SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat is wel de gevaarlijkste van de 3.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:18 schreef livelink het volgende:
Plaatje voor bij de TT
[ afbeelding ]
Een ijsbeer wil je ook niet tegenkomen in het wild.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel de gevaarlijkste van de 3.
Nee, dat lijkt me ook niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Een ijsbeer wil je ook niet tegenkomen in het wild.
Veel te koud ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Een ijsbeer wil je ook niet tegenkomen in het wild.
Ik denk dat ik het behoorlijk warm zou krijgen dan.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het behoorlijk warm zou krijgen dan.
Kijk maar uit..... we sturen zo meteen een ijsbeer op je af.quote:
Run Forrest, run!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het behoorlijk warm zou krijgen dan.
En je mag geen verwarming aanzetten. Anders moet je jezelf op je donder geven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
Het stomme is ook dat het nu in huis kouder is dan in de winter als ik de verwarming aan heb.
En het bad is al door mijn zoon ingepikt.
Precies! In augustus de verwarming aan is wel raar. Vorig jaar rond deze tijd was het volgens mij bloedheet trouwens. Dat was ook niet alles.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
En je mag geen verwarming aanzetten. Anders moet je jezelf op je donder geven.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Kan nog niet luisteren, geen oordopjes bij me...
Goedenavond MadMaster. Leuk herinneringen opgehaald en geproefd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Goede avond.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Dat is wel een dingetje ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies! In augustus de verwarming aan is wel raar. Vorig jaar rond deze tijd was het volgens mij bloedheet trouwens. Dat was ook niet alles.
Melting draait nog wel eventjes denk ik zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:36 schreef livelink het volgende:
Nu kan het nog, nu MM nog niet meeluistert.
quote:
Hij is later wel aan zijn Engelse uitspraak gaan werken. Dit was nog dramatisch.quote:
Zijn dochter was een collega van me ooitquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is later wel aan zijn Engelse uitspraak gaan werken. Dit was nog dramatisch.
Hij heeft wel goed geboerd natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zijn dochter was een collega van me ooit
Ik kan maar niet wennen aan die verkeerde komma bij de nquote:
Ik zie je al door de kamer springen.quote:
Ik doe wel een Gerard Ekdommetje jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie je al door de kamer springen.
quote:
Ik zat op het juiste moment te wachtenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik vroeg me al af, of ze vandaag weg zou blijven.
https://www.ditjesendatjes.nl/familiedrama-voor-george-baker/quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft wel goed geboerd natuurlijk.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zat op het juiste moment te wachten
Nooit geweten dat George Baker eigenlijk Hans Bouwens heetquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.ditjesendatjes.nl/familiedrama-voor-george-baker/
Die dus, en “grappig” hoe herkenbaar het verhaal is
Wat dacht je dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:48 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat George Baker eigenlijk Hans Bouwens heet
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.ditjesendatjes.nl/familiedrama-voor-george-baker/
Die dus, en “grappig” hoe herkenbaar het verhaal is
Leek aardig op Enola Gay qua sound…quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leek aardig op Enola Gay qua sound…
Ik heb heel lafjes geraden via dm.
Dorst het niet overtuigend in het topic te doen
quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster. Leuk herinneringen opgehaald en geproefd?
Nu pas weer thuis.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Goede tasting gehad?
So you're backquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu pas weer thuis.
Het was een geweldige dag.
Zelfs onze mentor was aanwezig, inmiddels 74 jaar en geen spat veranderd.
Mooie herinneringen opgehaald en over 4 jaar doen we het nog een keer…
Tasting was ook top met een geweldige BBQ, waarmee ze op mij gewacht hebben…
Mooi dat je een leuke dag hebt gehad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu pas weer thuis.
Topquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu pas weer thuis.
Dit nummer is overigens niet voor jou bedoeld, Symph.quote:
Jij mag ook Melting zeggen hoor.quote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt prachtig dit![]()
Dank Melting![]()
Was weer een fijne radio avond
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt prachtig dit![]()
Dank Melting![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit nummer is overigens niet voor jou bedoeld, Symph.
Ja.... straks gaan ze nog gekke dingen denken.quote:
Ha Sympho.... oh, welterustenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt prachtig dit![]()
Dank Melting![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt prachtig dit![]()
Dank Melting![]()
Mocht je een TT willen wijzigen, dan kan ik je uit de brand helpen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet toch nog even wennen aan dat blauwe, MadMaster...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je een TT willen wijzigen, dan kan ik je uit de brand helpen.
Verder noet te zwaar aan tillen, doe ik ook niet…
O, What A Night - Frankie Valie & The 4 Season
Als je het allemaal teveel wordt, je kan immer nog de belk komen brongen in een u welbekende reeks.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet toch nog even wennen aan dat blauwe, MadMaster...
Hoe brong je belk?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het allemaal teveel wordt, je kan immer nog de belk komen brongen in een u welbekende reeks.
ook goedenavondquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het allemaal teveel wordt, je kan immer nog de belk komen brongen in een u welbekende reeks.
Men neme een stuk belk, en dat brong je dan.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:23 schreef livelink het volgende:
Net op tijd naar het andere mapje gegaan
Jij staat je mannetje welquote:
Dit zegt me niksquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Excuus, ik had me dan waarschijnlijk een ander konijn in gedachten.quote:
Nu snap ik het, jij wilt graag een konijn in de belk brongenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Excuus, ik had me dan waarschijnlijk een ander konijn in gedachten.
Zeker dat konijn waarvan kdaalder de geestelijk vader is?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Excuus, ik had me dan waarschijnlijk een ander konijn in gedachten.
dan zou je wel veel dingen op één dag gehad hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag had ook Wooferland moeten plaatsvinden.
Maar helaas…
"Vergeten Top 40-hits, deel 24" ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Zelfde mapje als de rest.
[ afbeelding ]
Ik ga voor het mapje 'naar bed gaan in het weekend'.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit de map 'Los gaan in het weekend'…
Wat super goed van je livelink, welterustenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga voor het mapje 'naar bed gaan in het weekend'.
Dank je wel Melting voor de fijne show. Ik ga mijn warme bed in om op te warmen en te slapen.
Trustenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel Melting voor de fijne show. Ik ga mijn warme bed in om op te warmen en te slapen.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Kdaalder is mij niet bekend. Ik weet wel dat het tegenwoordig niet meevalt om in een beetje een fatsoenlijk konijn in je reeks te krijgen....quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker dat konijn waarvan kdaalder de geestelijk vader is?
Ja, die keuze viel af, hoe zeer ik ook weer naar iets dergelijks toe wil.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
dan zou je wel veel dingen op één dag gehad hebben
Welterusten!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
mooi, als het goed voelt is het goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die keuze viel af, hoe zeer ik ook weer naar iets dergelijks toe wil.
Het mooie vandaag was dat iedereen elkaar in de armen viel, omdanks soms wat twijfel.
Voor de meesten was het vandaag ook de eerste keer dat ze weer in een groter gezelschap waren.
En we hadden elkaar al weer 14 jaar niet gezien…
Toch wel leuk om elkaar weer eens te zien dan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die keuze viel af, hoe zeer ik ook weer naar iets dergelijks toe wil.
Het mooie vandaag was dat iedereen elkaar in de armen viel, ondanks soms wat twijfel.
Voor de meesten was het vandaag ook de eerste keer dat ze weer in een groter gezelschap waren.
En we hadden elkaar al weer 14 jaar niet gezien…
Ja, dat was het.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
mooi, als het goed voelt is het goed
Kon je je weer niet inhouden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was het.
We zijn altijd een hechte groep geweest en ook onze mentor gaf aan dat we de enige groep zijn waar ze voor een reünie uitgenodigd wordt. Ik vond het heel bijzonder, ik zag ons echt weer over het schoolplein rennen en ravotten…
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was het.
We zijn altijd een hechte groep geweest en ook onze mentor gaf aan dat we de enige groep zijn waar ze voor een reünie uitgenodigd wordt. Ik vond het heel bijzonder, ik zag ons echt weer over het schoolplein rennen en ravotten…
tikkertje, meisjes pesten, ik zie het zo voor mequote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
tikkertje, meisjes pesten, ik zie het zo voor me
Dat je nu over het plein hebt staan rennen en hebt geravot.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hij heeft 1 meisje wel zo gepest dat hij nog aan haar vastzit.
Ik geloof dat iedereen van onze klas wel met iedereen verkering heeft gehad of meer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
tikkertje, meisjes pesten, ik zie het zo voor me
Niet nu, alleen in gedachten…quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je nu over het plein hebt staan rennen en hebt geravot.
en hoeveel zijn er met elkaar getrouwd ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen van onze klas wel met iedereen verkering heeft gehad of meer.
Toch apart…
The Radio's…quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet de bandnaam niet meer. Bart Peeters en consorten. She Goes Na Na
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet de bandnaam niet meer. Bart Peeters en consorten. She Goes Na Na
Alleen mw. MM en ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
en hoeveel zijn er met elkaar getrouwd ?
Klinkt als een hele fijne groep mensenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen mw. MM en ik.
Maar sommigen zoeken elkaar nog wel eens op, allemaal vrijgezel…
Zeker, hoe verschillend we ook zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:42 schreef just me het volgende:
[..]
Klinkt als een hele fijne groep mensen
lekker koesteren, heel bijzonder !quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, hoe verschillend we ook zijn.
We zaten op een middenschool en dat was dus een allegaartje van niveau, achtergrond en intelligentieniveau.
En dat werkte prima en nu dus nog…
Ik sluit me daarbij aan, het was eeen lange dag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:44 schreef just me het volgende:
Ik ga de boel afsluiten hier en mijn ogen sluiten (tot morgenochtend)
Bedankt voor de gezelligheid, fijne muziekjes enzo
![]()
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:44 schreef just me het volgende:
Ik ga de boel afsluiten hier en mijn ogen sluiten (tot morgenochtend)
Bedankt voor de gezelligheid, fijne muziekjes enzo
![]()
Slaap lekker, Mad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sluit me daarbij aan, het was eeen lange dag.
Dank Melting!
Hey.... BasEnAad is er ook nog.quote:
Ik denk dat ik nog wel even blijf hangen, maar je hoeft voor mij niet persé door te draaien. Als je wilt stoppen, snap ik datquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:47 schreef Melting het volgende:
Ga jij er ook bijna een eind aan breien, 11, of nog niet?
Nee hoor. Dan draai ik door tot 0.30.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel even blijf hangen, maar je hoeft voor mij niet persé door te draaien. Als je wilt stoppen, snap ik dat
Helemaal goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan draai ik door tot 0.30.
Zoals gewoonlijk.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit niet, maar ik zou dit nummer wel willen horen met een beat eronder. Nieuwe remix
quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:02 schreef BasEnAad het volgende:
Ik bedoel; fijn om even naar leuke muziek te luisteren
quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:05 schreef DJ11 het volgende:
Het is sowieso Freddie Mercury, maar ik ken het nummer niet. Het is niet Love Kills...
Hij was de zanger van zo'n bandje dat in de 70s en 80s wel enigszins populair was. Queen, of zo.quote:
Haha lol, ja die stem herken ik welquote:Op zondag 29 augustus 2021 00:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij was de zanger van zo'n bandje dat in de 70s en 80s wel enigszins populair was. Queen, of zo.
Zegt me niets.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij was de zanger van zo'n bandje dat in de 70s en 80s wel enigszins populair was. Queen, of zo.
Woont ze daar ja?quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:20 schreef BasEnAad het volgende:
Tina is stokoud en woont in Zwitserland.
Ze zal zo onderhand 82 zijn, denk ik. Ik las een tijdje terug dat het niet zo goed met haar gaat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:20 schreef BasEnAad het volgende:
Tina is stokoud en woont in Zwitserland.
Ja al een hele tijd. Daar was ze gelukkig, maar ze heeft daar wel een beroerte/tia/hersenbloeding gehad. Hoe het nu gaat weet ik niet.quote:
Goedemorgen livelink.quote:
Een hele goede nog wel.quote:
Nou ik was erg vroeg wakker en ben mijn tijd nuttig gaan besteden en dat was goedquote:Op zondag 29 augustus 2021 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Een hele goede nog wel.
Goedemorgen.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Nou ik was erg vroeg wakker en ben mijn tijd nuttig gaan besteden en dat was goed
nou, fanatiek wil ik ook niet zeggen hoor, maar succes met strijkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo vroeg al fanatiek bezig geweest dus.
Dan zal ik nu ook maar eens beginnen met de strijk.
Wel een jas aan doen dan. Het is fris buiten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 08:50 schreef just me het volgende:
[..]
nou, fanatiek wil ik ook niet zeggen hoor, maar succes met strijken
Ik ga rond 09.30 eens kijken hoe de golfers het doen die het beter gedaan hebben dan ik
Zal ik doen, dank jequote:Op zondag 29 augustus 2021 08:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel een jas aan doen dan. Het is fris buiten.
Veel plezier.
Er is nog ruimte voor verbetering. Uiteindelijk sliep ik pas om 02.00.quote:Op zondag 29 augustus 2021 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Lekker bijgeslapen?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is nog ruimte voor verbetering. Uiteindelijk sliep ik pas om 02.00.
Strijken doe ik zonder water. Ik heb nog een ouderwets strijkijzer (zonder stoom). Maar het strijkijzer kan je natuurlijk even vullen in je rusthuis. En lap jij elke zondag je ramen? Ik 2 of 3x per jaar of zo.quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kan lekker luie zondag houden, zonder water geen was, afwas, strijk, ramen lappen, koken. Nadeel is wel dat er als er weer water is wel wat in te halen valt.
We zien wel hoe het loopt. Ik hoop sowieso dat het vandaag een wat betere dag wordt dan gisteren.quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan heb je iets niet goed gedaan. Vandaag herkansing dan. Vroeger naar bed.
Ik ook maar 2 keer per jaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Strijken doe ik zonder water. Ik heb nog een ouderwets strijkijzer (zonder stoom). Maar het strijkijzer kan je natuurlijk even vullen in je rusthuis. En lap jij elke zondag je ramen? Ik 2 of 3x per jaar of zo.
Ja maar dan moet je wel eerst wassenquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Strijken doe ik zonder water. Ik heb nog een ouderwets strijkijzer (zonder stoom). Maar het strijkijzer kan je natuurlijk even vullen in je rusthuis. En lap jij elke zondag je ramen? Ik 2 of 3x per jaar of zo.
Daar gaan we voor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:54 schreef livelink het volgende:
[..]
We zien wel hoe het loopt. Ik hoop sowieso dat het vandaag een wat betere dag wordt dan gisteren.
Heb je dat wasje nou nog niet bij je zus gedaan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel eerst wassen
Nah en handdoeken strijk ik ook echt niet hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je dat wasje nou nog niet bij je zus gedaan?
Mijn buurvrouw heeft jarenlang mijn ramen wekelijks gewassen. Voor haar was het ondenkbaar dat ramen niet wekelijks werden gewassen. Ik kan het zelf niet opbrengen hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook maar 2 keer per jaar.
Mijn moeder deed dat vroeger iedere week of 2 weken.
Ze wastte jouw ramen zelfs wekelijks?quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft jarenlang mijn ramen wekelijks gewassen. Voor haar was het ondenkbaar dat ramen niet wekelijks werden gewassen. Ik kan het zelf niet opbrengen hoor.
Ik betaalde haar er wel voor. Ze kwam 1x per week een ochtend bij mij schoonmaken en deed dan ook alle ramen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze wastte jouw ramen zelfs wekelijks?
Zo'n buurvrouw is wel fijn om te hebben.
Ik heb het toevallig vorige week gedaan. Alle ramen binnen en buiten. Stom werk en je zou nu al niet meer zeggen dat het pas gedaan is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier worden de ramen nooit gelapt, ik ga daar geen energie aan verspillen en we hebben geen glazenwasser meer
Ik hoor wel vaker om het bv met de hele straat te regelen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Na de verhuizing nemen we wel weer een schoonmaakhulp voor de zware klussen en zoeken we een glazenwasser die gewoon normaal zijn werk doet.
Tja, ik begin er niet meer aan voorlopig. Die 4 uur per week kan ik ook wel zelf extra in huis besteden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Na de verhuizing nemen we wel weer een schoonmaakhulp voor de zware klussen en zoeken we een glazenwasser die gewoon normaal zijn werk doet.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik begin er niet meer aan voorlopig. Die 4 uur per week kan ik ook wel zelf extra in huis besteden.
Mijn ouders hebben sinds kort een fantastische hulp. Iemand die als hobby heeft om te ruimen. Dus ze maakt niet alleen schoon, maar ze is ook rigoreus het huis aan het ontdoen van allemaal spullen. Ik kwam laatst in hun garage. Die was ongeveer leeg, terwijl die daarvoor vol spullen lag.
Dat doet de schoonmaakster dus allemaal tussen de bedrijven door. En ze zorgt er ook voor dat de spullen worden afgevoerd naar kringloop of vuilnis. Elke keer dat ik bij mijn ouders ben staat er weer een kist met spullen waar ze doorheen moeten om te kijken wat weg kan en waar naartoe. En dan zoeken mijn ouders dat uit en zorgt zij er verder voor. Zo iemand is wel ideaal hoor.
Huur haar voor een weekje in..... is heel je huis weer opgeruimd en schoon.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik begin er niet meer aan voorlopig. Die 4 uur per week kan ik ook wel zelf extra in huis besteden.
Mijn ouders hebben sinds kort een fantastische hulp. Iemand die als hobby heeft om te ruimen. Dus ze maakt niet alleen schoon, maar ze is ook rigoreus het huis aan het ontdoen van allemaal spullen. Ik kwam laatst in hun garage. Die was ongeveer leeg, terwijl die daarvoor vol spullen lag.
Dat doet de schoonmaakster dus allemaal tussen de bedrijven door. En ze zorgt er ook voor dat de spullen worden afgevoerd naar kringloop of vuilnis. Elke keer dat ik bij mijn ouders ben staat er weer een kist met spullen waar ze doorheen moeten om te kijken wat weg kan en waar naartoe. En dan zoeken mijn ouders dat uit en zorgt zij er verder voor. Zo iemand is wel ideaal hoor.
Ze zit al vol met adressen. Dat soort mensen moet je echt geluk mee hebben. Zoals ik geluk had met mijn buurvrouwquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Huur haar voor een weekje in..... is heel je huis weer opgeruimd en schoon.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh heerlijk zo iemand, dat neemt bij jullie ook heel wat zorg(en) weg.
Is het raar dat ik werkelijk niet snap waarom jij daarvoor een hulp hebt?quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb ook zo'n turbo truus nu. Als ik me weer eens niet lekker voel doet ze in 3 kwartier de keuken de woonkamer en de badkamer. Inclusief stofzuigen en dweilen. Niet helemaal het plan, maar zo fijn dan.
3 uur vrijwilligers hulp resulteert al in kotsen even kort daar de bocht.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik werkelijk niet snap waarom jij daarvoor een hulp hebt?
Goedemorgen livelink.quote:
Wakker worden van een wekker is nooit leuk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:44 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
Opstaan viel weer niet mee.
[..]
Goedemorgen livelink.
quote:
quote:
Goedemorgen dame en heren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:40 schreef Rafeiro het volgende:
Moggûh.
Alweer lekker herrie in de keet.
Was gisteren wel een soap inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:00 schreef Symphonic het volgende:
Formule 1
In Spa
Zeuren over water
Is nooit grappig
Goed zo. Had je dus al eerder moeten doen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:51 schreef Rafeiro het volgende:
Vanmiddag is er een chemisch toilet in huis gezet en heb ik de sleuktel van een rustwoning gekregen. Werd me allemaal toch even teveel en de ambulante hulp was erbij. En toen maar gelijk besloten die sleutel te vragen.
Wel mooie woning, maar hele bizarre indeling, maar daar kan ik dan even een rustmoment pakken, zou WIFI zijn, dus tablet mee en even chillen. Niet helemaal weg hier, maar wel even paas uurtjes hayday spelen ofzo
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:55 schreef Rafeiro het volgende:
En er schijnt nog een vrouw de sleutel te hebben, die was er niet toen ik net even ging kijken, maar wellicht
Daarom is het ook beter als je er niet bent. Dan gebeurd dat niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:03 schreef Rafeiro het volgende:
Maar echt slecht, ben gewoon uitgevallen tegen een van die bouwvakkers, een redelijk hoge in de pikorde, hij verklaarde onzin, en ik was al gestressed en er ging weer wat mis. Ook nog even lomp hard op de metalen dekel van een kruiwagen gemept (auw!) Die gast was echt een hork, , maar ben blij dat de hulp er was toen, ter dekking, maar ook om me te kalmeren.
En ik probeer juist zo vriendelijk mogelijk te zijn tegen hun, want dan helpen ze je ook meer.
Maar die herrie en weer stroomuitval en vandaag toch geen water. Ik brak even.
"Ja bij de twee andere flats nooit problemen gehad, dit is voor het eerst."
Ja dat het elders goed gaat, daar heb ik niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |