abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201151972
Op ‘snel’ loopt mijn suggestie voor je vegan diner stuk, helaas.

Oh en ik zei 3 maanden tot 1 januari, maar dat zijn natuurlijk 4 maanden, dan moet die beoogde 3,5 kg helemaal makkelijk gaan lukken. Ik ben echt zo blij met de modus die ik gevonden heb, ik ben blij met elke gelukte dag en na een wat minder geslaagde dag of periode ga ik gewoon verder waar ik gebleven was, met uiteraard de nodige uitdagingen en verleidingen maar ik hou het doel voor ogen.
Ik heb vandaag een afzakbroek aan waar ik nog geen afscheid van wilde nemen, ik heb de tailleband omgeslagen en zo blijft hij best redelijk hangen. Na de wasbeurt gaat hij wel echt naar de kringloop hoor
pi_201152303
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:22 schreef minilot het volgende:
B: Huis geschrobd
B: Uur wandelen
B: O+ Uur O+ baantjes O+ trekken O+ in O+ het O+ zwembad! O+
D: Ik weet het nog niet :o Ik moet eigenlijk iets weten te verzinnen dat:
- vegan is
- snel klaar is
- vol eiwit zit

Hmmm. Iemand een daverende suggestie?
Wat ik eet zonder de geitenkaas (ook erg lekker)
Een curry: sperziebonen, caswelnoten, kokosmelk en een boemboe. Naan erbij of rijst. Smullen
Spinazie roerbakken met tomaatjes en noten

uhm...
pi_201152567
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:22 schreef minilot het volgende:
B: Huis geschrobd
B: Uur wandelen
B: O+ Uur O+ baantjes O+ trekken O+ in O+ het O+ zwembad! O+
D: Ik weet het nog niet :o Ik moet eigenlijk iets weten te verzinnen dat:
- vegan is
- snel klaar is
- vol eiwit zit

Hmmm. Iemand een daverende suggestie?
Ik eet dit straks: https://www.isabeleats.com/broccoli-quinoa-enchilada-casserole/

En binnenkort dit met een pot zwarte bonen er door: https://smittenkitchen.co(...)o-and-broccoli-bowl/
Spoilers!
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:47:05 #105
5428 crew  miss_sly
pi_201152704
Ik heb net weer een uurtje gesport met de vr-bril.
Een kleine 40 minuten gebokst, dat is zo lekker! En dan nog 25 minuten fitnes en een korte dans-les (voor het eerst).

Eten voor vanavond moet ik nog even over denken. Met ingang van volgende week zal dochter op dinsdag koken. De afspraak is dat dat echt niet iedere keer supergezond hoeft te zijn, maar ook niet iedere week pizza, patat en pannenkoeken :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:58:43 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_201152889
Joehoe, ik heb @Hupje gewoon verslagen in de fitbit weektotalen!

Nu weer thuis, dus nu weer laag scoren :')
disclaimer
pi_201156031
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:58 schreef SQ het volgende:
Joehoe, ik heb @:hupje gewoon verslagen in de fitbit weektotalen!

Ik ben wel nieuwsgierig naar de stats!

Poezenpizza was lekker _O_ Ik gebruik vanaf nu alleen nog maar Magioni bodems.

@LPFAN ben je alweer thuis? O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201157224
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:58 schreef SQ het volgende:
Joehoe, ik heb @:hupje gewoon verslagen in de fitbit weektotalen!

Haha. Dat je daar naar kijkt :D. Goed bezig!
Ik zal de boel weer eens omhoog halen :P :
pi_201157705
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:15 schreef Hupje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
HOE DAN?! :'(
pi_201157722
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:51 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
HOE DAN?! :'(
Kindervakantieweek organiseren. Ik heb 21 km en 280 actieve minuten gehaald vandaag. :o
pi_201157735
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:52 schreef Hupje het volgende:

[..]
Kindervakantieweek organiseren. Ik heb 21 km en 280 actieve minuten gehaald vandaag. :o
Wauw _O_ 2 vliegen in 1 klap, da's altijd leuk!
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:03:57 #112
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201157893
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Wow!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:05:14 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_201157907
quote:

[..]
[ afbeelding ]
:D lekker hoor!
disclaimer
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:10:22 #114
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201157979
Ik ben trots op mezelf. Gisteren 22 km gefietst dus maar ook nog boodschappen gedaan en dat was 4 km fietsen en 4km terug. En vandaag weer 22 km terug en net ook nog 2 (rustige) chair workouts gedaan. _O- (Had ik zin in _O- )

En ondanks alles kan ik nog lopen en alles. Ik voel mijn benen wel maar ze zijn gewoon moe *O* *O*
pi_201162397
Ik hoop dat je vandaag niet al te brak bent LP, ik ben ook trots op je :*

O: Liga granenreep
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 3 maiswafels eiersalade
T: Granny Smith appel
D: Couscous met paprika/ui/courgette/falafel/feta
pi_201162494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:10 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Gisteren 22 km gefietst dus maar ook nog boodschappen gedaan en dat was 4 km fietsen en 4km terug. En vandaag weer 22 km terug en net ook nog 2 (rustige) chair workouts gedaan. _O- (Had ik zin in _O- )

En ondanks alles kan ik nog lopen en alles. Ik voel mijn benen wel maar ze zijn gewoon moe *O* *O*
Goed bezig zeg! Toch maar weer een mooi tochtje gedaan! ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201162659
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:10 schreef LPFAN het volgende:

Wauw! Helemaal terecht trots
  woensdag 1 september 2021 @ 10:56:46 #118
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201164467
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 07:16 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik hoop dat je vandaag niet al te brak bent LP, ik ben ook trots op je :*

O: Liga granenreep
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 3 maiswafels eiersalade
T: Granny Smith appel
D: Couscous met paprika/ui/courgette/falafel/feta
Ik zie je tag van gister nu pas _O- Ik was rond 6 uur thuis. En nee valt me alles mee vandaag, ook hoe mijn benen er aan toe zijn :o Ja ik voel ze wel maar ik kan nog gewoon lopen en mijn ding doen. *O*
pi_201177371
O: Proteïnereep
L: Kwark/fruit/lijnzaad en een stokbroodje vega snijworst
T: 3 passiefruit
D: Broccoli, opbakaardappeltjes en een kaasschnitzel
  donderdag 2 september 2021 @ 10:48:48 #120
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201179303
O: Broodje met pindakaas
L: Nog even kijken bij de Lidl zo
T: 2 babybels en een banaan
D: Krokante ´kip´ met aardappeltjes en mais
B: Straks 20 minuutjes fietsen heen en terug naar het ziekenhuis voor poli afspraak en direct daarna maken dat ik naar huis kom voor mijn bewegingsles van mijn leefstijlprogramma _O-
pi_201179381
Da's in ieder geval lekker wat beweging vandaag LP. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 2 september 2021 @ 11:00:17 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201179438
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's in ieder geval lekker wat beweging vandaag LP. :D
Hahah ja. Goeie week wat beweging betreft _O-
pi_201179465
Ik gebruik MyFitnessPal om mijn calorieën bij te houden maar die geeft een melding dat hij het binnenkort niet meer doet. Dus maar overgestapt op Yazio, de betaalde versie. Lijkt me wel wat namelijk. :)

O: cracker kaas, cracker salami
L: biogarde, eiwitpoeder
S: hometrainer / fitness
D: restje nasi goreng met een gebakken eitje en wat komkommer
pi_201179519
O: kwark, bessen, havermout
T: cracker met pindakaas, cracker met cashewspread
L: soep met gebakken champignons en koolsla
T: walnoten, pakje toastjes, komkommer
A: foe yong hai met zilvervliesrijst
T: 3 blokjes chocolade
Spoilers!
  donderdag 2 september 2021 @ 11:19:59 #125
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201179675
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:02 schreef Sangha het volgende:
Ik gebruik MyFitnessPal om mijn calorieën bij te houden maar die geeft een melding dat hij het binnenkort niet meer doet. Dus maar overgestapt op Yazio, de betaalde versie. Lijkt me wel wat namelijk. :)

O: cracker kaas, cracker salami
L: biogarde, eiwitpoeder
S: hometrainer / fitness
D: restje nasi goreng met een gebakken eitje en wat komkommer
Huh ik krijg die melding niet?
pi_201179744
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Huh ik krijg die melding niet?
Het schijnt te maken te hebben met dat het niet meer werkt op mijn android versie. Ik kan hem ook niet updaten. :{ Maar ik vind Yazio toch fijner, en sneller. :)
  donderdag 2 september 2021 @ 11:27:34 #127
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201179769
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:25 schreef Sangha het volgende:

[..]
Het schijnt te maken te hebben met dat het niet meer werkt op mijn android versie. Ik kan hem ook niet updaten. :{ Maar ik vind Yazio toch fijner, en sneller. :)
Ahh ok
pi_201180118
Ik ben blij dat we nog een paar mooie zomerse dagen krijgen volgende week. Sowieso omdat ik wel van die temperaturen hou, maar vooral omdat ik dan een paar zomerjurkjes die nu al wat ruim zitten toch nog een keer kan dragen voordat ik ze wegdoe omdat ze volgende zomer echt te groot zijn. Wat een gekke gedachtengang eigenlijk. Wonderlijk iets, dat afvallen en alles wat er mee gepaard gaat.
pi_201180197
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben blij dat we nog een paar mooie zomerse dagen krijgen volgende week. Sowieso omdat ik wel van die temperaturen hou, maar vooral omdat ik dan een paar zomerjurkjes die nu al wat ruim zitten toch nog een keer kan dragen voordat ik ze wegdoe omdat ze volgende zomer echt te groot zijn. Wat een gekke gedachtengang eigenlijk. Wonderlijk iets, dat afvallen en alles wat er mee gepaard gaat.
Ik snap het wel, zit met hetzelfde, volgende zomer zal ik een flink stuk slanker zijn en deze korte broeken niet meer passen. Volgende week nog maar even dragen en dan langzaam afscheid nemen. Ook wel mooi juist toch. Ik vind dat punt, dat je aan je kleding merkt dat je afvalt, zo fijn! :D
  donderdag 2 september 2021 @ 12:38:57 #130
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201180879
Haha ja is inderdaad fijn!

Ik heb laatst van alles weggedaan omdat het me veel te groot geworden is _O- Binnenkort langs de kledingbank want ik moet kleinere kleding, zeker broeken want die zakken me allemaal af _O- _O-
pi_201181783
Niet alleen het verschil in maat, maar ook in stijl bij mij. Toen ik dik was droeg ik veel meer wijdvallende kleding en verhullende vormen en prints. Dat had ik ook in kunnen laten nemen, maar die oude kleding hoorde bij dat gewicht, niet meer bij mij. Nu draag ik gewoon wat ik mooi vind O+

Als je gaat shoppen omdat kleding te groot is, probeer dan ook eens dingen die je voorheen niet zou passen ("want daar kom ik nooit mee weg" en dat soort gedachten), misschien verbaas je jezelf :7 Doe ik ook, af en toe een andere stijl proberen. Soms ontdek je dan ineens dat iets best goed bij je past waarvan je het niet verwacht had. Of een merk/model wat ineens supergoed voor je slankere lijf werkt.
pi_201181972
Wederom zit ik onder een nieuw tiental *O*
Na de volgende mag ik mezelf belonen met wat groots. Denk aan wat dinerborder van Blond Amsterdam. Mijn huidige borden heb ik al twaalf jaar
pi_201181993
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:59 schreef Holyme het volgende:
Niet alleen het verschil in maat, maar ook in stijl bij mij. Toen ik dik was droeg ik veel meer wijdvallende kleding en verhullende vormen en prints. Dat had ik ook in kunnen laten nemen, maar die oude kleding hoorde bij dat gewicht, niet meer bij mij. Nu draag ik gewoon wat ik mooi vind O+

Als je gaat shoppen omdat kleding te groot is, probeer dan ook eens dingen die je voorheen niet zou passen ("want daar kom ik nooit mee weg" en dat soort gedachten), misschien verbaas je jezelf :7 Doe ik ook, af en toe een andere stijl proberen. Soms ontdek je dan ineens dat iets best goed bij je past waarvan je het niet verwacht had. Of een merk/model wat ineens supergoed voor je slankere lijf werkt.
Dit is wel herkenbaar (ik heb een paar keer gewisseld tussen dik en dun) en de manier van kleden is heel verschillend. Ik ben nu te oud voor wat ik de vorige dun droeg (kwestie van smaak) , maar veel fleurige jurkjes en skinny jeans etc. En nu altijd te grote broeken met grote hoodies. Verstop je voor CotS ;)
pi_201182088
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dit is wel herkenbaar (ik heb een paar keer gewisseld tussen dik en dun) en de manier van kleden is heel verschillend. Ik ben nu te oud voor wat ik de vorige dun droeg (kwestie van smaak) , maar veel fleurige jurkjes en skinny jeans etc. En nu altijd te grote broeken met grote hoodies. Verstop je voor CotS ;)
Hoe oud ben jij? Ik heb het idee dat jij eeuwig 21 bent ;) Je bent nooit te oud voor jurkjes O+
pi_201182205
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:26 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Hoe oud ben jij? Ik heb het idee dat jij eeuwig 21 bent ;) Je bent nooit te oud voor jurkjes O+
Hahahahahaha, 21 is al een tijdje terug. Ik ben 33. Houd je dus vooral vast aan die 21
pi_201182220
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:59 schreef Holyme het volgende:

Klopt ja. Ik draag niet zozeer wat ik leuk vind maar wat ik nog kan vinden in mijn maat of wat een beetje verhullend is en donker van kleur. Fijn dat de toekomst wat anders geeft qua keuzes. Gewoon weer eens wat kopen en aandoen wat ik leuk vind. :)
pi_201182227
Dit is een beloning voor mezelf. Straffen doe ik niet meer aan trouwens. Dit geef ik mezelf niet ivm afvallen; maar ivm goed voor mezelf zorgen, waarbij eten natuurlijk maar een onderdeel is. Ik ben trots op mezelf

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201182244
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is een beloning voor mezelf. Straffen doe ik niet meer aan trouwens. Dit geef ik mezelf niet ivm afvallen; maar ivm goed voor mezelf zorgen, waarbij eten natuurlijk maar een onderdeel is. Ik ben trots op mezelf

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed vooruitzicht toch! Goed ook om te belonen bij positieve dingen ipv te straffen bij slechte, veel motiverender zo! ^O^
pi_201182264
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:37 schreef Sangha het volgende:

[..]
Klopt ja. Ik draag niet zozeer wat ik leuk vind maar wat ik nog kan vinden in mijn maat of wat een beetje verhullend is en donker van kleur. Fijn dat de toekomst wat anders geeft qua keuzes. Gewoon weer eens wat kopen en aandoen wat ik leuk vind. :)
Je kan altijd aantrekken wat je leuk vindt, hooguit is de zoektocht wat langer. Je verdient leuke kleding ongeacht je maat of gewicht :*
pi_201182343
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je kan altijd aantrekken wat je leuk vindt, hooguit is de zoektocht wat langer. Je verdient leuke kleding ongeacht je maat of gewicht :*
Helemaal mee eens. Gewoon kleding dragen wat je mooi vindt.

Tenzij donkere verhullende kleding je stijl is. Dan moet je er vooral mee doorgaan. ;)
ROBODEMONS..................|:(
pi_201182349
quote:
14s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:52 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Gewoon kleding dragen wat je mooi vindt.

Tenzij donkere verhullende kleding je stijl is. Dan moet je er vooral mee doorgaan. ;)
Touché
  donderdag 2 september 2021 @ 15:50:01 #142
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201182942
Leuk gesprek gehad met nefroloog. Hij maakte gelijk een opmerking toen hij me uit de wachtkamer ophaalde _O- en ik moest op de weegschaal daar. :D

Hij vond me er goed uitzien en ook dat ik anders uit de stoel kwam qua energie.
pi_201183016
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:50 schreef LPFAN het volgende:
Leuk gesprek gehad met nefroloog. Hij maakte gelijk een opmerking toen hij me uit de wachtkamer ophaalde _O- en ik moest op de weegschaal daar. :D

Hij vond me er goed uitzien en ook dat ik anders uit de stoel kwam qua energie.
Dat is toch voor de nieren?
Fijn dat hij zon positief was!
pi_201183507
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik snap wat je bedoelt maar het kan echt niet altijd. Ik kan simpelweg niet de juiste maat vinden, kijk en bestel alleen nog via internet, in andere landen kan ik het som wel vinden in de juiste maat maar niet echt leuke kleding. Grotere en leuke kleding is dan ook juist vaak duurder. Maar zodra je het hebt bemachtigd, inderdaad altijd aantrekken wat je leuk vindt. ^O^
  donderdag 2 september 2021 @ 16:39:41 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_201183524
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:38 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ik snap wat je bedoelt maar het kan echt niet altijd. Ik kan simpelweg niet de juiste maat vinden, kijk en bestel alleen nog via internet, in andere landen kan ik het som wel vinden in de juiste maat maar niet echt leuke kleding. Grotere en leuke kleding is dan ook juist vaak duurder. Maar zodra je het hebt bemachtigd, inderdaad altijd aantrekken wat je leuk vindt. ^O^
Over welke maat hebben we het?
disclaimer
  donderdag 2 september 2021 @ 16:40:51 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_201183533
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

SPOILER
Gezellig setje! En O+ voor je gele stoel met granny stripe blanket :D het had zo in mijn huis kunnen staan _O-
disclaimer
pi_201183719
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:39 schreef SQ het volgende:

[..]
Over welke maat hebben we het?
Op mijn zwaarst was het 7xl! :{
pi_201183853
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:40 schreef SQ het volgende:

[..]
Gezellig setje! En O+ voor je gele stoel met granny stripe blanket :D het had zo in mijn huis kunnen staan _O-
Hahahaha,dank je wel
pi_201183866
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:38 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ik begrijp het, sorry
pi_201183881
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik begrijp het, sorry
Don't mind! :)
  donderdag 2 september 2021 @ 17:10:26 #151
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201183889
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is toch voor de nieren?
Fijn dat hij zon positief was!
Klopt inderdaad. Ik heb in 2016 een niertransplantatie gehad en moet om de 3 maanden op controle ;-)
pi_201184291
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:10 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Klopt inderdaad. Ik heb in 2016 een niertransplantatie gehad en moet om de 3 maanden op controle ;-)
Oke :)
pi_201184337
Hopelijk is het haalbaar, maar ik wil 21 oktober vier kg lichter zijn. Afspraak met de diëtist die dag en dan zit ik op een mooi getal. Alleen wel gezond, dus eens zien of mijn lijf zo aardig is om eraan mee te werken. En ik weet dat zij niet op die manier om getallen geeft, maar ik wil gewoon zien of zulke doelen voor mij werken of niet
  donderdag 2 september 2021 @ 17:41:24 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_201184425
Oh ja, 7XL is wel een uitdaging qua aanbod, dat snap ik.
disclaimer
  donderdag 2 september 2021 @ 17:45:11 #155
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201184486
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk is het haalbaar, maar ik wil 21 oktober vier kg lichter zijn. Afspraak met de diëtist die dag en dan zit ik op een mooi getal. Alleen wel gezond, dus eens zien of mijn lijf zo aardig is om eraan mee te werken. En ik weet dat zij niet op die manier om getallen geeft, maar ik wil gewoon zien of zulke doelen voor mij werken of niet
Succes!
pi_201185850
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:10 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Met zo'n historie wel extra fijn dat het nu zo goed gaat zeg! O+

Ik beloon en straf mijn peuter uit principe niet en mezelf aangaande gewicht of eigenlijk wat dan ook al helemaal niet. :)

Qua kleding nu wel blij dat ik wat meer in verhouding ben: slechts 1.57 lang zijn bij bijna honderd kilo vond ik toch wel erg klote qua pasvorm :Y Da's nu rond de 58 kilo toch een stuk simpeler. :) Ik zag vanmorgen voor het eerst in mijn leven een zichtbare buikspier bij mezelf, dat was wel even schrikken! :D Het was helemaal geen doel van mijn begeleide krachttraining maar toch wel een geinige bijkomstigheid :)

Lijst!
O: Banaan en koffie
B: Uur krachttraining, 5km temporun hardgelopen, anderhalf uur gewandeld en Perfect Posture-appje
T: Paar happen Griekse yoghurt
D: https://healthyhappylife.com/easy-cheezy-peazy-pasta-balls-vegan/ met een schep vegan mayo en wat sambal erdoor. Toe drie soorten baklava en een halve verse mango :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_201185895
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft je diëtist dit doel aangeraden?
Ik snap dat je jezelf doelen wil opleggen maar misschien slim om dat niet uit het niets te doen.
Misschien even in een mailtje aan haar vragen?
  donderdag 2 september 2021 @ 19:35:25 #158
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201185901
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik beloon en straf mijn peuter uit principe niet en mezelf aangaande gewicht al helemaal niet. :)

Qua kleding nu wel blij dat ik wat meer in verhouding ben: slechts 1.57 lang zijn bij bijna honderd kilo vond ik toch wel erg klote qua pasvorm :Y Da's nu rond de 58 kilo toch een stuk simpeler. :) Ik zag vanmorgen voor het eerst in mijn leven een zichtbare buikspier bij mezelf, dat was wel even schrikken! :D Het was helemaal geen doel van mijn begeleide krachttraining maar toch wel een geinige bijkomstigheid :)

Lijst!
B: Uur krachttraining, 5km temporun hardgelopen, anderhalf uur gewandeld en Perfect Posture-appje
D: https://healthyhappylife.com/easy-cheezy-peazy-pasta-balls-vegan/ met een schep vegan mayo en wat sambal erdoor. Toe drie soorten baklava en een halve verse mango :9
Jouw D klinkt lekker! Recept opgeslagen.
pi_201185957
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:35 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Jouw D klinkt lekker
Vooral de baklava ja, handgemaakt door de moeder van de Turkse dude die onze fantastische lokale ijssalon beheert. *burp* Té lekker :9
Gelukkig ook te duur dus dat scheelt in de neiging het drie keer per week als toetje in huis te halen ^O^
  donderdag 2 september 2021 @ 19:40:09 #160
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201185966
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:39 schreef minilot het volgende:

[..]
Vooral de baklava ja, handgemaakt door de moeder van de Turkse dude die onze fantastische lokale ijssalon beheert. *burp* Té lekker :9
Gelukkig ook te duur dus dat scheelt in de neiging het drie keer per week als toetje in huis te halen ^O^
:9
pi_201185999
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:39 schreef minilot het volgende:

[..]
Hahahaha herkenbaar van de baklava. Bij mijn moeder in de buurt wordt er ook heerlijke gemaakt en zij snapt niet dat 1 stukje genoeg is _O-
pi_201186040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahaha herkenbaar van de baklava. Bij mijn moeder in de buurt wordt er ook heerlijke gemaakt en zij snapt niet dat 1 stukje genoeg is _O-
Ik had net zeven stukjes dus #teamJeMoeder ;)

Succes met je doel! *O*
pi_201186048
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:45 schreef minilot het volgende:

[..]
Ik had net zeven stukjes dus #teamJeMoeder ;)

Succes met je doel! *O*
Lekker :9
En dank
pi_201190498
O: Peijnenburg reepje
L: Kwark/passievrucht/banaan + 2 wraps kaas/houmous
D: Leftover opbakaardappeltjes met geraspte kaas uit de oven + rode bieten en een vega burger
pi_201191375
Jee, Minilot, een zichtbare buikspier *O*
Ik roep al mijn hele volwassen leven dat ik geen buikspieren heb, die zijn gewoon vergeten toen ik in elkaar gezet werd.
pi_201191875
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik beloon en straf mijn peuter uit principe niet en mezelf aangaande gewicht of eigenlijk wat dan ook al helemaal niet. :)

Lijst!
Rond de 58 kilo is ook mijn nieuwe streven. Zit nu op 64 kilo, dus nog een paar kilo’s te gaan. :s)
ROBODEMONS..................|:(
pi_201192362
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:01 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Rond de 58 kilo is ook mijn nieuwe streven. Zit nu op 64 kilo, dus nog een paar kilo’s te gaan. :s)
Suuuuuuuucces! *O*

Mijn uiteindelijke streven is rond de 54 á 55 kilo maar meer omdat dat nog wat efficiënter hardloopt. Als ik het gewicht hou wat ik nu heb vind ik het ook best: zit prima binnen gezonde range ^O^
pi_201192399
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Jee, Minilot, een zichtbare buikspier *O*
Ik roep al mijn hele volwassen leven dat ik geen buikspieren heb, die zijn gewoon vergeten toen ik in elkaar gezet werd.
Ik dacht bijna veertig jaar lang ook zoiets ja! :D

Lijst:
B: Rustdag. Alleen uurtje wandelen (deels met zware boodschappen) en Perfect Posture-appje. Misschien nog wat fietsen vanmiddag.
D: Vegan chili met onder meer vier soorten bonen en pure (85%) chocolade erin :9 Erbij zelfgebakken cornbread van verse maïskolven en masa harina O+ Toe, als het nog past, dadels en appeltje.

Over pure chocolade gesproken, @Lucky_Strike: je eet nu een tijdje bewust een grote variatie aan nuttige voedingsstoffen, merk je er eigenlijk fysiek al wat van? :)
  vrijdag 3 september 2021 @ 10:52:54 #169
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201192442
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:45 schreef minilot het volgende:

[..]
Suuuuuuuucces! *O*

Mijn uiteindelijke streven is rond de 54 á 55 kilo maar meer omdat dat nog wat efficiënter hardloopt. Als ik het gewicht hou wat ik nu heb vind ik het ook best: zit prima binnen gezonde range ^O^
Grappig is dat he, hoe dat sporten (en het effect van je gewicht daarop) je beeld kan veranderen. :D

Hier wil het nog niet erg, dus ik ben maar weer aan het tracken geslagen. Ik merk wel dat "zwaardere" avondmaaltijden helpen om het snacken 's avonds binnen de perken te houden, dus daar valt wel het een en ander mee te doen. Kan immers beter gezonde vetten eten dan alleen maar hyperbewerkte suikers. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201192513
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Grappig is dat he, hoe dat sporten (en het effect van je gewicht daarop) je beeld kan veranderen. :D
:Y O+
pi_201195193
Zo net weer even 20 km met de fiets door het bos gesjeesd, ging heerlijk, toch weer 506 calorieën aan het verbranden geweest. ^O^
pi_201196223
Oooh @Sangha - ik zou ook wel een bos zo dichtbij willen hebben O+
pi_201196578
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 15:30 schreef minilot het volgende:
Oooh @:Sangha - ik zou ook wel een bos zo dichtbij willen hebben O+
Ja is heerlijk hoor, ik woon er tegenaan, motiveert enorm om er even uit te gaan en te bewegen! ;)
pi_201201445
Ik had een verplichte niets-doen-dag. Fitbit af en bijgeslapen. Kind op de fiets heen en weer gebracht. Moet ik vaker doen O+
pi_201202002
Geen lijstje van de laatste kindervakantieweek-dag, ik wéét niet eens meer wat ik op heb of niet. Ja, ranja en friet kan ik me herinneren :')
Maar goed, ook 28k stappen en zeer voldaan omdat alle kinderen blij naar huis gingen. Vanaf morgen weer in het gewone ritme, terug naar normaal.
pi_201202070
Zooooo @Hupje, wat een hoeveelheid stappen! En hoera voor blije koters! *O*

Dat 'vanaf x gaan we/ik weer normaal doen' wat ik hier en elders vaak hoor ken ik niet zo - we doen het hier thuis volgens mij juist allemaal goed op überhaupt weinig ritme en regelmaat :')
pi_201202205
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Over pure chocolade gesproken, @:Lucky_Strike: je eet nu een tijdje bewust een grote variatie aan nuttige voedingsstoffen, merk je er eigenlijk fysiek al wat van? :)
Nee, daar is het nog veel te vroeg voor. Psychisch voelt het wel soort van goed om er in elk geval weer mee bezig te zijn. Al vier ik al drie dagen een soort Eat All the Foods Festival dus ik voel me nu even niet zo jofel over mijn eten.
Morgen en zondag wordt het iets beter. En dan vanaf maandag maar weer opnieuw beginnen.

Of het gezonde eten ooit lichamelijk echt goed gaat voelen weet ik niet. Mijn lijf is dermate obstinaat wat gewicht betreft dat ik er niet heel veel vertrouwen in heb. Dus slank en fit ligt vermoedelijk niet in mijn toekomst. Maar een stuk gezonder kan het zeker dus dat is gewoon het uitgangspunt :)
Spoilers!
pi_201202556
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:49 schreef minilot het volgende:
we doen het hier thuis volgens mij juist allemaal goed op überhaupt weinig ritme en regelmaat
Ik houd van ritme en regelmaat O+ Werk niet voor niets met (oa) kinderen met autisme, zeg ik altijd ;)
pi_201204676
Vandaag met kind en team op stap, vandaar het andersuitziende lijstje.

O: 2 bolletjes vega filet americain
T: Proteïne Breaker
L: 2 bolletjes vega filet americain
T: 2 kiwi's
D: Rauwkost met chili cheese nuggets en een bakje kwark/callowfit/banaan na.
pi_201205104
:O
En oeh @Declan-Harp volgens mij kan ik serieus oneindig veel chili cheese nuggets eten :9 Veel plezier met op stap!

Lijst:
B: Krap half uur sprintintervallen hardgelopen, Perfect Posture-appje en uur wandelen waarvan deels met zware boodschappen
T: Koffie met scheut sojamelk
D: BBQ in de achtertuin, voor mij vega met onder meer gegrilde courgette, gegrilde venkel en geroosterde halloumispiesjes in een poging van mijn halloumihekel af te komen. Verder volkoren stokbrood en hummus, divers gepickled groenvoer en koolsla. Een stel IPA's om erbij te drinken.

Morgen vanaf einde middag tot laat in de avond Efteling, maar levert denk ik niet zoveel stappen op want zijn met vriendengroep en dan hangen en eten en drinken we gewoonlijk vooral :+ O+
  zaterdag 4 september 2021 @ 10:05:59 #181
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201205779
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:47 schreef minilot het volgende:
:O
En oeh @:Declan-Harp volgens mij kan ik serieus oneindig veel chili cheese nuggets eten :9 Veel plezier met op stap!

Lijst:
B: Krap half uur sprintintervallen hardgelopen, Perfect Posture-appje en uur wandelen waarvan deels met zware boodschappen
T: Koffie met scheut sojamelk
D: BBQ in de achtertuin, voor mij vega met onder meer gegrilde courgette, gegrilde venkel en geroosterde halloumispiesjes in een poging van mijn halloumihekel af te komen. Verder volkoren stokbrood en hummus, divers gepickled groenvoer en koolsla. Een stel IPA's om erbij te drinken.

Morgen vanaf einde middag tot laat in de avond Efteling, maar levert denk ik niet zoveel stappen op want zijn met vriendengroep en dan hangen en eten en drinken we gewoonlijk vooral :+ O+
Halloumi hekel :o
pi_201205981
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Halloumi hekel :o
Het piept }:| Alsof mijn tanden en kiezen op stroeve wijze geglazenwasserd worden.. :X
De smaak ervan is prima - het mondgevoel weerzinwekkend!
  zaterdag 4 september 2021 @ 10:46:11 #183
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201206278
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:23 schreef minilot het volgende:

[..]
Het piept }:| Alsof mijn tanden en kiezen op stroeve wijze geglazenwasserd worden.. :X
Ah die snap ik wel ja :Y
pi_201206455
Net gewogen en afgelopen week weer een kilo afgevallen, nice! Nu de fiets op voor 36 km ritje. :)
pi_201208095
Hoi! Ik kom me hier ook weer eens melden. Lees altijd braaf mee, maar meeschrijven lukt niet altijd :') Goede voornemens enzo :)

Ik heb behoorlijk wat overgewicht, momenteel BMI van 42,5. Sinds eind juli weer begonnen met gezond eten en voldoende bewegen, inclusief 1,5 week vakantie nu 5 kilo eraf.

En nu sinds deze week, complete stilstand, elke dag een ons erbij. We houden stug vol, dus ik kom er gezellig bij als dat oke is!
pi_201208267
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:02 schreef SilverEyes het volgende:
Hoi! Ik kom me hier ook weer eens melden. Lees altijd braaf mee, maar meeschrijven lukt niet altijd :') Goede voornemens enzo :)

Ik heb behoorlijk wat overgewicht, momenteel BMI van 42,5. Sinds eind juli weer begonnen met gezond eten en voldoende bewegen, inclusief 1,5 week vakantie nu 5 kilo eraf.

En nu sinds deze week, complete stilstand, elke dag een ons erbij. We houden stug vol, dus ik kom er gezellig bij als dat oke is!
Dat is zéker oké! Welkom en veel succes *O*
pi_201208344
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:18 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Dat is zéker oké! Welkom en veel succes *O*
Thx!
Ik heb een verleden van veel afvallen (en helaas ook veel aankomen weer). Al een keer 35 en 27 kilo afgevallen, door (extreem) veel te sporten, niet iets wat ik op lange termijn vol kan houden. Nu wil ik het duurzamer doen, voor een gezond BMI moet er 50 af. Ik weet niet of ik daar ooit kom, een BMI onder de 30 zou ik al heel mooi vinden. Ik trek daar nu ook tijd voor uit, het hoeft er niet binnen een half jaar af te zijn. Dat gezegd hebbende, een lijstje!
O: havermoutpap met blauwe bessen
T: cracker met dun laagje hummus.
L: salade met spinazie, witte kaas, zoete aardappel (van de Appie), 2 boterhammen met biefstukworst.
T: handje snoeptomaatjes
D: aardappelen, broccoli, kipfilet
B: uur wandelen
T: schaaltje kwark
pi_201208375
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:30 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Thx!
Ik heb een verleden van veel afvallen (en helaas ook veel aankomen weer). Al een keer 35 en 27 kilo afgevallen, door (extreem) veel te sporten, niet iets wat ik op lange termijn vol kan houden. Nu wil ik het duurzamer doen, voor een gezond BMI moet er 50 af. Ik weet niet of ik daar ooit kom, een BMI onder de 30 zou ik al heel mooi vinden. Ik trek daar nu ook tijd voor uit, het hoeft er niet binnen een half jaar af te zijn. Dat gezegd hebbende, een lijstje!
L: salade met spinazie, witte kaas, zoete aardappel (van de Appie), 2 boterhammen met biefstukworst.
Hardlopers zijn doodlopers inderdaad :Y
pi_201208476
quote:

Welkom en goed bezig! ^O^
pi_201208566
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:23 schreef minilot het volgende:

[..]
:D

Halloumi. :9

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:30 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Thx!
Welkom! Hoe is je plan van aanpak nu?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201208603
quote:

Welkom! En succes!

Wat is dat demotiverend he, als het dan niet gaat zoals je wil en verwacht op basis van wat je doet? Volhouden inderdaad, en dan gaat het vast binnenkort toch weer naar beneden.
pi_201211098
Fietstocht ging super. Heerlijk fietsweer en tussendoor af en toe even op een bankje gerust. Toch weer 36 km erbij gebiked, wel op de ebike, maar dat mee berekend toch iets meer dan 1000 calorieën aan het verbranden geweest. Yes! ^O^

Zo nog een restje nasi eten met wat komkommer, tomaat en een sateetje, lekker! :)
pi_201211439
Welkom, @SilverEyes Je bent al super goed bezig natuurlijk :Y Succes en ook veel balans voor duurzaam gewichtsverlies gewenst ;)

Hier begin ik dinsdag weer. Of woensdag. Ik denk woensdag. Maar dan heb ik ook direct een feestje :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201211719
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
:D

Halloumi. :9
[..]
Welkom! Hoe is je plan van aanpak nu?
Plan van aanpak is nu gezond eten (geen meuk meer na het avondeten, dat was mijn grote probleem), weer eten eerst afwegen om weer te ervaren wat normale porties zijn, met de fiets naar mijn werk, lopend naar supermarkt etc. Verder zwem ik nu 2x per week. Haalbare doelen in ieder geval.
pi_201211751
Oh! Halloumi _O_ (voor de statistieken)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201211927
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:09 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Plan van aanpak is nu gezond eten (geen meuk meer na het avondeten, dat was mijn grote probleem), weer eten eerst afwegen om weer te ervaren wat normale porties zijn, met de fiets naar mijn werk, lopend naar supermarkt etc. Verder zwem ik nu 2x per week. Haalbare doelen in ieder geval.
Klinkt goed hoor, fijn een brede aanpak en zeker beter haalbaar zo, succes! :)
pi_201211933
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:10 schreef Isabeau het volgende:
Oh! Halloumi _O_ (voor de statistieken)
Ik had er nog nooit van gehoord, toch eens kopen en proberen. :)
pi_201211962
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:21 schreef Sangha het volgende:

Ik had er nog nooit van gehoord, toch eens kopen en proberen. :)
Het is overigens niet bepaald slank (helaas). En je moet het altijd bakken! Tenminste, is er iemand die halloumi zo uit de verpakking eet?
pi_201211999
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het is overigens niet bepaald slank (helaas). En je moet het altijd bakken! Tenminste, is er iemand die halloumi zo uit de verpakking eet?
Oh ok, ik ga het eens uitzoeken en anders maar gewoon feta hoor. ;) Thanx!
pi_201212126
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja hoor, ik snoep het gewoon weg tijdens het snijden :P
pi_201212395
Halloumi moet echt gegrild, heerlijk, maar mijn echtgenoot is niet zo’n fan (en ook niet van de couscous waar ik de gegrilde reepjes bovenop leg)
pi_201212401
En in wat voor gerechten gebruik je dat? :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')