had jij je als een vis in het water gevoeldquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Dat ik heel even serieus heb overwogen om naar spa te gaan...
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je daar gestaan, in de stromende regen...
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
had jij je als een vis in het water gevoeld
Als hij voldoende MB's in z'n bundel had.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je daar gestaan, in de stromende regen...
Had je live verslag kunnen doen voor ons.
Niet meerdere tabbladen open?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:49 schreef HiDiHo het volgende:
Weet je hoeveel punten ik in DTS had kunnen pakken......
Nee, als ik er ben is het 25 graden en strakblauwquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
had jij je als een vis in het water gevoeld
De regel dat ze de regels mogen aanpassen staat ook in het reglement.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Belachelijk lekker weer eigen regels aanpassen
Zal toch wel? Wie heeft nog een krappe bundel tegenwoordig? Unlimited kost niet veel meer.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als hij voldoende MB's in z'n bundel had.
GGquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vanavond Expeditie Robinson... het kan nog goedkomen.
j van wc eendquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De regel dat ze de regels mogen aanpassen staat ook in het reglement.
Tegenwoordig is mijn batterij eerder het probleem.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als hij voldoende MB's in z'n bundel had.
Of Patenquen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:50 schreef LTVDK het volgende:
We hadden dus gewoon 3 uur lang kunnen jeu-de-boulen ...
Wel vakerquote:
Godver wat een mietjespraat komt er uit zijn strot.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:50 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mietje is het ook
Zolang die in je telefoon het maar volhoudt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegenwoordig is mijn batterij eerder het probleem.
Nee want de race is nog niet gestart, die ronden waren formatie laps.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ja...dan hebben hun aan hun verplichtingen voldaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |