Wat ik eet zonder de geitenkaas (ook erg lekker)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:22 schreef minilot het volgende:
B: Huis geschrobd
B: Uur wandelen
B:Uur
baantjes
trekken
in
het
zwembad!
D: Ik weet het nog nietIk moet eigenlijk iets weten te verzinnen dat:
- vegan is
- snel klaar is
- vol eiwit zit
Hmmm. Iemand een daverende suggestie?
Ik eet dit straks: https://www.isabeleats.com/broccoli-quinoa-enchilada-casserole/quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:22 schreef minilot het volgende:
B: Huis geschrobd
B: Uur wandelen
B:Uur
baantjes
trekken
in
het
zwembad!
D: Ik weet het nog nietIk moet eigenlijk iets weten te verzinnen dat:
- vegan is
- snel klaar is
- vol eiwit zit
Hmmm. Iemand een daverende suggestie?
Ik ben wel nieuwsgierig naar de stats!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:58 schreef SQ het volgende:
Joehoe, ik heb @:hupje gewoon verslagen in de fitbit weektotalen!
Nu weer thuis, dus nu weer laag scoren
Haha. Dat je daar naar kijktquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:58 schreef SQ het volgende:
Joehoe, ik heb @:hupje gewoon verslagen in de fitbit weektotalen!
Nu weer thuis, dus nu weer laag scoren
HOE DAN?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:15 schreef Hupje het volgende:
[..]
Haha. Dat je daar naar kijkt. Goed bezig!
Ik zal de boel weer eens omhoog halen:
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:52 schreef Hupje het volgende:
[..]
Kindervakantieweek organiseren. Ik heb 21 km en 280 actieve minuten gehaald vandaag.
Wow!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:15 schreef Hupje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:15 schreef Hupje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed bezig zeg! Toch maar weer een mooi tochtje gedaan!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:10 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Gisteren 22 km gefietst dus maar ook nog boodschappen gedaan en dat was 4 km fietsen en 4km terug. En vandaag weer 22 km terug en net ook nog 2 (rustige) chair workouts gedaan.(Had ik zin in
)
En ondanks alles kan ik nog lopen en alles. Ik voel mijn benen wel maar ze zijn gewoon moe![]()
Wauw! Helemaal terecht trotsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:10 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Gisteren 22 km gefietst dus maar ook nog boodschappen gedaan en dat was 4 km fietsen en 4km terug. En vandaag weer 22 km terug en net ook nog 2 (rustige) chair workouts gedaan.(Had ik zin in
)
En ondanks alles kan ik nog lopen en alles. Ik voel mijn benen wel maar ze zijn gewoon moe![]()
Ik zie je tag van gister nu pasquote:Op woensdag 1 september 2021 07:16 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik hoop dat je vandaag niet al te brak bent LP, ik ben ook trots op je![]()
O: Liga granenreep
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 3 maiswafels eiersalade
T: Granny Smith appel
D: Couscous met paprika/ui/courgette/falafel/feta
Hahah ja. Goeie week wat beweging betreftquote:Op donderdag 2 september 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's in ieder geval lekker wat beweging vandaag LP.
Huh ik krijg die melding niet?quote:Op donderdag 2 september 2021 11:02 schreef Sangha het volgende:
Ik gebruik MyFitnessPal om mijn calorieën bij te houden maar die geeft een melding dat hij het binnenkort niet meer doet. Dus maar overgestapt op Yazio, de betaalde versie. Lijkt me wel wat namelijk.
O: cracker kaas, cracker salami
L: biogarde, eiwitpoeder
S: hometrainer / fitness
D: restje nasi goreng met een gebakken eitje en wat komkommer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |