Wat moeten de fans dan doen? Een brief schrijven aan Toto "Ik vind het niet leuk zoals jullie je gedragen"? Dat zal aankomen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:53 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Nee ik bekijk het breder op twitter, gpblog etc. Ik hoop gewoon dat iedereen normaal doet en we een enorm toffe GP in Zandvoort hebben. Die niet wordt overschaduwd door het boe roepen van mensen. Nogmaals, wat heeft het voor een zin om dat te doen?
Wauw stel je even aan zeg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is iemand de muur inwensen normaal ?
moet ook even op gemod worden....die kerel spoort niet
Zelfde in de topjaren van DTM en A1GP, dat was wel tof. Gewoon zorgen dat je ruim op tijd aanwezig bent, en 'ruim op tijd' betekent héél ruim voor de eerste dingen op het programma (dus niet alleen het hoofdmenu)quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:26 schreef Blik het volgende:
Ik zat 3 jaar geleden er al om 7 uur en toen was het echt al megadruk en lastig om een goed plekje te vinden
Helemaal mee eensquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:41 schreef heywoodu het volgende:
Fan van F1, dus ik hoop gewoon op een mooie race die niet beslist wordt door een crash of mechanische pech ofzo
Weinig gejuicht dan de afgelopen jaren, tenzij je DRS acties mooi vind.quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kraak Hamilton zijn gedrag ook vaak af, maar als hij een mooie inhaalactie doet dan ga ik ook juichen voor hem
Wie gaat er dan ook op zondag naar een race weekend. Dat begint donderdagquote:
Hij heeft een mooie op Albon geplaatst. O wachtquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Weinig gejuicht dan de afgelopen jaren, tenzij je DRS acties mooi vind.
Als je auto dit weekend 3 dagen op de parking staat, kun je hem uitgraven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op zondag naar een race weekend. Dat begint donderdag
Na Lando gister gaan ze nul risico nemen idd. Dit wordt niks.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:36 schreef pmponer het volgende:
Dat wordt een hoop rondjes achter de saftey car
Gelukkig is de RB strategy over het algemeen prima in ordequote:Op zondag 29 augustus 2021 10:36 schreef pmponer het volgende:
Reken er maar op dat dit met Lauda erbij niet was gebeurdquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat moeten de fans dan doen? Een brief schrijven aan Toto "Ik vind het niet leuk zoals jullie je gedragen"? Dat zal aankomen.
Boe geroep is an sich niet leuk, maar het gedrag wat Mercedes dit seizoen laat zien heeft ook helemaal niks met sport te maken. En dan krijg je dus boegeroep. Het enige wat echt opvalt is dat Ham/MB niet willen zien hoe dat nou kan.
dat hangt van de hoeveelheid regen af, ik ben niet zo goed thuis in die dingen maar een wolk met 1 druppel is geen "met bakken uit de hemel" gebeuren tochquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:36 schreef pmponer het volgende:
Flopshow.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Na Lando gister gaan ze nul risico nemen idd. Dit wordt niks.
Aardig wat...quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt van de hoeveelheid regen af, ik ben niet zo goed thuis in die dingen maar een wolk met 1 druppel is geen "met bakken uit de hemel" gebeuren toch
Norris moet ook nog langs al die andere gasten die ook geen pannenkoek zijn. Deze moet Danyric gewoon pakken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:57 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik lees dat Ricciardo redelijk blij met zijn kwalificatie was en dat (zijn) fans hem als favoriet voor P3 vanmiddag zien.
Al start Norris vanuit de pitstraat, hij gaat in een natte race zeker voor Ricciardo finishen.
Ik vind ricciardo echt een leuk karakter in dit veld maar zijn teamgenoot rijdt hem zoek alsof die een paydriver is
Het zal ook afhangen van hoe de race zich ontwikkeld. Op het moment dat er geen ongelukken/SC's gebeuren rijden die auto's de baan ook veel droger dan wanneer er niemand rijdt/iedereen langzaam rijdt. Het mag dus best wel een beetje regenen, als er maar 20 auto's rondgaan, maar een rode vlag kan het hele gebeuren ook weer eindeloos vertragen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt van de hoeveelheid regen af, ik ben niet zo goed thuis in die dingen maar een wolk met 1 druppel is geen "met bakken uit de hemel" gebeuren toch
Ik kan het fout hebben maar op Silverstone werd er ook gejuicht toen Max in de bandenstapel belandde en toen Schumi z'n been daar brak ook, die Britten zijn gewoon een beetje schijnheilig, altijd sportsmanship van een ander eisen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:38 schreef tja77 het volgende:
Gaan we serieus lopen mekkeren over fans die al dan niet boe gaan roepen tijdens de GP van Zandvoort?
Laat die knakkers toch, ze hebben er alle recht op. Ze betalen geld voor een kaartje en mogen zelf bepalen hoe ze hun dag besteden. Hamilton en Mercedes maken het er zelf naar dmv de dingen die gebeuren op de baan en de uitingen die ze doen.
Ik zal oprecht JUICHEN! wanneer de #44 Mercedes bij de start blijft staan voor de hoofdtribune. Sport is emotie, en boe roepen zie je in zat andere sporten. Heeft niks met tokkie gedrag te maken en is gewoon een uiting van onvrede met die persoon.
Gewoon lekker laten doen en niet teveel waarde aan hechten.
Ik hoop dat je gelijk hebt, en dat er idd echt geraced wordt met een "standing" startquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ah dan beginnen ze om 16 uur zekerquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Huidige verwachting is heel veel regen tussen 14:00 en 15:30
hoop ik ook, zo'n verwachting zegt ook niet zo heel veel daarquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, en dat er idd echt geraced wordt met een "standing" start
Britten zijn het meest kansloze sportpubliek ter wereld, en moeten vooral niet als vergelijkingsmateriaal gebruikt worden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben maar op Silverstone werd er ook gejuicht toen Max in de bandenstapel belandde en toen Schumi z'n been daar brak ook, die Britten zijn gewoon een beetje schijnheilig, altijd sportsmanship van een ander eisen.
Verder niks met fluiten of boe roepen maar het gebeurt overal.
Engelsen vooral, die gaan er altijd vanuit dat er al gewonnen is voor er begonnen isquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Britten zijn het meest kansloze sportpubliek ter wereld, en moeten vooral niet als vergelijkingsmateriaal gebruikt worden.
It's coming Romequote:Op zondag 29 augustus 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Engelsen vooral, die gaan er altijd vanuit dat er al gewonnen is voor er begonnen is
Lekker natquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Huidige verwachting is heel veel regen tussen 14:00 en 15:30
Soms heb je gewoon gelijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Britten zijn het meest kansloze sportpubliek ter wereld, en moeten vooral niet als vergelijkingsmateriaal gebruikt worden.
Héb je dan wel lang over gedaan om te zien dat het een prima vent is..quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:11 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben vanaf gisteren Vettel fan geworden. Fuck Max en Fuck de sir Lewis.
Toen die dat duimpje gaf naar Norris, is hij mijn held geworden. Tribunes opruimen alles.
Vettel is een bijzondere vogel in de F1. Prachtkerel, geweldige humor, empathisch en hart voor de sport.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:11 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben vanaf gisteren Vettel fan geworden. Fuck Max en Fuck de sir Lewis.
Toen die dat duimpje gaf naar Norris, is hij mijn held geworden. Tribunes opruimen alles.
Ik vind Max altijd zo zeuren laatste tijd.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Héb je dan wel lang over gedaan om te zien dat het een prima vent is..
Maar als je kijkt voor het racen zou ik toch voor Max gaan
Ik vind dat als er iemand recht heeft om zijn ongenoegen te uiten op dit moment, dat het Max is. En dat doet hij ook af en toe.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik vind Max altijd zo zeuren laatste tijd.
Je bedoelt Hamiquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Baku klapbandquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Die ziet zijn kampioenschap door zijn vingers glippenquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Baku klapband
Engeland eraf gebeukt
Hongarije eraf gebeukt
1e positie kwijt
Ik kan het best begrijpen, helemaal omdat hij in iedere race 1e of 2e kan worden zonder rare dingen.
en dan heeft de falende wedstrijdleiding hem de zege in Bahrein nog gekost ookquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Baku klapband
Engeland eraf gebeukt
Hongarije eraf gebeukt
1e positie kwijt
Ik kan het best begrijpen, helemaal omdat hij in iedere race 1e of 2e kan worden zonder rare dingen.
Behalve dat zijn pa hem zelf steeds in de grindbak parkeerde en VER er gewoon af wordt gereden door zijn directe concurrent en diens temagenootquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:31 schreef Sfancta het volgende:
Ik snap de argumenten, maar hij begint erg veel op zijn pa te lijken qua uitspraken en doen.
Ik zie dat nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:31 schreef Sfancta het volgende:
Ik snap de argumenten, maar hij begint erg veel op zijn pa te lijken qua uitspraken en doen.
Stop hiermee, dat is gewoon niet waar, Jos stond niet vaker in de grindbak dan een ander destijds.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:32 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Behalve dat zijn pa hem zelf steeds in de grindbak parkeerde en VER er gewoon af wordt gereden door zijn directe concurrent en diens temagenoot
Volgens Derksen wel hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Stop hiermee, dat is gewoon niet waar, Jos stond niet vaker in de grindbak dan een ander destijds.
Tis dan ook maar 45 minuten van thuisquote:
dat ben ik alweer vergeten, wat was dat?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dan heeft de falende wedstrijdleiding hem de zege in Bahrein nog gekost ook
iets met 30 plus keer een route rijden, door de Merc boysquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ben ik alweer vergeten, wat was dat?
Bij inhalen van Hamilton buiten de baan komenquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ene #44 reed bij bocht 4 liefst 29x buiten de baan om zo de banden te ontzien. Pas toen RB Max vertelde hetzelfde te doen mocht het niet meer. Max haalde later #44 in om vervolgens buiten de baan te gaan en moest de plaats teruggeven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was een Mercedes die als enige team hun huiswerk hadden gemaakt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
iets met 30 plus keer een route rijden, door de Merc boys
Dus een fout van de leiding, niet Mercedes dat "zijn huiswerk deed".quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:45 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Bij inhalen van Hamilton buiten de baan komen
Wat actief tegengehouden werd toen RB hetzelfde ging doen. Ik snap de verontwaardiging welquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:47 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dat was een Mercedes die als enige team hun huiswerk hadden gemaakt.
Onbevredigend voor de kijker? Eens
Dit heeft niks met huiswerk te maken, dit is gewoon pakken wat je pakken kan en als je dan niet terug gefloten wordt blijf je het doen. Dat RB (weer eens) het braafste jongetje van de klas wil zijn is dan jammer.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:47 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dat was een Mercedes die als enige team hun huiswerk hadden gemaakt.
Onbevredigend voor de kijker? Eens
Er was van te voren gecommuniceerd dat alleen bij de kwalificatie een tracklimit lag.....quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus een fout van de leiding, niet Mercedes dat "zijn huiswerk deed".
Daarmee ben ik het eensquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat actief tegengehouden werd toen RB hetzelfde ging doen. Ik snap de verontwaardiging wel
Dan had Max dus ook de plek niet terug hoeven geven??quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Er was van te voren gecommuniceerd dat alleen bij de kwalificatie een tracklimit lag.....
Waarom werden Mercedes en RB dan tijdens de race teruggefloten?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Er was van te voren gecommuniceerd dat alleen bij de kwalificatie een tracklimit lag.....
Je mag nooit buiten de aan inhalen. Ook niet in bochten waar geen tracklimit ligt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan had Max dus ook de plek niet terug hoeven geven??
Want toen was de track limit wel geldig
Dat was tijdens een inhaalactie, andere situatie.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan had Max dus ook de plek niet terug hoeven geven??
Want toen was de track limit wel geldig
Je noemt dingen op die zijn gebeurd, dat is geen voorbeeld van zeuren van Max.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Baku klapband
Engeland eraf gebeukt
Hongarije eraf gebeukt
1e positie kwijt
Omdat de wedstrijdleiding er toen pas achter kwam dat een aantal coureurs bewust de baan verlieten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarom werden Mercedes en RB dan tijdens de race teruggefloten?
Dk is ook niet degene die zegt dat Max zeurtquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je noemt dingen op die zijn gebeurd, dat is geen voorbeeld van zeuren van Max.
Begrijpelijk wel dat je geen voorbeelden kunt vinden, want ik vind Max erg mild reageren.
Helmut daarin tegen.
Ik noemde inderdaad dingen op waarom hij kon gaan zeuren.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je noemt dingen op die zijn gebeurd, dat is geen voorbeeld van zeuren van Max.
Begrijpelijk wel dat je geen voorbeelden kunt vinden, want ik vind Max erg mild reageren.
Helmut daarin tegen.
hij was er al voorbij en daarnaast was het een klassieke #44. Auto naar buiten laten lopen terwijl je weet dat er iemand nog deels naast je zit zodat diegene uit moet wijken om een aanrijding te voorkomenquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:53 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Je mag nooit buiten de aan inhalen. Ook niet in bochten waar geen tracklimit ligt.
Sorry, lees half, ik doelde op de user die jij quote.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik noemde inderdaad dingen op waarom hij kon gaan zeuren.
Toto en Helmut zijn daar vooral een ster in
Alsof het zin heeft om de deur dicht te doen als je al 10 cm water in je huis hebt staan. Ze hadden het buiten de baan gaan moeten handhaven, nu heb je enkel verontwaardiging. Maar wel fijn te lezen dat je het eens bent dat de leiding fout zat tweemaal (bij het toestaan als bij het verbieden tijdens de race).quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:55 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijdleiding er toen pas achter kwam dat een aantal coureurs bewust de baan verlieten.
Verkeerde beslissing in mijn ogen maar er zit ook iets in om toch te handhaven ook al is het te laat
Een klassieke #44 is toch een Red Bull aan de buitenkant torpederen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij was er al voorbij en daarnaast was het een klassieke #44. Auto naar buiten laten lopen terwijl je weet dat er iemand nog deels naast je zit zodat diegene uit moet wijken om een aanrijding te voorkomen
Aahquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sorry, lees half, ik doelde op de user die jij quote.
Hij was de hele Q niet de snelste.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Over zeuren gesproken.![]()
https://gp33.nl/lewis-ham(...)-was-hun-beslissing/
Hadden we anders verwachtquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Je zou maar voor zo iemand jezelf een hernia moeten werken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Inderdaad, arme Angela.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je zou maar voor zo iemand jezelf een hernia moeten werken.
RB is er al een paar keer slachtoffer van geworden en wat te denken van de GP van Mexico 2018, vanaf 2 minuten ongeveer. De klassieke actie van insturen terwijl er geen ruimte is en er nog van profiteren ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een klassieke #44 is toch een Red Bull aan de buitenkant torpederen?
Volgens mij heeft Angela er de minste problemen meequote:
Jazeker, met BBCquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zou ze wel betaald krijgen?
"We hebben Lewis dit weekend benadeeld, daarvoor bieden we onze excuses aan. Het is geweldig om te zien hoe hij vandaag de winst naar zich toe heeft kunnen trekken, hij is een voorbeeld voor iedereen binnen dit team."quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:03 schreef TweedeKlum het volgende:
In natura, Lewis moet natuurlijk wel fit blijven ondanks zijn long-covid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zou ze wel betaald krijgen?
Hele kwali zat vol fouten van Lulu. Ik snap niet dat Mercedes dat nog zo lang pikt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:03 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"We hebben Lewis dit weekend benadeeld, daarvoor bieden we onze excuses aan. Het is geweldig om te zien hoe hij vandaag de winst naar zich toe heeft kunnen trekken, hij is een voorbeeld voor iedereen binnen dit team."
Ik heb het werk van het PR-team van Toto alvast gedaan voor vandaag.
Iets longs kan ze altijd van Lewis krijgenquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In natura, Lewis moet natuurlijk wel fit blijven ondanks zijn long-covid.
Tsja dit is gewoon slecht gedaan van Kimi.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
RB is er al een paar keer slachtoffer van geworden en wat te denken van de GP van Mexico 2018, vanaf 2 minuten ongeveer. De klassieke actie van insturen terwijl er geen ruimte is en er nog van profiteren ook.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"We hebben Lewis dit weekend benadeeld, daarvoor bieden we onze excuses aan. Het is geweldig om te zien hoe hij vandaag de winst naar zich toe heeft kunnen trekken, hij is een voorbeeld voor iedereen binnen dit team."
Ik heb het werk van het PR-team van Toto alvast gedaan voor vandaag.
Je weet wat ze zeggenquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:13 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Iets longs kan ze altijd van Lewis krijgen
DMquote:
Ja beetje jammer hčquote:
Oh, het was ook daadwerkelijk diequote:Op zondag 29 augustus 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja dit is gewoon slecht gedaan van Kimi.
Ja ik weet niet wat ie anders bedoelt? Dat is gewoon goedkoop een plek weggegeven, dat geluk zal Max vast ook een keer hebben gehad.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, het was ook daadwerkelijk die
Ik dacht dat ik iets miste.
Gelukkig heb ik daar geen actieve herinnering aan of bewegende beelden van gezien. Ik ga maar uit van wat men zegt, ik zou niet weten hoe je anders gelukkig kunt zijn om door zo'n narcist geleid te worden, maar wellicht houdt ze wel van bloemenquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja beetje jammer hč
![]()
![]()
![]()
Maar aangezien Mr hami ook al vrij vlot kaal was en dit heeft laten fixen durf ik niet te vertrouwen op de echtheid van dat andere feit
Hij is buiten zijn werk om vast heel liefquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar geen actieve herinnering aan of bewegende beelden van gezien. Ik ga maar uit van wat men zegt, ik zou niet weten hoe je anders gelukkig kunt zijn om door zo'n narcist geleid te worden, maar wellicht houdt ze wel van bloemen
Het is best wel apart om te lezen dat de Engelse fans dit nog steeds puur aan Max zijn agressieve rijstijl toeschrijven en dat het dus zijn schuld is. Dat Max ook elke race mensen van de baan af duwt (wanneer danquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Reken er maar op dat dit met Lauda erbij niet was gebeurd
Toen werd Max buiten de baan geduwd maar hey, dat gebeurt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ene #44 reed bij bocht 4 liefst 29x buiten de baan om zo de banden te ontzien. Pas toen RB Max vertelde hetzelfde te doen mocht het niet meer. Max haalde later #44 in om vervolgens buiten de baan te gaan en moest de plaats teruggeven.
En halverwege de race was die er ook ineens weer. Hou nu maar weer op met trollen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Hij heeft een toque om, voor al die geplande crashes. Kan zijn pener niet beschadigen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:26 schreef greysbones het volgende:
Zo goed gevuld ziet dat racesuit er anders niet uit
Zit hele morgen al verkeersinformatie te volgen.quote:
Sorry? Wat klopt er niet wat ik zeg?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
En halverwege de race was die er ook ineens weer. Hou nu maar weer op met trollen.
Wat een armoede met die paraplusquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
over 28 minuten, om 13:20 begint de Build up stream
Van mij mag ie.quote:
Of voortijds nadat zijn poging om Russell in te halen voor hem in tranen eindigt in plaats van andersom.quote:
Nah zoals in Baku was wel vermakelijk hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of voortijds nadat zijn poging om Russell in te halen voor hem in tranen eindigt in plaats van andersom.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nah zoals in Baku was wel vermakelijk hoor.
Is met een uur vervroegdquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:40 schreef Nattekat het volgende:
Die hele bui die op de radar stond voor 14:00 is verdwenen
Dat maakt het juist leukquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu wel regen aan het begin van de race.
Tenzij het te hard regent en ze een SC start krijgenquote:
Voor Max geen probleem, hij start vooraanquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij het te hard regent en ze een SC start krijgen
De tracklimit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:09 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Sorry? Wat klopt er niet wat ik zeg?
Nou dan laat je je bril toch af?quote:
Moest glimlachen, like gezetquote:
Ik keur het goed als de rode vlag het gevolg is van een Mercedes in honderd stukjes in La Source. Anders zo veel mogelijk in natte omstandigheden racen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:11 schreef babylon het volgende:
Als nou de race tussen 15:10 en 15:30 stil ligt, dan kan ik rustig van de trein naar huis fietsen
Zeg nou niet "een Mercedes"quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik keur het goed als de rode vlag het gevolg is van een Mercedes in honderd stukjes in La Source. Anders zo veel mogelijk in natte omstandigheden racen.
Goed puntquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg nou niet "een Mercedes"
Je weet dat het in dat geval altijd Bottas is die het overkomt.
Die staat daarvoor te ver naar achterenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:14 schreef Scorpie het volgende:
Heeft Bottas al zijn bull bar gemonteerd zodat hij weer “een foutje” kan maken?
Gistermorgen dan liever (Colombo die van pole startte finisht als 1e met zo'n 15 seconden voorsprong)quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Doe maar gewoon een gigantisch saaie race. Even een kopie van de F3 vanmorgen.
Een goeie start van 33 dan maarquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Doe maar gewoon een gigantisch saaie race. Even een kopie van de F3 vanmorgen.
Ook goedquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gistermorgen dan liever (Colombo die van pole startte finisht als 1e met zo'n 15 seconden voorsprong)![]()
Bedoel je van Hongarije van Doornbos en Coronel toen max eraf ging?quote:
Ronde 1 alquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:29 schreef Bugno3 het volgende:
Dit wordt echt een gigantische teringzooi. Ik voorspel rood binnen 6 rondjes.
Ze moeten de eerste ronde maar eens door zien komen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:29 schreef Bugno3 het volgende:
Dit wordt echt een gigantische teringzooi. Ik voorspel rood binnen 6 rondjes.
Dit was leuk.quote:
Nee, want dan zou hij de grid alsnog halen en zou de wagen op tijd gerepareerd worden..quote:
Perez is heel erg wisselvallig, was ie toen bij McLaren ook al. Ik had liever Hulkenberg op die positie gezien wat dat betreft.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:30 schreef Mansjester het volgende:
Perez heeft toch echt enorm veel fouten gemaakt dit seizoen. Snap niet dat iedereen zo positief is, hij valt me echt heel erg tegen
Ik zie 'Ajax' in de url van deze gif. Voetbal dus.quote:
Absurd slecht. Maar de vorigen legde het ook af tegen max, nu wil je eens een beetje stabiliteit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:30 schreef Mansjester het volgende:
Perez heeft toch echt enorm veel fouten gemaakt dit seizoen. Snap niet dat iedereen zo positief is, hij valt me echt heel erg tegen
Ik denk 90+6' Mouraquote:
Oh, boeiendquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik zie 'Ajax' in de url van deze gif. Voetbal dus.
Ajax Chelsea dat ze bij Pauw kekenquote:
Oh, dat vond zelfs ik zondequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ajax Chelsea dat ze bij Pauw keken
De Hulk werd om zijn oren gereden door Perez. De sympathiekste gozer ever maar echt snel is hij niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perez is heel erg wisselvallig, was ie toen bij McLaren ook al. Ik had liever Hulkenberg op die positie gezien wat dat betreft.
Ik ben echt slecht met dit soort dingen qua geheugen, maar heeft toch echt al 4 grote fouten oid gemaakt dit siezoenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perez is heel erg wisselvallig, was ie toen bij McLaren ook al. Ik had liever Hulkenberg op die positie gezien wat dat betreft.
Ik bedoelde dan ook crashen op weg naar de grid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou hij de grid alsnog halen en zou de wagen op tijd gerepareerd worden..
Wel constant.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Hulk werd om zijn oren gereden door Perez. De sympathiekste gozer ever maar echt snel is hij niet.
quote:
Dat was zo mooi, dat rennen naar de T-carsquote:
Dit is spursquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spursgoden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah, okquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook crashen op weg naar de grid.
Jazekerquote:
Dit gaat een lange middag worden jaquote:
Ik krijg net Spurs doorquote:
Hülkenberg is net zo wisselvalligquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel blijven oplettenquote:
Of als je tijdens de kwalficatie je auto aan gort reed daarna nog een rondje mogen doen in de auto van de teamgenoot. En als eckte baas die dan ook afschrijvenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was zo mooi, dat rennen naar te T-cars![]()
![]()
Minder snelheid, meer zekerheid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Hulk werd om zijn oren gereden door Perez. De sympathiekste gozer ever maar echt snel is hij niet.
Zelden zo gelachen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik krijg net Spurs door
Ja dat was ongelofelijk kut
ach ja, heeft kennelijk alle tijd, nu het voetbal op vrijdag isquote:
Perez heeft ontdekt dat het aan het regenen is in Spaquote:
Hulkenberg is nog slechter dan Perez.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft hij gevondenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef King_Merc het volgende:
Coronel : Perez was de limiet alleen maar aan het opzoeken..
Nee hoor, men doet gewoon rondjes en ze mogen de pits nog in zolang de pits nog open is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verkenningsronde..![]()
Ze rijden gewoon naar de grid...
Dat geldt enkel voor Max uiteraardquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef King_Merc het volgende:
Coronel : Perez was de limiet alleen maar aan het opzoeken..
Klinkt goed voor het totaalplaatjequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verkenningsronde..![]()
Toen was niet de hele ophanging naar de tering.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:37 schreef Nia het volgende:
Max blunderde toch ook op een soortgelijke manier. Toen werd zijn auto op de grid in recordtempo weer rijklaar gemaakt?
Ja, maar dit veel meer schade dan toenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:37 schreef Nia het volgende:
Max blunderde toch ook op een soortgelijke manier. Toen werd zijn auto op de grid in recordtempo weer rijklaar gemaakt?
Je kijkt op Belgische TV en hoort woorden die je niet gewend bent? Officieel heet het ook gewoon verkenningsronde als je het vertaalt natuurlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verkenningsronde..![]()
Godverquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ach ja, heeft kennelijk alle tijd, nu het voetbal op vrijdag is
Dat doen ze tijdens de reconnaissance laps.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verkenningsronde..![]()
Einde race in de eerste bocht na divebomb van Hamilton dusquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:39 schreef Doevelaer het volgende:
Volgens Jack is de 2e plaats van Russell al binnen
Letterlijk iedere rijder loopt dat risico vandaag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Ben echt bang dat Max een schuiver gaat maken.
Truebitquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit wordt een race waar ik niets op in durf te zetten.
* pakt 3 dobbelstenen
"Russel this is Toto speaking, you want that seat right? You know what to do."quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:39 schreef Doevelaer het volgende:
Volgens Jack is de 2e plaats van Russell al binnen
Gebeurt niet johquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Bedoel je niet Mazespinquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Maar dat boeit ons minderquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Letterlijk iedere rijder loopt dat risico vandaag.
Wielrennen moet je ook op de Belg volgenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kijkt op Belgische TV en hoort woorden die je niet gewend bent? Officieel heet het ook gewoon verkenningsronde als je het vertaalt natuurlijk.
3quote:
Die staat lekker onder de douche.quote:
*bananentrossen gereed maakt*quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit wordt gewoon real life Mario Kart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |