?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Goed fictief verhaal, zeer spannend.
Waardeloos ingeschoten ook, snap die huppeltjes nooit met een penalty. Gaat vaker mis dan goedquote:
Brobey 60quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haller zou er in principe 40 kunnen maken dit seizoen.
Ik begin te vermoeden dat jij het niet zo hebt op Haller.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haller heeft op alle mogelijke manieren kansen gemist vandaag.
Tja, hij voetbalt af en toe wel aardig mee, maar overall is het toch niet meer dan zesje. En dat voor 23 miljoen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat jij het niet zo hebt op Haller.
Die zien we nooit meer te-rugquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
Medelijden met Berghuis. De synergie tussen Mazraoui en Antony is er een van natuurtalent.
Dit lijkt me sarcastischquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:57 schreef Makamba_ het volgende:
Az is weer fantastisch aan het verdedigen bij dat doelpunt
Goed verhaal, erg spannend.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:57 schreef Makamba_ het volgende:
Az is weer fantastisch aan het verdedigen bij dat doelpunt
Waarom?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ditmaal was hij daadwerkelijk aan het snotteren en tranen aan het wegwrijven
Cambuur - Kowet en AZ-psv prima voor de neutrale kijker en Twente ook goed te doen. Pec - Ajax kan haast niet spannend worden (en dat ligt ook echt wel aan pec)quote:
Ik kijk zelfs als Ajax fan bijna het minste uit naar die pot ja.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur - Kowet en AZ-psv prima voor de neutrale kijker en Twente ook goed te doen. Pec - Ajax kan haast niet spannend worden (en dat ligt ook echt wel aan pec)
Snap ik. Dat wordt echt een ellende.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk zelfs als Ajax fan bijna het minste uit naar die pot ja.
Ik mis helaas AZ-PSV en had liever morgen ook wat een aansprekender programma gehad.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ik. Dat wordt echt een ellende.
PEC die de nul gaat verdedigen. Wat ze niet kunnen. En Ajax spelers die er ook weinig trek in hebben. Want uit in Zwolle.
Wel jammer dat zondag een matig programma is. Ik moet vandaag alles skippen.
NEC v Willem II misschien, misschien. Gelukkig is dat om 12:15 en kan ik de rest van de dag veilig Spaans voetbal kijken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PEC die de nul gaat verdedigen. Wat ze niet kunnen. En Ajax spelers die er ook weinig trek in hebben. Want uit in Zwolle.
In het buitenland ook al geen mooie wedstrijden morgen, maar alles vandaag. Netflix kan morgen aan allen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die pak ik ook mee, maar denk niet dat dat een leuke wedstrijd gaat worden. Als die clubs zelf het spel moeten maken dan is het meestal niet best.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
NEC v Willem II misschien, misschien. Gelukkig is dat om 12:15 en kan ik de rest van de dag veilig Spaans voetbal kijken.
Leeds v Liverpool is gewoon prima dunkt me. Openingsdag vorig seizoen 4-3 en later in het seizoen 1-1.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
In het buitenland ook al geen mooie wedstrijden morgen, maar alles vandaag. Netflix kan morgen aan allen.
Leeds kan er toch niks meer van? Tenminste dat las ik. @Bolasiequote:Op zaterdag 11 september 2021 11:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leeds v Liverpool is gewoon prima dunkt me. Openingsdag vorig seizoen 4-3 en later in het seizoen 1-1.
Omdat ze net als vorig seizoen een pak op de broek kregen van de counterdiertjes United? Bielsa is sowieso compromisloos dus die gaat er gewoon weer vol op klappen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Leeds kan er toch niks meer van? Tenminste dat las ik. @:Bolasie
Kijk je nog darten?quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:23 schreef El-Stinho het volgende:
Buiten AZ v PSV is het qua affiches voor mijzelf sowieso niet boeiend dit weekend. Mede dankzij de klote-CONMEBOL, anders was er gewoon Sevilla v Barça.
Ja, maar landenteams vind ik niet per se boeiend en door Corona ben ik wel een beetje gedesoriënteerd wat betreft darten.quote:
Ja, hier hetzelfde. Wel leuk dat Dirkie meedoet.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, maar landenteams vind ik niet per se boeiend en door Corona ben ik wel een beetje gedesoriënteerd wat betreft darten.
Bruma was speler van de maand. (lol)quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:29 schreef El-Stinho het volgende:
http://www.espn.nl/video/clip?id=9181112
Ali Akman talent van de maand, wat leuk.
Dit soort awardjes op basis van drie duels uitreiken is zo koddig. Dan maken die periodes die ze bij de KKD gebruiken 'iets' meer sense. Of sla augustus überhaupt gewoon over, doen ze in Spanje ook.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bruma was speler van de maand. (lol)
omdat hij salaris heeft ingeleverd?quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bruma was speler van de maand. (lol)
Op basis van data ofzo, Blind stond er ook in en die was nou niet bepaald goed.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat hij salaris heeft ingeleverd?
Tegen NEC en Vitesse was hij toch gewoon prima?quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op basis van data ofzo, Blind stond er ook in en die was nou niet bepaald goed.
Tegen NEC vond ik hem normaal, tegen Vitesse goed en tegen Twente diep door een ondergrens. Er zal vast een verdediger wel 3 potjes goed hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen NEC en Vitesse was hij toch gewoon prima?
Tegen Twente was iedereen slecht behalve Mazraoui denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen NEC vond ik hem normaal, tegen Vitesse goed en tegen Twente diep door een ondergrens.
Om hun team te steunenquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:30 schreef Paul het volgende:
Waarom zingen ze YNWA in Twente eigenlijk
Was dat niet uit de periode dat ze opeens allemaal zaken in het Engels gingen doen omdat ze dachten dat FC Twente er echt toe deed?quote:
Twente - Utrecht ?quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar de fuck zit ik naar te kijken
Berghuis op 10?quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
Opstelling #Ajax: Pasveer, Mazraoui, Timber, Blind, Rensch; Alvarez, Gravenberch; Antony, Berghuis, Tadic; Haller. #pecaja
FC TWENTE!quote:
quote:
@GGMMquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:57 schreef Bugno3 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat veel mensen bij vrienden kijken.
Erg raar om een voetballer in je broek te hebben inderdaad.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:02 schreef Monolith het volgende:
Voetballers die Paal heten, het blijft verwarrend.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zei toch niet wanneer hahahaha
HOLLANDSE SCHOOLquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Altijd grappig , ploegen van achteren willen opbouwen
Heb jij de Feyenoord docu soms gezien?quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
HOLLANDSE SCHOOL
HERKENBAAR VOETBAL
PUBLIEK VERMAKEN
NIET BANG ZIJN ZELF TE VOETBALLEN
John Stegeworstquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
HOLLANDSE SCHOOL
HERKENBAAR VOETBAL
PUBLIEK VERMAKEN
NIET BANG ZIJN ZELF TE VOETBALLEN
Matig MEDjequote:Op zaterdag 11 september 2021 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik was in MED bezig
Nu heb ik mijn volledige aandacht erbij
Nee, een lezing van Erwin "vies mondje" van der Looi bijgewoond.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij de Feyenoord docu soms gezien?
Dat kan ik zien, maar misschien zijn mijn verwachtingen van jou gewoon een beetje te onrealistisch hoog.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg, ik had wel echt m'n best gedaan
Vrijwillig ? Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, een lezing van Erwin "vies mondje" van der Looi bijgewoond.
Natuurlijk niet, wilde gewoon iets gevats zeggen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vrijwillig ? Dit kan echt niet
Dat snap ik, die zullen vooral gebaseerd zijn op mijn spel in haxballquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat kan ik zien, maar misschien zijn mijn verwachtingen van jou gewoon een beetje te onrealistisch hoog.
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wilde gewoon iets gevats zeggen.
Steve McClarengod die vond dat Azzenal wel een grote uitdaging was voor FC Twenty.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was dat niet uit de periode dat ze opeens allemaal zaken in het Engels gingen doen omdat ze dachten dat FC Twente er echt toe deed?
Frank Verlaat vibesquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Blind kan zo mee bij de oud-internationals tegen HFC
Jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:26 schreef Bugno3 het volgende:
Die keeper van PEC is best klein, of ligt dat aan mij?
Ik kan nu kiezen voor 'begin terugkijken' bij deze specifieke wedstrijd, maar wedstrijden van eerder kan ik niet meer in zijn geheel terugkijken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:41 schreef ThijsTH het volgende:
Even een vraagje.....kunnen jullie via jullie provider gehele wedstrijden later terugkijken?
Hier hetzelfde als wat GGMM zegt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:41 schreef ThijsTH het volgende:
Even een vraagje.....kunnen jullie via jullie provider gehele wedstrijden later terugkijken? Ik zit bij Canaal Digitaal en moet op ESPN Watch inloggen en daar zetten ze geen hele wedstrijden meer op. Erg irritant aangezien ik vaak wedstrijden van mn eigen club moet missen. En ze herhalen ook bijna niks meer 'snachts of de volgende dag. Bijv NEC-Willem II wordt op geen enkel moment in z'n geheel herhaald. Heb al hun facebook support gecontacteerd maar ze zeggen hier niks aan te kunnen/willen veranderen. Ze zeiden dat sommige providers wel gehele wedstrijden terug laten kijken maar ik vroeg me dus af welke providers en hoe dit dan gaat....iemand die alle wedstrijden terug kan kijken en zo ja hoe?
Best mooi gewordenquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:50 schreef De_Kraam het volgende:
Er zit weer een dak op het AZ stadion.
Ter info.
Ben benieuwd hoe lang het dak het gaat houden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:50 schreef De_Kraam het volgende:
Er zit weer een dak op het AZ stadion.
Ter info.
Het cement tussen de stenen , kan goed meevoetballen , die jongens heb je ook nodigquote:
PSV laat gewoon de eredivisie speler van de maand op de bank zitten.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:02 schreef Nober het volgende:
Vers uit de oven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het staat 4-1 dus dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
Deze wedstrijd heeft alles in zich voor een late 1-1.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Het staat 4-1 dus dat lijkt me sterk.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:10 schreef Bugno3 het volgende:
"Ja maar Wilfred, heb je dat keepertje weer gezien? Dat kan toch niet, Wilfred, hihihihihihihihihi"
Daar missen we niks aan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:12 schreef De_Kraam het volgende:
PEC gaat degraderen.
U las het hier.
"Zie je't al voor je? In de Primjer Liek, Wilfred? Whoehahahahaa. Nee, dit zie je alleen in Nederland, lekker man"quote:
Hoorde in de AD voetbalpodcast dat Arsenal ook gaat degraderen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:12 schreef De_Kraam het volgende:
PEC gaat degraderen.
U las het hier.
Mocht dat uitkomen:quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoorde in de AD voetbalpodcast dat Arsenal ook gaat degraderen.
Op die erg irritant aanwezige sponsor na vind ik het best prima shirts hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:18 schreef fetX het volgende:
Die shirts van PEC. Dat kan toch gewoon niet?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:18 schreef fetX het volgende:
Die shirts van PEC. Dat kan toch gewoon niet?
Ik vind het echt afzichtelijk. Lijkt wel een amateurclub zo al helpt dat voetbal ook niet meequote:Op zaterdag 11 september 2021 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op die erg irritant aanwezige sponsor na vind ik het best prima shirts hoor.
Is PEC geen amateurclub?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het echt afzichtelijk. Lijkt wel een amateurclub zo al helpt dat voetbal ook niet mee
VITESSEDquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Einde tijdperk top-3 aanvallen.
Volgend jaar weer een kans.
Na 1 zo’n wedstrijd vierde ook daar het opportunisme hoogtij. Er was meteen alweer iemand overtuigd dat ze wel even derde gaan worden (lol). Nog geen 4 wedstrijden gespeeld genot.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alles gegeven in de wedstrijd tegen Feyenoord.
Ik krijg het idee dat je Blind aan de trage kant vind, gezien je posts vandaag. Einde tijdperk?quote:
Gewoon een schokje geven.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je Blind aan de trage kant vind, gezien je posts vandaag. Einde tijdperk?
Hoe die net op die Zwolle aanvaller afging was van veteranenniveau .quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je Blind aan de trage kant vind, gezien je posts vandaag. Einde tijdperk?
Volgens Perez speelt ie op minder dan 50%. We gaan het zien tegen Sportjing Lisboaquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe die net op die Zwolle aanvaller afging was van veteranenniveau .
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volgens Perez speelt ie op minder dan 50%. We gaan het zien tegen Sportjing Lisboa
quote:
Een of andere troll mag van leer trekken tegen je mods met de meest domme vergelijkingen waarvan die zelf ook wel weet dat die ze alleen post om te zieken. Zie ook het ONZ-topic waar deze troll zonodig weer een poll aan moest maken of Ama nou wel zo'n goede mod was of niet.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Pseudomodden ook niet.
Groetjes,
de policy
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn post is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Een of andere troll mag van leer trekken tegen je mods met de meest domme vergelijkingen waarvan die zelf ook wel weet dat die ze alleen post om te zieken. Zie ook het ONZ-topic waar deze troll zonodig weer een poll aan moest maken of Ama nou wel zo'n goede mod was of niet.
Vervolgens ga je tweederde (!) van dit trieste kuttopic lopen vegen alsof het ooit enige serieuze behandeling verdiende en laat je het niet alleen open, je steekt ook nog eens veel te veel tijd in het beantwoorden van deze kuttroll die na zijn pestgedrag jegens je mod al een ban zou moeten hebben.
Serieus Danny, wat een fucking loser ben je. Ama steekt al weet ik wel niet hoe lang veel te veel tijd in je afgetakelde kutforum en dit is het respect wat ze van je krijgt. Echt schaam je kapot man, Ama verdient beter dan dit.
Omdat je een verschrikkelijke dieptrieste mongool bent als je er zo mee bezig bent zoals een aantal hier.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn post is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je post niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een post die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Misschien wil @Caland hem wel iets voor je toewensenquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:53 schreef Tagliano het volgende:
Heb ik wel eens gezegd dat ik Pascal Jansen niet moet
De invloed van Lighttown Madness reikt ver.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:59 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Gaat nu elke club die lichtshowtjes opvoeren?
Door het nieuwe dak lijkt het wel wat groter.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:00 schreef ThijsTH het volgende:
Merkwaardig dat dat AZ stadion maar 20K capaciteit heeft.....het oogt veel groter....alsof het 35K is ofzo
Ik vind het erg lijken op het Juventus stadion nuquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door het nieuwe dak lijkt het wel wat groter.
(Of AZ)quote:
Gaan die pijlen daar ook zo strak in het hoekje? Wel van veel dichterbij natuurlijk, geen kunst aan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan jullie allemaal het WK darts voor landen aanraden
Gisteren was toch matig?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw ideequote:
Einde tijdperk DRT?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee
De afgelopen dagen had ik het even een beetje druk met, jawel, een leven
Er is maar één WK.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Nee hoor vanavond ben ik er weerquote:
Oké Hugo.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:17 schreef ThijsTH het volgende:
Toch zonde dat het stadion maar voor 2/3 vol zit......je ziet heel veel lege stoeltjes......ehhhhh maar niet heus
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Dat gaat morgen weer smullen wordenquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Laatste keer toch voor alles achter de decoder gaat?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zeer warme bad waar ik alweer naar hunker
Voor de laatste keer makker.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja helaas welquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste keer toch voor alles achter de decoder gaat?
Ik besef dat nog niet vaak genoeg.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de laatste keer makker.
In die donkere koude corona maand lekker in het gezellige warme bad van DRT vertoeven onder het genot van een hapje en drankje.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Paar ‘gezellige’ verhalen van @de_boswachter erbij.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
In die donkere koude corona maand lekker in het gezellige warme bad van DRT vertoeven onder het genot van een hapje en drankje.
Hookers bestaat niet meer hè.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Paar ‘gezellige’ verhalen van @:de_boswachter erbij.
De altijd leuke Poepz0r rubriek.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Het wordt heel erg gezellig. Een warm bad vol eenzame mannen die in de decembermaand niks beters te doen hebben dan met elkaar te discussiëren over een stel viesdikke darters die met pijltjes gooien. Paar biertjes erbij, en een paar (reviews over) hoeren, puur genot.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |