Hij kan zo nog een keer geraakt wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:03 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Hij mag nog 1 straffeloos wisselen toch?
Leclerc crashte een bocht eerder.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:06 schreef Coelho het volgende:
De manier waarop zijn auto uitbrak: olie van Leclerc?
eens maar was hij zo aan het aanmodderen dan in die weekenden dat hij uitviel?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ze hadden wel gelijk toen ze zeiden dat ie eens een probleemloos weekend nodig gaat hebben.... Kunt niet blijven aanmodderen en dan maar hopen dat alles goed komt. Aanmodderen klinkt wat dramatischer dan bedoeld![]()
nee totaal nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar was hij zo aan het aanmodderen dan in die weekenden dat hij uitviel?
Dit dus, 2 weekenden dat hij er prima voorstond van de baan geramd. En dan heb ik het nog niet eens over Baku wat ook domme pech was. Behalve de schuiver zonet in FP2 heeft hij volgens mij nog niet veel fouten gemaakt dit seizoen. In mijn ogen is dat geen aanmodderen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar was hij zo aan het aanmodderen dan in die weekenden dat hij uitviel?
Tja, dat kun je niet voorkomen soms. Maar daar kan je ook niet veel aan doen. Maar ik ben het met je eens dat je natuurlijk het beste alles heel kan houden. Misschien in Q3 alleen een voorvleugeltje beschadigen maar wel op een gevaarlijke plek dan maar?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kan zo nog een keer geraakt worden
Nee, gewoon heelhuids finishen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:38 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Tja, dat kun je niet voorkomen soms. Maar daar kan je ook niet veel aan doen. Maar ik ben het met je eens dat je natuurlijk het beste alles heel kan houden. Misschien in Q3 alleen een voorvleugeltje beschadigen maar wel op een gevaarlijke plek dan maar?
ook dat maar ook geen slippertjes toch van de baan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee totaal niet
vooral veel doorzettingsvermogen laten zien
Heftigquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Huge accidents - W Series Qualifying Spa
Zojuist.
Sowquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zojuist.
Vrouwen aan het stuur...quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zojuist.
zo ik weet niet of ditquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zojuist.
Dat kan zomaar goed verkeerd gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zojuist.
Ze zijn wel weer verder gegaan na een lange rode vlag dus ik neem aan dat er dan wel ongeveer bekend is of het goed gaat of niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo ik weet niet of ditwel toepasselijk is of allemaal goed afgelopen?
ik zag een foto dat ze op eigen kracht uitgestapt is dus dat zal wel goed gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze zijn wel weer verder gegaan na een lange rode vlag dus ik neem aan dat er dan wel ongeveer bekend is of het goed gaat of niet.
Beitske wel 3 / 4x een auto geraakt, vooral die laatste klap leek hevig toen ze weer neerkwam en achterkant aangereden werd.
Ik las dat de vangrails daar voor volgend jaar naar achteren verplaatst gaat worden (wat Aitken, die in de GT3 daar crashte, ook al voorstelde).quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:16 schreef PS. het volgende:
Ben benieuwd hoelang de Eau Rouge nog gaat blijven bestaan in deze vorm. Begin deze maand ook al een megaklapper in 1 of andere supercar klasse. Met al die rubbertegelregels in deze tijd zal dat wel niet erg lang meer duren.
En de 33 punten voorsprong van Max kwamen natuurlijk door de superieure RedBull. Die pipo’s aan de andere kant van de plas zijn ook de realiteit uit het oog verloren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sky denkt nog steeds dat het verdwijnen van die 33 punten geheel te danken is aan het superieure optreden van Hamilton in de afgelopen 2 races
Moet er alleen ook grind liggen, want alleen asfalt voor die paar meter extra maakt weinig verschil lijkt me. (en veel ruimte is er ook niet)quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat de vangrails daar voor volgend jaar naar achteren verplaatst gaat worden (wat Aitken, die in de GT3 daar crashte, ook al voorstelde).
Die 33 punten komen door de klapband. Anders was het nog veel meer geweest want Lewis liet het in Baku ook weer afwetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
En de 33 punten voorsprong van Max kwamen natuurlijk door de superieure RedBull. Die pipo’s aan de andere kant van de plas zijn ook de realiteit uit het oog verloren.
Als je alle pechgevallen voor Max wegneemt en alle mazzel voor die clown ook wegcijfert, had Max nog ruim aan kop gestaan in het WK. Imola alleen scheelt een flinke sloot punten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die 33 punten komen door de klapband. Anders was het nog veel meer geweest want Lewis liet het in Baku ook weer afweten
Wat een enorme kutvideo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zojuist.
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zojuist.
Vrouwen achter het stuur zeker? Die waren vast aan het fileparkeren.quote:
Vangrail kan niet veel verder naar achteren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:50 schreef Starflyer het volgende:
Dit specifieke geval lijkt me weinig met de karakteristieken van Eau Rouge te maken te hebben, maar meer met het feit dat het glad werd door de regen, waardoor de zes coureurs van de baan gleden. Dat had imho in elke bocht op elk circuit kunnen gebeuren.
Grootste probleem is het terugstuiteren op de baan na daar de vangrail ingeklapt te zijn, waardoor je geraakt kan worden door aanstormend verkeer (wat het geval was bij de crashes van Hubert in 2019 en Aitken eerder dit jaar). Door de vangrail naar achteren te verplaatsen kun je dat voor een groot deel voorkomen.
Of de 1994 komt terug. Samen met Radillion een chicanequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:16 schreef PS. het volgende:
Ben benieuwd hoelang de Eau Rouge nog gaat blijven bestaan in deze vorm. Begin deze maand ook al een megaklapper in 1 of andere supercar klasse. Met al die rubbertegelregels in deze tijd zal dat wel niet erg lang meer duren.
en vervolgens op de grond kroop van de pijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag een foto dat ze op eigen kracht uitgestapt is dus dat zal wel goed gaan
Het is ook gewoon een kutbocht, geen overzicht bij het inkomen terwijl je daar op volle snelheid rijdtquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die meteen staan te schreeuwen over de veiligheid
5 auto's spinnen beneden de heuvel al, die gaan alle 5 natuurlijk dezelfde kant op. Iedere andere hogesnelheidsbocht heeft precies hetzelfde resultaat.
dat was vanmiddag met die helmetcam heel erg goed te zienquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een kutbocht, geen overzicht bij het inkomen terwijl je daar op volle snelheid rijdt
Dat soort ingrepen is vaak al voldoende ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:37 schreef TagForce het volgende:
Het enige wat er aan die bocht moet gebeuren is gras en grind terug. Vangrail naar achter gaat alleen maar nog meer 'ik haal het best en anders snij ik een stukje af' acties opleveren, en dus nog hardere crashes.
Gras en grind geeft 'als ik het niet haal ben ik f*cked' en dus minder snelheid en minder en minder heftige crashes.
Juist een uitdaging voor een coureurquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een kutbocht, geen overzicht bij het inkomen terwijl je daar op volle snelheid rijdt
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Juist een uitdaging voor een coureur
Maakt de uitdaging niet minder, wel veiliger. Beter zo'n oplossing dan weer een standaard chicane om de snelheid er uit te halenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:37 schreef TagForce het volgende:
Het enige wat er aan die bocht moet gebeuren is gras en grind terug. Vangrail naar achter gaat alleen maar nog meer 'ik haal het best en anders snij ik een stukje af' acties opleveren, en dus nog hardere crashes.
Gras en grind geeft 'als ik het niet haal ben ik f*cked' en dus minder snelheid en minder en minder heftige crashes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |