Dat is het verschil tussen Orangeman en Biden aan aantal stemmen.quote:
Alles! Dat is namelijk fraude!quote:Op woensdag 1 september 2021 08:23 schreef QuidProJoe het volgende:
Maar wat heeft dat allemaal te maken met het willen (en doen) voorkomen van het stemmen van mensen die daar niet toe gerechtigd zijn?
Nee. Het is onwettig. Niet per se fraude.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alles! Dat is namelijk fraude!
Wanneer is het dan wel fraude? Als iemand het maanden roept en jij het blijft herhalen dat zijn natuurlijk duidelijk observeerbare fraude gevallen.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Nee. Het is onwettig. Niet per se fraude.
Hahahaha Orangeman hahahaha, wat leuk.quote:Op woensdag 1 september 2021 06:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen Orangeman en Biden aan aantal stemmen.
Omdat Orangeman zei dat hij met overweldigende meerderheid gewonnen had.
Maar als we het hebben over de aantallen wat nodig zou zijn voor verschil tussen staten en kiesmannen dan zijn het er minder verschuilt per staat.
En dan heb je er wat minder nodig.
Laten we inderdaad beginnen met een paar duizend .. voor 1 staat.
Een van de staten met een close eindscore.
Maar waren er nog een paar duizend.
Piece of cookie..
Zeker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:49 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Komop dit is toch gewoon humor.
Jij en ik zitten wat dit betreft op één lijn.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker.
Maar terugtrekking uit Afghanistan (en andere brandhaarden) is toch wat jij en je mede-Trumpfans graag wilde? Jarenlang las ik in deze reeks dat Trump een held was omdat hij niet oorlogszuchtig was en de VS zou terugtrekken uit die ellendige buitenlandse conflicten.
Biden doet daadwerkelijk wat Trump beloofde. Verdient de terugtrekking de schoonheidsprijs? Absoluut niet, maar het westen is nu wel eindelijk weg uit Afghanistan. Dat vind ik persoonlijk het belangrijkste.
Blijkt Biden toch niet zo oorlogszuchtig als sommigen ons wilden doen geloven.
Geen idee, wie zijn jouw rechts-verdwaasde vrienden dan? In dit topic worden dergelijke argumenten gelukkig niet gemaakt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp dat het in de VS niet vervolgen van leden van de LGBTQ gemeenschap een slechte zaak is volgens sommige van onze rechts-verdwaasde vrienden?
Hihi, gaat dit wederom over jouw vrienden of ... ? Hoe dan ook, volgens mij maakt voornamelijk Links zich enorm druk om deze aangelegenheden. Rechts benoemd slechts de obsessieve aandacht die Links hieraan schenkt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef mcmlxiv het volgende:
Waarom sommige rechts-verdwaasden zich toch zo druk maken over wat mensen aantrekken, hoe sommigen zich toetakelen en laten verbouwen en wie wat in welk gat stopt blijft mij verbazen. Je hoeft niet mee te doen en je zoontje wordt echt geen travo door het spelen met poppen
Het is fraude wanneer het aan de vereisten daarvoor voldoet. Het is echt niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wanneer is het dan wel fraude? Als iemand het maanden roept en jij het blijft herhalen dat zijn natuurlijk duidelijk observeerbare fraude gevallen.
Wat zijn de vereisten is het nu zo moeilijk om concreet te worden?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:09 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het is fraude wanneer het aan de vereisten daarvoor voldoet. Het is echt niet zo moeilijk.
Neem eens een kijkje in het juiste wetboek?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat zijn de vereisten is het nu zo moeilijk om concreet te worden?
In dit geval zeker wel, je probeert immers de uitslag te beïnvloeden.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Nee. Het is onwettig. Niet per se fraude.
En in welk wetboek stond dat geschreeuw over fraude ook daadwerkelijke fraude is? Dat is namelijk wat jij hier al maanden roept.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:34 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in het juiste wetboek?
Je weet gelijk over wie ik het heb.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hahahaha Orangeman hahahaha, wat leuk.
De beelden:quote:Op woensdag 1 september 2021 13:53 schreef Ulx het volgende:
O jee....
[ twitter ]
Johnson is natuurlijk wel een never-trump-rino hardcore marxist, of niet soms?
quote:But in the video, he again pointed to how tens of thousands of Republican voters in the state who went for candidates in other races simply did not do the same for Trump.
“The only reason Trump lost Wisconsin is that 51,000 Republican voters didn’t vote for him,” Johnson said in the video. As Windsor attempted to get the senator to say there was election fraud, Johnson responded, “Without even knowing the vote totals, you can’t state that opinion.”
Johnson wasn’t the only Wisconsin Republican to definitively say that Trump did not win the state or the election. His comments came after former House speaker Paul Ryan told WISN that there were isolated cases of fraud, but they were not “organized to the extent that it would have swung the electoral college and the presidential election.”
“It was not rigged. It was not stolen,” Ryan said. “Donald Trump lost the election. Joe Biden won the election. It’s really clear.”
Hahaha wat is die goed.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je weet gelijk over wie ik het heb.
Zijn on natuurlijke huidskleur is idd oranje.
Newsflash dat zeg ik al in elke post sinds +-6 Jan.
Sleepy joe en dementeren zijn van hetzelfde simplistische niveau maar daar wordt dan door rechtse sektvolgers gretig gebruik van gemaakt en normaal gevonden. De hypocriete selectieve verontwaardiging die door conservatieven hier keer op keer getoond wordt is wel schrijnend.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hahaha wat is die goed.
Dus iemand draagt make-up met een oranje tint, wat hij blijkbaar mooi vindt, zijn keuze, en jij noemt hem daarom Orangeman.
Wat origineel, hahahahaha.
1.630.866 stemmen tegen 1.610.184.quote:
Ik zie niet in wat het bezwaar is tegen een president die oranje make-up draagt. Het zal hem weinig belemmeren in zijn functie.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sleepy joe en dementeren zijn van hetzelfde simplistische niveau maar daar wordt dan door rechtse sektvolgers gretig gebruik van gemaakt en normaal gevonden. De hypocriete selectieve verontwaardiging die door conservatieven hier keer op keer getoond wordt is wel schrijnend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |