. West Ham zit ook in een prima periode op dit moment met een zeer degelijk elftal.
Neres is inderdaad ook opvallend. Ok, hij zit niet in de beste fase van zijn carrière, maar heeft toch bewezen prima te kunnen voetballen en zou met 24 nog net voor zijn piek moeten zitten.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Keiharde onderhandelaars die Belgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Optie tot koop bedongen.
Gelachen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dus die komt volgend jaar weer terug?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Optie tot koop bedongen.
Gelachen.![]()
![]()
Die optie had zijn vorige bestemming ook bedongen, als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Optie tot koop bedongen.
Gelachen.![]()
![]()
Als club in Serie A bleef moesten ze hem kopen. Wijselijk kozen ze voor degradatiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:28 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die optie had zijn vorige bestemming ook bedongen, als ik het mij goed herinner.![]()
![]()
Oh ja, dat was 'm.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als club in Serie A bleef moesten ze hem kopen. Wijselijk kozen ze voor degradatie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:50 schreef manny het volgende:
Wie is chef OP eigenlijk?. Kleine update is nodig. We zijn een seizoen verder inmiddels.Hier danquote:
Oh.![]()
Marc met de beker op links. Heerlijk.quote:proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Waarom zouden we Nico zou graag willen verkopen eigenlijk? We hebben niet echt een vervanger toch? Blind, Martinez en Rensch zijn meer gelegenheidslinksbacks vind ik. Als Neres blijft vind ik dat stiekem ook wel leuk.![]()
Twee A elftallen opstellen genotquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef Ramboetan het volgende:
Waarom zouden we Nico zou graag willen verkopen eigenlijk? We hebben niet echt een vervanger toch? Blind, Martinez en Rensch zijn meer gelegenheidslinksbacks vind ik. Als Neres blijft vind ik dat stiekem ook wel leuk.![]()
Omdat er afspraken waren gemaaktquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef Ramboetan het volgende:
![]()
Toch wel jammer dat ze (o.a.) Neres niet lijken te kunnen slijten, maar je kunt blessures etc wel vrij simpel opvangen gelukkig. En Hag weet het tot nu toe altijd prima te managen.![]()
Haller, Tadic, Anthony, Neres, Berghuis, Daramy, Labyad en zelfs nog Kudus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Toch wel jammer dat ze (o.a.) Neres niet lijken te kunnen slijten, maar je kunt blessures etc wel vrij simpel opvangen gelukkig. En Hag weet het tot nu toe altijd prima te managen.
Je moet het maar kunnen managen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: