SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat is wel de gevaarlijkste van de 3.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:18 schreef livelink het volgende:
Plaatje voor bij de TT
[ afbeelding ]
Een ijsbeer wil je ook niet tegenkomen in het wild.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel de gevaarlijkste van de 3.
Nee, dat lijkt me ook niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Een ijsbeer wil je ook niet tegenkomen in het wild.
Veel te koud ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Een ijsbeer wil je ook niet tegenkomen in het wild.
Ik denk dat ik het behoorlijk warm zou krijgen dan.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het behoorlijk warm zou krijgen dan.
Kijk maar uit..... we sturen zo meteen een ijsbeer op je af.quote:
Run Forrest, run!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het behoorlijk warm zou krijgen dan.
En je mag geen verwarming aanzetten. Anders moet je jezelf op je donder geven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
Het stomme is ook dat het nu in huis kouder is dan in de winter als ik de verwarming aan heb.
En het bad is al door mijn zoon ingepikt.
Precies! In augustus de verwarming aan is wel raar. Vorig jaar rond deze tijd was het volgens mij bloedheet trouwens. Dat was ook niet alles.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
En je mag geen verwarming aanzetten. Anders moet je jezelf op je donder geven.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Kan nog niet luisteren, geen oordopjes bij me...
Goedenavond MadMaster. Leuk herinneringen opgehaald en geproefd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Goede avond.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Dat is wel een dingetje ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies! In augustus de verwarming aan is wel raar. Vorig jaar rond deze tijd was het volgens mij bloedheet trouwens. Dat was ook niet alles.
Melting draait nog wel eventjes denk ik zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:36 schreef livelink het volgende:
Nu kan het nog, nu MM nog niet meeluistert.
quote:
Hij is later wel aan zijn Engelse uitspraak gaan werken. Dit was nog dramatisch.quote:
Zijn dochter was een collega van me ooitquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is later wel aan zijn Engelse uitspraak gaan werken. Dit was nog dramatisch.
Hij heeft wel goed geboerd natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zijn dochter was een collega van me ooit
Ik kan maar niet wennen aan die verkeerde komma bij de nquote:
Ik zie je al door de kamer springen.quote:
Ik doe wel een Gerard Ekdommetje jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie je al door de kamer springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |