JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef SiGNe het volgende:
GVD, F1 op Ziggo 2 seconden terug (net gemist) , meteen reclame en daarna weer voetbal
Madquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef SiGNe het volgende:
GVD, F1 op Ziggo 2 seconden terug (net gemist) , meteen reclame en daarna weer voetbal
Alan van der Merwequote:
Ik ben helemaal niet negatief over sportverslaggeving op de Belg, maar bij de F1 slaan ze al decennia compleet de plank mis. Ze snappen het ritme niet of zo maar ook gewoon een samenvattinkje van een GP is niet om aan te zien.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:43 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben echt aan het afsterven als ik die commentator op canvas hoor. Totaal geen intonatie, alleen maar kut verhalen, wtf man
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Due lui zijn allang blij dat ze eens een auto voorbij zien rijden.
Dat is het al twee en een half uurquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mooie overtake van de medcar op veegwagen 3.
Tja, DRS hequote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zonder DRS!quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Klopt, was een fraaie manoeuvre.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ja, precies. Dat was echt netjes gedaan.quote:
Spa is per definitie vragen om waterquote:
Uitgesteldquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
Het is 18.00 u. Waar blijft de weerupdate?
Je glazen bol werkt goedquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:56 schreef Zorro het volgende:
De volgende weerupdate is een update waar we aankondigen dat de weerupdate vijf minuten later komt.
Hij schuift nu al... Een mooi gezicht.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:00 schreef Montov het volgende:
Ik denk dat de medical car straks een schuivertje maken en dan is het klaar. Omstandigheden zijn slechter dan 2 uur geleden en het gaat nog even doorregenen.
Toch nog 1 Mercedes met schade dan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:00 schreef Montov het volgende:
Ik denk dat de medical car straks een schuivertje maken en dan is het klaar. Omstandigheden zijn slechter dan 2 uur geleden en het gaat nog even doorregenen.
Ze doen het best leuk daarquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:00 schreef SiGNe het volgende:
Dan vind ik dat Canvas het beter doet, die laten tenmisnte zien water gebeurt op het circuit.
Leuk om te zien dat de marschalls aan het jeu de boulen zijn in de grondbak en dat ze bij Mercedes een kaartje leggen om de tijd te doden.
En ik blijf het wel lullig vinden voor de cameramannen op de hoogwerkers
Gelukkig is er geen grindbak in de eerste paar bochten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:01 schreef Sfancta het volgende:
3 uur gewacht en binnen 40 seconden knalt sir Lewis onze Max de grindbak in
Ja dat voorspelde ik dus alquote:
quote:
Williams ookquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:02 schreef Montov het volgende:
Russell wil graag punten met z'n tweede plaats.
Thuisland, open kanaal.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Formule1 is nu te zien op Canvas.
Is dit eenmalig?
Kamphues moest de aardappelen op het vuur zetten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef SiGNe het volgende:
gokjequote:Op zondag 29 augustus 2021 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
Over twee minuten een weerupdate mensen.
Spannendquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
Over twee minuten een weerupdate mensen.
heb ik de goede badslippers aanquote:
Je hebt daar een app voor volgens mij, die je erop attendeert dat een sportwedstrijd wordt hervat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:04 schreef DX11 het volgende:
Kan ik een mailtje krijgen ofzo als ze toch beginnen? Dan kan ik weg van de tv..
aquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:04 schreef DX11 het volgende:
Kan ik een mailtje krijgen ofzo als ze toch beginnen? Dan kan ik weg van de tv..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |