SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 31-08-2021 14:50:11 ]![]()
Wie is chef OP eigenlijk?. Kleine update is nodig. We zijn een seizoen verder inmiddels.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
![]()
.
,
,
.
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
@JR-Style-93quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:50 schreef manny het volgende:
Wie is chef OP eigenlijk?. Kleine update is nodig. We zijn een seizoen verder inmiddels.![]()
Toch wel bijzonder dat je Magallan en Ekkelenkamp wel kan slijten maar Neres en Nico niet. Het is niet dat ze zo duur zijn ofzo.
Op zich geen ramp als ze blijven, als ze maar wel weer de motivatie kunnen vinden nadat de deadline verstreken is.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Nico is Al 29 he...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Toch wel bijzonder dat je Magallan en Ekkelenkamp wel kan slijten maar Neres en Nico niet. Het is niet dat ze zo duur zijn ofzo.
Op zich geen ramp als ze blijven, als ze maar wel weer de motivatie kunnen vinden nadat de deadline verstreken is.![]()
Dan nog, 29 is niet oud. Als je als voetballer een beetje fit blijft, kun je nog zeker tot 34/35 mee. Zo'n Tagliafico zou niet misstaan bij menig subtopper in pakweg Spanje of Italië. Opmerkelijk ook dat hij West Ham afwijst, meeste spelers vallen toch wel voor het geld van dergelijke Engelse middenmotors. West Ham zit ook in een prima periode op dit moment met een zeer degelijk elftal.
Neres is inderdaad ook opvallend. Ok, hij zit niet in de beste fase van zijn carrière, maar heeft toch bewezen prima te kunnen voetballen en zou met 24 nog net voor zijn piek moeten zitten.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Keiharde onderhandelaars die Belgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Optie tot koop bedongen.
Gelachen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dus die komt volgend jaar weer terug?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Optie tot koop bedongen.
Gelachen.![]()
![]()
Die optie had zijn vorige bestemming ook bedongen, als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Optie tot koop bedongen.
Gelachen.![]()
![]()
Als club in Serie A bleef moesten ze hem kopen. Wijselijk kozen ze voor degradatiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:28 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die optie had zijn vorige bestemming ook bedongen, als ik het mij goed herinner.![]()
![]()
Oh ja, dat was 'm.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als club in Serie A bleef moesten ze hem kopen. Wijselijk kozen ze voor degradatie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:50 schreef manny het volgende:
Wie is chef OP eigenlijk?. Kleine update is nodig. We zijn een seizoen verder inmiddels.Hier danquote:
Oh.![]()
Marc met de beker op links. Heerlijk.quote:proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Waarom zouden we Nico zou graag willen verkopen eigenlijk? We hebben niet echt een vervanger toch? Blind, Martinez en Rensch zijn meer gelegenheidslinksbacks vind ik. Als Neres blijft vind ik dat stiekem ook wel leuk.![]()
Twee A elftallen opstellen genotquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef Ramboetan het volgende:
Waarom zouden we Nico zou graag willen verkopen eigenlijk? We hebben niet echt een vervanger toch? Blind, Martinez en Rensch zijn meer gelegenheidslinksbacks vind ik. Als Neres blijft vind ik dat stiekem ook wel leuk.![]()
Omdat er afspraken waren gemaaktquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef Ramboetan het volgende:
![]()
Toch wel jammer dat ze (o.a.) Neres niet lijken te kunnen slijten, maar je kunt blessures etc wel vrij simpel opvangen gelukkig. En Hag weet het tot nu toe altijd prima te managen.![]()
Haller, Tadic, Anthony, Neres, Berghuis, Daramy, Labyad en zelfs nog Kudus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Toch wel jammer dat ze (o.a.) Neres niet lijken te kunnen slijten, maar je kunt blessures etc wel vrij simpel opvangen gelukkig. En Hag weet het tot nu toe altijd prima te managen.
Je moet het maar kunnen managen.![]()
Dramatische transferzomer ookquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Pittig ja, al valt het uiteindelijk meestal wel weer mee vanwege blessures/schorsingen e.d. Lekker rouleren in de Eredivisie en beker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Haller, Tadic, Anthony, Neres, Berghuis, Daramy, Labyad en zelfs nog Kudus.
Je moet het maar kunnen managen.![]()
Precies, vaak zijn er toch wel 1 of 2 blessures, Kudus is nog amper fit geweest sinds ie bij Ajax speeltquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pittig ja, al valt het uiteindelijk meestal wel weer mee vanwege blessures/schorsingen e.d. Lekker rouleren in de Eredivisie en beker.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
![]()
Eigenlijk dus gewoon ook heel weinig interesse voor geweest, toch wel bijzonder voor dat bedrag.![]()
Wat was de vraagprijs? Overschatten wij Tagliafico?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Eigenlijk dus gewoon ook heel weinig interesse voor geweest, toch wel bijzonder voor dat bedrag.![]()
Van wat ik las mocht hij voor 12 miljoen weg (daar zijn wel afspraken over gemaakt). Ik vind het geen absolute topspeler ofzo maar voor dat geld toch wel een nuttige kracht voor vrij veel clubs.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Wat was de vraagprijs? Overschatten wij Tagliafico?![]()
En Timber op de bank?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:39 schreef Scorpie het volgende:
Tagliafico dan maar LB weer, blind centraal achterin samen met Martinez en Mazza![]()
Doe dit maar niet he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:39 schreef Scorpie het volgende:
Tagliafico dan maar LB weer, blind centraal achterin samen met Martinez en Mazza![]()
Schuurs, Timber, Martinez, Blind, het is het net niet als centrale verdediger (of in sommige gevallen helemaal niet). Er had een centrale verdediger bij moeten komen deze transferperiode. Jammer dat PSV en zelfs Feyenoord het wel voor elkaar hebben gekregen met respectievelijk Ramalho en Trauner.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Echt hè!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Schuurs, Timber, Martinez, Blind, het is het net niet als centrale verdediger (of in sommige gevallen helemaal niet). Er had een centrale verdediger bij moeten komen deze transferperiode. Jammer dat PSV en zelfs Feyenoord het wel voor elkaar hebben gekregen met respectievelijk Ramalho en Trauner.![]()
Over 4 maanden spreekt heel Nederland over een stabiel Ajax dat tamelijk probleemloos de zomer doorgekomen is of over een Ajax dat heeft liggen slapen en achter de feiten aanloopt waardoor het nu alle hens aan dek is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:09 schreef Tarado het volgende:
volle selectie wel uiteindelijk, op de keepers na ook vrij goed
Interessante periode in de eredivisie aanstaande, geen idee welke kant het op zal vallen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eens. Met respectievelijk Ramalho of Trauner had de halve finale van de CL een garantie geweest. Zeker de alom vermaarde Martinez is de echte kenners met verstand van zaken een doorn in het oog.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Schuurs, Timber, Martinez, Blind, het is het net niet als centrale verdediger (of in sommige gevallen helemaal niet). Er had een centrale verdediger bij moeten komen deze transferperiode. Jammer dat PSV en zelfs Feyenoord het wel voor elkaar hebben gekregen met respectievelijk Ramalho en Trauner."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben er wel tevreden mee, hier is best een leuk elftal van te maken. Ook Europees gezien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:09 schreef Tarado het volgende:
volle selectie wel uiteindelijk, op de keepers na ook vrij goed
Voor de keeper hoop ik maar op een snelle doorbraak van Gorter.Oh.![]()
Nationaal valt het wel de goeie kant op mede omdat de concurrent een te smalle selectie heeft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Over 4 maanden spreekt heel Nederland over een stabiel Ajax dat tamelijk probleemloos de zomer doorgekomen is of over een Ajax dat heeft liggen slapen en achter de feiten aanloopt waardoor het nu alle hens aan dek is.
Interessante periode in de eredivisie aanstaande, geen idee welke kant het op zal vallen.
Ze moeten nu ook een keertje CL overwinteren en dat is nog niet zo makkelijk als het lijkt maar als je in zo'n poule als deze het weer niet redt kan je die ambities ook wel in de koelkast stoppen.![]()
Maar wel een bijzondere transferperiode. Andere jaren waren ze meestal wel een soort angst om in de slotweek nog dragende spelers kwijt te raken en nu is het bijna teleurstellend dat Neres of zelfs Tagliafico niet verkocht is. Zeker voor Neres eigenlijk.
Nou ja, in ieder geval genoeg opties om aanvallend op terug te vallen en Ten Hag is gelukkig vrij goed in het managen van de selectie. Ik zou straks dan toch het liefst Mazraoui - Timber - Blind - Tagliafico als laatste linie willen zien.![]()
Dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat met de huidige selectie PSV kampioen wordt en dat is financieel gezien voor Ajax nog veel erger, want als de CL volgend seizoen niet wordt gehaald, zal het erg lastig worden om bepaalde salarissen te blijven betalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens. Met respectievelijk Ramalho of Trauner had de halve finale van de CL een garantie geweest. Zeker de alom vermaarde Martinez is de echte kenners met verstand van zaken een doorn in het oog.
Haller, Tadic en Berghuis verdienen al bijna 4 miljoen euro per jaar en zo zijn er nog een paar die boven de 2 miljoen per jaar verdienen zoals Gravenberch. Sportief verval dreigt bij het mislopen van de CL en als je eenmaal in die neerwaartse spiraal zit kom je er moeilijker weer uit, dat kan dan weer een paar jaar duren.
Dat is enorm zonde omdat Ajax 3 jaar lang een begroting had die 50 miljoen euro boven die van PSV lag en daarmee is dus helemaal niets gedaan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Och hebben ze hem ook weer losgelaten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Feyenoord weet nog geen speler van Volendam binnen te halen en huurt Cyriel Dessers van KRC Genk. Het lijkt me niet dat het in Nederland de komende jaren nog iets anders dan een spelletje tussen Ajax en PSV wordt over wie de langste heeft. Zelfs als je die een keer verliest, ongeacht of het nu dit jaar of volgend jaar is, is het alsnog alles behalve een ramp.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nationaal valt het wel de goeie kant op mede omdat de concurrent een te smalle selectie heeft.
Ze moeten nu ook een keertje CL overwinteren en dat is nog niet zo makkelijk als het lijkt maar als je in zo'n poule als deze het weer niet redt kan je die ambities ook wel in de koelkast stoppen.
Dit jaar niet overwinteren in de CL lijkt me problematischer. Die Turken kunnen er écht helemaal niets van. Wanneer het tussen jezelf, de kampioen van Portugal en de eeuwige niet-kampioen van Duitsland gaat moet je er tenminste één onder je kunnen houden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Prima, we zien je volgend jaar weer voor de volgende pronostiek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat met de huidige selectie PSV kampioen wordt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
zijn toch altijd speciale wedstrijden maar wel met je eens dat het dit keer moetquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:26 schreef Dven het volgende:
Dit jaar niet overwinteren in de CL lijkt me problematischer. Die Turken kunnen er écht helemaal niets van. Wanneer het tussen jezelf en de kampioen van Portugal en de eeuwige niet-kampioen van Duitsland gaat moet je er tenminste één onder je kunnen houden.![]()
Als je Timber op de bank wilt zetten dan heb je er echt helemaal niks van begrepen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of timber of Martinez, laat maar rouleren![]()
Verdomme, Ajax is dus zo goed als failliet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat met de huidige selectie PSV kampioen wordt en dat is financieel gezien voor Ajax nog veel erger, want als de CL volgend seizoen niet wordt gehaald, zal het erg lastig worden om bepaalde salarissen te blijven betalen.
Haller, Tadic en Berghuis verdienen al bijna 4 miljoen euro per jaar en zo zijn er nog een paar die boven de 2 miljoen per jaar verdienen zoals Gravenberch. Sportief verval dreigt bij het mislopen van de CL en als je eenmaal in die neerwaartse spiraal zit kom je er moeilijker weer uit, dat kan dan weer een paar jaar duren.
Dat is enorm zonde omdat Ajax 3 jaar lang een begroting had die 50 miljoen euro boven die van PSV lag en daarmee is dus helemaal niets gedaan.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: