dan zit ik in Italië, kan mij dat nou schelenquote:Op woensdag 1 september 2021 12:08 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Zier er idd prima uit het weekend en volgende week.
Kan mij geen moer schelen dat jij daar zit.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dan zit ik in Italië, kan mij dat nou schelen
quote:Op woensdag 1 september 2021 12:17 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Kan mij geen moer schelen dat jij daar zit.
Ik ga wel 8 dagen naar de Canarische eilanden in januari.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, was het maar zo'n feest dat ze dat betalen haha. Nee ik heb simpelweg toestemming om die periode op afstand te werken. Minus 2 weken in Dec. want die heb ik sowieso altijd vrij (kerstvakantie)
Dus heb zelf met spaarcentjes een huisje aan zee geboekt voor 2 maanden.
En vrouwlief komt op bezoek in de kerstvakantie voor ruim twee weken. De overige dagen moeten we idd even een lat-relatie aanhouden
Dat is al weken zo dat de vooruitzichten prima zijn... voor gisteren en vandaag stond er een paar dagen geleden ook volle bak zon in alle berichten. En zo is het al vier weken. Ondertussen blijft het maar grijs en net te fris.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:08 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Zier er idd prima uit het weekend en volgende week.
Prima campingweer hoor...maar de voorspellingen zitten idd goed mis steeds. Hier nu zelfs motregen en 18 graden. Ipv 21 graden en half bewolkt hebben we in Drenthe bewolking vanaf de Noordzee. Voor geen zeeen in de buurt hebben we er wel bijzonder veel nadeel vanquote:Op woensdag 1 september 2021 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is al weken zo dat de vooruitzichten prima zijn... voor gisteren en vandaag stond er een paar dagen geleden ook volle bak zon in alle berichten. En zo is het al vier weken. Ondertussen blijft het maar grijs en net te fris.
Klopt. Vanmiddag vrij, en ik verheugde me al op zo'n en warmte. In plaats van dit extreem zwaar bewolkt en koud. Brrrrrquote:Op woensdag 1 september 2021 14:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Prima campingweer hoor...maar de voorspellingen zitten idd goed mis steeds. Hier nu zelfs motregen en 18 graden. Ipv 21 graden en half bewolkt hebben we in Drenthe bewolking vanaf de Noordzee. Voor geen zeeen in de buurt hebben we er wel bijzonder veel nadeel van
Ja 's morgen is het lekkerder kwa gevoel omdat de wind dan nog niet meedoet. Naarmate de dag vordert voelt het steeds frisser.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Klopt. Vanmiddag vrij, en ik verheugde me al op zo'n en warmte. In plaats van dit extreem zwaar bewolkt en koud. Brrrrr
Echt paar keer goed kijken of dit wel Nederland is. Dat dat nog kanquote:
Precies. Hopelijk geeft dat hogedrukgebied nog een keer extra gas bij, en komen volgende week donderdag, vrijdag en zaterdag er ook nog bij qua zonnigheid.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:06 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Ik geloof wel dat dit zal uitkomen, maar het is alleen jammer dat de lekkerste dagen doordeweeks zijn Helaas moet er gewoon gewerkt worden haha.
*checkt maand*quote:
Prima weer om buiten te werkenquote:Op donderdag 2 september 2021 13:06 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Ik geloof wel dat dit zal uitkomen, maar het is alleen jammer dat de lekkerste dagen doordeweeks zijn Helaas moet er gewoon gewerkt worden haha.
Warmer dan de 2 zomermaanden zal wel niet (zou wel lachen zijn). Maar de pluim is erg mooi ja.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*checkt maand*
*knijpt in arm*
*doet een irl emo.gif omdat September warmer wordt dan twee zomermaanden*
Weet je wel hoe weinig er nodig is om juli en bovenal augustus te verslaan?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Warmer dan de 2 zomermaanden zal wel niet (zou wel lachen zijn). Maar de pluim is erg mooi ja.
Oeh, wat gaat er dan gebeuren?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:28 schreef Haags het volgende:
Vanaf half september gaat het roer drastisch om hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |