abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201202070
Zooooo @Hupje, wat een hoeveelheid stappen! En hoera voor blije koters! *O*

Dat 'vanaf x gaan we/ik weer normaal doen' wat ik hier en elders vaak hoor ken ik niet zo - we doen het hier thuis volgens mij juist allemaal goed op überhaupt weinig ritme en regelmaat :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_201202205
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Over pure chocolade gesproken, @:Lucky_Strike: je eet nu een tijdje bewust een grote variatie aan nuttige voedingsstoffen, merk je er eigenlijk fysiek al wat van? :)
Nee, daar is het nog veel te vroeg voor. Psychisch voelt het wel soort van goed om er in elk geval weer mee bezig te zijn. Al vier ik al drie dagen een soort Eat All the Foods Festival dus ik voel me nu even niet zo jofel over mijn eten.
Morgen en zondag wordt het iets beter. En dan vanaf maandag maar weer opnieuw beginnen.

Of het gezonde eten ooit lichamelijk echt goed gaat voelen weet ik niet. Mijn lijf is dermate obstinaat wat gewicht betreft dat ik er niet heel veel vertrouwen in heb. Dus slank en fit ligt vermoedelijk niet in mijn toekomst. Maar een stuk gezonder kan het zeker dus dat is gewoon het uitgangspunt :)
Spoilers!
pi_201202556
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:49 schreef minilot het volgende:
we doen het hier thuis volgens mij juist allemaal goed op überhaupt weinig ritme en regelmaat
Ik houd van ritme en regelmaat O+ Werk niet voor niets met (oa) kinderen met autisme, zeg ik altijd ;)
pi_201204676
Vandaag met kind en team op stap, vandaar het andersuitziende lijstje.

O: 2 bolletjes vega filet americain
T: Proteïne Breaker
L: 2 bolletjes vega filet americain
T: 2 kiwi's
D: Rauwkost met chili cheese nuggets en een bakje kwark/callowfit/banaan na.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201205104
:O
En oeh @Declan-Harp volgens mij kan ik serieus oneindig veel chili cheese nuggets eten :9 Veel plezier met op stap!

Lijst:
B: Krap half uur sprintintervallen hardgelopen, Perfect Posture-appje en uur wandelen waarvan deels met zware boodschappen
T: Koffie met scheut sojamelk
D: BBQ in de achtertuin, voor mij vega met onder meer gegrilde courgette, gegrilde venkel en geroosterde halloumispiesjes in een poging van mijn halloumihekel af te komen. Verder volkoren stokbrood en hummus, divers gepickled groenvoer en koolsla. Een stel IPA's om erbij te drinken.

Morgen vanaf einde middag tot laat in de avond Efteling, maar levert denk ik niet zoveel stappen op want zijn met vriendengroep en dan hangen en eten en drinken we gewoonlijk vooral :+ O+
  zaterdag 4 september 2021 @ 10:05:59 #181
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201205779
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:47 schreef minilot het volgende:
:O
En oeh @:Declan-Harp volgens mij kan ik serieus oneindig veel chili cheese nuggets eten :9 Veel plezier met op stap!

Lijst:
B: Krap half uur sprintintervallen hardgelopen, Perfect Posture-appje en uur wandelen waarvan deels met zware boodschappen
T: Koffie met scheut sojamelk
D: BBQ in de achtertuin, voor mij vega met onder meer gegrilde courgette, gegrilde venkel en geroosterde halloumispiesjes in een poging van mijn halloumihekel af te komen. Verder volkoren stokbrood en hummus, divers gepickled groenvoer en koolsla. Een stel IPA's om erbij te drinken.

Morgen vanaf einde middag tot laat in de avond Efteling, maar levert denk ik niet zoveel stappen op want zijn met vriendengroep en dan hangen en eten en drinken we gewoonlijk vooral :+ O+
Halloumi hekel :o
pi_201205981
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Halloumi hekel :o
Het piept }:| Alsof mijn tanden en kiezen op stroeve wijze geglazenwasserd worden.. :X
De smaak ervan is prima - het mondgevoel weerzinwekkend!
  zaterdag 4 september 2021 @ 10:46:11 #183
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201206278
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:23 schreef minilot het volgende:

[..]
Het piept }:| Alsof mijn tanden en kiezen op stroeve wijze geglazenwasserd worden.. :X
Ah die snap ik wel ja :Y
pi_201206455
Net gewogen en afgelopen week weer een kilo afgevallen, nice! Nu de fiets op voor 36 km ritje. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201208095
Hoi! Ik kom me hier ook weer eens melden. Lees altijd braaf mee, maar meeschrijven lukt niet altijd :') Goede voornemens enzo :)

Ik heb behoorlijk wat overgewicht, momenteel BMI van 42,5. Sinds eind juli weer begonnen met gezond eten en voldoende bewegen, inclusief 1,5 week vakantie nu 5 kilo eraf.

En nu sinds deze week, complete stilstand, elke dag een ons erbij. We houden stug vol, dus ik kom er gezellig bij als dat oke is!
pi_201208267
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:02 schreef SilverEyes het volgende:
Hoi! Ik kom me hier ook weer eens melden. Lees altijd braaf mee, maar meeschrijven lukt niet altijd :') Goede voornemens enzo :)

Ik heb behoorlijk wat overgewicht, momenteel BMI van 42,5. Sinds eind juli weer begonnen met gezond eten en voldoende bewegen, inclusief 1,5 week vakantie nu 5 kilo eraf.

En nu sinds deze week, complete stilstand, elke dag een ons erbij. We houden stug vol, dus ik kom er gezellig bij als dat oke is!
Dat is zéker oké! Welkom en veel succes *O*
pi_201208344
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:18 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Dat is zéker oké! Welkom en veel succes *O*
Thx!
Ik heb een verleden van veel afvallen (en helaas ook veel aankomen weer). Al een keer 35 en 27 kilo afgevallen, door (extreem) veel te sporten, niet iets wat ik op lange termijn vol kan houden. Nu wil ik het duurzamer doen, voor een gezond BMI moet er 50 af. Ik weet niet of ik daar ooit kom, een BMI onder de 30 zou ik al heel mooi vinden. Ik trek daar nu ook tijd voor uit, het hoeft er niet binnen een half jaar af te zijn. Dat gezegd hebbende, een lijstje!
O: havermoutpap met blauwe bessen
T: cracker met dun laagje hummus.
L: salade met spinazie, witte kaas, zoete aardappel (van de Appie), 2 boterhammen met biefstukworst.
T: handje snoeptomaatjes
D: aardappelen, broccoli, kipfilet
B: uur wandelen
T: schaaltje kwark
pi_201208375
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:30 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Thx!
Ik heb een verleden van veel afvallen (en helaas ook veel aankomen weer). Al een keer 35 en 27 kilo afgevallen, door (extreem) veel te sporten, niet iets wat ik op lange termijn vol kan houden. Nu wil ik het duurzamer doen, voor een gezond BMI moet er 50 af. Ik weet niet of ik daar ooit kom, een BMI onder de 30 zou ik al heel mooi vinden. Ik trek daar nu ook tijd voor uit, het hoeft er niet binnen een half jaar af te zijn. Dat gezegd hebbende, een lijstje!
L: salade met spinazie, witte kaas, zoete aardappel (van de Appie), 2 boterhammen met biefstukworst.
Hardlopers zijn doodlopers inderdaad :Y
pi_201208476
quote:

Welkom en goed bezig! ^O^
pi_201208566
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:23 schreef minilot het volgende:

[..]
:D

Halloumi. :9

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:30 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Thx!
Welkom! Hoe is je plan van aanpak nu?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201208603
quote:

Welkom! En succes!

Wat is dat demotiverend he, als het dan niet gaat zoals je wil en verwacht op basis van wat je doet? Volhouden inderdaad, en dan gaat het vast binnenkort toch weer naar beneden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201211098
Fietstocht ging super. Heerlijk fietsweer en tussendoor af en toe even op een bankje gerust. Toch weer 36 km erbij gebiked, wel op de ebike, maar dat mee berekend toch iets meer dan 1000 calorieën aan het verbranden geweest. Yes! ^O^

Zo nog een restje nasi eten met wat komkommer, tomaat en een sateetje, lekker! :)
pi_201211439
Welkom, @SilverEyes Je bent al super goed bezig natuurlijk :Y Succes en ook veel balans voor duurzaam gewichtsverlies gewenst ;)

Hier begin ik dinsdag weer. Of woensdag. Ik denk woensdag. Maar dan heb ik ook direct een feestje :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201211719
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
:D

Halloumi. :9
[..]
Welkom! Hoe is je plan van aanpak nu?
Plan van aanpak is nu gezond eten (geen meuk meer na het avondeten, dat was mijn grote probleem), weer eten eerst afwegen om weer te ervaren wat normale porties zijn, met de fiets naar mijn werk, lopend naar supermarkt etc. Verder zwem ik nu 2x per week. Haalbare doelen in ieder geval.
pi_201211751
Oh! Halloumi _O_ (voor de statistieken)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201211927
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:09 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Plan van aanpak is nu gezond eten (geen meuk meer na het avondeten, dat was mijn grote probleem), weer eten eerst afwegen om weer te ervaren wat normale porties zijn, met de fiets naar mijn werk, lopend naar supermarkt etc. Verder zwem ik nu 2x per week. Haalbare doelen in ieder geval.
Klinkt goed hoor, fijn een brede aanpak en zeker beter haalbaar zo, succes! :)
pi_201211933
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:10 schreef Isabeau het volgende:
Oh! Halloumi _O_ (voor de statistieken)
Ik had er nog nooit van gehoord, toch eens kopen en proberen. :)
pi_201211962
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:21 schreef Sangha het volgende:

Ik had er nog nooit van gehoord, toch eens kopen en proberen. :)
Het is overigens niet bepaald slank (helaas). En je moet het altijd bakken! Tenminste, is er iemand die halloumi zo uit de verpakking eet?
pi_201211999
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het is overigens niet bepaald slank (helaas). En je moet het altijd bakken! Tenminste, is er iemand die halloumi zo uit de verpakking eet?
Oh ok, ik ga het eens uitzoeken en anders maar gewoon feta hoor. ;) Thanx!
pi_201212126
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja hoor, ik snoep het gewoon weg tijdens het snijden :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')