Rechtse sektvolgers? Sowieso, wat is een sekt precies?quote:Op woensdag 1 september 2021 14:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sleepy joe en dementeren zijn van hetzelfde simplistische niveau maar daar wordt dan door rechtse sektvolgers gretig gebruik van gemaakt en normaal gevonden. De hypocriete selectieve verontwaardiging die door conservatieven hier keer op keer getoond wordt is wel schrijnend.
Nee dat is geen toeval. Heb je het filmpje niet bekeken? Ron Johnson legt het uit: als je naar de totalen kijkt zie je dat die Republikeinen (op hetzelfde formulier) wel op Republikeinen hebben gestemd voor andere functies. Ze wilden alleen Trump niet langer als president na 4 jaar ellende en zijn voor Biden gegaan. Heel begrijpelijkquote:Op woensdag 1 september 2021 14:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
1.630.866 stemmen tegen 1.610.184.
Dat zijn 20.000 stemmen verschil in Wisconsin.
Dat is ongeveer een halve procent verschil over het hele aantal stemmen in Wisconsin.
Precies wat hij nodig had.
En die laatste paar stemmen kwamen binnen vlak voordat ze stopten met tellen in Wisconsin. Waren ze iets eerder gestopt dan had Biden niet gewonnen.
Zo hey, wat een toeval.
En datzelfde gebeurde precies ook in Michigan. Toeval.
En datzelfde gebeurde precies ook in Pennsylvania. Toeval.
En datzelfde gebeurde precies ook in Georgia. Toeval.
En datzelfde gebeurde precies ook in Arizona. Toeval.
Toevallig genoeg? Ik maak het nog toevalliger. Dit zijn uitgerekend de staten waar ze middernacht na de verkiezingsavond zijn gestopt met tellen en de dagen daarna nog stemmen mochten binnenkomen die meetellen.
Uitgerekend deze staten met minuscule verschillen zoals in Geogia (12.000) en Arizona (10.000
verschil).
"De democraten die winnen in Georgia (een behoorlijk Republiekeinse staat)? Opmerkelijk. Dan moet Biden wel een monsterzege gemaakt hebben in Florida, dat veel democratischer is. En eigenlijk een landslide overwinning van de hele verkiezingen. Want als je Florida wint, win je bijna altijd de verkiezingen, zoals is gebleken."
Nee... Opmerkelijk genoeg won Biden Florida niet in 2020 maar Georgia wel... Hoe kan dat nou? 2 staten die zo veel op elkaar lijken, waarbij Florida veel Democratischer is vanwege de grotere steden en de multiculturele samenstelling van de bevolking.
"Waarom won hij Florida niet?"
Daar waren ze dus NIET gestopt met tellen om middernacht en was er WEL al een uitslag op verkiezingsavond. Ook werden poststemmen na de verkiezingsavond NIET meer goedgekeurd. Dit heeft blijkbaar de doorslag gegeven waarom Biden wel Georgia heeft gepakt en niet Florida. Want andersom was VEEL logischer geweest.
Deze verkiezingen zijn bepaald door fraude. Mede dankzij de frauduleuze poststemmen.
Als ellende een voorteken is dat een president verliest dan zal Biden nooit meer verkiezingen winnen. 85,1 miljard dollar aan wapens achterlaten bij de Taliban is niet niks.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee dat is geen toeval. Heb je het filmpje niet bekeken? Ron Johnson legt het uit: als je naar de totalen kijkt zie je dat die Republikeinen (op hetzelfde formulier) wel op Republikeinen hebben gestemd voor andere functies. Ze wilden alleen Trump niet langer als president na 4 jaar ellende en zijn voor Biden gegaan. Heel begrijpelijk
En Trump had het zeker veel beter gedaan!quote:Op woensdag 1 september 2021 15:15 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als ellende een voorteken is dat een president verliest dan zal Biden nooit meer verkiezingen winnen. 85,1 miljard dollar aan wapens achterlaten bij de Taliban is niet niks.
Er zijn behoorlijk wat eigenaardigheden die een diepgravend onderzoek verdienen.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
1.630.866 stemmen tegen 1.610.184.
Dat zijn 20.000 stemmen verschil in Wisconsin.
Dat is ongeveer een halve procent verschil over het hele aantal stemmen in Wisconsin.
Precies wat hij nodig had.
En die laatste paar stemmen kwamen binnen vlak voordat ze stopten met tellen in Wisconsin. Waren ze iets eerder gestopt dan had Biden niet gewonnen.
Zo hey, wat een toeval.
En datzelfde gebeurde precies ook in Michigan. Toeval.
En datzelfde gebeurde precies ook in Pennsylvania. Toeval.
En datzelfde gebeurde precies ook in Georgia. Toeval.
En datzelfde gebeurde precies ook in Arizona. Toeval.
Toevallig genoeg? Ik maak het nog toevalliger. Dit zijn uitgerekend de staten waar ze middernacht na de verkiezingsavond zijn gestopt met tellen en de dagen daarna nog stemmen mochten binnenkomen die meetellen.
Uitgerekend deze staten met minuscule verschillen zoals in Geogia (12.000) en Arizona (10.000
verschil).
"De democraten die winnen in Georgia (een behoorlijk Republiekeinse staat)? Opmerkelijk. Dan moet Biden wel een monsterzege gemaakt hebben in Florida, dat veel democratischer is. En eigenlijk een landslide overwinning van de hele verkiezingen. Want als je Florida wint, win je bijna altijd de verkiezingen, zoals is gebleken."
Nee... Opmerkelijk genoeg won Biden Florida niet in 2020 maar Georgia wel... Hoe kan dat nou? 2 staten die zo veel op elkaar lijken, waarbij Florida veel Democratischer is vanwege de grotere steden en de multiculturele samenstelling van de bevolking.
"Waarom won hij Florida niet?"
Daar waren ze dus NIET gestopt met tellen om middernacht en was er WEL al een uitslag op verkiezingsavond. Ook werden poststemmen na de verkiezingsavond NIET meer goedgekeurd. Dit heeft blijkbaar de doorslag gegeven waarom Biden wel Georgia heeft gepakt en niet Florida. Want andersom was VEEL logischer geweest.
Deze verkiezingen zijn bepaald door fraude. Mede dankzij de frauduleuze poststemmen.
Die wapens werden gebruikt door het Afghaanse leger. Hoe hadden de Amerikanen die precies terug moeten vorderen?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:15 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als ellende een voorteken is dat een president verliest dan zal Biden nooit meer verkiezingen winnen. 85,1 miljard dollar aan wapens achterlaten bij de Taliban is niet niks.
Je wist niet dat die (ongeveer) 85 miljard het totale bedrag is dat is uitgegeven aan trainingen en bewapenen van het Afghaanse leger sinds 2001?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:15 schreef Ixnay het volgende:
[..]
'Eigenaardigheden' die stuk voor stuk een verklaring hadden omdat er diepgaand onderzoek is geweest.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat eigenaardigheden die een diepgravend onderzoek verdienen.
Ik geloof er ook weinig in dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen helaas is er weinig tot geen tastbaar bewijs.
En bij een andere moesten ze juist doorgaan omdat Biden voorlag!quote:Op woensdag 1 september 2021 15:26 schreef Basp1 het volgende:
Maar het stemmen tellen moest dan maar op een bepaald moment gestaakt worden omdat toen trump voorop lag?
![]()
Het lijkt me toch goed voor de democratie dat alle geldige stemmen geteld worden.
En gewoon blijven volhoudenquote:Op woensdag 1 september 2021 15:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat eigenaardigheden die een diepgravend onderzoek verdienen.
Ik geloof er ook weinig in dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen helaas is er weinig tot geen tastbaar bewijs.
Dat bewijs was dan allang gevonden. De Democraten hadden een gigantische operatie op touw moeten zetten in meerdere staten, waar tienduizenden Amerikanen bij waren betrokken (waaronder Republikeinse functionarissen).quote:Op woensdag 1 september 2021 15:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat ook de definities van "diepgaand" en "onderzoek" zeer breed zijn voor Links.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'Eigenaardigheden' die stuk voor stuk een verklaring hadden omdat er diepgaand onderzoek is geweest.
Nee hoor, men hoefde slechts wat mail in ballots te veranderen.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat bewijs was dan allang gevonden. De Democraten hadden een gigantische operatie op touw moeten zetten in meerdere staten, waar tienduizenden Amerikanen bij waren betrokken (waaronder Republikeinse functionarissen).
Orkhams scheermes: Trump riep zoveel aversie op dat miljoenen Amerikanen besloten om toch te gaan stemmen, terwijl ze dat anders nooit deden. Poststemmen verlaagde de drempel, wat ook voor een hogere opkomst zorgde.
God bless America.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:20 schreef Ulx het volgende:
Biden gaat ook niet voor een tweede termijn.
Ik geloof best dat een paar duizend stemmen het verschil kan maken zoals Bush Jr. in 2000 tegen Al Gore in Florida.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee hoor, men hoefde slechts wat mail in ballots te veranderen.
Zoals Ixnay aangaf was er in de staten waar het om ging maar een minimaal verschil.
Het is relatief simpel om fraude te plegen met mail in ballots. Ik heb dat artikel meerdere malen gepost, in dat artikel stelt men dat het eerder is gebeurt in verschillende verkiezingen.
https://nypost.com/2020/0(...)ith-mail-in-ballots/
De vraag is alleen als de tactiek is gebruikt die beschreven word in het artikel van de NY post, hoe ga je het dan bewijzen?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik geloof best dat een paar duizend stemmen het verschil kan maken zoals Bush Jr. in 2000 tegen Al Gore in Florida.
Maar in 2020 gebeurde het in 5 staten, alle 5 onder zeer verdachte omstandigheden en met minuscule verschillen door stembiljetten die allemaal pas dagen na de verkiezingen werden binnengehaald.
In alle andere staten waar ze niet zulke gekke maatregelen hadden was er sprake van logische uitslagen, normale verschillen en een logische winnaar.
Nou, heel begrijpelijk .. Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat jij Biden daadwerkelijk een geschikte kandidaat achtte. Volgens mij ligt jouw voorkeur veel meer bij types zoals een Ilhan Omar, AOC of zelfs een Cori Bush of Kshama Sawant.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee dat is geen toeval. Heb je het filmpje niet bekeken? Ron Johnson legt het uit: als je naar de totalen kijkt zie je dat die Republikeinen (op hetzelfde formulier) wel op Republikeinen hebben gestemd voor andere functies. Ze wilden alleen Trump niet langer als president na 4 jaar ellende en zijn voor Biden gegaan. Heel begrijpelijk
Biden is een uitermate geschikte kandidaat en dat is ook wel gebleken. Van alle kandidaten had hij de meeste kans om het van Trump te kunnen winnen, dat wist Trump zelfsquote:Op woensdag 1 september 2021 16:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, heel begrijpelijk .. Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat jij Biden daadwerkelijk een geschikte kandidaat achtte. Volgens mij ligt jouw voorkeur veel meer bij types zoals een Ilhan Omar, AOC of zelfs een Cori Bush of Kshama Sawant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |