Nee, daar is het nog veel te vroeg voor. Psychisch voelt het wel soort van goed om er in elk geval weer mee bezig te zijn. Al vier ik al drie dagen een soort Eat All the Foods Festival dus ik voel me nu even niet zo jofel over mijn eten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Over pure chocolade gesproken, @:Lucky_Strike: je eet nu een tijdje bewust een grote variatie aan nuttige voedingsstoffen, merk je er eigenlijk fysiek al wat van?
Ik houd van ritme en regelmaatquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:49 schreef minilot het volgende:
we doen het hier thuis volgens mij juist allemaal goed op überhaupt weinig ritme en regelmaat
Halloumi hekelquote:Op zaterdag 4 september 2021 08:47 schreef minilot het volgende:
![]()
En oeh @:Declan-Harp volgens mij kan ik serieus oneindig veel chili cheese nuggets etenVeel plezier met op stap!
Lijst:
B: Krap half uur sprintintervallen hardgelopen, Perfect Posture-appje en uur wandelen waarvan deels met zware boodschappen
T: Koffie met scheut sojamelk
D: BBQ in de achtertuin, voor mij vega met onder meer gegrilde courgette, gegrilde venkel en geroosterde halloumispiesjes in een poging van mijn halloumihekel af te komen. Verder volkoren stokbrood en hummus, divers gepickled groenvoer en koolsla. Een stel IPA's om erbij te drinken.
Morgen vanaf einde middag tot laat in de avond Efteling, maar levert denk ik niet zoveel stappen op want zijn met vriendengroep en dan hangen en eten en drinken we gewoonlijk vooral![]()
Het pieptquote:
Ah die snap ik wel jaquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Het pieptAlsof mijn tanden en kiezen op stroeve wijze geglazenwasserd worden..
De smaak ervan is prima - het mondgevoel weerzinwekkend!
Dat is zéker oké! Welkom en veel succesquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:02 schreef SilverEyes het volgende:
Hoi! Ik kom me hier ook weer eens melden. Lees altijd braaf mee, maar meeschrijven lukt niet altijdGoede voornemens enzo
Ik heb behoorlijk wat overgewicht, momenteel BMI van 42,5. Sinds eind juli weer begonnen met gezond eten en voldoende bewegen, inclusief 1,5 week vakantie nu 5 kilo eraf.
En nu sinds deze week, complete stilstand, elke dag een ons erbij. We houden stug vol, dus ik kom er gezellig bij als dat oke is!
Thx!quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:18 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dat is zéker oké! Welkom en veel succes
Hardlopers zijn doodlopers inderdaadquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:30 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Thx!
Ik heb een verleden van veel afvallen (en helaas ook veel aankomen weer). Al een keer 35 en 27 kilo afgevallen, door (extreem) veel te sporten, niet iets wat ik op lange termijn vol kan houden. Nu wil ik het duurzamer doen, voor een gezond BMI moet er 50 af. Ik weet niet of ik daar ooit kom, een BMI onder de 30 zou ik al heel mooi vinden. Ik trek daar nu ook tijd voor uit, het hoeft er niet binnen een half jaar af te zijn. Dat gezegd hebbende, een lijstje!
O: havermoutpap met blauwe bessen
T: cracker met dun laagje hummus.
L: salade met spinazie, witte kaas, zoete aardappel (van de Appie), 2 boterhammen met biefstukworst.
T: handje snoeptomaatjes
D: aardappelen, broccoli, kipfilet
B: uur wandelen
T: schaaltje kwark
Welkom en goed bezig!quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:02 schreef SilverEyes het volgende:
Hoi! Ik kom me hier ook weer eens melden. Lees altijd braaf mee, maar meeschrijven lukt niet altijdGoede voornemens enzo
Ik heb behoorlijk wat overgewicht, momenteel BMI van 42,5. Sinds eind juli weer begonnen met gezond eten en voldoende bewegen, inclusief 1,5 week vakantie nu 5 kilo eraf.
En nu sinds deze week, complete stilstand, elke dag een ons erbij. We houden stug vol, dus ik kom er gezellig bij als dat oke is!
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Het pieptAlsof mijn tanden en kiezen op stroeve wijze geglazenwasserd worden..
De smaak ervan is prima - het mondgevoel weerzinwekkend!
Welkom! Hoe is je plan van aanpak nu?quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:30 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Thx!
Ik heb een verleden van veel afvallen (en helaas ook veel aankomen weer). Al een keer 35 en 27 kilo afgevallen, door (extreem) veel te sporten, niet iets wat ik op lange termijn vol kan houden. Nu wil ik het duurzamer doen, voor een gezond BMI moet er 50 af. Ik weet niet of ik daar ooit kom, een BMI onder de 30 zou ik al heel mooi vinden. Ik trek daar nu ook tijd voor uit, het hoeft er niet binnen een half jaar af te zijn. Dat gezegd hebbende, een lijstje!
O: havermoutpap met blauwe bessen
T: cracker met dun laagje hummus.
L: salade met spinazie, witte kaas, zoete aardappel (van de Appie), 2 boterhammen met biefstukworst.
T: handje snoeptomaatjes
D: aardappelen, broccoli, kipfilet
B: uur wandelen
T: schaaltje kwark
Welkom! En succes!quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:02 schreef SilverEyes het volgende:
Plan van aanpak is nu gezond eten (geen meuk meer na het avondeten, dat was mijn grote probleem), weer eten eerst afwegen om weer te ervaren wat normale porties zijn, met de fiets naar mijn werk, lopend naar supermarkt etc. Verder zwem ik nu 2x per week. Haalbare doelen in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Halloumi.
[..]
Welkom! Hoe is je plan van aanpak nu?
Klinkt goed hoor, fijn een brede aanpak en zeker beter haalbaar zo, succes!quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:09 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Plan van aanpak is nu gezond eten (geen meuk meer na het avondeten, dat was mijn grote probleem), weer eten eerst afwegen om weer te ervaren wat normale porties zijn, met de fiets naar mijn werk, lopend naar supermarkt etc. Verder zwem ik nu 2x per week. Haalbare doelen in ieder geval.
Ik had er nog nooit van gehoord, toch eens kopen en proberen.quote:
Het is overigens niet bepaald slank (helaas). En je moet het altijd bakken! Tenminste, is er iemand die halloumi zo uit de verpakking eet?quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:21 schreef Sangha het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord, toch eens kopen en proberen.
Oh ok, ik ga het eens uitzoeken en anders maar gewoon feta hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is overigens niet bepaald slank (helaas). En je moet het altijd bakken! Tenminste, is er iemand die halloumi zo uit de verpakking eet?
Ja hoor, ik snoep het gewoon weg tijdens het snijdenquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is overigens niet bepaald slank (helaas). En je moet het altijd bakken! Tenminste, is er iemand die halloumi zo uit de verpakking eet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |