Wat een enorme kutvideo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Huge accidents - W Series Qualifying Spa
Zojuist.
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Huge accidents - W Series Qualifying Spa
Zojuist.
Vrouwen achter het stuur zeker? Die waren vast aan het fileparkeren.quote:
Vangrail kan niet veel verder naar achteren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:50 schreef Starflyer het volgende:
Dit specifieke geval lijkt me weinig met de karakteristieken van Eau Rouge te maken te hebben, maar meer met het feit dat het glad werd door de regen, waardoor de zes coureurs van de baan gleden. Dat had imho in elke bocht op elk circuit kunnen gebeuren.
Grootste probleem is het terugstuiteren op de baan na daar de vangrail ingeklapt te zijn, waardoor je geraakt kan worden door aanstormend verkeer (wat het geval was bij de crashes van Hubert in 2019 en Aitken eerder dit jaar). Door de vangrail naar achteren te verplaatsen kun je dat voor een groot deel voorkomen.
Of de 1994 komt terug. Samen met Radillion een chicanequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:16 schreef PS. het volgende:
Ben benieuwd hoelang de Eau Rouge nog gaat blijven bestaan in deze vorm. Begin deze maand ook al een megaklapper in 1 of andere supercar klasse. Met al die rubbertegelregels in deze tijd zal dat wel niet erg lang meer duren.
en vervolgens op de grond kroop van de pijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag een foto dat ze op eigen kracht uitgestapt is dus dat zal wel goed gaan
Het is ook gewoon een kutbocht, geen overzicht bij het inkomen terwijl je daar op volle snelheid rijdtquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die meteen staan te schreeuwen over de veiligheid
5 auto's spinnen beneden de heuvel al, die gaan alle 5 natuurlijk dezelfde kant op. Iedere andere hogesnelheidsbocht heeft precies hetzelfde resultaat.
dat was vanmiddag met die helmetcam heel erg goed te zienquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een kutbocht, geen overzicht bij het inkomen terwijl je daar op volle snelheid rijdt
Dat soort ingrepen is vaak al voldoende ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:37 schreef TagForce het volgende:
Het enige wat er aan die bocht moet gebeuren is gras en grind terug. Vangrail naar achter gaat alleen maar nog meer 'ik haal het best en anders snij ik een stukje af' acties opleveren, en dus nog hardere crashes.
Gras en grind geeft 'als ik het niet haal ben ik f*cked' en dus minder snelheid en minder en minder heftige crashes.
Juist een uitdaging voor een coureurquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een kutbocht, geen overzicht bij het inkomen terwijl je daar op volle snelheid rijdt
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Juist een uitdaging voor een coureur
Maakt de uitdaging niet minder, wel veiliger. Beter zo'n oplossing dan weer een standaard chicane om de snelheid er uit te halenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 20:37 schreef TagForce het volgende:
Het enige wat er aan die bocht moet gebeuren is gras en grind terug. Vangrail naar achter gaat alleen maar nog meer 'ik haal het best en anders snij ik een stukje af' acties opleveren, en dus nog hardere crashes.
Gras en grind geeft 'als ik het niet haal ben ik f*cked' en dus minder snelheid en minder en minder heftige crashes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |