?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Goed fictief verhaal, zeer spannend.
Waardeloos ingeschoten ook, snap die huppeltjes nooit met een penalty. Gaat vaker mis dan goedquote:
Brobey 60quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haller zou er in principe 40 kunnen maken dit seizoen.
Ik begin te vermoeden dat jij het niet zo hebt op Haller.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haller heeft op alle mogelijke manieren kansen gemist vandaag.
Tja, hij voetbalt af en toe wel aardig mee, maar overall is het toch niet meer dan zesje. En dat voor 23 miljoen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat jij het niet zo hebt op Haller.
Die zien we nooit meer te-rugquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
Medelijden met Berghuis. De synergie tussen Mazraoui en Antony is er een van natuurtalent.
Dit lijkt me sarcastischquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:57 schreef Makamba_ het volgende:
Az is weer fantastisch aan het verdedigen bij dat doelpunt
Goed verhaal, erg spannend.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:57 schreef Makamba_ het volgende:
Az is weer fantastisch aan het verdedigen bij dat doelpunt
Waarom?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ditmaal was hij daadwerkelijk aan het snotteren en tranen aan het wegwrijven
Cambuur - Kowet en AZ-psv prima voor de neutrale kijker en Twente ook goed te doen. Pec - Ajax kan haast niet spannend worden (en dat ligt ook echt wel aan pec)quote:
Ik kijk zelfs als Ajax fan bijna het minste uit naar die pot ja.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur - Kowet en AZ-psv prima voor de neutrale kijker en Twente ook goed te doen. Pec - Ajax kan haast niet spannend worden (en dat ligt ook echt wel aan pec)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |