Oh, dat vond zelfs ik zondequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ajax Chelsea dat ze bij Pauw keken
De Hulk werd om zijn oren gereden door Perez. De sympathiekste gozer ever maar echt snel is hij niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perez is heel erg wisselvallig, was ie toen bij McLaren ook al. Ik had liever Hulkenberg op die positie gezien wat dat betreft.
Ik ben echt slecht met dit soort dingen qua geheugen, maar heeft toch echt al 4 grote fouten oid gemaakt dit siezoenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perez is heel erg wisselvallig, was ie toen bij McLaren ook al. Ik had liever Hulkenberg op die positie gezien wat dat betreft.
Ik bedoelde dan ook crashen op weg naar de grid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou hij de grid alsnog halen en zou de wagen op tijd gerepareerd worden..
Wel constant.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Hulk werd om zijn oren gereden door Perez. De sympathiekste gozer ever maar echt snel is hij niet.
quote:
Dat was zo mooi, dat rennen naar de T-carsquote:
Haagsiequote:
Dit is spursquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spursgoden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah, okquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook crashen op weg naar de grid.
Jazekerquote:
Dit gaat een lange middag worden jaquote:
Ik krijg net Spurs doorquote:
Hülkenberg is net zo wisselvalligquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel blijven oplettenquote:
Of als je tijdens de kwalficatie je auto aan gort reed daarna nog een rondje mogen doen in de auto van de teamgenoot. En als eckte baas die dan ook afschrijvenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was zo mooi, dat rennen naar te T-cars![]()
![]()
Minder snelheid, meer zekerheid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Hulk werd om zijn oren gereden door Perez. De sympathiekste gozer ever maar echt snel is hij niet.
Zelden zo gelachen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik krijg net Spurs door
Ja dat was ongelofelijk kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |