Welke mensen zijn dat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:18 schreef QuidProJoe het volgende:
Maak de drempels voor mensen die niet horen te stemmen groter.
Blijkbaar wel want jullie hebben het nooit ergens kunnen bewijzen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:23 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Niet-stemgerechtigden. Zo moeilijk is dat allemaal niet hoor.
Ik heb je incomplete reactie even voor je aangevuld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:22 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, die met die LGBT vlaggetjes ook en dat transgender poppetje. Als dat Twitter account echt is, wat ik betwijfel, dan hebben ze heel goed in de gaten hoe, volgens extreem rechts, Linksigen de wereld bekijken.
Je zegt het alsof dat iets heel vies is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:34 schreef HowardRoark het volgende:
als sterk links-en progressief georiënteerde user.
Als je al niet zo goed voor jezelf na kunt denken, kun je maar beter helemaal nalaten om dat voor anderen proberen te doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:22 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, die met die LGBT vlaggetjes ook en dat transgender poppetje. Als dat Twitter account echt is, wat ik betwijfel, dan hebben ze heel goed in de gaten hoe Linksigen de wereld bekijken.
Ze hebben behoorlijk wat beelden uit Afghanistan en via via heb ik vernomen dat dit echt iemand van de taliban is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:22 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, die met die LGBT vlaggetjes ook en dat transgender poppetje. Als dat Twitter account echt is, wat ik betwijfel, dan hebben ze heel goed in de gaten hoe Linksigen de wereld bekijken.
Hoe is dat relevant om te voorkomen dat niet-stemgerechtigden stemmen? Alsof je iemand vraagt waar bij hem is ingebroken omdat hij sloten op de deur heeft. Het is gewoon gezond verstand.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:42 schreef mcmlxiv het volgende:
Welke niet stemgerechtigden hebben er precies gestemd?
+-7.000.000 minimaal moet eitje zijn om dat te vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:13 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant om te voorkomen dat niet-stemgerechtigden stemmen? Alsof je iemand vraagt waar bij hem is ingebroken omdat hij sloten op de deur heeft. Het is gewoon gezond verstand.
Ik speelde af en toe met Barbie poppen samen met mijn oudere zussen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp dat het in de VS niet vervolgen van leden van de LGBTQ gemeenschap een slechte zaak is volgens sommige van onze rechts-verdwaasde vrienden? Laten we die mensen ook gaan vervolgen, opsluiten, vermoorden, anders maakt de taliban grapjes over ons! Tja, tis maar net waar je je druk over maakt.
Waarom sommige rechts-verdwaasden zich toch zo druk maken over wat mensen aantrekken, hoe sommigen zich toetakelen en laten verbouwen en wie wat in welk gat stopt blijft mij verbazen. Je hoeft niet mee te doen en je zoontje wordt echt geen travo door het spelen met poppen
Waarom zoveel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
+-7.000.000 minimaal moet eitje zijn om dat te vinden.
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |