Of hij is aan het bezemen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
maatje van me reageert niet meer, 2 opties.
verzopen
of jeu de boule bal tegen zijn harses!
Of bezopen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
verzopen
Canvasquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:53 schreef LTVDK het volgende:
Op Canvas zijn ze al aan het bespreken van wat voor materiaal de bezems zijn gemaakt
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:53 schreef LTVDK het volgende:
Op Canvas zijn ze al aan het bespreken van wat voor materiaal de bezems zijn gemaakt
Gegeven paarden kijkt men niet in de bek.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een dom commentaar op Canvas/Sporza.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:53 schreef LTVDK het volgende:
nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die man woont ook echt in jouw hoofd of niet
Kwartier uitleg over drie uur window waarin twee uur gereden mag worden. Legt ie het vijf keer uit, blijkt hij het zelf gewoon totaal verkeerd te begrijpen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met Olav. Hij mist gewoon te veel. En die sukkel in de pitstraat was ik 20 jaar geleden na 5 minuten al zat.
Als het maar leuk isquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
verzopen
Olav heeft ook geen medepresentatoren om 'm te verbeteren natuurlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met Olav. Hij mist gewoon te veel. En die sukkel in de pitstraat was ik 20 jaar geleden na 5 minuten al zat.
Ik denk dat het regent.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
Nog één minuut en dan krijgen we een weerupdate.
quote:
Bedankt voor de update.quote:
No further actionquote:
dan zou hij dat heel goed doen, laatste foto was met een 0,0 blikjequote:
3 hour penaltyquote:
Mensen zijn blij met eindelijk wat actie in 2 uur ofzo.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef SiGNe het volgende:
GVD, F1 op Ziggo 2 seconden terug (net gemist) , meteen reclame en daarna weer voetbal
Madquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef SiGNe het volgende:
GVD, F1 op Ziggo 2 seconden terug (net gemist) , meteen reclame en daarna weer voetbal
Alan van der Merwequote:
Ik ben helemaal niet negatief over sportverslaggeving op de Belg, maar bij de F1 slaan ze al decennia compleet de plank mis. Ze snappen het ritme niet of zo maar ook gewoon een samenvattinkje van een GP is niet om aan te zien.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:43 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben echt aan het afsterven als ik die commentator op canvas hoor. Totaal geen intonatie, alleen maar kut verhalen, wtf man
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Due lui zijn allang blij dat ze eens een auto voorbij zien rijden.
Dat is het al twee en een half uurquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mooie overtake van de medcar op veegwagen 3.
Tja, DRS hequote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zonder DRS!quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Klopt, was een fraaie manoeuvre.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ja, precies. Dat was echt netjes gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |